Dit. Wat een faallijst.quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:58 schreef Stofje het volgende:
Wat? 'Beste Popartiest ooit' en dan noem je een paar gasten die één hitje gehad hebben?
Prijs je gelukkig.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Er is er geeneen waar ik van gehoord heb
Dat is dan weer een ander uiterste. Kenny B ken je van z'n (ontzettend irritante) hitje 'Parijs', Ronnie Flex ken je ook, Nielson ken je ook. Zo niet, dan gaat er echt wat misquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Er is er geeneen waar ik van gehoord heb
Of je woont niet in Nederland...quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:04 schreef Stofje het volgende:
Dat is dan weer een ander uiterste. Kenny B ken je van z'n (ontzettend irritante) hitje 'Parijs', Ronnie Flex ken je ook, Nielson ken je ook. Zo niet, dan gaat er echt wat mis.
Tröckener Kecks, the Scene, Nits, Golden Earring, etcquote:Maar kom op, Popartiest? Dan praat je in geval Nederland toch gewoon over Guus Meeuwis, Marco Borsato, Anouk, Jan Smit, Nick & Simon etc? Die gewoon een voetbalstadion uitverkopen?
nee, ik ken ze echt niet. Maar woon dan ook al 4 jaar niet meer in NL.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is dan weer een ander uiterste. Kenny B ken je van z'n (ontzettend irritante) hitje 'Parijs', Ronnie Flex ken je ook, Nielson ken je ook. Zo niet, dan gaat er echt wat mis. Maar kom op, Popartiest? Dan praat je in geval Nederland toch gewoon over Guus Meeuwis, Marco Borsato, Anouk, Jan Smit, Nick & Simon etc? Die gewoon een voetbalstadion uitverkopen?
Ik denk dan meer in de trent van Doe Maar, Frank Boeien, The Scene, Golden Earring, enzovoorts.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is dan weer een ander uiterste. Kenny B ken je van z'n (ontzettend irritante) hitje 'Parijs', Ronnie Flex ken je ook, Nielson ken je ook. Zo niet, dan gaat er echt wat mis. Maar kom op, Popartiest? Dan praat je in geval Nederland toch gewoon over Guus Meeuwis, Marco Borsato, Anouk, Jan Smit, Nick & Simon etc? Die gewoon een voetbalstadion uitverkopen?
Wees blij, je mist echt niks.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik ken ze echt niet. Maar woon dan ook al 4 jaar niet meer in NL.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk dan meer in de trent van Doe Maar, Frank Boeien, The Scene, Golden Earring, enzovoorts.
Dat lijkt me in beide gevallen generatie. 'Beste Popartiest ooit kun je ook niet benoemen. En tja, als je niet in NL woont en de NL muziek echt totaal niet volgt, is het ook wat flauw om hier heel hard te roepen dat je bepaalde dingen niet kent, toch?quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of je woont niet in Nederland...
[..]
Tröckener Kecks, the Scene, Nits, Golden Earring, etc
Cho had een goeie hit zo rond de jaarwisseling.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:09 schreef Stofje het volgende:
Cho heb ik dan weer écht nog nooit van gehoord. Van die 5 kinderen op die foto, B-Brave, trouwens ook niet.
Ik vind dat geen popmuziek. Luistermuziek, schlager en rock. Dat wel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:04 schreef Stofje het volgende:
Popartiest? Dan praat je in geval Nederland toch gewoon over Guus Meeuwis, Marco Borsato, Anouk, Jan Smit, Nick & Simon etc?
Nee, maar je zit wel op Fok! en over deze artiesten zijn de afgelopen maanden meerdere topics geweest dus doe niet alsof je ze niet kent.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of je woont niet in Nederland...
quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik ken ze echt niet. Maar woon dan ook al 4 jaar niet meer in NL.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, maar je zit wel op Fok! en over deze artiesten zijn de afgelopen maanden meerdere topics geweest dus doe niet alsof je ze niet kent.
Bijlesquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:09 schreef Stofje het volgende:
Cho heb ik dan weer écht nog nooit van gehoord.
Ik zit al tig jaar op FOK! en ik kan met m'n hand op m'n hart zeggen dat geen van deze knulletjes ken van muziek.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, maar je zit wel op Fok! en over deze artiesten zijn de afgelopen maanden meerdere topics geweest dus doe niet alsof je ze niet kent.
Je wordt een oude lul. Ik ook; het is niet zozeer iets om over te pochen hoorquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zit al tig jaar op FOK! en ik kan met m'n hand op m'n hart zeggen dat geen van deze knulletjes ken van muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |