abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155712028
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hij kan zich beter op de Facebook-pagina van die kleine richten, daar praten mensen allemaal rechtstreeks poep tegen deze sterartiest.
Heel goed van die mensen :) want al die crap met views op Youtube en noem maar op, is je reinste nephandel. Beetje de jeugd indoctrineren... nee mensen please not. We hebben Enzo Knol al, dat is meer dan genoeg w/
pi_155712271
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:51 schreef riazop het volgende:

[..]

1 a 2 draadjes over LIL KLEINE tussen duizenden (nauwelijks bekeken, maar dat terzijde) draadjes over vage gitaarmuziek. Noem jij obsessief? Echt?
Jouw postgedrag, met je obsessie voor "kliks", is inderdaad obsessief.

Al deze topics van jouw hand hebben iets te maken met Lil Kleine en/of Ronnie Flex:
- NWS / Meisjes bestormen politiekantoor na arrestatie Lil Kleine
- MUZ / De onstuitbare opmars van hitmonster Ronnie Flex
- MUZ / Grootste Nederlandstalige hits 2015
- GC / Drank en Drugs: en de Telegraaf is razend!
- MUZ / Monica Geuze #1 ééndagskutje of topzangeres?
- MUZ / Best stem NL? Elle Hollis
- SHO / Olivia Lonsdale is de nieuwe bom?
- MUZ / Beste Nederlandse POPartiest ooit
- KLB / Tieners zeggen Ja tegen MDMA: Belgen nu ook in paniek
- MUZ / Lil Kleine: Eerst verketterd, nu een eindbaas?
- MUZ / Beste Nederlandse rapper van 2015

Dat zijn er dus niet "1 a 2", maar veel meer. En ik heb alle topics over YouTube-kliks nog even buiten beschouwing gelaten.
pi_155712391
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:54 schreef riazop het volgende:

[..]

Nu weten we dus nog steeds niet wat jij vindt van het beroepsverbod voor Lil Kleine. Daar zeil je handig omheen. Wil je mening weleens horen.
Als je de boel gaat lopen ophitsen op de plek waar je optreedt, kan ik me prima voorstellen dat ze je daar niet meer terug willen zien. Dat staat voor mij volledig los van het soort muziek dat de artiest in kwestie brengt.

Maar we weten nu nog steeds niet wat jouw belang is rondom Lil Kleine en Ronnie Flex, want het duidelijk meer dan zomaar fan zijn. Je doet niks anders dan die namen spammen, vanuit elke denkbare invalshoek.

Als je een echte vent bent, zeg je gewoon eerlijk wat je rol is in het verhaal. Dan weten we hier voortaan hoe we jouw posts over "kliks" en dergelijke op waarde moeten schatten.
pi_155712697
En feesboek, joetoep, en popo's, is dat tegenwoordig hip of zo?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_155720398
Straks zitten die kneusjes bij Humberto. Zal Riazop ff helpen want op z'n Instagram staat het al. Succes Nathan :P
pi_155721691
Elfletterig for president of this topic!!! *O*

Ben het ernstig met je eens, dat die gozer een dubbele agenda heeft is vrij evident idd :)
I feel kinda Locrian today
pi_155722888
quote:
Misschien zou je eens moeten kijken op andere platforms wat er wordt geschreven en gepubliceerd over de heren.
Zo kwam een grote muzieksite als PUNA tot een kleine 200 verschillende artikelen over een van beide heren.
En heeft de Telegraaf 12 Flex en Kleine topics.
Al een mail gestuurd naar de Telegraaf? Want de Telegraaf is volgens mij aan het spammen hoor!
pi_155722911
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Je gewoon een beetje beschaafd gedragen. Maar ik begrijp uit je woorden dat je dat bekrompen vindt.
Ik vind beschaafde kunstenaars niet zo interessant nee
pi_155722942
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 19:05 schreef Elfletterig het volgende:

Maar we weten nu nog steeds niet wat jouw belang is rondom Lil Kleine en Ronnie Flex, want het duidelijk meer dan zomaar fan zijn.
Geef je ook amtwoord?

Nu weten we dus nog steeds niet wat jij vindt van het beroepsverbod voor Lil Kleine.
pi_155723189
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:26 schreef riazop het volgende:

[..]

Geef je ook amtwoord?

Nu weten we dus nog steeds niet wat jij vindt van het beroepsverbod voor Lil Kleine.
Daar heb ik allang antwoord op gegeven. Zie deze post: NWS / Meisjes bestormen politiekantoor na arrestatie Lil Kleine

Nu jij. Wat is je relatie met Lil Kleine en Ronnie Flex? Ben je manager? Word je ingeschakeld om buzz te genereren?
pi_155723398
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:

Nu jij. Wat is je relatie met Lil Kleine en Ronnie Flex? ...
Ook dat antwoord heb ik je allang gegeven. In de Monica Geuze (bijna 4 miljoen kliks nu) draad, geloof ik.
pi_155723575
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Word je ingeschakeld om buzz te genereren?
Denk je nu echt dat het op FOK buzzt?
Nee toch?

Een paar draadjes over HET culturele fenomeen van NL is best weinig, en verder wordt een draad van FOK niet echt heel erg gelezen.

Een Belgische krant (HLN) publiceerde al 37 topics over onze vrienden. En die internetpagina is nu net de meest gelezene van de Nederlandstalige sites. http://www.hln.be/hln/nl/(...)l+kleine&submit=zoek

Dus de vraag is: Heb je hun al gemeld dat je het TEVEEL aandacht vindt?
Of vraag je je inmiddels zelf ook af WAAROM zelfs mainstream media zoveel aandacht geven?
pi_155723760
Denk dat je je eens moet realiseren wat je teweeg brengt. Dat kleine opdondertje zit nu weer mega bijdehand te doen bij Humberto. 'Pietertje' en sjezus wat een grote smoel tegen die burgemeester. Godsgeklaagd dat dit soort uitschot nog een podium krijgt. Beetje die man beschimpen en de politie. Doe verdomme eens normaal :{
pi_155723790
Te dom om te schijten dit volk :{
pi_155723791
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:43 schreef riazop het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat het op FOK buzzt?
Nee toch?

Een paar draadjes over HET culturele fenomeen van NL is best weinig, en verder wordt een draad van FOK niet echt heel erg gelezen.

Een Belgische krant (HLN) publiceerde al 37 topics over onze vrienden. En die internetpagina is nu net de meest gelezene van de Nederlandstalige sites. http://www.hln.be/hln/nl/(...)l+kleine&submit=zoek

Dus de vraag is: Heb je hun al gemeld dat je het TEVEEL aandacht vindt?
Of vraag je je inmiddels zelf ook af WAAROM zelfs mainstream media zoveel aandacht geven?
Ik vraag me niet af waarom media aandacht besteden aan die meuk. Ik vraag me af waarom jij tot op het obsessieve over die twee post. Zelfs dingen die alleen een manager bijhoudt, zoals het aantal optredens per maand.
pi_155723930
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vraag me niet af waarom media aandacht besteden aan die meuk. ...
Die doen dat alvast "obsessiever" dan hier op FOK.
Misschien ook omdat zij minder een witte veertigplus club zijn dan FOK forum?

Maar buiten dat blijft mijn vraag waarom jij ze niet daarvoor op de vingers tikt?
pi_155724072
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom jij tot op het obsessieve over die twee post....
Ik zie niet echt een obsessie of zo. Ik stel slechts droog vast dat zij de NL muziek dit jaar beheersen, en daarbuiten nog wat schandalen genereren.
Ik zie ook dat politici daar hevig op reageren (vandaar deze topic) en dat de heren nauwelijks van de tv af te slaan zijn.
Met andere woorden ze zijn GAANDE, zoals dat heet.

Voor mij hadden dat best andere artiesten mogen zijn. Ik maak mezelf niet de illusie dat jij of ik daar veel invloed op hebben.
pi_155724075
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:54 schreef riazop het volgende:

[..]

Die doen dat alvast "obsessiever" dan hier op FOK.
Misschien ook omdat zij minder een witte veertigplus club zijn dan FOK forum?

Maar buiten dat blijft mijn vraag waarom jij ze niet daarvoor op de vingers tikt?
Je ontwijkt gewoon de vraagstelling.
pi_155724104
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:25 schreef riazop het volgende:

[..]

Ik vind beschaafde kunstenaars niet zo interessant nee
Wat een dooddoener.
pi_155724158
Want een gedoe om dat piemeltje.

Eendagsvlieg meer is het niet.
  dinsdag 1 september 2015 @ 05:57:00 #146
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_155726136
Volgens mij was er toch ook een Nederlands bandje in de jaren 80 wat veel te jonge meisjes achter zich aanhad, dat zong over seks met een minderjarige over marijuana coke etc.. over een bom en toen was dit toch ook vrij normaal.

Dus m.a.w. waar maakt iedereen zich druk over?
Hoe stout is Konijntjuh!
  dinsdag 1 september 2015 @ 07:11:47 #147
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_155726314
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 05:57 schreef Konijntjuh het volgende:
Volgens mij was er toch ook een Nederlands bandje in de jaren 80 wat veel te jonge meisjes achter zich aanhad, dat zong over seks met een minderjarige over marijuana coke etc.. over een bom en toen was dit toch ook vrij normaal.

Gaat meer om de provocatie jegens de politie...
pi_155726490
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 05:57 schreef Konijntjuh het volgende:

Doe Maar is nooit opgepakt voor opruïng naar mijn weten. Nogmaals; het gaat mij niet om de kwaliteit van zijn muziek (kwestie van smaak). Maar vooral de manier waarop Riazop hier kost wat kost die gastjes blijft promoten hier en alles maar blijft goedpraten wat ze doen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155726708
Is die Riazop dan de gay lover van die Kleine?
pi_155727428
Walgelijk was hij gister bij rtl latenight, en dan dat accent :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')