Denk niet dat ik deze gezien heb, wel weer een alles-gaat-goed aflevering denk ik.quote:‘Ik Vertrek’ bestaat tien jaar! In een speciale jubileumreeks blikken bekende fans terug op de meest spraakmakende verhalen. In deze aflevering het favoriete verhaal van Tineke Schouten over familie Boerkamp die een B&B in Italië begon. >>>
Dit keer de favoriet van Tineke Schouten. Met een zus in Brussel, een dochter in Miami en een neef in Oeganda kan ze zich een leven in het buitenland wel voorstellen. Tineke: ‘Ik vind het heel goed. Het leven is te kort om 80 jaar in dezelfde omgeving rond te hangen. Dus ik zeg gewoon doen!‘ Haar favoriete aflevering gaat over Alwin en Bionda en hun zoons Mike, Robbie en Jim.
Kortweg: de Boerkampies. Ze vertrokken naar het pittoreske Montefiore dell’ Aso, begonnen een Bed & Breakfast en leefden hun droom. Na de uitzending ontvingen ze honderden e-mails van bewonderaars die een leven wilden net zoals zij. Want wie droomt er nu niet van een Italiaanse villa met zwembad en diners aan lange tafels onder de olijfbomen? Negen jaar na hun vertrek brengen we de familie opnieuw een bezoek. Leven zij nog steeds la dolce vita? En wat is eigenlijk hun geheim? Bionda: ‘De afgelopen jaren waren de mooiste jaren uit mijn leven.’
2006
De familie Boerkamp verruilt het gelderse Twello voor het vele malen romantischere Montefiore dell'Aso in Italië. Na een lange zoektocht vinden Alwin en Bionda hun droomhuis, tegen een berg aangeplakt, met uitzicht over de besneeuwde toppen van het Sibillini gebergte en in de verte de Adriatische kust. Maar: na de koop begint het echte Italiaanse leven als hotelhouder pas. Kunnen hun zoontjes Mike (6), Robbie (4) en Jim (2) wel aarden op de Italiaanse school met uniform? En lukt het om het beloofde zwembad vol te krijgen als de eerste gasten op de stoep staan?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Weer ingeschakeld...deze aflevering kan ik me eigenlijk niet herinneren....
Idem. Ging te goed denk ik om te onthouden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
En de vraag: zou jij Bionda doen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:10 schreef Badr_Harry het volgende:
Nu is de vraag: Tineke wanneer ga jij het land uit?
Lachendquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:13 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En de vraag: zou jij Bionda doen?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
en Biona haar achterste?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:16 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het uitzicht vrij saai om eerlijk te zijn.
Tien jaar later zou het best wel tegen kunnen vallen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is dat die blonde? Niets mis met die MILF
Ik gok ook dat de BN'ers gewoon moeten kiezen uit een klein lijstje van mensen die nog mee willen werken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb nog niet echt de indruk dat dit 1 van de meest spraakmakende uitzendingen ooit was in 10 Jaar Ik Vertrek.
Daar gaat het niet om. Deze twee wilden meewerken aan de terugblikshow...Henka en André hadden daar blijkbaar niet zoveel zin in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb nog niet echt de indruk dat dit 1 van de meest spraakmakende uitzendingen ooit was in 10 Jaar Ik Vertrek.
misschien wilden sommige mensen niet meewerken met een terugblik aflevering, dan blijft er niet veel overquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:19 schreef Fred_B het volgende:
de shows van Tineke zijn ook allejezus saaiquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:19 schreef Fred_B het volgende:
Wat gekquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Deze twee wilden meewerken aan de terugblikshow...Henka en André hadden daar blijkbaar niet zoveel zin in.
Dat is een aflevering van een paar weken geleden en ja die is uiteindelijk na 10 jaar uit de kast gekomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:21 schreef amaranta het volgende:
Is die kerel al uit de kast inmiddels?
schoorvoetend, 'heb weleens iets met een man afgesproken ja'quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:22 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Dat is een aflevering van een paar weken geleden en ja die is uiteindelijk na 10 jaar uit de kast gekomen
Ik schakel net in, deze in zwart shirt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:21 schreef amaranta het volgende:
Is die kerel al uit de kast inmiddels?
Nee, op zich is het wel logisch dat mensen niet staan te springen om uit te leggen waarom ze hebben gefaald en tienduizenden euro's lichter weer teruggekeerd zijn naar NL. Maar goed, dan hou je voor deze serie bijna alleen zaken over die nu ontwikkeld zijn tot een doorsnee B&B.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Deze twee wilden meewerken aan de terugblikshow...Henka en André hadden daar blijkbaar niet zoveel zin in.
kan ik ook een kunstje opquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:26 schreef roos94 het volgende:
Zou die belgische brunette zeker wel geven
Nee, Martien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schakel net in, deze in zwart shirt?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:26 schreef roos94 het volgende:
Zou die belgische brunette zeker wel geven
Spoiler? Of is dat gewoon je idee?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze heeft wel een dubbele agenda.
zonder dat normale doe ik het ook voorquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:30 schreef tralalala het volgende:
Als ze een normaal kapsel neemt is het volgens mij echt een superlekkere chick.
Ja, dat was nogal doorzichtigquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Klonk meer als een onderhandelingstruc dan dat er echt nog een andere geïnteresseerde was.
"Maar aan hem verkoop ik het liever niet, liever aan jullie voor minder geld maar wel meer dan jullie openingsbod"
Sowiesoquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
zonder dat normale doe ik het ook voor
dacht ik ook gelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Klonk meer als een onderhandelingstruc dan dat er echt nog een andere geïnteresseerde was.
"Maar aan hem verkoop ik het liever niet, liever aan jullie voor minder geld maar wel meer dan jullie openingsbod"
ben benieuwd of ze 9 jaar later nog raakbaar isquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:30 schreef tralalala het volgende:
Als ze een normaal kapsel neemt is het volgens mij echt een superlekkere chick.
Nou, als je ziet wat die 6 maanden al met haar doet...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
ben benieuwd of ze 9 jaar later nog raakbaar is
Gewoon mijn idee. Lulkoek als "hij wil hem niet aan hem verkopen" geloof ik niet zo in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Spoiler? Of is dat gewoon je idee?
dan ook nogquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
ben benieuwd of ze 9 jaar later nog raakbaar is
Ja dat. Lekker relaxed met die kinderen ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:43 schreef Badr_Harry het volgende:
Ze lachen wel wat af
Wel leuke positieve mensen
Jawel, de telefoon gingquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:44 schreef tralalala het volgende:
Behalve het zwembad gewoon geen tegenvallers, saaaaaaai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |