Heel goed van die mensenquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hij kan zich beter op de Facebook-pagina van die kleine richten, daar praten mensen allemaal rechtstreeks poep tegen deze sterartiest.
Jouw postgedrag, met je obsessie voor "kliks", is inderdaad obsessief.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:51 schreef riazop het volgende:
[..]
1 a 2 draadjes over LIL KLEINE tussen duizenden (nauwelijks bekeken, maar dat terzijde) draadjes over vage gitaarmuziek. Noem jij obsessief? Echt?
Als je de boel gaat lopen ophitsen op de plek waar je optreedt, kan ik me prima voorstellen dat ze je daar niet meer terug willen zien. Dat staat voor mij volledig los van het soort muziek dat de artiest in kwestie brengt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:54 schreef riazop het volgende:
[..]
Nu weten we dus nog steeds niet wat jij vindt van het beroepsverbod voor Lil Kleine. Daar zeil je handig omheen. Wil je mening weleens horen.
Misschien zou je eens moeten kijken op andere platforms wat er wordt geschreven en gepubliceerd over de heren.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jouw postgedrag, met je obsessie voor "kliks", is inderdaad obsessief.
Al deze topics van jouw hand hebben iets te maken met Lil Kleine en/of Ronnie Flex:
- NWS / Meisjes bestormen politiekantoor na arrestatie Lil Kleine
- MUZ / De onstuitbare opmars van hitmonster Ronnie Flex
- MUZ / Grootste Nederlandstalige hits 2015
- GC / Drank en Drugs: en de Telegraaf is razend!
- MUZ / Monica Geuze #1 ééndagskutje of topzangeres?
- MUZ / Best stem NL? Elle Hollis
- SHO / Olivia Lonsdale is de nieuwe bom?
- MUZ / Beste Nederlandse POPartiest ooit
- KLB / Tieners zeggen Ja tegen MDMA: Belgen nu ook in paniek
- MUZ / Lil Kleine: Eerst verketterd, nu een eindbaas?
- MUZ / Beste Nederlandse rapper van 2015
Dat zijn er dus niet "1 a 2", maar veel meer. ......
Ik vind beschaafde kunstenaars niet zo interessant neequote:Op maandag 31 augustus 2015 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gewoon een beetje beschaafd gedragen. Maar ik begrijp uit je woorden dat je dat bekrompen vindt.
Geef je ook amtwoord?quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
Maar we weten nu nog steeds niet wat jouw belang is rondom Lil Kleine en Ronnie Flex, want het duidelijk meer dan zomaar fan zijn.
Daar heb ik allang antwoord op gegeven. Zie deze post: NWS / Meisjes bestormen politiekantoor na arrestatie Lil Kleinequote:Op maandag 31 augustus 2015 23:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Geef je ook amtwoord?
Nu weten we dus nog steeds niet wat jij vindt van het beroepsverbod voor Lil Kleine.
Ook dat antwoord heb ik je allang gegeven. In de Monica Geuze (bijna 4 miljoen kliks nu) draad, geloof ik.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Nu jij. Wat is je relatie met Lil Kleine en Ronnie Flex? ...
Denk je nu echt dat het op FOK buzzt?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Word je ingeschakeld om buzz te genereren?
Ik vraag me niet af waarom media aandacht besteden aan die meuk. Ik vraag me af waarom jij tot op het obsessieve over die twee post. Zelfs dingen die alleen een manager bijhoudt, zoals het aantal optredens per maand.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:43 schreef riazop het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat het op FOK buzzt?
Nee toch?
Een paar draadjes over HET culturele fenomeen van NL is best weinig, en verder wordt een draad van FOK niet echt heel erg gelezen.
Een Belgische krant (HLN) publiceerde al 37 topics over onze vrienden. En die internetpagina is nu net de meest gelezene van de Nederlandstalige sites. http://www.hln.be/hln/nl/(...)l+kleine&submit=zoek
Dus de vraag is: Heb je hun al gemeld dat je het TEVEEL aandacht vindt?
Of vraag je je inmiddels zelf ook af WAAROM zelfs mainstream media zoveel aandacht geven?
Die doen dat alvast "obsessiever" dan hier op FOK.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me niet af waarom media aandacht besteden aan die meuk. ...
Ik zie niet echt een obsessie of zo. Ik stel slechts droog vast dat zij de NL muziek dit jaar beheersen, en daarbuiten nog wat schandalen genereren.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom jij tot op het obsessieve over die twee post....
Je ontwijkt gewoon de vraagstelling.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:54 schreef riazop het volgende:
[..]
Die doen dat alvast "obsessiever" dan hier op FOK.
Misschien ook omdat zij minder een witte veertigplus club zijn dan FOK forum?
Maar buiten dat blijft mijn vraag waarom jij ze niet daarvoor op de vingers tikt?
Wat een dooddoener.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:25 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik vind beschaafde kunstenaars niet zo interessant nee
Gaat meer om de provocatie jegens de politie...quote:Op dinsdag 1 september 2015 05:57 schreef Konijntjuh het volgende:
Volgens mij was er toch ook een Nederlands bandje in de jaren 80 wat veel te jonge meisjes achter zich aanhad, dat zong over seks met een minderjarige over marijuana coke etc.. over een bom en toen was dit toch ook vrij normaal.
Dus m.a.w. waar maakt iedereen zich druk over?
Doe Maar is nooit opgepakt voor opruïng naar mijn weten. Nogmaals; het gaat mij niet om de kwaliteit van zijn muziek (kwestie van smaak). Maar vooral de manier waarop Riazop hier kost wat kost die gastjes blijft promoten hier en alles maar blijft goedpraten wat ze doen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 05:57 schreef Konijntjuh het volgende:
Volgens mij was er toch ook een Nederlands bandje in de jaren 80 wat veel te jonge meisjes achter zich aanhad, dat zong over seks met een minderjarige over marijuana coke etc.. over een bom en toen was dit toch ook vrij normaal.
Dus m.a.w. waar maakt iedereen zich druk over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |