quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgen beter nieuws hebt
quote:
De oogarts ze zegt alles 100% in orde.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sterkte met je oog kerel, doe kalm aan.
Goed te horen Hutquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[..]
[..]
De oogarts ze zegt alles 100% in orde.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:12 schreef Treehut362 het volgende:
Het was wel zeer interessant allemaal bij de oogarts moet ik zeggen en best wel druk.quote:
Maar ja je leeftijd kan een mens niet veranderen.quote:
nee ik probeer het al een tijdje maar het lukt nietquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Maar ja je leeftijd kan een mens niet veranderen.
De tweedequote:Op maandag 31 augustus 2015 10:50 schreef chufi het volgende:
Dat is wel vroeg, was je de eerste in de winkel?
Ah! Goed Hut, gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[..]
[..]
We wachten op de rekening nu.quote:
onbekendquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Zit toch wel in het basispakket zo'n controle?
Mogelijk alleen met verwijsbrief van de huisarts?quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht van wel hoor Hut, maar zeker weten doe ik het niet...
die had ikquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk alleen met verwijsbrief van de huisarts?
Top.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Valt gewoon onder je eigen risico denk ik.quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Zit toch wel in het basispakket zo'n controle?
Klinkt misschien niet aardig van mij, maar als je amper voor jezelf te eten hebt (hetgeen ik vreemd vind), waarom dan huisdieren nemen?quote:Armlastige baasjes massaal naar 'dierenvoedselbank'
Is ook zo... maar soms hebben mensen al een hond of katten als alles nog goed gaat enquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klinkt misschien niet aardig van mij, maar als je amper voor jezelf te eten hebt (hetgeen ik vreemd vind), waarom dan huisdieren nemen?
OK, eentje kan ik nog begrijpen, maar sommige mensen nemen meteen een hele roedel beesten.
Daarbij, kom op zeg, mijn 2 poezen kosten me hooguit ¤ 7,50 per week aan eten, alleen de dierenarts is duur als je huisdier ziek mocht worden.
Neem van mij aan dat je ook met een minimum best kan betalen, je zal uiteraard wel ergens anders op moeten bezuinigen, bijvoorbeeld op kleding. Maar kom op, als je niet met je geld uitkomt moet je simpelweg geen huisdieren nemen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook zo... maar soms hebben mensen al een hond of katten als alles nog goed gaat en
tja dan ineens worden ze werkeloos ofzo, of scheiding en dat soort ellende.
Maar als je huisdieren neemt op het moment dat je al in de bijstand zit ben je wel een
beetje dom, is niet onaardig, is gewoon zo.
Jawel, het eten zal niet zo'n probleem zijn, maar als ze ziek worden dan weer welquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat je ook met een minimum best kan betalen, je zal uiteraard wel ergens anders op bezuinigen, bijvoorbeeld op kleding. Maar kom op, als je niet met je geld uitkomt moet je simpelweg geen huisdieren nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |