quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
in de contraminehoi HutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gooi je je kont weer tegen de krib?
...
Die van mij is weer hier, die hoeft niet naar een asiel, het is veel te gezellig als ie er is.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
OK is het Asiel wel op loopafstand?
Wat doe je hier dan nog.. Spreken je later wel weerquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij is weer hier, die hoeft niet naar een asiel, het is veel te gezellig als ie er is.
Die 2 tot 3 zinnen tussendoor typen kan ik nog wel managen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog.. Spreken je later wel weer![]()
Ok dan mag je blijven ...quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die 2 tot 3 zinnen tussendoor typen kan ik nog wel managen.
Oops nu bij Humbertoquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
Dat zouden ze overal moeten doen...
http://www.nu.nl/achterkl(...)om-in-hilversum.html
Toen zat ik met mijn zus op het balkon te eten, ik liet van schrik zowat mijn bord vallenquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:00 schreef chufi het volgende:
Tering hel, dat was een zware donder....
Dat moet hem geweest zijn....quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Toen zat ik met mijn zus op het balkon te eten, ik liet van schrik zowat mijn bord vallen![]()
Was ditte...
http://www.parool.nl/paro(...)me-onweersknal.dhtml
en mijn foto van gisteren stond hiero![]()
De onweersbuien van het afgelopen etmaal
Ik heb verder niet gezochtquote:Op dinsdag 1 september 2015 10:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk het ook.... maar verder kan ik er niks over vinden...
En ik heb niks gehoord. Ook niks gezien overigens.quote:
Daar hebben we hier nog geen last van, het zonnetje komt er zelfs een beetje door..quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik heb niks gehoord. Ook niks gezien overigens.
Het is vandaag wel behoorlijk nat kutweer.
Daar woont Sinterklaas Madridquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:47 schreef chufi het volgende:
Morgen de eerste werkdag van mn dochter in Madrid... Ze heeft er zin in
Misschien wordt ze wel zijn hulp Pietquote:
Schoensmeer die hoeft niet meerquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien wordt ze wel zijn hulp Piet
Chuf's dochter is geen negerin hoor Hut, ze zal wel een mooi kleurtje hebben vanwege haar Spaanse moeder, dat dan weer wel... niet zo;n bleekscheet als ik in elk gevalquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Schoensmeer die hoeft niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |