Dit is Fok! wat verwacht je danquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:08 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd zo moeilijk is t allemaal niet
Ja maar....quote:Op woensdag 16 september 2015 07:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Jezus, hoe moeilijk kan je Tinder maken.
Zet die app aan, ga wat swipen en geef het een paar dagen voordat je hier komt klagen dat je geen likes krijgt.
Alsof dat zo even uit te zetten is. Sommige mensen piekeren gewoon veel en zijn niet in staat yolo te gaan. Het is een beetje stom om hen dan als advies te geven: "Ja, ga anders gewoon even yolo."quote:Op woensdag 16 september 2015 08:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
JA MAAR IK MOET ALLES ANALYSEREN. ANDERS RAAK IK VAN SLAG.
HELP.
Iemand heeft te weinig koffie op.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
JA MAAR IK MOET ALLES ANALYSEREN. ANDERS RAAK IK VAN SLAG.
HELP.
Het gaat hier gvd over het gebruiken van Tinder, de meest laagdrempelige manier van internetdaten. Zodra hij matches heeft en wil praten over z'n struggles rond de 1e dates is hij van harte welkom.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alsof dat zo even uit te zetten is. Sommige mensen piekeren gewoon veel en zijn niet in staat yolo te gaan. Het is een beetje stom om hen dan als advies te geven: "Ja, ga anders gewoon even yolo."
Ik ben van slag door de nieuwe layout. Verandering.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iemand heeft te weinig koffie op.
Ik heb ook zo'n date, maar ik begrijp het niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah zo'n tinderdate had ik ook. Het druk zijn klopte wel maar hij was te lui om echt moeite te doen, ik "mocht" wel zijn kant opkomen. Dikke doeiBlijf erbij, waar een wil is is een weg. Als ze niks voorstelt inderdaad gewoon lekker op date met een andere leuke dame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2015 08:28 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n date, maar ik begrijp het niet.Misschien net leuk genoeg, zolang hij er geen moeite voor hoeft te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruiksaanwijzing voor tinder:quote:Op woensdag 16 september 2015 08:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alsof dat zo even uit te zetten is. Sommige mensen piekeren gewoon veel en zijn niet in staat yolo te gaan. Het is een beetje stom om hen dan als advies te geven: "Ja, ga anders gewoon even yolo."
Hij vraagt toch helemaal niet hoe hij Tinder moet gebruiken? Hij vraagt hoe het werkt en of er veel nep tussen zit.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:51 schreef K44S het volgende:
[..]
Gebruiksaanwijzing voor tinder:
1) aanmelden via fb.
2) redelijk foto plaatsen.
3) luchtige tekst + iets wat afleid van de foto.
4) veel plezier met swypen en chatten
Wil jij mij het verschil tussen het gebruiken en hoe iets werkt vertellen?quote:Op woensdag 16 september 2015 10:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hij vraagt toch helemaal niet hoe hij Tinder moet gebruiken? Hij vraagt hoe het werkt en of er veel nep tussen zit.
Gebruiken: wat moet ik doen om gebruik te maken van die zooi?quote:Op woensdag 16 september 2015 10:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Wil jij mij het verschil tussen het gebruiken en hoe iets werkt vertellen?
Valt wat mij betreft namelijk op t zelfde neer.
En of er veel neppe tussenzitten: mwah... de nepperts vallen vrij snel op.
Dan snappen we elkaarquote:Op woensdag 16 september 2015 10:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Gebruiken: wat moet ik doen om gebruik te maken van die zooi?
Werken: hoe zit die zooi achter de schermen in elkaar?
Hij vraagt niet wat hij moet doen om Tinder aan het werken te krijgen, hij vraagt hoe Tinder achter de schermen werkt (zonder dat hij er iets voor moet doen). Het is misschien een ongewone vraag, maar sommige mensen denken nou eenmaal te ver na over dingen.
Als jij nou eens weg blijft uit dit topic.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:08 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd zo moeilijk is t allemaal niet
Wat nou als je zelf 24/25 bent?quote:Op woensdag 16 september 2015 12:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Mijn ervaring is dat de nepaccounts voornamelijk rond de 24/25 jaar zijn. Bereik vanaf 26 gezet en bijna geen fakers meer. Het scheelt ook dat het echt bots zijn, na het eerste bericht is het al overduidelijk dat een nep account is.
Je hoeft dus niet bang te zijn dat je een heel gesprek gaat voeren met Henk van geilemeisjes.nl.
Gewoon aanspreken en verwijderen als het een bot blijkt te zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat nou als je zelf 24/25 bent?
De meeste zijn overigens wel pijnlijk duidelijk. Veel te mooie meisjes met buitenlandse namen en een Engelse one-liner als profiel die na ongeveer 3 uur reageren.
Ja, dat doe ik gewoonlijk ook. Maar vaak zie je het van tevoren al hangen.quote:Op woensdag 16 september 2015 12:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon aanspreken en verwijderen als het een bot blijkt te zijn.
Ik begreep ook ziets en dat zou te maken hebben met een bepaald algoritme hoe je swypte.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:49 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn ook geruchten? of waarheden over dat als je veel swiped je vaak hoger in de stapel komt bij het andere geslacht..
of dat als je alles maar naar rechts swiped, je weer onderop de stapel komt (want niet serieus)
etc etc
Maar wat waarheid is geen idee
Of gewoon heel irritant hun bericht kopiëren en terugsturen. Sindsdien had ik een stuk minder bots..quote:Op woensdag 16 september 2015 12:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon aanspreken en verwijderen als het een bot blijkt te zijn.
ik vind het nog steeds nogal wat tekst voor een (1) online match met iemand. Succes in deze wereld we we horen graag het vervolg ( met name de ekte dates )quote:Op woensdag 16 september 2015 14:43 schreef switchblade3000 het volgende:
"maar sommige mensen denken nou eenmaal te ver na over dingen."
Guilty as charged.
Tsja heb in twee dagen toch al drie botniks gehad die me elke keer ook naar dezelfde site probeerden door te linken. Idd gewoon niet terug gereageerd en die chats verwijderd. Laatste twee keer ook profiel geflagged voor spam. Ben ik eigenlijk geen type voor maar vind het in dit geval behoorlijk irritant. Waren toevallig ook alledrie 24, maar wel met verschillende afstanden tov mij. Met name bij eentje was ik bijhoorlijk verbaasd dat het een nepprofiel was, foto's zagen er uit alsof ze in Nederland genomen zijn, ook met een groepsfoto van een paar meisjes die je zo hier over straat zou kunnen zien lopen. Ah well...
Nu in ieder geval wel vast een echte match. Wel met een vrouw van 30 die hoogstwaarschijnlijk meer verwacht van mij dan ik kan leveren maar dat mag de pret niet drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |