Wat een idiotenquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX gaat AZ - Roda JC op kanaal 1 uitzenden. Dat wordt een ongelofelijk dramatische wedstrijd.
''Als Feyenoord zijnde''quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik overweeg een Mario Been Bingo maken.
''Maar nogmaals''
''Buiten het feit dat''
''Op basis van het feit''
''x-aantal''
''wij (over Feyenoord)''
Nog meer suggesties?
Wat een topshow was het he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:32 schreef Isane het volgende:
Na de 2-0 overwinning van Heracles Almelo op FC Twente zijn veel supporters van de club boos. Na een verlies of gelijkspel waren door de fans al acties aangekondigd. Daarom neemt de spelersbus van FC Twente deze avond een andere route naar huis.
De supporters van Vak P dreigden deze week om bij een eventuele verliespartij tegen Heracles hun ongenoegen te uiten na de wedstrijd. Dat zou gebeuren bij het trainingscomplex van FC Twente in Hengelo waar de spelersbus opgewacht zou worden.
Tegelijkertijd gaf De Vriendenkring, de oudste en grootste supportersvereniging van FC Twente, aan zich niet aan te sluiten bij die actie. "Wij zijn geen voorstander van het opwachten van de spelersbus, dat is niet onze stijl", aldus Läslo Hut.
Het verlies tegen Heracles Almelo heeft FC Twente in elk geval doen besluiten een alternatieve route te nemen naar Hengelo of Enschede.
[ afbeelding ]
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=225093&cat=1#prettyPhoto
Frank heeft dus geen wedstrijden teruggekeken van ADO Den Haag.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
ADO probeert toch gewoon te voetballen? Deden ze tegen PSV en Twente ook. Rare opmerking van Frank.
'Als .... zijnde' wel.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Als Feyenoord zijnde''
Telt die?
Je leeft nog!quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een topshow was het he.![]()
Na Veendam thuis denk ik de mooiste thuis pot ooit.
Schaken gaat ze helemaal kapot spelenquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
ADO probeert toch gewoon te voetballen? Deden ze tegen PSV en Twente ook. Rare opmerking van Frank.
Heb je nu stadionverbod?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een topshow was het he.![]()
Na Veendam thuis denk ik de mooiste thuis pot ooit.
Hey rustigquote:
Aantal mensen dacht dat jij daar stond bij de Heracles-spelers bij het tweede doelpuntquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hey rustig![]()
Ik heb niks gedaan wat niet door de beugel kan. Alleen heel veel bier op me gehad.Volgens mij heeft mijn mobiel ook kuren nu. Maar het was het waard. 9 jaar op moeten wachten dus
Gelukkig welquote:
Hopelijk staat Heracles na vandaag aan de leiding.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jep. Ik verwacht veel van ADO. Al zal Ajax wel weer retesaai spelen.
Heb wel medelijden met die kerel. Ging uit blijdschap en deed niemand kwaad. Spelers beschermden hem ook nog. Zal lullig zijn als je hierdoor 2 jaar sv kwijt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aantal mensen dacht dat jij daar stond bij de Heracles-spelers bij het tweede doelpunt
Ik verwacht juist wat van Ajax, de spanning is er af, dus denk dat ze wat relaxter spelen wat het voetbal ten goede zal komen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jep. Ik verwacht veel van ADO. Al zal Ajax wel weer retesaai spelen.
Zolang Gudelj in het veld staat, gaat er niets veranderen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht juist wat van Ajax, de spanning is er af, dus denk dat ze wat relaxter spelen wat het voetbal ten goede zal komen.
Heb liever dat PSV verliest.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk staat Heracles na vandaag aan de leiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |