Nouja, de serie heet narcos dus je zou kunnen stellen dat het niet zozeer om Escobar draait maar om de narcos in het algemeen. Escobar was alleen het eerste hoofdstuk, nu zal het ongetwijfeld verder gaan met het cali cartel.quote:Op maandag 5 september 2016 16:38 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik vind het er wel dik bovenop liggen ja.is ook de enige manier om de serie voort te zetten, het draaide immers om Escobar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk trouwens ook wel dat er een S03 komt over het Cali kartel.
quote:Op maandag 5 september 2016 18:48 schreef Karina het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er nou met Maritza is gebeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk trouwens ook wel dat er een S03 komt over het Cali kartel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2016 19:36 schreef Ebbao het volgende:
[..]Huh! Dat heb ik echt helemaal gemist man. Maar tx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit: ik heb pas t/m afl. 8 gekeken, komt nog zeker dan.
[ Bericht 4% gewijzigd door Karina op 05-09-2016 20:04:41 ]
Dat was een vrij lange scene dus dan heb je echt je best gedaan om het te missenquote:Op maandag 5 september 2016 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh! Dat heb ik echt helemaal gemist man. Maar tx.
Zie edit hierbovenquote:Op maandag 5 september 2016 20:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat was een vrij lange scene dus dan heb je echt je best gedaan om het te missen
http://www.usatoday.com/s(...)e&utm_medium=twitterquote:"The show was never about Pablo Escobar. It was always about the drug war, and the drug war continues on. In fact, it continues on into the present."
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:19 schreef Zipportal het volgende:
Seizoen 4 komt er ook aan:
[..]
http://www.usatoday.com/s(...)e&utm_medium=twitter
Misschien is Tata of mama Escobar nog iets van plan?quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:29 schreef Rucebo het volgende:
In een paar dagen tijd seizoen 2 bekeken. Zeker de moeite waard. Ben wel benieuwd of de serie in seizoen 3 ook interessant blijft zonder Pablo Escobar.
Lijkt me wel tof om op heel iemand anders te focussen... Andere acteurs, andere plaats... Beetje a la True Detective.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:29 schreef Rucebo het volgende:
In een paar dagen tijd seizoen 2 bekeken. Zeker de moeite waard. Ben wel benieuwd of de serie in seizoen 3 ook interessant blijft zonder Pablo Escobar.
quote:Op woensdag 7 september 2016 20:57 schreef Remqo het volgende:
Ik heb genoten van het 2e seizoen, wel met een open einde richting het Cali-cartel, misschien dat ze daar nog verder op in gaan.
quote:
Wat is er open aan?quote:Op woensdag 7 september 2016 09:26 schreef Felixa het volgende:
Klaar met seizoen 2. Mooi open einde inderdaad voor seizoen 3.
Leuk dat de echte Murphy en Pena ook nog even heel kort in beeld kwamen op het laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |