Vanaf de middelbare tot nu toe niet nee.quote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat? Je hebt echt nog geen enkel vriendinnetje gehad?
Maar ja als dat alles is...quote:Op maandag 7 september 2015 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heel lief, maar hij is nooit bang om me te pletten.
Owh... ik dacht helemaal niet... Nou ja ik had op de middelbare dus helemaal niksquote:Op maandag 7 september 2015 21:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vanaf de middelbare tot nu toe niet nee.
Met de juf? Wat geilquote:Op maandag 7 september 2015 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Owh... ik dacht helemaal niet... Nou ja ik had op de middelbare dus helemaal niksTot in de laatste klas (ja ik ben blijven zitten en zo)
Ik had wel echt een leuke juf op de middelbare... en omdat ik al was blijven zitten scheelden we helemaal niet meer zoveelquote:
quote:Op maandag 7 september 2015 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
en omdat ik al was blijven zitten scheelden we helemaal niet meer zoveel
Tja het was nou eenmaal zo... ik was 20 en zij volgens mij 25quote:
Nee, Nederlands kregen we van een oude man die echt heel saai was. Dus daar heb ik gewoon nooit opgelet. Ook op de basisschool heb ik daar weinig aandacht aan besteedquote:
Ik heb volgende week vrij een taaltoets, nota bene op m'n verjaardagquote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, Nederlands kregen we van een oude man die echt heel saai was. Dus daar heb ik gewoon nooit opgelet. Ook op de basisschool heb ik daar weinig aandacht aan besteed
Heheh dat is balen op je verjaardag. Zeker ook nog midden op de dag?quote:Op maandag 7 september 2015 21:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb volgende week vrij een taaltoets, nota bene op m'n verjaardag
Begin van de middagquote:Op maandag 7 september 2015 21:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heheh dat is balen op je verjaardag. Zeker ook nog midden op de dag?
quote:Op maandag 7 september 2015 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heel lief, maar hij is nooit bang om me te pletten.
Ze had je moeder kunnen zijn!quote:Op maandag 7 september 2015 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja het was nou eenmaal zo... ik was 20 en zij volgens mij 25
Zo'n filmpje zorgt er wel voor dat je odol de rest van de dag in stand blijft.quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:50 schreef hornage het volgende:
Oef, fijn filmpje om mee wakker te worden![]()
http://www.wtf.nl/spotlig(...)t-van-verleiden.html
We noemen dat ook wel gezond verstand.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, was vergeten dat deze regel hier geldt.
Ach ja... gelukkig hebben we altijd nog Burnettquote:Op woensdag 9 september 2015 15:34 schreef ArtistA het volgende:
[..]
We noemen dat ook wel gezond verstand.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben Affleck, Gone Girl.
Die scene 37x opnieuw afgespeeld op mijn UHD LCD![]()
Dat zie je aan die halve seconde al?quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel besneden zo te zien. Waarom doen ze dat daar toch allemaal?
Heb gewoon een plaatje gegoogled.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zie je aan die halve seconde al?
En goed bestudeerdquote:Op vrijdag 11 september 2015 13:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb gewoon een plaatje gegoogled.
Jij niet dan?quote:
Tom Dumoulin en Max Verstappen ook.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Wilders komt uit die regio, zegt genoeg natuurlijk.
Weg uit België?quote:
Ja, Brussel ingeruild voor Maastricht. Wereld van verschil, maar het bevalt goed!quote:
Dus je woont nu samen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, Brussel ingeruild voor Maastricht. Wereld van verschil, maar het bevalt goed!
Gefeliciteerd!quote:
Haha, dankje. Jij en drakin al plannen?quote:
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, dankje. Jij en drakin al plannen?
Klinkt als een schijtfilm.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Attack on titan is te downloadenen de kwaliteit is niet eens zo slecht
en nog met Engelse subs erbij
jeej me = happy. Jammer dat ik er zondag pas tijd voor heb...
Doe je ook aan SM toevallig? Ik heb namelijk nog wat zwepen hier liggen, en moet een beetje m'n agressie kwijt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Klopt, is het ookmaar wel een schijtfilm die ik wil zien
Het is wel opmerkelijk, jij zoekt wel vaker 'films' op die niet om aan te gluren zijn, waarom?quote:
Zelfkastijdingquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Dit wil ik gewoon zien omdat de serie geweldig was. Waarom ik het vaker doe geen idee eigenlijk
Heb je een goede tip voor mij? Wil ook een film kijken, alleen geen idee welleke. Vond die ene film die je een poos terug aanraadde wel leuk, met zo'n bierglas in de vorm van een schoen (ja alleen die informatie blijft hangen), die roadmovie. Zoiets.quote:Op zondag 13 september 2015 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga maar weer eens een filmpje kijken. En ik denk dat het een pareltje is
Niet direct, maar die film had zo'n scène in zo'n blokhutcafé of iets dergelijks... weet alleen niet meer wie de hoofdpersoon speeldequote:Op zondag 13 september 2015 20:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb ik een film aangeraden met een bierglas in de vorm van een schoen?
Ah, The Secret Life of Walter Mitty bedoelde ik!quote:Op zondag 13 september 2015 20:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb echt geen idee welke film dat was Robby
Ja hoor, lekker luchtig en licht verteerbaar. Weet alleen niet meer waar de film over ging eigenlijk, kennelijk geen verpletterende indruk achtergelatenquote:
Je weet nu al niet meer waar de film die je gister hebt gekeken over gaat... was je wel nuchter toen je hem gekeken hebt?quote:Op maandag 14 september 2015 22:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker luchtig en licht verteerbaar. Weet alleen niet meer waar de film over ging eigenlijk, kennelijk geen verpletterende indruk achtergelaten
Nee, ik vroeg je om een soortgelijke tip als die film die je me een poos geleden had aangeradenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je weet nu al niet meer waar de film die je gister hebt gekeken over gaat... was je wel nuchter toen je hem gekeken hebt?
Omdat Danny dat wil.quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:52 schreef dyonvbaal het volgende:
No... wat is er met de layout gebeurd... waarom
Ik had net gezocht en kon het niet vinden, misschien dat iemand hier het wist/weet.quote:Op woensdag 16 september 2015 00:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat weet ik niet. Je kan wel de kleuren aanpassen. Maar het word er niet mooier op
Ik denk dat je dan een account moet hebben en de CSS aanpassen? Of is dat heel iets anders?quote:Op woensdag 16 september 2015 00:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had net gezocht en kon het niet vinden, misschien dat iemand hier het wist/weet.
aaahh nu al voor de derde keer dezelfde nieuwskop
Het is mogelijk door het forum op text only te zetten.quote:Op woensdag 16 september 2015 01:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een account moet hebben en de CSS aanpassen? Of is dat heel iets anders?
Ik heb mobiel anders ook al de nieuwe lay out. Echt geen vooruitgangquote:Op woensdag 16 september 2015 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm, op mobiel is nog de oude lay-out. Ik vond al die reclame op de pc layout al zo vervelend, dat is nu nog erger dus?
Pilot heb ik inderdaad ook al een tijdje terug gezien. Lijkt me wel een leuke serie.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Er begint binnenkort een volgens mij best interessante serie. De pilot is vorige week verscheven (al heb ik de gelekte al ergens in januari gekeken). Hij heet The man in the high castle. Gaat over de VS als Hitler en zijn troepen gewonnen hadden en de wereld nou door Japan en Duitsland geregeerd zou worden. En het verzet natuurlijk. De pilot was vermakelijk en ik verheug me al op aflevering 2
Bij mij ook. En nog steeds niet de nieuwe layout.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Chrome refreshed bij mij op de telefoon elke keer als ik hem opnieuw open. En daarbij heb ik ook de nieuwe lay-out gekregen
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bij mij ook. En nog steeds niet de nieuwe layout.
Ik zie bij jou alleen de kleuren van Picachu en denk dan dat je een andere FMT'er bentquote:Op woensdag 16 september 2015 21:26 schreef Chiadora het volgende:
Edge of tomorrow
The five year engagement
Haha is er nog iemand met een pikachu?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zie bij jou alleen de kleuren van Picachu en denk dan dat je een andere FMT'er bentPas daarna zie ik dat het Homer is...
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:39 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Haha is er nog iemand met een pikachu?
Maar toch niet als ze een homer hoofd hebben... dan zijn ze best engquote:Op woensdag 16 september 2015 21:44 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Nog niet gezien! Maar hij heeft wel smaak, pikachus zijn awesome
Zou best vet zijn als die tijdens een pokemon aflevering ineens daarin zou eveluarenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar toch niet als ze een homer hoofd hebben... dan zijn ze best eng
En dan in plaats van een bliksem aanval donuts gaan gooien en elke keer als hij mist Doh! roepen?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:47 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Zou best vet zijn als die tijdens een pokemon aflevering ineens daarin zou eveluarenstem en alles erbij
Kan je wel instellen met InDesign, en dan bij een printshop laten uitprintenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er iemand die me kan helpen... Ik schaam me bijna om het na 4 jaar ict (ok, dat was alweer bijna 10 jaar geleden, maar toch) te vragen. Maar ik wil een afbeelding afdrukken over een heel A4. Geen marges. Kan dat überhaupt? En zo ja, waar kan ik dat mee doen.
Printshop is een beetje overdrevenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Kan je wel instellen met InDesign, en dan bij een printshop laten uitprinten
Precies, al die pokemon hebben wss vet honger tijdens een gevecht, dus die eten al die donuts op en dan kunnen ze niet meer bewegen, en dan heeft Homerchu gewonnenquote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dan in plaats van een bliksem aanval donuts gaan gooien en elke keer als hij mist Doh! roepen?
Haha ik heb zelf geen printer, vandaar mijn gedachtegangquote:Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Printshop is een beetje overdreven
Afscheid is nog niet zeker. Alleen dat ze na het opzeggen van het contract door Red Bull geen andere klantenteams meer van motoren gaan voorzien. Zelf zijn ze nog in onderhandeling over de koop van Lotus en als dat doorgaat blijven ze in de F1.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]waarom ik dan wel... not fair...
Ander nieuws, wat vind je van het afscheid van Renault?
O Ik dacht dat ik van de week las dat ze helemaal zouden stoppen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Afscheid is nog niet zeker. Alleen dat ze na het opzeggen van het contract door Red Bull geen andere klantenteams meer van motoren gaan voorzien. Zelf zijn ze nog in onderhandeling over de koop van Lotus en als dat doorgaat blijven ze in de F1.
En daar hoop ik maar op, want ik zie liever meer dan minder verschillende motoren (en teams) in de F1.
Nee, ze gaan stoppen met het leveren van klantenmotoren.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O Ik dacht dat ik van de week las dat ze helemaal zouden stoppen.
Ik dacht dat Lotus al van Renault was. Maar dat die weer verkocht was? Ja, het zou inderdaad leuk zijn als er wat diversiteit komt. Er word al zolang over VW/Porsche gesproken. Maar het zou ook leuk zijn als Ford/Cosworth weer eens terug zou komen
Dat gebeurde al eerder, maar gaat nu niet gebeuren. TR rijdt volgend jaar ook niet met de Renault. Waarschijnlijk rijden ze volgend jaar allebei met Ferrari motoren.quote:Op donderdag 17 september 2015 05:34 schreef JayHovah het volgende:
Laten we maar hopen dat Audi toch nog met Red Bull de F1 ingaat... (Hier waren eerder al geruchten over wat Audi zelf ontkende).
Beetje krom straks als volgend jaar Torro Rosso met een andere motor gaat rijden dan Red Bull (want die gaan iig tot en met 2016 met Renault rijden).
Toro Rosso is Italiaans omdat het een overname is van Minardi en is ook gevestigd in Faenza.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Ze hebben in de eerste seizoenen met zowel renault als ferarri motoren gereden? Van daar dat de 1 red bull heet en de ander torro rosso om er het italiaanse tintje eraan te geven?
Misschien moeten jullie eens gaan daten?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:44 schreef Chiadora het volgende:
[..]
Nog niet gezien! Maar hij heeft wel smaak, pikachus zijn awesome
Heeft hij nog niet in haar fotoboek gekeken? Of elke andere man die hier rond hangt?quote:Op donderdag 17 september 2015 14:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie eens gaan daten?
Ja zo ontstaan wel stelletjes hierquote:Op donderdag 17 september 2015 14:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie eens gaan daten?
Is ze zo lelijk dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 14:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heeft hij nog niet in haar fotoboek gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |