abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155750469
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 21:46 schreef THEFXR het volgende:
FINA is reporting that Turkmenistani swimmer Hemra Nurmyradov, holder of five Turkmen national men’s swimming records, failed an in-competition drug test at last year’s FINA Short Course World Championships. He has received a two-year competition ban.

http://swimswam.com/fina-(...)-in-doping-decision/
The Fédération Internationale de Natation (FINA) has issued a two-year ban to Turkmen swimmer Hemra Nurmyradov, after he tested positive to a number of different substances in December 2014. Nurmyradov, holder of five national records in Turkmenistan, tested positive for Nandrolone, a Class S1.1A Exogenous Anabolic Agent; 17beta-hydroxymethyl, 17alpha-methyl-18-norandrost-1,4,13-triene-3-one, a Class S1.1A Exogenous Anabolic Agent; and 17-epistanozolol-N-glucuronide, a Class S1.1A Exogenous Anabolic Agent (the Prohibited Substances).

‘In addition, the GC/C/IRMS result for Testosterone (T) and at least one of the Adiols (5a-Adiol and/or (5bAdiol) is consistent with exogenous origin’, read a FINA statement. ‘The GC/C/IRMS result for 5a-androstane-3a, 17b-diol (5a Adiol) and 5b-androstane–3a, 17b-diol (5b Adiol) is also consistent with exogenous origin. The FINA Doping Panel decided according to the FINA DC Rule 10.2 to impose on the athlete a period of two (2) years’ ineligibility, starting on 3 December 2014 and ending at the conclusion of the 3 December 2016 for his first anti-doping rule violation.’

LOL, dat zijn er nogal wat, stuk of 6 :D
pi_155750673
vayerism twitterde op dinsdag 01-09-2015 om 21:13:56 Rogers (Ferrari client) moves to third because Tyler (Ferrari client) was treated by Ferrari. reageer retweet
pi_155752138
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:10 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Die Colnago heeft natuurlijk nog nooit voorop gelopen bij innovaties. Maakte wel degelijke frames maar liep qua design altijd mijlen ver achter. Kijk alleen maar eens wanneer de eerste Colnago's met geintegreerde balhoofdlagers op de markt kwamen. Nee volgens Colnago was dat niks want het balhoofd zou vervormen. Strakke frames met uitvalpadden naar beneden was ook eerst niks, waardoor die Colnago frames er op enig moment gewoon lomp uitzagen.
Ook weer waar: misschien is zijn mening gewoon conservatief.
pi_155756277
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 01:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

The Fédération Internationale de Natation (FINA) has issued a two-year ban to Turkmen swimmer Hemra Nurmyradov, after he tested positive to a number of different substances in December 2014. Nurmyradov, holder of five national records in Turkmenistan, tested positive for Nandrolone, a Class S1.1A Exogenous Anabolic Agent; 17beta-hydroxymethyl, 17alpha-methyl-18-norandrost-1,4,13-triene-3-one, a Class S1.1A Exogenous Anabolic Agent; and 17-epistanozolol-N-glucuronide, a Class S1.1A Exogenous Anabolic Agent (the Prohibited Substances).

‘In addition, the GC/C/IRMS result for Testosterone (T) and at least one of the Adiols (5a-Adiol and/or (5bAdiol) is consistent with exogenous origin’, read a FINA statement. ‘The GC/C/IRMS result for 5a-androstane-3a, 17b-diol (5a Adiol) and 5b-androstane–3a, 17b-diol (5b Adiol) is also consistent with exogenous origin. The FINA Doping Panel decided according to the FINA DC Rule 10.2 to impose on the athlete a period of two (2) years’ ineligibility, starting on 3 December 2014 and ending at the conclusion of the 3 December 2016 for his first anti-doping rule violation.’

LOL, dat zijn er nogal wat, stuk of 6 :D
Bestaan er nog schone Turkse sporters? Sommige landen weten hun dopeurs echt slecht te verbergen.
  woensdag 2 september 2015 @ 13:01:10 #245
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_155756396
quote:
7s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:50 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ook weer waar: misschien is zijn mening gewoon conservatief.
Diene mens is ook al ergens in de 80 ondertussen hé ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_155760023
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:05 schreef Ericr het volgende:

[..]

Bij die wattages die je ziet bij het weg rijden van bijvoorbeeld Froome of Cancellara en waarbij motortjes vermoed worden is 50 watt toch echt te weinig om weg te knallen zoals zij kunnen. 50 watt is bij die snelheden een paar km/uur sneller. Natuurlijk maakt het verschil uit maar dan zou het alleen op specifieke momenten gebruikt kunnen worden want daarna is je accu leeg. Een Froome knalt echter nog wel een tijdje door op zijn koffiemolentje en heeft nog wel meer van dat soort uitbarstingen op een klim.

Blijf het een hoog BNW-gehalte houden.
hoezo een hoog BNW gehalte? die motortjes bestaan gewoon in verschillende sterktes.
het is niet zo dat het eerst voor amateurs ontwikkelt wordt en dan pas naar de pro's overslaat.
Nieuwe ontwikkelingen volgen zich altijd eerst de pro en dan naar beneden naar amateurs/junioren.
pi_155760063
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoezo een hoog BNW gehalte? die motortjes bestaan gewoon in verschillende sterktes.
het is niet zo dat het eerst voor amateurs ontwikkelt wordt en dan pas naar de pro's overslaat.
Nieuwe ontwikkelingen volgen zich altijd eerst de pro en dan naar beneden naar amateurs/junioren.
Alleen maar speculatie. Het is een beetje de WTC-7 van het wielrennen eigenlijk.

Ja die motortjes bestaan maar nul bewijs dat ze gebruikt worden in het professionele wielrennen.
pi_155760082
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:29 schreef Ericr het volgende:

[..]

Alleen maar speculatie. Het is een beetje de WTC-7 van het wielrennen eigenlijk.

Ja die motortjes bestaan maar nul bewijs dat ze gebruikt worden in het professionele wielrennen.
Genoeg beelden te over die wijzen op een motortje en ook beweringen van (ex) renners.
Het bewijs wat jij wilt zien zal er nooit komen, want de UCI is ook niet betrouwbaar.
pi_155760215
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

is er bewijs dat het niet gebruikt wordt?
Godver, je vraag er ook om dat deze smiley wordt gebruikt :')

Er is ook geen bewijs dat god niet bestaat. Het gaat hier niet om een negatieve bewijslast, het gaat er om dat aangetoond wordt dat die motortjes gebruikt worden in het professionele wielrennen.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Genoeg beelden te over die wijzen op een motortje en ook beweringen van (ex) renners.
Het bewijs wat jij wilt zien zal er nooit komen, want de UCI is ook niet betrouwbaar.

Oftewel BNW-terrein. UCI is niet betrouwbaar dus motortjes in het professionele wielrennen moeten wel bestaan. Can't argue with that.
pi_155760235
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:35 schreef Ericr het volgende:

[..]

Godver, je vraag er ook om dat deze smiley wordt gebruikt :')

Er is ook geen bewijs dat god niet bestaat. Het gaat hier niet om een negatieve bewijslast, het gaat er om dat aangetoond wordt dat die motortjes gebruikt worden in het professionele wielrennen.
en wat is dan voor jouw genoeg bewijs?
pi_155760263
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en wat is dan voor jouw genoeg bewijs?
Een professionele renner die betrapt wordt op het gebruik van een motortje. Dus niet Jan Lampekap in het criterium van Schubbekutteveen voor rijders zonder licentie.
pi_155760337
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:37 schreef Ericr het volgende:

[..]

Een professionele renner die betrapt wordt op het gebruik van een motortje. Dus niet Jan Lampekap in het criterium van Schubbekutteveen voor rijders zonder licentie.
en jij denkt dat de UCI, dat publiceert? dan denk ik dat je nog weinig wielrennen op tv zult zien.
de UCI publiceert nu al dopinggevallen niet of slecht.
pi_155760338
Ik denk niet dat fabrikanten en ploegen zich hier aan gaan branden. Bij doping kunnen ze, ook al is de ploegleiding op de hoogte, alles afschuiven op de renner bij motoren is dat niet mogelijk.
pi_155760353
José de Cauwer zei het net ook "er zit een motor in"!!!!

hij had het over een type renner, maar het is typisch een uitspraak die Thefxr uit de context zou trekken en als hard bewijs voor het gebruik van motortjes zou aanvoeren
pi_155760376
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik denk niet dat fabrikanten en ploegen zich hier aan gaan branden. Bij doping kunnen ze, ook al is de ploegleiding op de hoogte, alles afschuiven op de renner bij motoren is dat niet mogelijk.
Als ze zeker genoeg zijn dat ze niet gepakt worden, zullen ze het wel degelijk doen.
pi_155760394
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Die hoeven er toch niks vanaf te weten, kan de renner en monteur zijn.
Verder passen die amateurmotortjes wel in pro frames
pi_155760406
Maar dat het niet ontdekt wordt ben ik niet van overtuigd.
pi_155760427
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en jij denkt dat de UCI, dat publiceert? dan denk ik dat je nog weinig wielrennen op tv zult zien.
de UCI publiceert nu al dopinggevallen niet of slecht.
Nogmaals dat blijft een hoog BNW-gehalte houden. Doofpotten bestaan maar renners die gepakt worden met motortjes ga je niet makkelijk stil houden. Misschien in de tijd van Armstrong waar nog wel eens wat kon worden afgekocht maar inmiddels zijn we vele jaren verder en is de invloed van social media ook steeds groter geworden. Zo'n rel ga je niet stil houden.
pi_155760433
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Verder passen die amateurmotortjes wel in pro frames
Dan zou de renner in samenzwering moeten gaan met de monteurs. Vind ik ongeloofwaardig.
pi_155760454
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Yeah, right. Lijkt me onmogelijk om als renner dit er in te klussen zonder dat de ploeg er iets van merkt.
pi_155760489
Een ploeg heeft geen monteurs. Die mensen worden mecanicien genoemd.
pi_155760518
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar dat het niet ontdekt wordt ben ik niet van overtuigd.
even offtopic voor de vergelijking, in het tennis worden ze ook positief getest, buiten de top 100 ga je er publiekelijk aan anders is het gewoon een undercover schorsing, blessure of pensioen.
gewoon om PR redenen en dat de sponsors niet weglopen, kan best zijn dat het ontdekt wordt.
Wil niet zeggen dat de UCI dat dan bekend maakt, vanwege schade aan de sport en sponsoren.
pi_155760526
quote:
15s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:45 schreef Wombcat het volgende:
Een ploeg heeft geen monteurs. Die mensen worden mecanicien genoemd.
I know, weet nooit hoe ik dat moet schrijven. :@
pi_155760572
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

even offtopic voor de vergelijking, in het tennis worden ze ook positief getest, buiten de top 100 ga je er publiekelijk aan anders is het gewoon een undercover schorsing, blessure of pensioen.
gewoon om PR redenen en dat de sponsors niet weglopen, kan best zijn dat het ontdekt wordt.
Wil niet zeggen dat de UCI dat dan bekend maakt, vanwege schade aan de sport en sponsoren.
Genoeg bekende namen in het wielrennen die wel betrapt zijn dus de tennis situatie in het huidige wielrennen geloof ik niet zo in.
pi_155760589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:43 schreef Ericr het volgende:

[..]

Nogmaals dat blijft een hoog BNW-gehalte houden. Doofpotten bestaan maar renners die gepakt worden met motortjes ga je niet makkelijk stil houden. Misschien in de tijd van Armstrong waar nog wel eens wat kon worden afgekocht maar inmiddels zijn we vele jaren verder en is de invloed van social media ook steeds groter geworden. Zo'n rel ga je niet stil houden.
nou, ik vind dat de UCI toch nog steeds veel stilhoud, iedereen verdient geld dus iedereen heeft belang bij een schone sport.
pi_155760632
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:48 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Genoeg bekende namen in het wielrennen die wel betrapt zijn dus de tennis situatie in het huidige wielrennen geloof ik niet zo in.
Nou is betrapt worden op doping, wel iets anders dan betrapt worden vanwege het gebruik van een motorfiets. Ik geloof best dat de UCI dat graag stil zou houden.
hoewel Mattan daar ook nooit voor geschorst is
pi_155760641
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:48 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

ja, in het verleden, kan toch ook zijn dat de UCI de tennismethode nu beter vind om toe te passen?
pi_155760653
Overigens denk ik dat er wel eens kans is dat er renners zijn die er gebruik van hebben gemaakt. Een klein kansje maar uit te sluiten valt het niet. Nu is er al een tijdje veel meer aandacht voor, het risico om betrapt te worden is dus ook toegenomen.
pi_155760668
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nou, ik vind dat de UCI toch nog steeds veel stilhoud, iedereen verdient geld dus iedereen heeft belang bij een schone sport.
Nou gooi de namen hier neer van renners die betrapt zijn maar die de UCI onder de pet houdt.
pi_155760673
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, in het verleden, kan toch ook zijn dat de UCI de tennismethode nu beter vind om toe te passen?
Zou kunnen ja. Er is nog niet echt een concrete aanwijzing voor. Dus je valt weer eens in je bekende patroon om speculaties, aanwijzingen en mogelijkheden als hard bewijs te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')