Hier? Omdat het anders daten is dan een single. Ik ga niet zes keer op date voor een potentiële relatie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is het met die mensen die telkens menen te moeten melden dat ze een open relatie hebben?
Net als met Yats en zijn werk, al zie ik dat de laatste tijd niet meer.
Heb ik geprobeerd, maar dat brengt niet veel soelaas.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:12 schreef Floxen het volgende:
[..]
Het lukt bij mij anders altijd heel goed op internet. Beter zelfs(irl verlegen
)
Gebruik je fantasie, zou ik zeggen.
Dat ook al, hielp ook al niet.quote:
Je hebt je grenzen duidelijk vastgesteld en bent daar ook op blijven staan, in weerwil van wat anderen ervan vinden. Dat vind ik mannelijker dan een paar keer neuken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:07 schreef JAOC het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik mijn mannelijkheid zojuist heb opgegeven![]()
De tinderdate uit mijn dorp kwam pas net uit relatie en had sowieso nog veel 'problemen'. Maar het was wel gezellig en veel seks wat altijd een pluspunt is. Al was mijn insteek ook al niet een serieuze relatie door die problemen van haar. Gelukkig begon ze er uit zichzelf over en ze wilde geen relatie maar wel gewoon blijven afspreken met alles erop en eraan. Ook mocht ik met anderen daten als ik wel een relatie zocht. Alleen zij dan natuurlijk ook.
Hier heb ik in het weekend een beetje over nagedacht, maar dit is niks voor mij. Ik heb ook tegen haar gezegd dat ik best alleen seks wil, maar geen relatie. Alleen de gedachte dat ze dan, bij wijze van, gister is aangeduwd door iemand anders vind ik niks en heb ik ook gezegd. Ze snapte het, al vond ze het erg jammer. Ze stelde zelfs nog voor om als vrienden af te spreken en leuke dingen te doen. Maar daar heb ik al helemaal geen zin in, ik heb al genoeg mannelijke vrienden daarvoor.
Een kanttekening in dit verhaal is dat ik ook al wat dates gehad heb met iemand die ik tijdens een feestje ontmoet heb, dus het is niet zo dat ik door die afwijzing helemaal droog kom te staan. Maar dit eerste meisje wil gewoon met mij seks hebben en rond kunnen neuken. Dat zij seks heeft met anderen geeft me geen fijn gevoel als ik dan daarna mag...
Ben ik hiermee mijn mannelijkheid verloren door ongedwongen seks af te wijzen?
Zoals Sir_C al zegt; je hebt je grenzen duidelijk aangegeven en ik heb er diepe respect voor.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:07 schreef JAOC het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik mijn mannelijkheid zojuist heb opgegeven![]()
De tinderdate uit mijn dorp kwam pas net uit relatie en had sowieso nog veel 'problemen'. Maar het was wel gezellig en veel seks wat altijd een pluspunt is. Al was mijn insteek ook al niet een serieuze relatie door die problemen van haar. Gelukkig begon ze er uit zichzelf over en ze wilde geen relatie maar wel gewoon blijven afspreken met alles erop en eraan. Ook mocht ik met anderen daten als ik wel een relatie zocht. Alleen zij dan natuurlijk ook.
Hier heb ik in het weekend een beetje over nagedacht, maar dit is niks voor mij. Ik heb ook tegen haar gezegd dat ik best alleen seks wil, maar geen relatie. Alleen de gedachte dat ze dan, bij wijze van, gister is aangeduwd door iemand anders vind ik niks en heb ik ook gezegd. Ze snapte het, al vond ze het erg jammer. Ze stelde zelfs nog voor om als vrienden af te spreken en leuke dingen te doen. Maar daar heb ik al helemaal geen zin in, ik heb al genoeg mannelijke vrienden daarvoor.
Een kanttekening in dit verhaal is dat ik ook al wat dates gehad heb met iemand die ik tijdens een feestje ontmoet heb, dus het is niet zo dat ik door die afwijzing helemaal droog kom te staan. Maar dit eerste meisje wil gewoon met mij seks hebben en rond kunnen neuken. Dat zij seks heeft met anderen geeft me geen fijn gevoel als ik dan daarna mag...
Ben ik hiermee mijn mannelijkheid verloren door ongedwongen seks af te wijzen?
Een datingsite waarbij je eerst met iemand kletst en pas na een tijdje elkaars foto's kunt zien.quote:
Dat zou wel een en ander verklarenquote:Op vrijdag 11 september 2015 06:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft yats een open relatie met zijn werk? Ik snap niet wat je bedoelt.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik zit op een datingsite om een date te vinden, en dan liefst een waarbij de klik wederzijds is en er een relatie in zit. Vrienden heb ik al genoeg, die hoef ik niet op een datingsite te vinden. Ik ga vervolgens op date om te kijken of iemand leuk genoeg is om eventueel een relatie mee aan te gaan. Dus ja, dan is het wel handig als je ook daadwerkelijk een date vind op een datingsite.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hier gaat het gewoon toch al fout he....
Bij paiq/tinder is me dat wel gelukt.... wow : 10 punten!!
De meesten hier zien een date scoren als het ultieme doel
Uit welk feministen-propagandablaadje heb je dat nu weer?quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je hebt je grenzen duidelijk vastgesteld en bent daar ook op blijven staan, in weerwil van wat anderen ervan vinden. Dat vind ik mannelijker dan een paar keer neuken.
Het hele idee van 'mannelijkheid = altijd en overal zoveel mogelijk willen neuken' is een beetje achterhaald en vrij giftig voor de relatie tussen mannen en vrouwen (en mannen en kinderen...).
Uit: "Whiteknighten voor dummies".quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Uit welk feministen-propagandablaadje heb je dat nu weer?
Inb4 Fripsel, Weissman, MsMessy.quote:Op vrijdag 11 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat is het met die mensen die telkens menen te moeten melden dat ze een open relatie hebben?
Waarom moeten types zoals jij daar telkens overheen vallen. Het is toch logisch dat als je een open relatie hebt, dat daten e.d. net iets anders in elkaar steekt dan wanneer je op zoek bent naar een vriendinnetje voor de rest van je leven.quote:Op vrijdag 11 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Echt hè.quote:Op vrijdag 11 september 2015 06:46 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:14 schreef fathank het volgende:
Meid duik niet zo in de slachtofferrol
Misschien moet je niet als een hongerige wolf op elke post reageren mbt open relaties
Je moeder vertelde me dat toen ik er voor de vijfde keer in één nacht op wilde.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Uit welk feministen-propagandablaadje heb je dat nu weer?
Matige garp.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je moeder vertelde me dat toen ik er voor de vijfde keer in één nacht op wilde.
Als mannen en vrouwen niet zo moeilijk zouden doen over seks zo dit probleem niet bestaan.quote:Maar even serieus: het idee dat mannen altijd alleen maar willen neuken zorgt er ook voor dat je als man nooit met een kind kunt spelen, want dat is om te neuken en dus ben je pedo. Het zorgt er ook voor dat je nooit een vrouw een compliment kunt geven, want dat is om te neuken en dus ben je een viezerik. Het hele idee dat mannelijkheid inhoudt dat je altijd en overal zoveel mogelijk wilt neuken, saboteert dus actief je leven.
Deezertje niveauquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar even serieus: het idee dat mannen altijd alleen maar willen neuken zorgt er ook voor dat je als man nooit met een kind kunt spelen, want dat is om te neuken en dus ben je pedo. Het zorgt er ook voor dat je nooit een vrouw een compliment kunt geven, want dat is om te neuken en dus ben je een viezerik. Het hele idee dat mannelijkheid inhoudt dat je altijd en overal zoveel mogelijk wilt neuken, saboteert dus actief je leven.
Jeemig welke subsidietrekkende pseudo-filosoof verzint zoiets?quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar even serieus: het idee dat mannen altijd alleen maar willen neuken zorgt er ook voor dat je als man nooit met een kind kunt spelen, want dat is om te neuken en dus ben je pedo. Het zorgt er ook voor dat je nooit een vrouw een compliment kunt geven, want dat is om te neuken en dus ben je een viezerik. Het hele idee dat mannelijkheid inhoudt dat je altijd en overal zoveel mogelijk wilt neuken, saboteert dus actief je leven.
Euh, ok, Freud.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
In iedere vent schuilt een pedoquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Euh, ok, Freud.
Hoe die kinderen er ineens bij komen is me een gigantisch raadsel.
Komt wel vaker voor.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat geldt dan alleen voor haar ben ik bang voor. Arme man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |