abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155993290
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is het met die mensen die telkens menen te moeten melden dat ze een open relatie hebben? :')

Net als met Yats en zijn werk, al zie ik dat de laatste tijd niet meer.
Hier? Omdat het anders daten is dan een single. Ik ga niet zes keer op date voor een potentiële relatie.
pi_155994089
Ik heb het gevoel alsof ik mijn mannelijkheid zojuist heb opgegeven :'(
De tinderdate uit mijn dorp kwam pas net uit relatie en had sowieso nog veel 'problemen'. Maar het was wel gezellig en veel seks wat altijd een pluspunt is. Al was mijn insteek ook al niet een serieuze relatie door die problemen van haar. Gelukkig begon ze er uit zichzelf over en ze wilde geen relatie maar wel gewoon blijven afspreken met alles erop en eraan. Ook mocht ik met anderen daten als ik wel een relatie zocht. Alleen zij dan natuurlijk ook.

Hier heb ik in het weekend een beetje over nagedacht, maar dit is niks voor mij. Ik heb ook tegen haar gezegd dat ik best alleen seks wil, maar geen relatie. Alleen de gedachte dat ze dan, bij wijze van, gister is aangeduwd door iemand anders vind ik niks en heb ik ook gezegd. Ze snapte het, al vond ze het erg jammer. Ze stelde zelfs nog voor om als vrienden af te spreken en leuke dingen te doen. Maar daar heb ik al helemaal geen zin in, ik heb al genoeg mannelijke vrienden daarvoor.

Een kanttekening in dit verhaal is dat ik ook al wat dates gehad heb met iemand die ik tijdens een feestje ontmoet heb, dus het is niet zo dat ik door die afwijzing helemaal droog kom te staan. Maar dit eerste meisje wil gewoon met mij seks hebben en rond kunnen neuken. Dat zij seks heeft met anderen geeft me geen fijn gevoel als ik dan daarna mag...
Ben ik hiermee mijn mannelijkheid verloren door ongedwongen seks af te wijzen?
  vrijdag 11 september 2015 @ 11:53:13 #103
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155994916
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:12 schreef Floxen het volgende:

[..]

Het lukt bij mij anders altijd heel goed op internet. Beter zelfs :P (irl verlegen :D)

Gebruik je fantasie, zou ik zeggen.
Heb ik geprobeerd, maar dat brengt niet veel soelaas.
quote:
14s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Dat ook al, hielp ook al niet. :D
  vrijdag 11 september 2015 @ 11:57:37 #104
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155995012
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:07 schreef JAOC het volgende:
De tinderdate uit mijn dorp kwam pas net uit relatie en had sowieso nog veel 'problemen'. Maar het was wel gezellig en veel seks wat altijd een pluspunt is. Al was mijn insteek ook al niet een serieuze relatie door die problemen van haar. Gelukkig begon ze er uit zichzelf over en ze wilde geen relatie maar wel gewoon blijven afspreken met alles erop en eraan. Ook mocht ik met anderen daten als ik wel een relatie zocht. Alleen zij dan natuurlijk ook.

Hier heb ik in het weekend een beetje over nagedacht, maar dit is niks voor mij. Ik heb ook tegen haar gezegd dat ik best alleen seks wil, maar geen relatie. Alleen de gedachte dat ze dan, bij wijze van, gister is aangeduwd door iemand anders vind ik niks en heb ik ook gezegd. Ze snapte het, al vond ze het erg jammer. Ze stelde zelfs nog voor om als vrienden af te spreken en leuke dingen te doen. Maar daar heb ik al helemaal geen zin in, ik heb al genoeg mannelijke vrienden daarvoor.

Een kanttekening in dit verhaal is dat ik ook al wat dates gehad heb met iemand die ik tijdens een feestje ontmoet heb, dus het is niet zo dat ik door die afwijzing helemaal droog kom te staan. Maar dit eerste meisje wil gewoon met mij seks hebben en rond kunnen neuken. Dat zij seks heeft met anderen geeft me geen fijn gevoel als ik dan daarna mag...
Je hebt je grenzen duidelijk vastgesteld en bent daar ook op blijven staan, in weerwil van wat anderen ervan vinden. Dat vind ik mannelijker dan een paar keer neuken.

Het hele idee van 'mannelijkheid = altijd en overal zoveel mogelijk willen neuken' is een beetje achterhaald en vrij giftig voor de relatie tussen mannen en vrouwen (en mannen en kinderen...).
  vrijdag 11 september 2015 @ 12:20:47 #105
416020 K44S
The bearded man
pi_155995475
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:07 schreef JAOC het volgende:

Zoals Sir_C al zegt; je hebt je grenzen duidelijk aangegeven en ik heb er diepe respect voor.

Ook is het indd mannelijker om niet zomaar aan te neuken omdat dat tegenwoordig "sociaal geaccepteerd" is.

Ik heb het zelfde verhaal: dame die eigenlijk alleen seks wou met iemand die ze redelijk goed kent(mij).

Ik heb hier lang over na gedacht en gezegd dat ik er geen zin in had. (Fysiek vind ik haar dan ook niet echt aantrekkelijk dus dat speelt ook mee).

Met andere woorden: knap dat je het voor de rest weigerd en je bent niet de enige.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 11 september 2015 @ 12:34:42 #106
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155995782
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 00:34 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Wat is paiq? :P
Een datingsite waarbij je eerst met iemand kletst en pas na een tijdje elkaars foto's kunt zien.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 06:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heeft yats een open relatie met zijn werk? Ik snap niet wat je bedoelt.
Dat zou wel een en ander verklaren -O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:36 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Hier gaat het gewoon toch al fout he....

Bij paiq/tinder is me dat wel gelukt.... wow : 10 punten!!

De meesten hier zien een date scoren als het ultieme doel
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik zit op een datingsite om een date te vinden, en dan liefst een waarbij de klik wederzijds is en er een relatie in zit. Vrienden heb ik al genoeg, die hoef ik niet op een datingsite te vinden. Ik ga vervolgens op date om te kijken of iemand leuk genoeg is om eventueel een relatie mee aan te gaan. Dus ja, dan is het wel handig als je ook daadwerkelijk een date vind op een datingsite.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 11 september 2015 @ 13:47:01 #107
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155997528
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 11:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Je hebt je grenzen duidelijk vastgesteld en bent daar ook op blijven staan, in weerwil van wat anderen ervan vinden. Dat vind ik mannelijker dan een paar keer neuken.

Het hele idee van 'mannelijkheid = altijd en overal zoveel mogelijk willen neuken' is een beetje achterhaald en vrij giftig voor de relatie tussen mannen en vrouwen (en mannen en kinderen...).
Uit welk feministen-propagandablaadje heb je dat nu weer?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_155997570
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Uit: "Whiteknighten voor dummies".
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 11 september 2015 @ 14:48:06 #109
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155999164
quote:
Wat is het met die mensen die telkens menen te moeten melden dat ze een open relatie hebben? :')

Inb4 Fripsel, Weissman, MsMessy.

Valt mij ook op idd. Nou jippie, jullie de beker.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155999555
quote:

Waarom moeten types zoals jij daar telkens overheen vallen. Het is toch logisch dat als je een open relatie hebt, dat daten e.d. net iets anders in elkaar steekt dan wanneer je op zoek bent naar een vriendinnetje voor de rest van je leven.

Voor mij een reden om niet meer mee te posten in ieder geval, telkens toch iemand die erover moet bitchen. Lees nu weer een keer mee en het is meteen weer raak. Ja sorry iemand die een vriendin heeft verteld dat die een vriendin heeft, iemand die homo is komt door hopelijk ook voor uit, net als iemand dje heel graag een vriendin wil. waarom je dat bij een openrelatie opeens moet gaan verzwijgen, leg het me uit.
pi_155999567
quote:

Echt hè.
  vrijdag 11 september 2015 @ 15:14:02 #112
157922 fathank
pi_155999772
Meid duik niet zo in de slachtofferrol

Misschien moet je niet als een hongerige wolf op elke post reageren mbt open relaties
pi_155999861
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:14 schreef fathank het volgende:
Meid duik niet zo in de slachtofferrol

Misschien moet je niet als een hongerige wolf op elke post reageren mbt open relaties
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 11 september 2015 @ 15:19:29 #114
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155999891
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Je moeder vertelde me dat toen ik er voor de vijfde keer in één nacht op wilde.

Maar even serieus: het idee dat mannen altijd alleen maar willen neuken zorgt er ook voor dat je als man nooit met een kind kunt spelen, want dat is om te neuken en dus ben je pedo. Het zorgt er ook voor dat je nooit een vrouw een compliment kunt geven, want dat is om te neuken en dus ben je een viezerik. Het hele idee dat mannelijkheid inhoudt dat je altijd en overal zoveel mogelijk wilt neuken, saboteert dus actief je leven.
pi_155999921
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Matige garp.
quote:
Maar even serieus: het idee dat mannen altijd alleen maar willen neuken zorgt er ook voor dat je als man nooit met een kind kunt spelen, want dat is om te neuken en dus ben je pedo. Het zorgt er ook voor dat je nooit een vrouw een compliment kunt geven, want dat is om te neuken en dus ben je een viezerik. Het hele idee dat mannelijkheid inhoudt dat je altijd en overal zoveel mogelijk wilt neuken, saboteert dus actief je leven.
Als mannen en vrouwen niet zo moeilijk zouden doen over seks zo dit probleem niet bestaan.
pi_156000070
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Deezertje niveau :')
  vrijdag 11 september 2015 @ 15:27:11 #117
157922 fathank
pi_156000120
quote:

[..]

Jeemig welke subsidietrekkende pseudo-filosoof verzint zoiets?
pi_156002654
quote:

[..]

Euh, ok, Freud.

Hoe die kinderen er ineens bij komen is me een gigantisch raadsel.
  vrijdag 11 september 2015 @ 18:35:46 #119
157922 fathank
pi_156004609
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Euh, ok, Freud.

Hoe die kinderen er ineens bij komen is me een gigantisch raadsel.
In iedere vent schuilt een pedo
pi_156020433
Nou, ik heb Paiq en OKcupid geprobeerd maar vond het allebei niks eigenlijk. Veel te omslachtig/ingewikkeld naar mijn mening. Verder heb ik Tinder geïnstalleerd. Alleen dat je maar een beperkt aantal mensen kunt liken is jammer. Inmiddels wel 2 matches ^O^ maar verder gaat het erg traag.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:59:29 #121
416020 K44S
The bearded man
pi_156023155
Ik heb afgelopen weekend voor de lol weer eens getinderd.
Wie weet heb ik over 2 weken een date (haar keuzen om er een tijdje over heen te laten gaan).

Einde bericht.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156027764
Voor het eerst in mn leven dat ik serieus gebruik maak van een datingsite/ app en in dit geval Tinder sinds een week of 2. Best een leuk concept, en behoorlijk wat matches gehad al waarvan er de meeste na een dag of 2 alweer verwateren omdat ik er niet meer uit krijg dan van die standaard berichten. Maar nu sinds een weekje een match gevonden waarmee ik nu dagelijks berichten uitwissel. Ook had zij al stiekem mijn fb account gecheckt en andersom omdat wij een gemeenschappelijk fb contact hadden, iets wat het ook meteen wat vertrouwder laat aanvoelen.
Ik denk dat het niet lang meer gaat duren voor m'n eerste officiële interwebz date.

Oh en nog iets bizars. Ik kwam iemand tegen op Tinder waarvan een collega van mij een gemeenschappelijke fb vriend was dus ik aan hem vragen of hij haar kende. En het antwoord was bizar: Ja die ken ik, en heeft gewoon een man. OEPSIE :D
pi_156029220
Ze heeft vast een open relatie :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2015 18:21:38 ]
pi_156029419
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 september 2015 18:21 schreef Hexx. het volgende:
Ze heeft vast een open relatie :D
Dat geldt dan alleen voor haar ben ik bang voor. Arme man :D
pi_156029487
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 18:33 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]