abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155715397
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Liefie!

Is hij zo erg ja :') ?
erger. Echt helemaal geflipt en gek van de bijbel.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_155715437
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

* Triggershot doet voorzichtig enkele stapjes terug en rent daarna hard weg.
pi_155715484
quote:
11s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

* Triggershot doet voorzichtig enkele stapjes terug en rent daarna hard weg.
te laat, je bent geïnfecteerd. RIP aan de nabestaanden
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_155715511
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

te laat, je bent geïnfecteerd. RIP aan de nabestaanden
Peace out :'(
pi_155715686
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:13 schreef Triggershot het volgende:

En 1 miljard moslims dat exact hetzelfde zeggen over de Koran en vervolgens daar de Bijbel van verwijten, met exact diezelfde methodologie.
Tussen zeggen en kunnen bewijzen zit een heel groot gat ;)

Ik kan net zo hard zeggen dat 1+1=2 als dat ik kan zeggen 1+1=3.
Maar dat maakt de feit nog niet anders dat het natuurlijk gewoon 2 is.

quote:
Neuh, hij trekt een streep door allen, jij doet dat in combinatie met het prijzen van je eigen boek.
Ik prijs mijn boek niet en ik trek door niemand een streep en hij door een hele groep wel.
Dus hij sluit wel een hele groep weg en ik niemand, dus ben ik meer consistent.

quote:
Zolang jij geen Arabisch spreekt of kunt lezen mag je je sowieso geen kenner noemen, ook al ken je het woord 'Soerah'.
Ik noem mijzelf ook geen kenner.
Maar weet er wel genoeg vanaf om de basis te weten en een gesprek te kunnen voeren met een moslim over de Bijbel (heilige geschriften). Over de profeten die ook zei erkennen. Ze zouden de heilige geschriften moeten kennen en onderzoeken (wat eigenlijk geen 1 doet).
Als je alleen al kijkt naar de rollen van Jezus en Mohammed.
pi_155715710
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:17 schreef Triggershot het volgende:

Liefie!

Is hij zo erg ja :') ?
Nee hoor,
zoals je ziet reageer ik gewoon inhoudelijk.
pi_155715792
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:19 schreef Ryan3 het volgende:

Wat een lulkoek waarom "behoor" ik respect te hebben voor iedereen?

Over big bang en evolutieleer ga ik in het kader van dit topic geen discussie aan, want dat ligt buiten het bereik van dit topic.
Deze discussie eigenlijk ook al btw...
Ga jij dan maar allemaal mensen belachelijk maken.
Tja jij maakt je zo druk hierover.

quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:20 schreef bijdehand het volgende:

Wauw das erg.
Moet je soms die gekke evolutionistjes horen, die dingen gewoon dat het een feit is _O-
Hoe fel en fanatiek die zijn, atheisten sowieso vaak. En dan noemen ze christenen wel eens zo fanatiek lol.
  maandag 31 augustus 2015 @ 20:31:44 #133
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155715840
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Tussen zeggen en kunnen bewijzen zit een heel groot gat ;)

Ik kan net zo hard zeggen dat 1+1=2 als dat ik kan zeggen 1+1=3.
Maar dat maakt de feit nog niet anders dat het natuurlijk gewoon 2 is.
Jij roept: "1+1=3", moslims roepen: "een plus een is drie", en jullie zitten nu te vechten of je getallen of letters moet gebruiken. :')
  maandag 31 augustus 2015 @ 20:31:48 #134
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_155715844
Ik geef de moed niet op wellicht komt er nog een oudere verzie boven water die onweerlegbaar bewijs vormt. Niet dat moslims t voor waar zullen aannemen maar gewoon voor de rest van de wereld die dan bewijs heeft van het bedrog van tenminste 1 zgn profeet.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_155715893
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:16 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij niet hoe ik respect bedoel lol....
Respect hebben als respectvol omgaan met elkaar.

Dus een gelovige is 8)7 omdat een gelovige denkt dat je normaal met elkaar moet omgaan?
Nou dan vind ik ongelovigen eerder 8)7 dat sommige ongelovigen het normaal vinden dat je elkaar gewoon belachelijk mag maken.
O, ik ga met iedereen, van welke achtergrond dan ook normaal om hoor. Dat versta ik dan weer niet onder de noemer "respect" hebben.
Respect hebben gaat verder, betekent dat je hun gedachtegoed ook bewondert, goedkeurt, er een buiging voor maakt, zoiets. Dat doe ik bij veel gedachtegoed niet. Beter het daar ook niet over te hebben dan, denk ik...
Semantiek dit, denk ik.
I´m back.
pi_155716058
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Natuurlijk ontken ik evolutie.

En dus ontken je wetenschap en dus is je eerdere opmerking een aanfluiting.
pi_155716225
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:32 schreef Ryan3 het volgende:

Semantiek dit, denk ik.
Dat ja. Maar wel een discussie waard, aangezien vrij veel mensen roepen 'respect' voor ditdatzuszo te hebben, maar geen idee hebben wat ze er eigenlijk mee bedoelen. Holle uitspraken.
pi_155716282
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:40 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat ja. Maar wel een discussie waard, aangezien vrij veel mensen roepen 'respect' voor ditdatzuszo te hebben, maar geen idee hebben wat ze er eigenlijk mee bedoelen. Holle uitspraken.
Ja, klopt, volkomen holle uitspraken.
Behalve in menig islamitisch land zoals S-A, want als je daar zegt atheïstisch te zijn dan krijg je de strop, of een miljoenmiljard zweepslagen, 35 jaar cel en een boete van omgerekend 1 miljoen euro.
En daarna komt Frans Timmermans kusje kusje aan de reet van de koning geven.
I´m back.
  maandag 31 augustus 2015 @ 20:48:01 #139
441402 AIi
..en de 40 rovers
pi_155716514
Dit is mogelijk bewijs dat het papier ouder is dan de inkt waarmee het geschreven is. En dat het papier significant ouder is, is geen uniek geval. Palimpsest werd destijds vaak herbruikt.

quote:
"Keith Small, of Oxford’s Bodleian Library, cautioned that carbon dating was done only on the Koran’s parchment and not its ink, but he said the dates were probably accurate.
Daarnaast bevat de Quran teksten die het leven van de profeet en andere gebeurtenissen beschrijven die "later" pas gebeurden. Ofwel, niks bijzonders aan de hand.
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 20:55:56 #140
230491 Zith
pls tip
pi_155716877
Naast dat:

1) de datering precies rond het leven van Mohammed is,
2) dat het 'papier' huid van een schaap was welke meerdere malen herbruikt werd omdat het duur spul was...

staan er in de Koran ook gewoon dingen die gewoon gebeurd zijn, voornamelijk de militaire campagnes zoals bijv. https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_the_Trench
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_155717086
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:55 schreef Zith het volgende:
Naast dat:

1) de datering precies rond het leven van Mohammed is,
2) dat het 'papier' huid van een schaap was welke meerdere malen herbruikt werd omdat het duur spul was...

staan er in de Koran ook gewoon dingen die gewoon gebeurd zijn, voornamelijk de militaire campagnes zoals bijv. https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_the_Trench

Iedereen weet nu wel dat het lulkoek en sensatiezucht is, dit artikel hoor. Behalve Elfletterig die nu met 100 zakken popcorn zit opgescheept.
I´m back.
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 21:02:44 #142
230491 Zith
pls tip
pi_155717179
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Iedereen weet nu wel dat het lulkoek en sensatiezucht is, dit artikel hoor.
Behalve dan dit soort users die 'hopen dat er nog een oudere koran komt', terwijl dat juist zou aangeven dat de schrijvers wisten dat de Slag bij Mecca er aan zou komen en dat de Moslims met behulp van grachten zou gaan winnen- dit zou ironisch juist het bewijs zijn van de alwetendheid van de Islam :P

quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:31 schreef deedeetee het volgende:
Ik geef de moed niet op wellicht komt er nog een oudere verzie boven water die onweerlegbaar bewijs vormt. Niet dat moslims t voor waar zullen aannemen maar gewoon voor de rest van de wereld die dan bewijs heeft van het bedrog van tenminste 1 zgn profeet.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_155717209
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Behalve dan dit soort users die 'hopen dat er nog een oudere koran komt', terwijl dat juist zou aangeven dat de schrijvers wisten dat de Slag bij Mecca er aan zou komen en dat de Moslims met behulp van grachten zou gaan winnen.

[..]

Hopen mag altijd.
I´m back.
  maandag 31 augustus 2015 @ 21:06:07 #144
78780 deedeetee
pi_155717324
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:02 schreef Zith het volgende:

[..]

Behalve dan dit soort users die 'hopen dat er nog een oudere koran komt', terwijl dat juist zou aangeven dat de schrijvers wisten dat de Slag bij Mecca er aan zou komen en dat de Moslims met behulp van grachten zou gaan winnen- dit zou ironisch juist het bewijs zijn van de alwetendheid van de Islam :P

[..]

Dat moet je maar eens toelichten.
pi_155717491
quote:
15s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarom moet je respect tonen voor religieuzen?
Waarom zou je respect moeten tonen voor Atheïsten?
pi_155717541
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:10 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom zou je respect moeten tonen voor Atheïsten?
Hoeft wmb niet hoor.
I´m back.
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 21:12:47 #147
230491 Zith
pls tip
pi_155717603
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:06 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat moet je maar eens toelichten.
ALS; De koran de slag bij mekka 'Slag van de Grachten' / 'Battle of the Trenches' toelicht die daadwerkelijk gebeurd is,

EN;

ALS; De oudste Koran voor de periode waarin Mohammed geleefd zou hebben geschreven is

DAN; is de enige conclusie dat de eerste Koran in de toekomst kon kijken.

Opinie?
  maandag 31 augustus 2015 @ 21:13:05 #148
78780 deedeetee
pi_155717611
Ik vind respect tonen ook weer zo'n woord dat veel te vaak wordt gebruikt en aan betekenis in boet.
pi_155717687
wat maakt het uit? het blijft een idioot sprookjesboek..
There are only 151 Pokémon.
  maandag 31 augustus 2015 @ 21:15:27 #150
78780 deedeetee
pi_155717710
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 21:12 schreef Zith het volgende:

[..]

ALS; De koran de slag bij mekka 'Slag van de Grachten' / 'Battle of the Trenches' toelicht die daadwerkelijk gebeurd is,

EN;

ALS; De oudste Koran voor de periode waarin Mohammed geleefd zou hebben geschreven is

DAN; is de enige conclusie dat de eerste Koran in de toekomst kon kijken.

Opinie?
Als het van te voren werd beschreven is het toch niet zo merkwaardig als mensen die het gelezen hebben dit gewoon uitgevoerd hebben ? Dat is toch geen voorspellen ????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')