abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155821965
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dan heeft de politie in Hilversum alsnog goed gehandeld. Agenten die ervoor moeten zorgen dat optredens netjes verlopen moet je gewoon met rust laten en hun werk laten doen.
Dan hebben we een probleem natuurlijk.

Of kom jij hier bepleiten dat popo Hilversum bij elk concert (nederlandstalig dan, want engels verstaan ze al niet) en optreden van caberetier aanwezig gaat zijn? Of de koningin niet wordt beledigd misschien? En dan arresteren maar?

Dan wordt het gvd Noordkorea hier dus
pi_155822018
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben het vaak met je eens, maar deze keer totaal niet. Belediging van een ambtenaar in functie is strafbaar. Er is in de samenleving al veel te weinig respect voor gezag. Zo'n rapper die even de stoere bink wil uithangen, draagt daar met zijn zieke gedrag aan bij. Prima dat de politie ingrijpt. Het zou veel vaker zo moeten gebeuren.
misschien moet je je eens afvragen als LIL Kleine op lowlands 2015 aan 26.000 mensen vraagt om hun middelvinger op te steken naar de politie en FOK DE POLITIE te roepen, iedereen zo enthousiast reageert?
pi_155822032
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:09 schreef Hathor het volgende:
Seriously...waarom loopt dit topic nog steeds?
vrijheid van meningsuiting

niet zo'n belangrijk onderwerp hoor
pi_155822064
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:55 schreef riazop het volgende:

[..]

misschien moet je je eens afvragen als LIL Kleine op lowlands 2015 aan 26.000 mensen vraagt om hun middelvinger op te steken naar de politie en FOK DE POLITIE te roepen, iedereen zo enthousiast reageert?
Simpel. Lil Kleine is een mongool, zijn fans zijn mongool en wat ze uitvreten is te debiel voor woorden. Uitstekend geschikt voor een mongolenpubliek van een mongolenartiest.
pi_155822072
quote:

[..]

Kuddegedrag, simpel te verklaren.
pi_155822088
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:53 schreef riazop het volgende:

[..]

Of kom jij hier bepleiten dat popo Hilversum bij elk concert (nederlandstalig dan, want engels verstaan ze al niet) en optreden van caberetier aanwezig gaat zijn? Of de koningin niet wordt beledigd misschien? En dan arresteren maar?

Dat is natuurlijk helemaal niet wat Toefjes zegt.
pi_155822114
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Kuddegedrag, simpel te verklaren.
Hoezo?

Als iemand HEIL HITLER zou roepen zou je toch niet enthousiast meedoen neem ik aan?
pi_155822143
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk helemaal niet wat Toefjes zegt.
Hij wil dat optredens voortaan "netjes" verlopen. Das 100% noordkorea hoor.
pi_155822170
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:59 schreef riazop het volgende:

[..]

Hij wil dat optredens voortaan "netjes" verlopen. Das 100% noordkorea hoor.
Optredens horen ook ''netjes'' te verlopen, dat is beschaving.
pi_155822590
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:01 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Optredens horen ook ''netjes'' te verlopen, dat is beschaving.
das dan jammer voor Hans Teeuwen

Hans Teeuwen - Jezus Christus Joden Allah en Hells Angels - Dat Dan Weer Wel
pi_155822616
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:53 schreef riazop het volgende:

[..]

Als ze aanwezig zijn en de artiest roept de menigte op om zich te keren tegen de politie dmv het tonen van de middelvinger, of scanderen van teksten of enig ander iets, dan moeten ze keihard ingrijpen ja. Heeft niks met Noord-Korea te maken, maar met hele simpel fatsoensnormen.
pi_155822668
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als ze aanwezig zijn en de artiest roept de menigte op om zich te keren tegen de politie dmv het tonen van de middelvinger, of scanderen van teksten of enig ander iets, dan moeten ze keihard ingrijpen ja. ...
Hebben ze dus alleen al dit jaar met LIL Kleine 200 keer nagelaten. Wat een faalhazen...

En jij wil die wanpresteerders ook nog een loonsverhoging geven?
pi_155822742
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:23 schreef riazop het volgende:

[..]

Hebben ze dus alleen al dit jaar met LIL Kleine 200 keer nagelaten. Wat een faalhazen...

En jij wil die wanpresteerders ook nog een loonsverhoging geven?
Als Bram zegt dat de beste en slimste mensen politieagent moeten worden, dan ben ik bang dat 1600 euro per maand niet genoeg is. Je moet de discussies binnen de discussie wel kunnen scheiden met je eigen aannames en invullingen.
pi_155822907
quote:

[..]

vrijheid van meningsuiting

niet zo'n belangrijk onderwerp hoor
vrijheid van meningsuiting wordt door mensen zoals jij juist een loze kreet omdat je niet op dieper liggende argumenten alhier in gaat. :')
pi_155823209
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als Bram zegt dat de beste en slimste mensen politieagent moeten worden, dan ben ik bang dat 1600 euro per maand niet genoeg is.
Ben je nu serieus dat je indirect beweerd dat het SLIM is om elke artiest die zich niet "netjes" gedraagt op te pakken?

Lekker land wordt dat dan.

Dat wordt weer stiekem naar de illegale radio luisteren zekeren.
pi_155823225
En alweer gooit de Telegraaf een Lil Kleine draadje open.

Hij mag van conservatief Nederland niet meer over Drank en Drugs zingen....hahahaha

pi_155823330
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:43 schreef riazop het volgende:

[..]

Ben je nu serieus dat je indirect beweerd dat het SLIM is om elke artiest die zich niet "netjes" gedraagt op te pakken?

Lekker land wordt dat dan.

Dat wordt weer stiekem naar de illegale radio luisteren zekeren.
Sterker nog: Ik vind dat ze niet alleen opgepakt moeten worden, maar ook zo streng aangepakt moeten worden dat ze een tijdje niet meer te bewonderen zijn in de vrije samenleving. Niet alleen de politie, maar vooral elkaar behandelen zoals je zelf behandeld wil worden zou de standaard moeten zijn.
  vrijdag 4 september 2015 @ 19:59:19 #268
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_155823590
Als ik die Lil kleine wiener was dan zou ik me nu eerder druk maken om de "fans" zoals TS met zijn hyperadoratie.....
pi_155825954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 19:59 schreef penny-wise het volgende:
Als ik die Lil kleine wiener was dan zou ik me nu eerder druk maken om de "fans" zoals TS met zijn hyperadoratie.....
nrc adoreert Kleine ....vooral omdat pietertje werd aangepakt

http://www.nrc.nl/marcel/2015/09/03/pietertje-zeggen/
pi_155826016
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:07 schreef riazop het volgende:

[..]

Mag je in ruil voor je gespam wel eens aan de billetjes van Lil Kleintje zitten?
  vrijdag 4 september 2015 @ 22:02:57 #271
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_155827824
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:07 schreef riazop het volgende:

[..]

Lees nog eens goed dan......

Noem je dat adoreren....?

Je googled op lil kleine en elk artikel pleur je hier neer...
pi_155829221
Rtl heeft ook best wel flater geslagen met die vent in Late Night.
Zette zichzelf echt voor schut met zijn optreden en gedrag ook richting de burgemeester.
Het hele publiek tegen de politie opzetten valt niet meer onder vrijheid van meningsuiting en ook niet onder dat achterlijke creatieve vrijheid.
En dan vergelijkt hij het met dat Teeuwen zegt ''ik neukte Beatrix anaal'', nou wat een verschil. Dat is absoluut niet netjes maar wel wat anders dan een hele groep ophitsen tegen de politie.

En sowieso....
Het zegt al genoeg dat een achterlijk nummer als ''drank en drugs'' populair is.... Hoe kan zoiets achterlijks nou populair zijn. Sws met dat Nederlandse rap, wat een onzin. Niet dat buitenlandse rap zoveel is.
pi_155839913
quote:
7s.gif Op zondag 30 augustus 2015 21:31 schreef Seam het volgende:
Triest dat Lil Kleine zo populair is bij jonge meiden. Zien ze in hem een soort van bad boy of juist knuffelbeer :') ?
Zij hebben nooit kwaliteit gekend. Weten zij veel ?
pi_155841046
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Rtl heeft ook best wel flater geslagen met die vent in Late Night.
Zette zichzelf echt voor schut met zijn optreden en gedrag ook richting de burgemeester.
Het hele publiek tegen de politie opzetten valt niet meer onder vrijheid van meningsuiting en ook niet onder dat achterlijke creatieve vrijheid.
En dan vergelijkt hij het met dat Teeuwen zegt ''ik neukte Beatrix anaal'', nou wat een verschil. Dat is absoluut niet netjes maar wel wat anders dan een hele groep ophitsen tegen de politie.

En sowieso....
Het zegt al genoeg dat een achterlijk nummer als ''drank en drugs'' populair is.... Hoe kan zoiets achterlijks nou populair zijn. Sws met dat Nederlandse rap, wat een onzin. Niet dat buitenlandse rap zoveel is.
Waarom klinkt alles wat jij zegt zo erg zacht en bitcherig?
Conscience do cost.
pi_155842644
Het is grappig dat ze nu dat knulletje een veel beter podium geven dan wat hij verdient. Goed werk politie. :')
Een nationaal B-rappertje, negeer zo'n knul liever als hij dat doet en gun hem dat podium niet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_155842796
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:45 schreef bianconeri het volgende:
"Het hele publiek opzetten tegen..." :?
Mensen vormen zelfstandig hun mening, als mensen iets tegen de politie hebben dan is het niet een rappertje genaamd Kleine die dat veroorzaakt maar dan is dat het gevolg van vele zaken. Goed, het kan dat je met zwakbegaafde mensen te maken hebt en misschien zijn die wel oververtegenwoordigd in zijn publiek maar in dat geval is hun mening weinig waard en hoeven we ons eveneens nergens druk om te maken.

quote:
En sowieso....
Ik ben het met je eens dat het allemaal nogal kansloos is maar dat is een andere discussie.
#NoDAPL
pi_155856889

pukkelpop

alweer een lil kleine relletje
pi_155859087
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]

pukkelpop

alweer een lil kleine relletje
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef Specularium het volgende:

[..]

Mag je in ruil voor je gespam wel eens aan de billetjes van Lil Kleintje zitten?
pi_155863544
Hoeveel rap-artiesten gebruiken anti-politieteksten binnen hun raps? Ik blijf het wel grappig vinden hoe dit mannetje telkens gehacheld wordt door de zogenaamde 'correcte' media.
pi_155874454
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:58 schreef riazop het volgende:

[..]

Hoezo?

Als iemand HEIL HITLER zou roepen zou je toch niet enthousiast meedoen neem ik aan?
In Nederland wel, hoor!
pi_155874991
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:25 schreef wuuht het volgende:
Walgelijk was hij gister bij rtl latenight, en dan dat accent :')
Accent?
Spraakgebrek!
pi_155876248
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 13:36 schreef Elzies het volgende:
Hoeveel rap-artiesten gebruiken anti-politieteksten binnen hun raps? ...

Niet alleen rappers. Maar bij een nationale bekendheid is het makkelijker scoren voor de burgemeester...

Kale VanDalen - Ik heb een hekel aan politie
pi_155876381
Bekijk deze YouTube-video

Zij inspireerden Lil'Kleine (Telegraaf)
pi_155891320
De Belgische "kwaliteitskrant" De Standaard

pi_155922489
Gisteren in Vlaanderen op Crammerrock. Oproepen tot gebruiken van drugs. Niet gearresteerd.

[
pi_155922919
iemand probeert wanhopig zijn eigen topic in leven te houden geloof ik.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_155923415
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 20:17 schreef riazop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Niet alleen rappers. Maar bij een nationale bekendheid is het makkelijker scoren voor de burgemeester...

Kale VanDalen - Ik heb een hekel aan politie
Is die Kleine nationaal bekend? :')
Als het om anti-astiblishmentsongs gaat dan zijn er veel meesterwerkjes:

(volgens mij is deze niet zo bekend maar het is een heerlijk liedje)
(niet de beste rapper maar heel wat beter dan al dat Nederlandse grut)
#NoDAPL
pi_155923904
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:29 schreef Hathor het volgende:
keer op keer :|W

Maar het duurt niet meer zo lang voordat ie dicht is. :7
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_155938767
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:29 schreef Hathor het volgende:
Ik?

Dan ken je de burgemeester van Emmeloord nog niet.

pi_155938810
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Is die Kleine nationaal bekend?
De "google test":

LIL KLEINE > 820.000
Mark Rutte > 421.000
pi_155938833
Deze kan ook wel dicht, is een persoonlijk spamtopic geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')