Maandje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zal Schreuder ontslagen worden?
1quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:24 schreef Brammess het volgende:
Hoeveel punten zou Twente hebben met een keeper?
Met Marsman in het doel kan je per definitie niet kampioen wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:24 schreef Nozick het volgende:
Van den Brom voor de groep en Twente kampioen.
Liever Verbeek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:24 schreef Nozick het volgende:
Van den Brom voor de groep en Twente kampioen.
Gedroomde opvolger inderdaad. Bochum laat hem echter niet snel gaan ben ik bang.quote:
Vraag het aan Schreuder zou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou een trainer met potentie bij Twente willen gaan trainen?
en die heeft het prima naar zijn zin ook als ze niet promoveren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verbeek gaat promoveren zo dus die komt ook niet
Heel veel geld + een achtjarig contract dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vraag het aan Schreuder zou ik zeggen
Bochum is toch groter dan Twentequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en die heeft het prima naar zijn zin ook als ze niet promoveren.
Bochum heeft daar niks over te zeggen als Twente zijn contract afkooptquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:26 schreef Nozick het volgende:
[..]
Gedroomde opvolger inderdaad. Bochum laat hem echter niet snel gaan ben ik bang.
En een uitstekende keepertquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel veel geld + een achtjarig contract dus
Alsof er ook maar één trainer is die wat kan met deze bagger op het veld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen ze Schreuder niet wegpromoveren naar een bestuursfunctie ofzo?
Valt ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof er ook maar één trainer is die wat kan met deze bagger op het veld.
Die 2 gaan waarschijnlijk wegquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: de selectie van Twente is kwalitatief pak 'em beet de nummer acht van Nederland.
En daar gaan ze ook nog wel eindigen (met Ziyech en Corona dus).
Bovenaan rechter rijtje denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: de selectie van Twente is kwalitatief pak 'em beet de nummer acht van Nederland.
''gif''twitter:Jmvanhalst twitterde op zaterdag 29-08-2015 om 22:31:57Reddeloos, radeloos en redeloos.... #hertwe #gif reageer retweet
Praat ie nu over zichzelf toen die bij Ajax speelde ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
''gif''twitter:Jmvanhalst twitterde op zaterdag 29-08-2015 om 22:31:57Reddeloos, radeloos en redeloos.... #hertwe #gif reageer retweet
Met Ziyech en Corona zijn ze op papier sterker dan Groningen, H'veen of AZ. Die lopen daar niet rond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
Van Halstquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Twente mist een type Gudeljquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Meh. er lopen bij Twente ook spelers van Jupiler League niveau rond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:32 schreef Nozick het volgende:
[..]
Met Ziyech en Corona zijn ze op papier sterker dan Groningen, H'veen of AZ. Die lopen daar niet rond.
Wie dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Meh. er lopen bij Twente ook spelers van Jupiler League niveau rond.
Tapia bijvoorbeeld.quote:
Maar die Uvini zou bij NAC op de bank zitten.quote:
Deze man neemt zichzelf veel te serieus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kun je zo'n ter Avest niet kwalijk nemen. Die z'n ballen moeten nog indalen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De hele verdediging zo'n beetje.
Ze missen voetbalgogme.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook waar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kun je zo'n ter Avest niet kwalijk nemen. Die z'n ballen moeten nog indalen.
Blijft toch iets ongrijpbaars. Als je niet in staat bent om een visie of instructies over te brengen dan gaat het niet lukken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
De selectie van Twente is lang niet zo slecht als iedereen beweert, alleen kan Schreuder gewoon geen coach zijn. Simple as that.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat Verbeek straks Schreuder gaat toespreken. een paar beuken verkoopt
We zullen het doorgeven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben blij met Hans als toevoeging bij de FOX-verslaggevers.
Van der Heijden taferelen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat Verbeek straks Schreuder gaat toespreken.
Dat moet dan Hakim van Sesamstraat zijn, anders kan ik dit niet verklarenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Schreuder is een goede trainer aldus Hakim.
Wat verwacht je dan dat hij zegt voor de camera?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Schreuder is een goede trainer aldus Hakim.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:50 schreef Isane het volgende:
hafcfan krijgt een stadionverbod
[ afbeelding ]
Dit moet een grap zijn toch?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord heeft op elke positie een betere speler. Die winnen dat wel.
Luukinhoquote:
Onze dorpsgek ook weer wakker.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord heeft op elke positie een betere speler. Die winnen dat wel.
Zodat het GIF en de ENERGIE van Gudelj voor het team behouden blijft.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:23 schreef Cavaliers het volgende:
Opvallend dat de toekomstige middenvelder van het Nederlands elftal maar op linksbuiten moet blijven staan.
De laatste keer dat Duplan van waarde was tegen Ajax, is van 2011/12.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:31 schreef tompsv18 het volgende:
Hopelijk is Duplan vandaag weer in topvorm, zoals altijd tegen Ajax.
'Edouard Duplan kwam in zijn laatste zes competitiewedstrijden tegen Ajax tot vijf goals en één assist.'quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste keer dat Duplan van waarde was tegen Ajax, is van 2011/12.
Hij gaf een assist op Rubin vorig seizoen, maar toen werd er kansloos verloren. Ik distantieer me volledig van de Duplan-hype bij Ajax-wedstrijden.
FOX gaat AZ - Roda JC op kanaal 1 uitzenden. Dat wordt een ongelofelijk dramatische wedstrijd.quote:
Wat een idiotenquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX gaat AZ - Roda JC op kanaal 1 uitzenden. Dat wordt een ongelofelijk dramatische wedstrijd.
''Als Feyenoord zijnde''quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik overweeg een Mario Been Bingo maken.
''Maar nogmaals''
''Buiten het feit dat''
''Op basis van het feit''
''x-aantal''
''wij (over Feyenoord)''
Nog meer suggesties?
Wat een topshow was het he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:32 schreef Isane het volgende:
Na de 2-0 overwinning van Heracles Almelo op FC Twente zijn veel supporters van de club boos. Na een verlies of gelijkspel waren door de fans al acties aangekondigd. Daarom neemt de spelersbus van FC Twente deze avond een andere route naar huis.
De supporters van Vak P dreigden deze week om bij een eventuele verliespartij tegen Heracles hun ongenoegen te uiten na de wedstrijd. Dat zou gebeuren bij het trainingscomplex van FC Twente in Hengelo waar de spelersbus opgewacht zou worden.
Tegelijkertijd gaf De Vriendenkring, de oudste en grootste supportersvereniging van FC Twente, aan zich niet aan te sluiten bij die actie. "Wij zijn geen voorstander van het opwachten van de spelersbus, dat is niet onze stijl", aldus Läslo Hut.
Het verlies tegen Heracles Almelo heeft FC Twente in elk geval doen besluiten een alternatieve route te nemen naar Hengelo of Enschede.
[ afbeelding ]
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=225093&cat=1#prettyPhoto
Frank heeft dus geen wedstrijden teruggekeken van ADO Den Haag.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
ADO probeert toch gewoon te voetballen? Deden ze tegen PSV en Twente ook. Rare opmerking van Frank.
'Als .... zijnde' wel.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Als Feyenoord zijnde''
Telt die?
Je leeft nog!quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een topshow was het he.![]()
Na Veendam thuis denk ik de mooiste thuis pot ooit.
Schaken gaat ze helemaal kapot spelenquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
ADO probeert toch gewoon te voetballen? Deden ze tegen PSV en Twente ook. Rare opmerking van Frank.
Heb je nu stadionverbod?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een topshow was het he.![]()
Na Veendam thuis denk ik de mooiste thuis pot ooit.
Hey rustigquote:
Aantal mensen dacht dat jij daar stond bij de Heracles-spelers bij het tweede doelpuntquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hey rustig![]()
Ik heb niks gedaan wat niet door de beugel kan. Alleen heel veel bier op me gehad.Volgens mij heeft mijn mobiel ook kuren nu. Maar het was het waard. 9 jaar op moeten wachten dus
Gelukkig welquote:
Hopelijk staat Heracles na vandaag aan de leiding.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jep. Ik verwacht veel van ADO. Al zal Ajax wel weer retesaai spelen.
Heb wel medelijden met die kerel. Ging uit blijdschap en deed niemand kwaad. Spelers beschermden hem ook nog. Zal lullig zijn als je hierdoor 2 jaar sv kwijt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aantal mensen dacht dat jij daar stond bij de Heracles-spelers bij het tweede doelpunt
Ik verwacht juist wat van Ajax, de spanning is er af, dus denk dat ze wat relaxter spelen wat het voetbal ten goede zal komen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jep. Ik verwacht veel van ADO. Al zal Ajax wel weer retesaai spelen.
Zolang Gudelj in het veld staat, gaat er niets veranderen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht juist wat van Ajax, de spanning is er af, dus denk dat ze wat relaxter spelen wat het voetbal ten goede zal komen.
Heb liever dat PSV verliest.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk staat Heracles na vandaag aan de leiding.
Welke spanning?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht juist wat van Ajax, de spanning is er af, dus denk dat ze wat relaxter spelen wat het voetbal ten goede zal komen.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:25 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een IPhone gebruiksvriendelijk streampje? FOX ken ik uiteraard al
foxsports.nlquote:
Goede stream.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/
JUICHEN
hahasportquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:25 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een IPhone gebruiksvriendelijk streampje? FOX ken ik uiteraard al
Hij is bijzonder goed in positie kiezen.quote:
Wat hen drijft met dit weer is zweet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat voor mensen zouden er in die mascottepakken zitten? Ik zou graag willen weten wat hen drijft om mascotte te spelen in zo'n stikbenauwd pak.
Geld.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat voor mensen zouden er in die mascottepakken zitten? Ik zou graag willen weten wat hen drijft om mascotte te spelen in zo'n stikbenauwd pak.
Nou, daar zullen ze wel enorm van schrikken!11!1!1111!111!quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:29 schreef Kopsterk het volgende:
De eerstvolgende die jankt om een stream krijgt een klap van Ajacied422.
Marc Netto zit daarin heb ik gehoordquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit vind ik een goede.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat hen drijft met dit weer is zweet.
Dat zijn er een stuk of 3, maar ik ken er 1 persoonlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
toeterjan zit in dat pak bij psv, wisten jullie dat
Toeterjanquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
toeterjan zit in dat pak bij psv, wisten jullie dat
Het was leuker geweest als je had gezegd dat hij met dartpijltjes zou gaan gooienquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:29 schreef Kopsterk het volgende:
De eerstvolgende die jankt om een stream krijgt een klap van Ajacied422.
Ik heb altijd een broertje dood aan dit soort makkelijke grappen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als je had gezegd dat hij met dartpijltjes zou gaan gooien
Goed in de kleedkamer.quote:
Omdat hij niet bij de selectie zit.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom geen Boilesen erin eigenlijk?
Overtredingen zijn zo vaak expres.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dan moet je gewoon geel geven Gvd. Express overtreding maken.
Wat een baggerscheids.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dan moet je gewoon geel geven Gvd. Express overtreding maken.
Wat een baggerscheids.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Zijn ook wel pleurishoeken daar, je ziet geen fuck. Zou er ook geen geld aan uitgeven.quote:
Pinkpop is ook altijd uitverkocht.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij zit altijd vol toch? Zeggen de Ajacieden altijd.
KNJBquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoe is dit nou weer een overtreding van schaken![]()
waarom laat je capslock aan staan als je arena typt?quote:
Dat gaan we rond vijf uur ook een heel aantal keer roepen bij Lestienne.quote:
Maar hoe oerdom is het o mal je aanwijzingen over het veld te schreeuwen. De tegenstander hoort dat ook hequote:Op zondag 30 augustus 2015 12:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk natuurlijk.
Zolang er geen videoscheids is en er niet eenduidig gehandhaafd wordt moet je dit maar accepteren.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
mwah, die pingel werd vorige week ook niet gegeven kan ik me herinneren.
Volledig begrijpelijk.
Hij kan ze moeilijk gaan appen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Maar hoe oerdom is het o mal je aanwijzingen over het veld te schreeuwen. De tegenstander hoort dat ook he
welke wedstrijd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
mwah, die pingel werd vorige week ook niet gegeven kan ik me herinneren.
Volledig begrijpelijk.
Ja.quote:
Dan kunnen we samen troost vinden in een bepaald moment.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan me herinneren dat ik toen overigens zei dat het een pingel was.
Dus jullie zijn ook bestolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |