Ohja dat is een prestatiequote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:45 schreef riazop het volgende:
Ze publiceerde de hardst lopende Nederlandse muziekproductie van deze week.
Jazekerwel.quote:
Anouk ken ik wel van 'Nobody's wife'. Fresku zegt me niks.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:49 schreef riazop het volgende:
[..]
Jazekerwel.
't nieuwe clipje van Anouk deed 46.000 kliks, de nieuwe Fresku deed 51.000 kliks. En dat was over 24 uur.
Fresku is Nederlands beste hip hop artiest broer.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Anouk ken ik wel van 'Nobody's wife'. Fresku zegt me niks.
Zegt me niks. Gr gr.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:52 schreef Meemo het volgende:
[..]
Fresku is Nederlands beste hip hopnartiest broer.
En je durft jezelf een NEDERLANDER te noemen?quote:
Twijfel is de beste Nederlandse hiphop track.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:53 schreef riazop het volgende:
[..]
En je durft jezelf een NEDERLANDER te noemen?
Je komt dus niet door de inburgeringscursus...
Fresku - Twijfel 3,2 m kliks
Fresku - Ik Wil 88.000 kliks
Wat een teringherriequote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:53 schreef riazop het volgende:
[..]
De Avonden van Gerard Reve, Hersenschimmen van Bernlef, Multatuli van Havenaar, dat zijn pas teksten.quote:
Beetje respect voor 70plussers.quote:
iets hoger jaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:01 schreef Vanillekwark het volgende:
De ontdekking van de hemel van Mulisch niet te vergeten uiteraard. Ga je me zeggen dat deze 'Fresku' qua teksten op gelijke hoogte staat?
Fresku? Wie de neuk is deze idioot dan? Je vriendje ts?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Verkondig je mening niet als een feitquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:52 schreef Meemo het volgende:
[..]
Fresku is Nederlands beste hip hop artiest broer.
nederwat?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:16 schreef Homijn het volgende:
TS werkt bij een platenlabel dat nederhop probeert te slijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |