Maandje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zal Schreuder ontslagen worden?
1quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:24 schreef Brammess het volgende:
Hoeveel punten zou Twente hebben met een keeper?
Met Marsman in het doel kan je per definitie niet kampioen wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:24 schreef Nozick het volgende:
Van den Brom voor de groep en Twente kampioen.
Liever Verbeek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:24 schreef Nozick het volgende:
Van den Brom voor de groep en Twente kampioen.
Gedroomde opvolger inderdaad. Bochum laat hem echter niet snel gaan ben ik bang.quote:
Vraag het aan Schreuder zou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou een trainer met potentie bij Twente willen gaan trainen?
en die heeft het prima naar zijn zin ook als ze niet promoveren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verbeek gaat promoveren zo dus die komt ook niet
Heel veel geld + een achtjarig contract dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vraag het aan Schreuder zou ik zeggen
Bochum is toch groter dan Twentequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en die heeft het prima naar zijn zin ook als ze niet promoveren.
Bochum heeft daar niks over te zeggen als Twente zijn contract afkooptquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:26 schreef Nozick het volgende:
[..]
Gedroomde opvolger inderdaad. Bochum laat hem echter niet snel gaan ben ik bang.
En een uitstekende keepertquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel veel geld + een achtjarig contract dus
Alsof er ook maar één trainer is die wat kan met deze bagger op het veld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen ze Schreuder niet wegpromoveren naar een bestuursfunctie ofzo?
Valt ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof er ook maar één trainer is die wat kan met deze bagger op het veld.
Die 2 gaan waarschijnlijk wegquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: de selectie van Twente is kwalitatief pak 'em beet de nummer acht van Nederland.
En daar gaan ze ook nog wel eindigen (met Ziyech en Corona dus).
Bovenaan rechter rijtje denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:31 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: de selectie van Twente is kwalitatief pak 'em beet de nummer acht van Nederland.
En daar gaan ze ook nog wel eindigen (met Ziyech en Corona dus).
''gif''twitter:Jmvanhalst twitterde op zaterdag 29-08-2015 om 22:31:57Reddeloos, radeloos en redeloos.... #hertwe #gif reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |