Wil je het mannen-antwoord of het vrouwen-antwoord?quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:20 schreef JAOC het volgende:
Ik heb nog een gewetensvraag voor de wat fanatiekere daters. Hoe gaan jullie om met de situatie waarin het leuk en gezellig is, maar je er niet 100% zeker van bent(dus twijfelt). In je achterhoofd weet je dat er door die twijfel hoogstwaarschijnlijk geen relatie uit voorkomt.
Stoppen jullie er dan direct mee of date je nog door(zodat je nog seks kunt hebben) terwijl je rond blijft kijken?
Persoonlijk vind ik dit een lastige afweging en ik merk dat wanneer ik zo iemand nog langer aanhoud. Dat ik daardoor minder snel andere vrouwen tegenkom tijdens het stappen, min of meer omdat je toch nog iemand achter de hand hebt.
Voor mij moet er wel een beetje liefde inzitten, als dat voor één avond is prima maar ik maak er geen levende opblaaspop van...voel ik me daarna toch slecht dat je 'misbruik' maakt van iemand. Dan maar awkward afscheid nemen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:20 schreef JAOC het volgende:
Ik heb nog een gewetensvraag voor de wat fanatiekere daters. Hoe gaan jullie om met de situatie waarin het leuk en gezellig is, maar je er niet 100% zeker van bent(dus twijfelt). In je achterhoofd weet je dat er door die twijfel hoogstwaarschijnlijk geen relatie uit voorkomt.
Stoppen jullie er dan direct mee of date je nog door(zodat je nog seks kunt hebben) terwijl je rond blijft kijken?
Persoonlijk vind ik dit een lastige afweging en ik merk dat wanneer ik zo iemand nog langer aanhoud. Dat ik daardoor minder snel andere vrouwen tegenkom tijdens het stappen, min of meer omdat je toch nog iemand achter de hand hebt.
Huh? Enige vorm van context waarin ik dat zei zou welkom zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:20 schreef switchblade3000 het volgende:
[..]
ElDinosaur zei echter 'jezus mietje, gewoon palen dat hert'
Je geeft 2 verschillende situaties aan in mijn optiek. Twijfelen/niet helemaal zeker zijn zou ik door daten en niet om me heen kijken. Maar dat kan ook nog een relatie worden.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:20 schreef JAOC het volgende:
Random gesprek op paiq met een vrouw die erg veel zand in haar vagina heeft.quote:Wat zou jij doen als jij een jaar lang vrij hebt? (ijsbreker o.i.d)
Rondreizen, ticket naar st petersburg en op de transibierie express stappen en vandaar uit verder trekken. Of als alternatief door zuid amerika reizen als het budget het toelaat.
Waarschijnlijk mezelf ophangen uit verveling.
Kun jij je zelf zo moeilijk vermaken?
Ja
genoeg tijd om nieuwe hobby's te zoeken
Ehm.. Nee
Zie ik het nut niet van in
Dit gaat niet werken zo. Tot nooit!
Ijsbrekers zijn sowieso sneu. Als je niet op een normale manier een gesprek gaande kan houden, zal het dan verder wel lukken?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:13 schreef Moro het volgende:
[..]
Random gesprek op paiq met een vrouw die erg veel zand in haar vagina heeft.
Whehe, heerlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:13 schreef Moro het volgende:
[..]
Random gesprek op paiq met een vrouw die erg veel zand in haar vagina heeft.
Bij mij staat er automatisch ijsbreker verstuurd, en dat blijkt dan die openingsvraag te zijn die ik ooit eens heb ingevuld. Eerst was het zo dat je niet gelijk voorgeschoteld kreeg, maar dat schijnt nu veranderd te zijn aangezien bijna iedereen hem nu beantwoord.quote:Op zaterdag 19 september 2015 08:07 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ijsbrekers zijn sowieso sneu. Als je niet op een normale manier een gesprek gaande kan houden, zal het dan verder wel lukken?
Eigenlijk vind ik het wel een toffe sport om de meest vreselijke openingszinnen te gebruiken. Wel originele, niet van die dingen die je op internet vindt, maar gewoon vreselijk slechte, afgezaagde, ongrappige openingszinnen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 08:07 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ijsbrekers zijn sowieso sneu. Als je niet op een normale manier een gesprek gaande kan houden, zal het dan verder wel lukken?
Succes!quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:39 schreef Paul het volgende:
JONGENS IK HEB VANVAOND EEN TINDERDATE!1!!!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Hoe was het?quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:39 schreef Paul het volgende:
JONGENS IK HEB VANVAOND EEN TINDERDATE!1!!!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Goed hee, we hadden in een cafe een paar uur gezeten en eeh als het goed is komt er een 2e datequote:
Deze heeft je vast veel succes opgeleverdquote:Op zondag 20 september 2015 14:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Openingszin:
'Ik weet de perfecte misdaad. Ik steel jou hart en jij het mijne'
spelfoutquote:Op zondag 20 september 2015 14:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Openingszin:
'Ik weet de perfecte misdaad. Ik steel jou hart en jij het mijne'
Het was deze man, en Butterfly heeft een enorme fout gemaakt:quote:Op zondag 20 september 2015 15:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
spelfout
Het moest zijn : ik steel jou hard
Ik ben nu onderweg naar een de tweede date met een leuke meid. Raad eens wat we gaan doenquote:Op zondag 20 september 2015 15:24 schreef K44S het volgende:
Ik ga binnenkort een avondje met een dame naar een sushi restaurant
honkballen.quote:Op zondag 20 september 2015 15:31 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik ben nu onderweg naar een de tweede date met een leuke meid. Raad eens wat we gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |