Dan hebben we een probleem natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan heeft de politie in Hilversum alsnog goed gehandeld. Agenten die ervoor moeten zorgen dat optredens netjes verlopen moet je gewoon met rust laten en hun werk laten doen.
misschien moet je je eens afvragen als LIL Kleine op lowlands 2015 aan 26.000 mensen vraagt om hun middelvinger op te steken naar de politie en FOK DE POLITIE te roepen, iedereen zo enthousiast reageert?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het vaak met je eens, maar deze keer totaal niet. Belediging van een ambtenaar in functie is strafbaar. Er is in de samenleving al veel te weinig respect voor gezag. Zo'n rapper die even de stoere bink wil uithangen, draagt daar met zijn zieke gedrag aan bij. Prima dat de politie ingrijpt. Het zou veel vaker zo moeten gebeuren.
vrijheid van meningsuitingquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:09 schreef Hathor het volgende:
Seriously...waarom loopt dit topic nog steeds?
Simpel. Lil Kleine is een mongool, zijn fans zijn mongool en wat ze uitvreten is te debiel voor woorden. Uitstekend geschikt voor een mongolenpubliek van een mongolenartiest.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:55 schreef riazop het volgende:
[..]
misschien moet je je eens afvragen als LIL Kleine op lowlands 2015 aan 26.000 mensen vraagt om hun middelvinger op te steken naar de politie en FOK DE POLITIE te roepen, iedereen zo enthousiast reageert?
Kuddegedrag, simpel te verklaren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:55 schreef riazop het volgende:
[..]
misschien moet je je eens afvragen als LIL Kleine op lowlands 2015 aan 26.000 mensen vraagt om hun middelvinger op te steken naar de politie en FOK DE POLITIE te roepen, iedereen zo enthousiast reageert?
Dat is natuurlijk helemaal niet wat Toefjes zegt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Dan hebben we een probleem natuurlijk.
Of kom jij hier bepleiten dat popo Hilversum bij elk concert (nederlandstalig dan, want engels verstaan ze al niet) en optreden van caberetier aanwezig gaat zijn? Of de koningin niet wordt beledigd misschien? En dan arresteren maar?
Dan wordt het gvd Noordkorea hier dus
Hij wil dat optredens voortaan "netjes" verlopen. Das 100% noordkorea hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal niet wat Toefjes zegt.
Optredens horen ook ''netjes'' te verlopen, dat is beschaving.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:59 schreef riazop het volgende:
[..]
Hij wil dat optredens voortaan "netjes" verlopen. Das 100% noordkorea hoor.
das dan jammer voor Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:01 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Optredens horen ook ''netjes'' te verlopen, dat is beschaving.
Als ze aanwezig zijn en de artiest roept de menigte op om zich te keren tegen de politie dmv het tonen van de middelvinger, of scanderen van teksten of enig ander iets, dan moeten ze keihard ingrijpen ja. Heeft niks met Noord-Korea te maken, maar met hele simpel fatsoensnormen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Dan hebben we een probleem natuurlijk.
Of kom jij hier bepleiten dat popo Hilversum bij elk concert (nederlandstalig dan, want engels verstaan ze al niet) en optreden van caberetier aanwezig gaat zijn? Of de koningin niet wordt beledigd misschien? En dan arresteren maar?
Dan wordt het gvd Noordkorea hier dus
Hebben ze dus alleen al dit jaar met LIL Kleine 200 keer nagelaten. Wat een faalhazen...quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze aanwezig zijn en de artiest roept de menigte op om zich te keren tegen de politie dmv het tonen van de middelvinger, of scanderen van teksten of enig ander iets, dan moeten ze keihard ingrijpen ja. ...
Als Bram zegt dat de beste en slimste mensen politieagent moeten worden, dan ben ik bang dat 1600 euro per maand niet genoeg is. Je moet de discussies binnen de discussie wel kunnen scheiden met je eigen aannames en invullingen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:23 schreef riazop het volgende:
[..]
Hebben ze dus alleen al dit jaar met LIL Kleine 200 keer nagelaten. Wat een faalhazen...
En jij wil die wanpresteerders ook nog een loonsverhoging geven?
vrijheid van meningsuiting wordt door mensen zoals jij juist een loze kreet omdat je niet op dieper liggende argumenten alhier in gaat.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:55 schreef riazop het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting
niet zo'n belangrijk onderwerp hoor
Ben je nu serieus dat je indirect beweerd dat het SLIM is om elke artiest die zich niet "netjes" gedraagt op te pakken?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Bram zegt dat de beste en slimste mensen politieagent moeten worden, dan ben ik bang dat 1600 euro per maand niet genoeg is.
Sterker nog: Ik vind dat ze niet alleen opgepakt moeten worden, maar ook zo streng aangepakt moeten worden dat ze een tijdje niet meer te bewonderen zijn in de vrije samenleving. Niet alleen de politie, maar vooral elkaar behandelen zoals je zelf behandeld wil worden zou de standaard moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Ben je nu serieus dat je indirect beweerd dat het SLIM is om elke artiest die zich niet "netjes" gedraagt op te pakken?
Lekker land wordt dat dan.
Dat wordt weer stiekem naar de illegale radio luisteren zekeren.
nrc adoreert Kleine ....vooral omdat pietertje werd aangepaktquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:59 schreef penny-wise het volgende:
Als ik die Lil kleine wiener was dan zou ik me nu eerder druk maken om de "fans" zoals TS met zijn hyperadoratie.....
Mag je in ruil voor je gespam wel eens aan de billetjes van Lil Kleintje zitten?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:07 schreef riazop het volgende:
[..]
nrc adoreert Kleine ....vooral omdat pietertje werd aangepakt
http://www.nrc.nl/marcel/2015/09/03/pietertje-zeggen/
Lees nog eens goed dan......quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:07 schreef riazop het volgende:
[..]
nrc adoreert Kleine ....vooral omdat pietertje werd aangepakt
http://www.nrc.nl/marcel/2015/09/03/pietertje-zeggen/
Zij hebben nooit kwaliteit gekend. Weten zij veel ?quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:31 schreef Seam het volgende:
Triest dat Lil Kleine zo populair is bij jonge meiden. Zien ze in hem een soort van bad boy of juist knuffelbeer?
Waarom klinkt alles wat jij zegt zo erg zacht en bitcherig?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Rtl heeft ook best wel flater geslagen met die vent in Late Night.
Zette zichzelf echt voor schut met zijn optreden en gedrag ook richting de burgemeester.
Het hele publiek tegen de politie opzetten valt niet meer onder vrijheid van meningsuiting en ook niet onder dat achterlijke creatieve vrijheid.
En dan vergelijkt hij het met dat Teeuwen zegt ''ik neukte Beatrix anaal'', nou wat een verschil. Dat is absoluut niet netjes maar wel wat anders dan een hele groep ophitsen tegen de politie.
En sowieso....
Het zegt al genoeg dat een achterlijk nummer als ''drank en drugs'' populair is.... Hoe kan zoiets achterlijks nou populair zijn. Sws met dat Nederlandse rap, wat een onzin. Niet dat buitenlandse rap zoveel is.
"Het hele publiek opzetten tegen..."quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Het hele publiek tegen de politie opzetten valt niet meer onder vrijheid van meningsuiting en ook niet onder dat achterlijke creatieve vrijheid.
Ik ben het met je eens dat het allemaal nogal kansloos is maar dat is een andere discussie.quote:En sowieso....
Het zegt al genoeg dat een achterlijk nummer als ''drank en drugs'' populair is.... Hoe kan zoiets achterlijks nou populair zijn. Sws met dat Nederlandse rap, wat een onzin. Niet dat buitenlandse rap zoveel is.
quote:Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
pukkelpop
alweer een lil kleine relletje
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag je in ruil voor je gespam wel eens aan de billetjes van Lil Kleintje zitten?
In Nederland wel, hoor!quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Hoezo?
Als iemand HEIL HITLER zou roepen zou je toch niet enthousiast meedoen neem ik aan?
Accent?quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:25 schreef wuuht het volgende:
Walgelijk was hij gister bij rtl latenight, en dan dat accent
quote:Op zondag 6 september 2015 13:36 schreef Elzies het volgende:
Hoeveel rap-artiesten gebruiken anti-politieteksten binnen hun raps? ...
Is die Kleine nationaal bekend?quote:Op zondag 6 september 2015 20:17 schreef riazop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet alleen rappers. Maar bij een nationale bekendheid is het makkelijker scoren voor de burgemeester...
Kale VanDalen - Ik heb een hekel aan politie
keer op keerquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:29 schreef Hathor het volgende:
iemand probeert wanhopig zijn eigen topic in leven te houden geloof ik.
Ik?quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:29 schreef Hathor het volgende:
iemand probeert wanhopig zijn eigen topic in leven te houden geloof ik.
De "google test":quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Is die Kleine nationaal bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |