Ja ik snap ook niet wat er met Breda aan de hand isquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Maar het ontwijkt Breda mooi, wie kan ik daar de schuld van geven?
quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:49 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet wat er met Breda aan de hand is![]()
[ afbeelding ]
Ik moet nog een uur aan filmpjes van afgelopen nacht en eerder deze maand uitpluizen op wat bruikbaar materiaal voor compilaties.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:49 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben niet zo meer van filmpjes maken maar toch even wat bliksemschichten kunnen filmen. Was een mooie kans. Komt nog veel meer aan
Omdat een lichtshow in het donker beter tot z'n recht komtquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:50 schreef dolf1010 het volgende:
Waarom heeft onweer altijd zo'n kut timing? Ik wil vanacht gewoon slapen hoor, morgen weer vroeg op.
dat heb je met zomeronweer, is vaak 's avonds. Met een MCS vanuit het zuiden bennje de hele nacht bezig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:50 schreef dolf1010 het volgende:
Waarom heeft onweer altijd zo'n kut timing? Ik wil vanacht gewoon slapen hoor, morgen weer vroeg op.
Bij zo'n uitzonderlijk weer kan me dat geen ruk schelen. Onweer is gaaf. Dan maar met een slaperige kop op het werk verschijnen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:50 schreef dolf1010 het volgende:
Dekking zoeken en bidden!quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:55 schreef Fred0w het volgende:
Die flinke rode pit in Zeeland komt recht op me af
Daar is op het moment een bui met een tophoogte van dik 14 km. Dus dat zal wel hard gaan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
Ik krijg allemaal berichten van hoe extreem het in Zeeland is, daar was ik 3 uur geleden nog. Best kut.
Grappig, 10 km ten oosten van Eindhoven niets te zien of horen...quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
https://twitter.com/Emile(...)248519663618/video/1
Filmpje op snelweg naar eindhoven
Als er nog wat ontstaat wat nu over Breda gaat, dan zeker, ik blijf er wel voor op, gewoon weer de wekker zetten net als vannachtquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:59 schreef marcel-o het volgende:
https://www.youtube.com/e(...)video_referrer=watch
deel 2
het lijkt zeer actief inderdaad als ik naar de metingen kijkquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:02 schreef tralalala het volgende:
Gewoon 4 flitsen per seconde ofzo nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |