Er ontstaat idd een bui oost van Tilburg/ Hilvarenbeekquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:11 schreef Crazy-M het volgende:
In tilburg begint het nu ook te flitsen
En het flitst echt als een gek. donkere wolk tegen een voor de rest heldere luchtquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:14 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Er ontstaat idd een bui oost van Tilburg/ Hilvarenbeek
Ik zie 'm net verschijnen op de wolkenhoogte-kaart van buienradar.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:14 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Er ontstaat idd een bui oost van Tilburg/ Hilvarenbeek
Nicequote:Op zondag 30 augustus 2015 21:16 schreef Oom_Agent het volgende:
Ze knallen de lucht in, wat een thermiek !
Flitsen zuid van Rotterdam via cam A16 van Brienenoordbrug. Cam staat op het zuiden:
http://www.vid.nl/Camera/stream/cam_45
Alles gaat lekker naar zee toe, en boven land gebeurt er zoals gewoonlijk weer geen reetquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:18 schreef zoem het volgende:
Die lijn boven Zeeland gaat wel heel westelijk
we gaan weer ontploffen Oom_Agent :-)quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:16 schreef Oom_Agent het volgende:
Ze knallen de lucht in, wat een thermiek !
Flitsen zuid van Rotterdam via cam A16 van Brienenoordbrug. Cam staat op het zuiden:
http://www.vid.nl/Camera/stream/cam_45
vertel mij wat. Maar er kan wat aankomen hier.....quote:
Haha idd Againzender, the good old times !!quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
we gaan weer ontploffen Oom_Agent :-)
ik hoop het... ik zit er écht op te wachten om eerlijk te zijnquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
vertel mij wat. Maar er kan wat aankomen hier.....
zo is deze reeks ontstaanquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:22 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Haha idd Againzender, the good old times !!
eigenlijk wel zat regen gehad, de kruipruimte is erg nat nu, maar kom maar even met noodweer hier in Amsterdam. Ik repareer het wel weer.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop het... ik zit er écht op te wachten om eerlijk te zijn
Filmen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:27 schreef marcel-o het volgende:
die dingen rollen over de wolken heen![]()
vage shit
pics!!quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:27 schreef marcel-o het volgende:
vage shit
dingen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:27 schreef marcel-o het volgende:
vage shit
idd, ik kijk ook graag deze:quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:31 schreef Toefjes het volgende:
Mooi hoe de rode vlekken elkaar aantrekken op de buienradar
Dank jequote:Op zondag 30 augustus 2015 21:32 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
idd, ik kijk ook graag deze:
http://www.knmi.nl/neerslagradar/index.php
Haaks omhoog zou mooi zijn, richting Leidenquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:38 schreef Againzender het volgende:
Zeer benieuwd of dit nog noordelijker trekt.
Lijkt meer dezelfde trekrichting als vannacht / vanmorgen toch?quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:38 schreef Againzender het volgende:
Zeer benieuwd of dit nog noordelijker trekt.
Da's een flink complex idd. Ik zag 'm al eerder op lightningmaps, flink actief ook daar.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:38 schreef Ener-G het volgende:
Kijk Spanje even weggevaagd worden trouwens http://nl.sat24.com/nl/eu/km
toen lag ik te pitten....quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:39 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Lijkt meer dezelfde trekrichting als vannacht / vanmorgen toch?
Ik heb het schild nog even een tandje harder gezet voor ik wegging.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Maar het ontwijkt Breda mooi, wie kan ik daar de schuld van geven?
Ben ik dus een dagje te vroeg terug naar Breda gegaanquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb het schild nog even een tandje harder gezet voor ik wegging.
Meanwhile in Zeeland continu geflits en zware dreunen.
regen heb ik niet eens gehad vannacht gezien de regenton.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:45 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Amsterdam was ook alleen regen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |