Hopelijk staat Heracles na vandaag aan de leiding.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jep. Ik verwacht veel van ADO. Al zal Ajax wel weer retesaai spelen.
Heb wel medelijden met die kerel. Ging uit blijdschap en deed niemand kwaad. Spelers beschermden hem ook nog. Zal lullig zijn als je hierdoor 2 jaar sv kwijt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aantal mensen dacht dat jij daar stond bij de Heracles-spelers bij het tweede doelpunt
Ik verwacht juist wat van Ajax, de spanning is er af, dus denk dat ze wat relaxter spelen wat het voetbal ten goede zal komen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jep. Ik verwacht veel van ADO. Al zal Ajax wel weer retesaai spelen.
Zolang Gudelj in het veld staat, gaat er niets veranderen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht juist wat van Ajax, de spanning is er af, dus denk dat ze wat relaxter spelen wat het voetbal ten goede zal komen.
Heb liever dat PSV verliest.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk staat Heracles na vandaag aan de leiding.
Welke spanning?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht juist wat van Ajax, de spanning is er af, dus denk dat ze wat relaxter spelen wat het voetbal ten goede zal komen.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:25 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een IPhone gebruiksvriendelijk streampje? FOX ken ik uiteraard al
foxsports.nlquote:
Goede stream.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/live/kanaal/1/
JUICHEN
hahasportquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:25 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een IPhone gebruiksvriendelijk streampje? FOX ken ik uiteraard al
Hij is bijzonder goed in positie kiezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |