SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 31-08-2015 08:41:19 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Welterusten! De tering wat een prestatie!.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Om Sir Edmund Hillary, nadat hij als eerste Mt.Everest bedwong. . "We knocked the bastard down"Dit inderdaad. Hoewel ik wel ietsje steviger ontbijt dan normaal. Drie bruine boterhammen pindakaas, banaan, in plaats van 2 bruine boterhammen en een banaan. En ik heb wel twee gels gebruikt vandaag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet meer als normaal, LDL loop je op een lage hartslag dus een (relatief) groot deel van je energie komt van vetverbranding. En daar heb ik nog genoeg van, van vet![]()
Tijdens een lange wedstrijd met een veel hogere hartslag zou ik wel in problemen komen zonder aanvulling.
Maar inderdaad. Lage hartslag lopen, dan komt het goed. Ik had gemiddeld 144 vandaag.
Nog maar één lange duurloop te gaan. Een marathon lopen vind ik wel leuk, alleen die lange duurlopen in je training vind ik zwaar kut, vind het saai om zo lang te lopen. Maar over twee weken 34km is in een groep, dat loopt wel lekkerder en gezelliger. Bovendien gaan we dan over het kustmarathonparkoers. Prima te doen dan. Het zwaarste deel zit erop dus!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Om Sir Edmund Hillary, nadat hij als eerste Mt.Everest bedwong. . "We knocked the bastard down"
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Tis jammer dat je niet van trailen moet hebbenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Welterusten! De tering wat een prestatie!.
[..]
Dit inderdaad. Hoewel ik wel ietsje steviger ontbijt dan normaal. Drie bruine boterhammen pindakaas, banaan, in plaats van 2 bruine boterhammen en een banaan. En ik heb wel twee gels gebruikt vandaag.
Maar inderdaad. Lage hartslag lopen, dan komt het goed. Ik had gemiddeld 144 vandaag.
Nog maar één lange duurloop te gaan. Een marathon lopen vind ik wel leuk, alleen die lange duurlopen in je training vind ik zwaar kut, vind het saai om zo lang te lopen. Maar over twee weken 34km is in een groep, dat loopt wel lekkerder en gezelliger. Bovendien gaan we dan over het kustmarathonparkoers. Prima te doen dan. Het zwaarste deel zit erop dus!
Ik loop een paar 30+'s in trailvorm, geen moment saai.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Als je het zo opschrijft als in de topictitel klinkt het nog bizarrer.. Dus RD, nogmaals respect!
Bij mij ging het wel lekker vandaag! Wel erg warm, en het duurde lang voordat ik in mijn ritme kwam en de hartslag wat onder controle had, maar de 2e helft ging lekker. Ik moest ook elke km van tempo wisselen dus dat maakt het ook wel lastig om echt in een flow te komen. Ik heb wel 2 km meer gepland gelopen op één of andere manier, dacht dat ik me aardig aan mijn rondje had gehouden, maar goed, ruim 25km dus.
Vooral het rondje om de Maarsseveenseplassen was chill, lekker volop schaduw. Daar kwam ik ook nog langs een viswedstrijd. Zag er best relaxt uit, misschien een leuke optie voor als we het rennen zat zijn. Toch competitief maar niet vermoeiend!
Volgens mij heb ik alleen niet genoeg gedronken want een beetje duizelig nu. Ik had 2 liter mee maar moet zo even kijken hoeveel er nog in de zak zit..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het was wel weer gezellig onderweg trouwens.. Bijna aangereden door een veel te dikke man op een scooter, ik zag al dat hij niet keek dus ik stond praktisch stil, maar doordat hij mij heel laat zag kreeg ik een 'kutwijf' naar mijn hoofd.
Stond gelukkig wel weer een 'wat een benen!' opmerking van een andere voorbijganger tegenover
5000m op tv nu! MrB, opletten!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het lijkt wel in de lucht te zittenik werd laatst ook weer eens uitgescholden. Door een kudde hoofddoekjes dit keer: "Goerrrr!!" *zucht*
Hmm, de mannen maken er een tactische race van, het ziet eruit alsof ze een beetje aan het inlopen zijnal kan ik ze ook dan verre van bijhouden, maar soit
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nu een paar keer in de omgeving van Papendrecht (of all places) gelopen, maar nergens last gehad. Ik begroet iedere loper overigens ook met een vriendelijk "Goedemorgen" of wat opbeurende woorden, maar dat is hier kennelijk niet echt gewoon? Krijg tenminste niet altijd antwoord
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik groet ook meestal, en krijg ook maar de helft vd keren een reactie. Vooral de lopers met muziek kijken dwars door je heen, maar ach.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:37 schreef flipsen het volgende:
Nu een paar keer in de omgeving van Papendrecht (of all places) gelopen, maar nergens last gehad. Ik begroet iedere loper overigens ook met een vriendelijk "Goedemorgen" of wat opbeurende woorden, maar dat is hier kennelijk niet echt gewoon? Krijg tenminste niet altijd antwoord
Maar het zijn meestal ook niet de mede-hardlopers die vervelende opmerkingen makenEn heb ook het idee dat vrouwen er iets meer last van hebben dan mannen, die zijn waarschijnlijk 'makkelijker te pakken' of zo.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik groet eigenlijk altijd wel terug, maar krijg er niet altijd een gesproken groet uitgeperstquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:37 schreef flipsen het volgende:
Nu een paar keer in de omgeving van Papendrecht (of all places) gelopen, maar nergens last gehad. Ik begroet iedere loper overigens ook met een vriendelijk "Goedemorgen" of wat opbeurende woorden, maar dat is hier kennelijk niet echt gewoon? Krijg tenminste niet altijd antwoordvaak moeten de groeters het doen moet een handgebaar, een knikje of een grimas...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wow, mooie race dit! Laatste km 2.19
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Knap gedaan
Nou ja, versla je nog Mo Farah niet mee...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:00 schreef Mr.B. het volgende:
Ja nu weet ik hoe het moet! Gewoon elke km iets sneller en dan de laatste in 2:19. Gaat goedkomen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mo doet volgende week in Utrecht waarschijnlijk niet mee...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, versla je nog Mo Farah niet mee...![]()
Geluk bij een ongeluk dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:46 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Mo doet volgende week in Utrecht waarschijnlijk niet mee...
3e loopster NL verzuurt behoorlijk op het eind... Weg medaille kansMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Enorm slechte wissel ja. Maar goed, was misschien ook teveel om te hopen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hopen mag altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Enorm slechte wissel ja. Maar goed, was misschien ook teveel om te hopen!Hij laat mooie dingen zien op de baan, maar al dat gedoe van hem voor de finish hoeft voor mij niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Mo
Geweldig interview ook ernaMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ok man!Zeer overdreven inderdaad hoe hij de jeugd probeert aan te sporen om ook de atletieksport in te gaan en ze aanspoort hard te werken en door te zetten. Bah!
Ja doei.![]()
Oh doet hij dat? Ik ben niet goed in gebarentaal, zeker niet de gebarentaal die hij gebruikt....quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ok man!Zeer overdreven inderdaad hoe hij de jeugd probeert aan te sporen om ook de atletieksport in te gaan en ze aanspoort hard te werken en door te zetten. Bah!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Geen idee waar je het over hebt. Maargoed, ik vond het een geweldige race en een tof interview erna.Ja doei.![]()
NL gediskwalificeerd door die laatste wissel, net buiten het wisselvak gekomenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Al dat gejuich en gedoe terwijl hij nog bezig is met zijn race, doe dat alsjeblieft na de finish.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
Geen idee waar je het over hebt. Maargoed, ik vond het een geweldige race en een tof interview erna.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Al dat gejuich en gedoe terwijl hij nog bezig is met zijn race, doe dat alsjeblieft na de finish.Daar had hij nu niet echt tijd voor hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Al dat gejuich en gedoe terwijl hij nog bezig is met zijn race, doe dat alsjeblieft na de finish.Volle bak doortrekken..
Interview heb ik niet gezien overigens, zit op de Belg te kijken (die hardstikke blij zijn met hun zilveren discus medaille, en terechtquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ja, nee, daar ben ik het ook niet met je eens. Maargoed, dat mag!) en die hebben volgens mij niemand in de mixed zone staan
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:22 schreef YUR het volgende:
Mo Farah doet me altijd denken aan Achmed the dead terrorist
Dat heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:22 schreef YUR het volgende:
Mo Farah doet me altijd denken aan Achmed the dead terrorist
Mossel, wil je me toevoegen? Thanks!quote:
1
2[b]20 december 2015 - [url=http://www.mescherbergloop.nl/]Mescherbergloop (Eijsden)[/url][/b]
[*] Guard - 15 km
3e jaar op rij dat ik aan deze meedoe, een echte klassieker voor mij dus
Dat gigantisch grote sportfestival heb je dan weer niet gezien?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je het zo opschrijft als in de topictitel klinkt het nog bizarrer.. Dus RD, nogmaals respect!
Bij mij ging het wel lekker vandaag! Wel erg warm, en het duurde lang voordat ik in mijn ritme kwam en de hartslag wat onder controle had, maar de 2e helft ging lekker. Ik moest ook elke km van tempo wisselen dus dat maakt het ook wel lastig om echt in een flow te komen. Ik heb wel 2 km meer gepland gelopen op één of andere manier, dacht dat ik me aardig aan mijn rondje had gehouden, maar goed, ruim 25km dus.
Vooral het rondje om de Maarsseveenseplassen was chill, lekker volop schaduw. Daar kwam ik ook nog langs een viswedstrijd. Zag er best relaxt uit, misschien een leuke optie voor als we het rennen zat zijn. Toch competitief maar niet vermoeiend!
Volgens mij heb ik alleen niet genoeg gedronken want een beetje duizelig nu. Ik had 2 liter mee maar moet zo even kijken hoeveel er nog in de zak zit..![]()
Dat is tegenover mijn huis, dat zag ik al een tijdje dat ze dat aan het opbouwen waren. Heb nog getwijfeld of ik er heen wilde maar was nogal duur en leek me een beetje gek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat gigantisch grote sportfestival heb je dan weer niet gezien?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Knappe prestatie rechtsedirecte, grensverleggend voor jezelf ook weer, dat moet veel voldoening geven.
Jack does it in real time...![]()
Ik heb me opgegeven voor singelloop 2015 in Enschede. Het wordt mijn eerste officiële hardloopevenement haha.Het is op zondag 13 september en de afstand is 5EM.
Morgenavond ga ik het rondje alvast een keer oefenen denk ik.Heb er wel zin in!
Ik las hier al wat tips m.b.t voorbereiding voor een evenement, zoals de week voor zoiets niet/minder trainen. Nu begrijp ik dat de afstand die ik ga lopen niet zo heel ver is, maar mochten mensen nog tips hebben hoor ik het graag.
[ Bericht 24% gewijzigd door HenkieVdV op 29-08-2015 16:29:44 ]![]()
Huh?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is tegenover mijn huis, dat zag ik al een tijdje dat ze dat aan het opbouwen waren. Heb nog getwijfeld of ik er heen wilde maar was nogal duur en leek me een beetje gek.Eh nee k bedoelde die bij de maarsseveense plassen. Ik ben even wezen kijken en dat was echt een kleinschalig evenemtje. 5 en 10 km tesamen misschien 50 man.
Holy mozes dat evenement bij is inderdaad erg prijzig.
[ Bericht 3% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 29-08-2015 16:32:25 ]![]()
Op die afstand is het niet echt nodig te minderen. Wat ik wel deed was de twee dagen ervoor niet rennen, maar sommigen lopen de dag ervoor nog wel een stukje. Het is ook afhankelijk van wat je doet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik las hier al wat tips m.b.t voorbereiding voor een evenement, zoals de week voor zoiets niet/minder trainen. Nu begrijp ik dat de afstand die ik ga lopen niet zo heel ver is, maar mochten mensen nog tips hebben hoor ik het graag.![]()
RD: H*E*L*D !!!!![]()
![]()
Kom ik aan met mn luizige slappe 50 km-loopje van vandaag, waar ik na 25 km al enorm na de klote ging.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Yo, jij bent ook een held!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:37 schreef Corniel het volgende:
RD: H*E*L*D !!!!![]()
![]()
Kom ik aan met mn luizige slappe 50 km-loopje van vandaag, waar ik na 25 km al enorm na de klote ging.![]()
Hoe ging het verder?![]()
Leg van te voren je spullen vast klaar! Je zult niet de eerste zijn die zijn schoenen/horloge/startnummer vergeetquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb me opgegeven voor singelloop 2015 in Enschede. Het wordt mijn eerste officiële hardloopevenement haha.Het is op zondag 13 september en de afstand is 5EM.
Morgenavond ga ik het rondje alvast een keer oefenen denk ik.Heb er wel zin in!
Ik las hier al wat tips m.b.t voorbereiding voor een evenement, zoals de week voor zoiets niet/minder trainen. Nu begrijp ik dat de afstand die ik ga lopen niet zo heel ver is, maar mochten mensen nog tips hebben hoor ik het graag.
En speldjes! Zonnebrand en/of zonnebril of handschoenen indien van toepassing.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leg van te voren je spullen vast klaar! Je zult niet de eerste zijn die zijn schoenen/horloge/startnummer vergeet
En zorg dat dat fijne shirt, broekje/tight of die prettige sokken gewassen zijn.![]()
K#T. Echt, op zijn Zwabbers K#T. Sowieso zag ik Zwabber de hele tijd voor me:quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:40 schreef wyccie het volgende:
Yo, jij bent ook een held!![]()
Hoe ging het verder?
"Ja, met dit tempo kan je wel wandelstokken gebruiken he? Drink die thermoskan Café Latte maar in een keer leeg. En, als je straks km 42,2 passeert, dan telt dat mooi niet. Dat weet je (..)"
Zwabber is een super aardige gozer (niet voor niets een hele goede vriend), maar tijdens het lopen is hij ook het gezicht van mij zelfmedelijden-duiveltje. Dan zit me op mijn schouder gezeten keihard uit te lachen...
Ik had me voorgenomen heel behoudend weg te gaan, maar dat is niet helemaal gelukt. Na 25 km lag ik tweede en kwam ik door in ongeveer 2 uur. Daarna ging het rap minder. Ik heb de data nog niet terug gekeken (doe ik morgenavond, als ik thuis ben), maar ik zag kilometertijden die ik nog nooit gezien heb tijdens een wedstrijd, zo langzaam. Sterker nog, ook tijdens een training niet.
Het plan was om in ongeveer 4:15 binnen te zijn, het werd 4:38. Gezien het feit dat ik daar halverwege nog een kwartier op voorlag, is het niet moeilijk voor te stellen dat ik in het tweede deel enorm heb afgezien.
Bourtange is overigens wel een geniale finishlocatie. En normaal heb ik het niet zo op doedelzakken, maar nu was het heel mooi ze in de verte te horen en te weten dat je bijna bent. Ik gaf op de finishstreep zelfs bijna toe aan emotionele incontinentie. Bijna...
TLTR: Het ging K#T.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Oh jee een Zwabber duiveltje op je schouder die je zit uit te lachen, dat maakt het er niet makkelijker op.
Respect voor je 50
Vier uur lang Zwabber voor je zien. Nee dat lijkt me geen pretje.
Maar verder gewoon een ultra marathon (was het ook nog eens trailerig?) uitgelopen![]()
![]()
@Mr.B.: Het was zeker drie liter Café Latte. Woensdag gewoon weer groene-thee-training.
Ik ben wel bij dat ik nu de M+ erop heb zitten. Dat scheelt (bij mij althans) enorm in de druk voor Valencia.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: