"Het hele publiek opzetten tegen..."quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Het hele publiek tegen de politie opzetten valt niet meer onder vrijheid van meningsuiting en ook niet onder dat achterlijke creatieve vrijheid.
Ik ben het met je eens dat het allemaal nogal kansloos is maar dat is een andere discussie.quote:En sowieso....
Het zegt al genoeg dat een achterlijk nummer als ''drank en drugs'' populair is.... Hoe kan zoiets achterlijks nou populair zijn. Sws met dat Nederlandse rap, wat een onzin. Niet dat buitenlandse rap zoveel is.
quote:Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
pukkelpop
alweer een lil kleine relletje
quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mag je in ruil voor je gespam wel eens aan de billetjes van Lil Kleintje zitten?
In Nederland wel, hoor!quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Hoezo?
Als iemand HEIL HITLER zou roepen zou je toch niet enthousiast meedoen neem ik aan?
Accent?quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:25 schreef wuuht het volgende:
Walgelijk was hij gister bij rtl latenight, en dan dat accent
quote:Op zondag 6 september 2015 13:36 schreef Elzies het volgende:
Hoeveel rap-artiesten gebruiken anti-politieteksten binnen hun raps? ...
Is die Kleine nationaal bekend?quote:Op zondag 6 september 2015 20:17 schreef riazop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet alleen rappers. Maar bij een nationale bekendheid is het makkelijker scoren voor de burgemeester...
Kale VanDalen - Ik heb een hekel aan politie
keer op keerquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:29 schreef Hathor het volgende:
iemand probeert wanhopig zijn eigen topic in leven te houden geloof ik.
Ik?quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:29 schreef Hathor het volgende:
iemand probeert wanhopig zijn eigen topic in leven te houden geloof ik.
De "google test":quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Is die Kleine nationaal bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |