Dus je begrijpt dat je verwijten maakt tav religie die je tav iedere overtuiging kan maken? Nou, mooi.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
WIJ gaan met wapengekletter de democratie opdringen?! Ik ga helemaal niks. En ik verketter GW Bush en zijn war pigs die zo nodig de 'vrijheid' moesten gaan brengen in Irak en andere landen.
Nee, niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dus je begrijpt dat je verwijten maakt tav religie die je tav iedere overtuiging kan maken? Nou, mooi.
Zou het niet gewoon "de mens" zijn?quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, niet vergelijkbaar.
Maar net als religie is kapitaal ook een potentieel Kwaad.
Ik heb niets met Wilders, maar hij had een treffend punt toen hij zei dat de mensen in het midden-oosten ook gewoon mensen zijn (uiteraard), alleen ze zijn gehersenspoeld met de Islam. Pas als ze zichzelf kunnen bevrijden van de Islam (dit is iets waar het Westen an sich niets mee te maken heeft), kan welvaart en welzijn hen ook bereiken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:34 schreef Oud_student het volgende:
Respect is iets wat wederzijds is.
Moslims hebben geen enkel respect voor niet-moslims, voor hen zijn wij minder dan varkens.
Zelfs in de meest "verlichte" versie van dit geloof worden niet moslims geduld en voorlopig in leven gelaten.
Dus ik heb geen enkel respect voor moslims
Daarom zei ik dus ook dat je volgens mij niet begreep hoe ik respect bedoelde.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
O, ik ga met iedereen, van welke achtergrond dan ook normaal om hoor. Dat versta ik dan weer niet onder de noemer "respect" hebben.
Respect hebben gaat verder, betekent dat je hun gedachtegoed ook bewondert, goedkeurt, er een buiging voor maakt, zoiets. Dat doe ik bij veel gedachtegoed niet. Beter het daar ook niet over te hebben dan, denk ik...
Semantiek dit, denk ik.
Evolutie heeft er weinig mee te maken, ja paar wetenschappers proberen er onderzoek naar te doen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:36 schreef Jigzoz het volgende:
En dus ontken je wetenschap en dus is je eerdere opmerking een aanfluiting.
Ja. Dat geeft namelijk aan dat je geen enkel idee hebt wat wetenschap is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Evolutie heeft er weinig mee te maken, ja paar wetenschappers proberen er onderzoek naar te doen.
Maar er is geen enkel bewijs voor.
Dus dat maakt mijn eerdere opmerking helemaal geen aanfluiting.
Hoor wie het zegt.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:49 schreef Jigzoz het volgende:
Ja. Dat geeft namelijk aan dat je geen enkel idee hebt wat wetenschap is.
Wie zijn de goede mensen?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:05 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Enkel leugens om de goede mensen in verwarring te brengen.
Vervang het woord ras met geloof en er staat hetzelfde. Assimilatie met de islam is onmogelijk. Wederzijdse tolerantie het hoogst haalbare. Maar die staat sinds de radicale islam het Westen de oorlog verklaarde sterk onder druk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:25 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik heb niets met Wilders, maar hij had een treffend punt toen hij zei dat de mensen in het midden-oosten ook gewoon mensen zijn (uiteraard), alleen ze zijn gehersenspoeld met de Islam. Pas als ze zichzelf kunnen bevrijden van de Islam (dit is iets waar het Westen an sich niets mee te maken heeft), kan welvaart en welzijn hen ook bereiken.
Ras en geloof zijn 2 compleet verschillende zaken. Het ene ben je gewoon, alhoewel het hokjesdenken is, de ander is een vrije keuze. Het Westen moet niet zo overdreven reageren op radicale moslimgroeperingen, je kunt ze beter de irrelevantie in zwijgen. Die radicalen krijgen teveel een platform, door zowel het Westen als binnen de Islamitische gemeenschap.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:50 schreef Elzies het volgende:
[..]
Vervang het woord ras met geloof en er staat hetzelfde. Assimilatie met de islam is onmogelijk. Wederzijdse tolerantie het hoogst haalbare. Maar die staat sinds de radicale islam het Westen de oorlog verklaarde sterk onder druk.
Als het zo simpel zou zijn. Fortuyn liet ons zien wat de gevolgen waren van het bewust willen stilzwijgen. Haatpredikers werden in de jaren negentig geen haarbreed in de weg gelegd. Totdat een actualiteitenprogramma deze preken liet vertalen.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:53 schreef Homey het volgende:
[..]
Ras en geloof zijn 2 compleet verschillende zaken. Het ene ben je gewoon, alhoewel het hokjesdenken is, de ander is een vrije keuze. Het Westen moet niet zo overdreven reageren op radicale moslimgroeperingen, je kunt ze beter de irrelevantie in zwijgen. Die radicalen krijgen teveel een platform, door zowel het Westen als binnen de Islamitische gemeenschap.
En ik die opmerking van jou.quote:
Hé, google dat woord even. Doe maar gewoon.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En ik die opmerking van jou.
Serieus.... Om te willen uitdrukken hoeveel iemand heeft met wetenschap wil je gaan kijken
wat voor cijfer iemand heeft op wetenschapsfilosofie? Lol
Zucht....quote:Op woensdag 2 september 2015 18:23 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, google dat woord even. Doe maar gewoon.
Maar goed, je hebt geen idee wat wetenschap is. Niet gek, aangezien dat verboden is in je sekte, maar doe er dan ook geen beweringen over. Dat staat zo dom.
Om erachter te komen hoe belachelijk je jezelf maakt.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zucht....
1. Wrm zou ik daarvoor moeten googlen.
Wel.quote:2. Ik zit niet in een sekte
Nee, jij hebt geen wetenschappelijke studie gedaan. Mag jij wel liegen van het sektehoofd?quote:3. Wat zou verboden moeten zijn? Wetenschap? Ik heb een wetenschappelijke studie gedaan, dus hoe kan dat nou verboden zijn dan?
Huh? Hij had het over wetenschapsfilosofie.quote:
stenigen van overspelige vrouwen ?quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt? Noem eens een goede vergelijking.
Ook van de wereld natuurlijk!quote:Op woensdag 2 september 2015 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
Voorbeeld: levert de koran nou kennis op van de wereld om ons heen of levert de koran alleen kennis op van de koran.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |