Noted. En thx.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds nogal wat tekst voor een (1) online match met iemand. Succes in deze wereld we we horen graag het vervolg ( met name de ekte dates )
Kom kom, er is eindelijk iemand die wat meer moeite in zijn posts steekt en er eerlijk voor uitkomt dat hij openstaat voor advies. Dat zal de kwaliteit van het topic niet verlagen.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds nogal wat tekst voor een (1) online match met iemand. Succes in deze wereld we we horen graag het vervolg ( met name de ekte dates )
Ik zeg: trouwen!quote:Op donderdag 17 september 2015 06:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Gisteren date gehad met een ander meisje. 8 jaar jonger maar ze is echt leukKlikte goed. Ze kwam langs. Ze drinkt Hertog Jan dus pluspunten voor haar
Geknuffeld en gezoend. Vervolg komt er zeker.
Same here met mijn "ik wacht liever nog een weekje met afspreken"-tinder chick.quote:Op donderdag 17 september 2015 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Mijn vergeetdate blijft angstvallig stil, dus dat gaat hem niet meer worden gok ik zo. Helaas
Op naar de volgende
Waarom zeg jij niks dan? Of reageert hij niet meer?quote:Op donderdag 17 september 2015 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Mijn vergeetdate blijft angstvallig stil, dus dat gaat hem niet meer worden gok ik zo. Helaas
Op naar de volgende
Dat laatste.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom zeg jij niks dan? Of reageert hij niet meer?
Nadat je het woord "pijp"lijn gebruikt hebt, zal hij wel enorm balenquote:Op donderdag 17 september 2015 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste.
Of hij is enorm druk al 4 dagen (kan ook, you never know), of hij vindt me niet leuk.
Hoe dan ook, zit niets in de pijplijn en ga ik het lekker loslaten
Slecht meneerquote:Op donderdag 17 september 2015 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nadat je het woord "pijp"lijn gebruikt hebt, zal hij wel enorm balen
Verwacht je ook niet... deze opmerkingquote:Op donderdag 17 september 2015 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nadat je het woord "pijp"lijn gebruikt hebt, zal hij wel enorm balen
Ik ben dan ook compleet onvoorspelbaarquote:Op donderdag 17 september 2015 09:48 schreef K44S het volgende:
[..]
Verwacht je ook niet... deze opmerking
het is dat ik dikke respect heb voor het karakter uit je UI....quote:Op donderdag 17 september 2015 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben dan ook compleet onvoorspelbaar
Tinder?quote:Op donderdag 17 september 2015 17:57 schreef switchblade3000 het volgende:
Damn...eerste misclick left swipe die ik betreur![]()
![]()
Froukje, 22 met zwart haar je bent mooi. I hardly knew ye
Nee wel geprobeerd maar kan niet op iPhone tenzij je een Tinder Plus abo hebt. Ding bleef ook even hangen, ik had al rechts geswiped en toen kreeg ik het volgende profiel te zien, swipede die naar links en toen zag ik opeens alnog het voorgaande profiel voor goed verdwijnenquote:Op donderdag 17 september 2015 18:36 schreef -0- het volgende:
[..]
Tinder?
Kun je niet terug?
Bij de Windows Phone app kun je onbeperkt meerdere foto's terug.
Tinder zou eigenlijk een charm-knop moeten hebben, dat je iedere week 2 mensen een bericht kunt sturen zonder te swipen. Voor die ultiem mooie meisjes.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:57 schreef switchblade3000 het volgende:
Damn...eerste misclick left swipe die ik betreur![]()
![]()
Froukje, 22 met zwart haar je bent mooi. I hardly knew ye
99% van de mannen charmen dan 5% van de vrouwen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Tinder zou eigenlijk een charm-knop moeten hebben, dat je iedere week 2 mensen een bericht kunt sturen zonder te swipen. Voor die ultiem mooie meisjes.
Is er al. De Superlike. Nu alleen nog in Australië als test. Kan je meteen bericht sturen zonder match.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Tinder zou eigenlijk een charm-knop moeten hebben, dat je iedere week 2 mensen een bericht kunt sturen zonder te swipen. Voor die ultiem mooie meisjes.
Ah, daarvoor is die buggy spam dus. Ik swipe die altijd meteen weg...quote:Op donderdag 17 september 2015 23:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Is er al. De Superlike. Nu alleen nog in Australië als test. Kan je meteen bericht sturen zonder match.
Oh dat had ik gisteravond nog gepost.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:38 schreef switchblade3000 het volgende:
[..]![]()
Als je moet opzoeken wat hng betekent kan je dan nog steeds een hng zijn...Diep man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |