abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 14:48:11 #226
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_155705512
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:45 schreef FANN het volgende:

[..]

Jawel, het eten zal niet zo'n probleem zijn, maar als ze ziek worden dan weer wel :Y
wat je zelf al zei...

Dierenarts is best duur ....
Dierenarts is zelfs heel duur, Maar de meeste dieren zijn niet elke week ziek. Dan moet je zorgen dat je een spaarpotje daarvoor hebt, dat heb ik ook.
Ik zei gisteren nog dat ik in 2 weken tijd ¤ 70,- aan boodschappen had gedaan, en wat ik over heb spaar ik dus.
Goed met geld om kunnen gaan lijkt tegenwoordig wel een kunst die nog maar weinig mensen beheersen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_155705580
quote:
2s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Dierenarts is zelfs heel duur, Maar de meeste dieren zijn niet elke week ziek. Dan moet je zorgen dat je een spaarpotje daarvoor hebt, dat heb ik ook.
Ik zei gisteren nog dat ik in 2 weken tijd ¤ 70,- aan boodschappen had gedaan, en wat ik over heb spaar ik dus.
Ja, ja, je kan er een spaarpotje voor aanleggen áls dat kan....
Ik weet niet of mensen die al bij de voedselbank hun eten moeten halen dat kunnen of al hadden...

Maar goed, ik had twee katten die waren gelukkig nooit ziek, alleen het laatste jaar en
dat heeft aardig wat centjes gekocht, zelfs toen het niet meer ging en ik ze moest laten inslapen kostte
dat geld, tis nou eenmaal niet anders....
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 14:52:28 #228
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_155705620
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:50 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja, ja, je kan er een spaarpotje voor aanleggen áls dat kan....
Ik weet niet of mensen die al bij de voedselbank hun eten moeten halen dat kunnen of al hadden...

Maar goed, ik had twee katten die waren gelukkig nooit ziek, alleen het laatste jaar en
dat heeft aardig wat centjes gekocht, zelfs toen het niet meer ging en ik ze moest laten inslapen kostte
dat geld, tis nou eenmaal niet anders....
Mijn poes die ik vorig jaar liet inslapen kostte me 255,-, en het enige dat het opleverde was een dode poes. Maar ja, het is wel je plicht.
pi_155705683
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Mijn poes die ik vorig jaar liet inslapen kostte me 255,-, en het enige dat het opleverde was een dode poes. Maar ja, het is wel je plicht.
255 euro is een flink bedrag voor mensen in de bijstand, sowieso al een behoorlijk bedrag, ik
weet niet meer wat ik moest betalen :o
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 14:55:50 #230
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_155705710
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:55 schreef FANN het volgende:

[..]

255 euro is een flink bedrag voor mensen in de bijstand, sowieso al een behoorlijk bedrag, ik
weet niet meer wat ik moest betalen :o
Ik heb eerst nog een kijkoperatie laten doen om te bepalen of er nog iets te redden viel, maar helaas.
pi_155705754
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik heb eerst nog een kijkoperatie laten doen om te bepalen of er nog iets te redden viel, maar helaas.
ah... die kijkoperatie was dan zeker zo duur, of was dat ook nog apart?

ja, die ene kat van mij had ook eerst medicijnen,maar was niet meer te redden :N
die had zoveel pijn, kon niet langer....
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 14:58:50 #232
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_155705785
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:57 schreef FANN het volgende:

[..]

ah... die kijkoperatie was dan zeker zo duur, of was dat ook nog apart?

ja, die ene kat van mij had ook eerst medicijnen,maar was niet meer te redden :N
die had zoveel pijn, kon niet langer....
Ja, de kijkoperatie was duur, alleen inslapen kost hooguit ¤ 50,- Waarschijnlijk maar ¤ 30,- zelfs.
Ik had het iig wel voor mijn beestje over. Ik mis haar nog steeds nu na een jaar.
pi_155705917
quote:
3s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ja, de kijkoperatie was duur, alleen inslapen kost hooguit ¤ 50,- Waarschijnlijk maar ¤ 30,- zelfs.
Ik had het iig wel voor mijn beestje over. Ik mis haar nog steeds nu na een jaar.
Mwa.... aan één kant mis ik het soms wel, maar aan de andere kant waren het zulke
probleembeestjes dat ik na 20 jaar ook niet meer zo ndig hoef hoor.

Ik had ze uit het asiel gehaald, die ene was niet zindelijk te krijgen dat was écht wel een ramp
eigenlijk :X maar aan de andere kant .... hij was wel O+
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 15:07:16 #234
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_155705966
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:05 schreef FANN het volgende:

[..]

Mwa.... aan één kant mis ik het soms wel, maar aan de andere kant waren het zulke
probleembeestjes dat ik na 20 jaar ook niet meer zo ndig hoef hoor.

Ik had ze uit het asiel gehaald, die ene was niet zindelijk te krijgen dat was écht wel een ramp
eigenlijk :X maar aan de andere kant .... hij was wel O+
Daarom neem ik alleen hele jonge poezen, deze waren 11 weken toen ze bij mij kwamen, die kan je nog van alles leren, ze zijn dus nu ook al lang zindelijk, ik heb er geen zin in dat ze dat zomaar in huis doen.
Ik heb ze zelfs gekocht toen voor ¤ 20,- per poes en zelf laten inenten en ontwormen, dat kostte me nog eens ¤ 160,-.
Maar ik heb ook veel plezier met die beesten, hoewel ze me soms ook helemaal gek maken met hun drukte. :s)
pi_155706047
quote:
2s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:07 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Daarom neem ik alleen hele jonge poezen, deze waren 11 weken toen ze bij mij kwamen, die kan je nog van alles leren, ze zijn dus nu ook al lang zindelijk, ik heb er geen zin in dat ze dat zomaar in huis doen.
Ik dacht ik leer het hem wel af :@ hij zag er zo lief en verloren uit in dat kooitje en er
hing een briefje bij notabene dat hij niet zindelijk was :')

Die vrouw zei nog... weet je het zeker? Als het niet lukt kan je hem binnen 2 weken terugbrengen
maar dat kon ik toen al niet meer :D ik ben een watje wat dat betreft... ik dacht ook, ja als
ik hem nu terugbreng krijgt ie een spuitje en dat wilde ik dan ook weer niet....
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 15:10:37 #236
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_155706060
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:09 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik dacht ik leer het hem wel af :@ hij zag er zo lief en verloren uit in dat kooitje en er
hing een briefje bij notabene dat hij niet zindelijk was :')

Die vrouw zei nog... weet je het zeker? Als het niet lukt kan je hem binnen 2 weken terugbrengen
maar dat kon ik toen al niet meer :D ik ben een watje wat dat betreft... ik dacht ook, ja als
ik hem nu terugbreng krijgt ie een spuitje en dat wilde ik dan ook weer niet....
Nee, dat kan je het beest nooit meer afleren dus.
pi_155706087
quote:
13s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Nee, dat kan je het beest nooit meer afleren dus.
Nee, dat heb ik gemerkt :+
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 15:14:20 #238
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_155706169
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:11 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik gemerkt :+
Mijn broertje heeft 2 hondjes en een van de 2 doet het ook in huis, en hij heeft dat beest al sinds de geboorte omdat die andere de moeder van die hond is. Maar mijn broertje is ook veel te zacht en heeft het dat beest nooit goed geleerd.
Gekke is dat als dat beest ergens anders op bezoek is doet ie dat niet, alleen bij mijn broertje thuis doet ie het.
pi_155706205
quote:
2s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Mijn broertje heeft 2 hondjes en een van de 2 doet het ook in huis, en hij heeft dat beest al sinds de geboorte omdat die andere de moeder van die hond is. Maar mijn broertje is ook veel te zacht en heeft het dat beest nooit goed geleerd.
Gekke is dat als dat beest ergens anders op bezoek is doet ie dat niet, alleen bij mijn broertje thuis doet ie het.
Da's wel vreemd :o
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 15:17:25 #240
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_155706251
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:15 schreef FANN het volgende:

[..]

Da's wel vreemd :o
Serieus, hij neemt die beesten altijd mee naam mijn moeder (hier kan niet ivm mijn poezen, dat is mijn excuus, want ik wil sowieso geen honden in mijn woning ;) ) en bij mijn moeder pist dat beest nooit in huis.
pi_155706288
We hadden jaren geleden een auping bed gekocht me bijbehorende matrassen en zooi...
dus ik wil dat bed gaan opmaken, slaapkamerdeur stond open en meneer zat uitgebreid
op het matras te pissen, die kat dus heh? :')

Toen heb ik wel alles biijelkaar gevloekt :D en hij keek zo angstig dat ik hem daarna van schrik
weer ging knuffelen :')

zal wel niet de juiste aanpak zijn geweest :P
pi_155706313
quote:
2s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Serieus, hij neemt die beesten altijd mee naam mijn moeder (hier kan niet ivm mijn poezen, dat is mijn excuus, want ik wil sowieso geen honden in mijn woning ;) ) en bij mijn moeder pist dat beest nooit in huis.
Ja, da's best raar.... geen idee waar het aan zou kunnen liggen dan...
pi_155706328
pffffffffffff het is alweer stikbenauwd hiero :o
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 15:20:31 #244
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_155706330
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:18 schreef FANN het volgende:
We hadden jaren geleden een auping bed gekocht me bijbehorende matrassen en zooi...
dus ik wil dat bed gaan opmaken, slaapkamerdeur stond open en meneer zat uitgebreid
op het matras te pissen, die kat dus heh? :')

Toen heb ik wel alles biijelkaar gevloekt :D en hij keek zo angstig dat ik hem daarna van schrik
weer ging knuffelen :')

zal wel niet de juiste aanpak zijn geweest :P
Ik zou me ook ergeren en boos worden, maar je kan zo'n beest niet gaan meppen, zindelijk maken is iets dat je meteen moet doen als ze kitten of pup zijn. Later heb je daar de voordelen van.
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 15:21:21 #245
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_155706353
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:19 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja, da's best raar.... geen idee waar het aan zou kunnen liggen dan...
Het beest weet gewoon dat het bij moeder niet mag en denkt dat het bij mijn broertje wel mag.
pi_155706369
quote:
12s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

[..]

Ik zou me ook ergeren en boos worden, maar je kan zo'n beest niet gaan meppen, zindelijk maken is iets dat je meteen moet doen als ze kitten of pup zijn. Later heb je daar de voordelen van.
ja, ja... ik weet het, maar ja ik had ze nou eenmaal uit het asiel gehaald, ze waren wel jong een jaar
of 1, maar ja... tis nu voorbij
pi_155706383
quote:
7s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Het beest weet gewoon dat het bij moeder niet mag en denkt dat het bij mijn broertje wel mag.
dat zal het vast niet zijn :+ geen idee Mo....
pi_155706414
Ik ga nog snel even een korte douche nemen voordat mijn zus er is...

ik zweet me de t..... :P
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 15:23:48 #249
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_155706416
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:20 schreef FANN het volgende:
pffffffffffff het is alweer stikbenauwd hiero :o
Hier is het lekker maar ik hoef verder niks, dadelijk eens kijken hoe ik mijn nieuwe parasol aan de balustrade van het balkon kan bevestigen, je mag er niet in boren, het moet met klemmen dus, daar heb ik er eentje van, maar ik denk dat ik me nog zo'n ding bestel.
Dan kan ik hem dubbel vastzetten, want op 5 hoog is het nogal winderig.
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2015 @ 15:24:37 #250
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_155706437
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:23 schreef FANN het volgende:
Ik ga nog snel even een korte douche nemen voordat mijn zus er is...

ik zweet me de t..... :P
Have fun en laat de donuts smaken.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')