abonnement Unibet Coolblue
pi_156154738
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:26 schreef Chiadora het volgende:
Edge of tomorrow
The five year engagement
Ik zie bij jou alleen de kleuren van Picachu en denk dan dat je een andere FMT'er bent :+ Pas daarna zie ik dat het Homer is...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_156154965
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik zie bij jou alleen de kleuren van Picachu en denk dan dat je een andere FMT'er bent :+ Pas daarna zie ik dat het Homer is...
Haha is er nog iemand met een pikachu? :D
Have less, travel more
pi_156155046
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:39 schreef Chiadora het volgende:

[..]

Haha is er nog iemand met een pikachu? :D
:Y De beruchte Sands
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_156155178
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

:Y De beruchte Sands
Nog niet gezien! Maar hij heeft wel smaak, pikachus zijn awesome 8-)
Have less, travel more
pi_156155181
Is er iemand die me kan helpen... Ik schaam me bijna om het na 4 jaar ict (ok, dat was alweer bijna 10 jaar geleden, maar toch) te vragen. Maar ik wil een afbeelding afdrukken over een heel A4. Geen marges. Kan dat überhaupt? En zo ja, waar kan ik dat mee doen.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_156155216
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:44 schreef Chiadora het volgende:

[..]

Nog niet gezien! Maar hij heeft wel smaak, pikachus zijn awesome 8-)
Maar toch niet als ze een homer hoofd hebben... dan zijn ze best eng
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_156155327
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Maar toch niet als ze een homer hoofd hebben... dan zijn ze best eng
Zou best vet zijn als die tijdens een pokemon aflevering ineens daarin zou eveluaren :D stem en alles erbij
Have less, travel more
pi_156155365
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:47 schreef Chiadora het volgende:

[..]

Zou best vet zijn als die tijdens een pokemon aflevering ineens daarin zou eveluaren :D stem en alles erbij
En dan in plaats van een bliksem aanval donuts gaan gooien en elke keer als hij mist Doh! roepen?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_156155368
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er iemand die me kan helpen... Ik schaam me bijna om het na 4 jaar ict (ok, dat was alweer bijna 10 jaar geleden, maar toch) te vragen. Maar ik wil een afbeelding afdrukken over een heel A4. Geen marges. Kan dat überhaupt? En zo ja, waar kan ik dat mee doen.
Kan je wel instellen met InDesign, en dan bij een printshop laten uitprinten
Have less, travel more
pi_156155387
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef Chiadora het volgende:

[..]

Kan je wel instellen met InDesign, en dan bij een printshop laten uitprinten
Printshop is een beetje overdreven :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_156155553
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

En dan in plaats van een bliksem aanval donuts gaan gooien en elke keer als hij mist Doh! roepen?
Precies, al die pokemon hebben wss vet honger tijdens een gevecht, dus die eten al die donuts op en dan kunnen ze niet meer bewegen, en dan heeft Homerchu gewonnen :D
Have less, travel more
pi_156155563
O, mijn printer kan gewoon niet borderless printen :P ach ja, jammer dan maar geen leuke foto lijstjes :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_156155564
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:48 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Printshop is een beetje overdreven :P
Haha ik heb zelf geen printer, vandaar mijn gedachtegang :P
Have less, travel more
pi_156156795
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

:'( waarom ik dan wel... not fair...

Ander nieuws, wat vind je van het afscheid van Renault?
Afscheid is nog niet zeker. Alleen dat ze na het opzeggen van het contract door Red Bull geen andere klantenteams meer van motoren gaan voorzien. Zelf zijn ze nog in onderhandeling over de koop van Lotus en als dat doorgaat blijven ze in de F1.

En daar hoop ik maar op, want ik zie liever meer dan minder verschillende motoren (en teams) in de F1.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156156873
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 22:21 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Afscheid is nog niet zeker. Alleen dat ze na het opzeggen van het contract door Red Bull geen andere klantenteams meer van motoren gaan voorzien. Zelf zijn ze nog in onderhandeling over de koop van Lotus en als dat doorgaat blijven ze in de F1.

En daar hoop ik maar op, want ik zie liever meer dan minder verschillende motoren (en teams) in de F1.
O Ik dacht dat ik van de week las dat ze helemaal zouden stoppen.

Ik dacht dat Lotus al van Renault was. Maar dat die weer verkocht was? Ja, het zou inderdaad leuk zijn als er wat diversiteit komt. Er word al zolang over VW/Porsche gesproken. Maar het zou ook leuk zijn als Ford/Cosworth weer eens terug zou komen
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_156159138
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 22:24 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

O Ik dacht dat ik van de week las dat ze helemaal zouden stoppen.

Ik dacht dat Lotus al van Renault was. Maar dat die weer verkocht was? Ja, het zou inderdaad leuk zijn als er wat diversiteit komt. Er word al zolang over VW/Porsche gesproken. Maar het zou ook leuk zijn als Ford/Cosworth weer eens terug zou komen
Nee, ze gaan stoppen met het leveren van klantenmotoren.

En ja, Lotus was ooit van Renault (en daarvoor Benetton), maar is na crashgate verkocht. Nu willen ze het weer terug kopen om weer een volledig fabrieksteam te vormen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156161703
Laten we maar hopen dat Audi toch nog met Red Bull de F1 ingaat... (Hier waren eerder al geruchten over wat Audi zelf ontkende).

Beetje krom straks als volgend jaar Torro Rosso met een andere motor gaat rijden dan Red Bull (want die gaan iig tot en met 2016 met Renault rijden).
pi_156162562
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 05:34 schreef JayHovah het volgende:
Laten we maar hopen dat Audi toch nog met Red Bull de F1 ingaat... (Hier waren eerder al geruchten over wat Audi zelf ontkende).

Beetje krom straks als volgend jaar Torro Rosso met een andere motor gaat rijden dan Red Bull (want die gaan iig tot en met 2016 met Renault rijden).
Dat gebeurde al eerder, maar gaat nu niet gebeuren. TR rijdt volgend jaar ook niet met de Renault. Waarschijnlijk rijden ze volgend jaar allebei met Ferrari motoren.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156165717
Ze hebben in de eerste seizoenen met zowel renault als ferarri motoren gereden? Van daar dat de 1 red bull heet en de ander torro rosso om er het italiaanse tintje eraan te geven?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_156166118
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Ze hebben in de eerste seizoenen met zowel renault als ferarri motoren gereden? Van daar dat de 1 red bull heet en de ander torro rosso om er het italiaanse tintje eraan te geven?
Toro Rosso is Italiaans omdat het een overname is van Minardi en is ook gevestigd in Faenza.

En ja, de eerste seizoenen reed Red Bull met Ferrari en Toro Rosso met Renault en dat is daarna omgedraaid (ze zaten vast aan een contract) omdat Red Bull dacht dat ze als klantenteam van Ferrari geen kampioen konden worden. Dus kozen ze er voor om als fabrieksteam van Renault te aan fungeren en dat leverde 4 kampioenschappen op.
Nadat het contract met Ferrari afgelopen was reed Toro Rosso ook met Renault.

Nu komen ze waarschijnlijk weer in dezelfde situatie dat ze klant worden van Ferrari en misschien een mindere (oudere) motor gaan krijgen dan Ferrari zelf.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_156169904
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 21:44 schreef Chiadora het volgende:

[..]

Nog niet gezien! Maar hij heeft wel smaak, pikachus zijn awesome 8-)
Misschien moeten jullie eens gaan daten?
pi_156169973
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:19 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Misschien moeten jullie eens gaan daten?
Heeft hij nog niet in haar fotoboek gekeken? Of elke andere man die hier rond hangt? :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_156170125
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:19 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Misschien moeten jullie eens gaan daten?
Ja zo ontstaan wel stelletjes hier *;
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_156170153
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 14:22 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Heeft hij nog niet in haar fotoboek gekeken?
Is ze zo lelijk dan?
pi_156170170
Hallo, jullie hebben het wel over Sands...

Ach zolang ze weinig prive van haar kenbaar maakt is Robby zo weg van d'r :+
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')