Ik heb hier de boel ook maar open gegooid....quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:20 schreef FANN het volgende:
pffffffffffff het is alweer stikbenauwd hiero
quote:Roberto Esquivel Cabrera, een 52-jarige Mexicaan uit de stad Saltillo, zegt dat hij de allergrootste en dikste penis ter wereld heeft. Echt blij met zijn maar liefst 48,2 centimeter lange geslachtsorgaan is hij overigens niet. ,,Ik voel me zwaar gehandicapt, kan door die piemel niet werken en moet zelfs bedelen om aan voedsel te komen''.
Het zal dan wel een heel lelijk object zijn, anders zou ie er toch fotos van kunnen laten maken om er geld mee te verdienen..quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zal dan wel een heel lelijk object zijn, anders zou ie er toch fotos van kunnen laten maken om er geld mee te verdienen..
Zo zie je maar weer dat 'te' ook niet echt handig is.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te kijkenHij kan ook al niet meer naar de kerk om op zn knieen te bidden
Ik zou er niet aan moeten denken om met zo'n geval rond te moeten lopenquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat 'te' ook niet echt handig is.
Ik denk dat je dan wel welkom bent in een of andere talkshow. Doet Eva Jinek die show nog?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om met zo'n geval rond te moeten lopen
Eva doet nog een show idd.. Die is weer beschikbaar dus valt te beswaffelenquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel welkom bent in een of andere talkshow. Doet Eva Jinek die show nog?
Verder is het ding natuurlijk ideaal om mee te 'swaffelen'.
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.quote:
daarom heb ik mijn kind nu weggedaanquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat je ook met een minimum best kan betalen, je zal uiteraard wel ergens anders op moeten bezuinigen, bijvoorbeeld op kleding. Maar kom op, als je niet met je geld uitkomt moet je simpelweg geen huisdieren nemen.
Zo dat is knap. waar heb je hem ondergebracht?quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:34 schreef sacha het volgende:
[..]
daarom heb ik mijn kind nu weggedaan
quote:
Edit: Nee laat maar....quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
in het kinder asielquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo dat is knap. waar heb je hem ondergebracht?
Dus je bent nu weer een vrije moederquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
voor altijd, kut kinderenkosten alleen maar geld
moeders hebben nooit vrijquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je bent nu weer een vrije moeder
kotsschoolquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer uitgevroten dat je hem naar een kotsschool stuurt?
in de contraminequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |