Dat klinkt niet fijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:03 schreef mignonne het volgende:
fijn dat t weer gaat. Zo naar zoiets.
Mijn baby ligt in stuit.nou boeit dat me verder niet zo, maar hij schopt mn onderwereld aan gort en kopt mn maaginhoud steeds omhoog
*boehoe*
Ja! Ik kreeg vandaag ook telefoon (terwijl ik in Portugal zit dus ik nam niet op maar reageerde per sms of diegene even wou melden waar t over ging), en dat was ook de vkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn VK belde net om te vragen hoe het ging. Dat vond ik lief.
Ja zo'n klein meiske is de beste afleiding voor allesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Lief ook LB! Wanneer komt jullie uitslag van de NIPT?
Ik ben me inderdaad al suf aan het Googlenen alles opgeschreven wat ik wil weten. VK benadrukte dat ik de mogelijkheden tot toch een NIPT wel moet bespreken.
Het is allemaal wat veel nu, ik denk dat ik het nu maar even laat rusten. Lekker slapen. Weekend met man en kind. Zij is zo vrolijk, dat maakt een boel goed
Oh brr brings back memoriesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:03 schreef mignonne het volgende:
Mijn baby ligt in stuit.nou boeit dat me verder niet zo, maar hij schopt mn onderwereld aan gort en kopt mn maaginhoud steeds omhoog
*boehoe*
Wij werden doorgestuurd omdat ze in het ziekenhuis met geavanceerdere apparatuur werken, en dus de hele anatomie beter kunnen beoordelen. Er zijn meerdere kenmerken die op afwijkingen kunnen duiden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Bij onze echo vandaag is alleen de nekplooi gemeten, verder niks. Zouden ze dan in het AMC nog meer gaan bekijken? Qua tijd kan bij ons ook de NIPT eerst nog wel. (Al mogen we dan dus niet in NL en moeten we 'm zelf betalen). Al moet ik wel even slikken bij het idee van vrij laat pas zekerheid hebben.
Soort van oefenrondjequote:
Ja joh als je baby spuugt stinkt dat echt niet zo hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:17 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Soort van oefenrondje, met baby zal ik nog wel vaker ondergespuugd worden..
![]()
Ik overweeg om gewoon op de bank te gaan slapen. Ik denk niet dat ik de slaapkamer stankvrij krijg vanavond.
Mannen kunnen zeker in emmers kotsenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 05:21 schreef Kuukske het volgende:
Van je eigen kind opruimen is anders san van je man vind ik. Ik ontsmet m'n handen en armen wel altijd even naderhand.
En op een gegeven moment kunnen kinderen ook in een emmer kotsen.
Ik kan niet meer slapen. Aargh. Maagzuur all over.. Word er gek van.
Ik geloof dat er wel wat heerstquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 07:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Mannen kunnen zeker in emmers kotsenmoeten ze dat wel doen.
Mijn bank slaapt toch niet heel comfortabel, men m'n rug.
Ik heb man inmiddels nog zeker 3x naar t toilet horen sprinten en spugen. Ik hoop maar dat 't niet besmettelijk is
Hahaha dat jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:36 schreef Estrys het volgende:
Joh als je kind midden in de nacht heel zielig maaaaamaaaa huilt omdat ie de boel ondergekotst heeft verander je in een soort supermomDan zet je hem onder de douche, verschoon je zijn bed, draait een wasmachine was. En met een beetje pech doe je dat een uur later gewoon weer.
Mijn man is on his own hoor. Doei
Dan moeder ik al over mijn man, denk ik. Die is ook gewassen, verschoont, in bed gestopt etc. inmiddelsquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:36 schreef Estrys het volgende:
Joh als je kind midden in de nacht heel zielig maaaaamaaaa huilt omdat ie de boel ondergekotst heeft verander je in een soort supermomDan zet je hem onder de douche, verschoon je zijn bed, draait een wasmachine was. En met een beetje pech doe je dat een uur later gewoon weer.
Mijn man is on his own hoor. Doei
Ik hoop dat meneer gewoon wat verkeerds heeft gegeten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik geloof dat er wel wat heerst(mijn nacht was ook fijn
)
persoon misschien wel :pquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:45 schreef Daui het volgende:
Mijn grote rode kater heeft gister zijn pootje gebroken en nu hupst ie heel zielig door de kamer. Arme poezemeneer. Ben ik in iedergeval niet meer de enige sneue persoon thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22+1?? Jij post toch pas een paar dagen mee?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Razzsterkte!
En ik las nog iets van stoel die niet lekker werd in de supermarkt, eng! Hopelijk gaat het nu weer beter en gebeurt het niet meer.
Hier 22+1 en nog steeds alles goed. Sinds gisteren zijn de schopjes ook van buitenaf te voelen, zo bijzonder.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:45 schreef coccinelle het volgende:
Kheb tijdens de persweeën tegen o.a. de verloskundige wanhopig gezegd dat als ze nog geen kinderen heeft er noooit aan moet beginnen. Na de bevalling viel mjj haar bolle buik pas op
zal even een quote doen zodat pb/dm makkelijker gaatquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:45 schreef coccinelle het volgende:
Voor de naam; pb naar mij (kan even duren) of naar Elleska.
Oh dat niet mogen persen als je persdrang hebt..... Pfff. En dat dan zo lang moeten opvangen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:45 schreef coccinelle het volgende:
Ik kom mij hier officieel afmelden. Onze zoon is ondertussen alweer 9 dagen.
Nog wat info;
-ingeleid met 39+5 wegens meerdere problemen als verminderd leven voelen, flinke lichamelijke achteruitgang bij mij en de gyn vond het wel handig om mij overdag te laten bevallen ivm eventuele ok. En ik had al 1-2cm ontsluiting.![]()
-7 uur ziekenhuis, 7.44 vliezen gebroken, 3cm, 8.15 oxytocine en om 8.20 flinke weeën. Om 9.30 5cm. Epiduraal gezet om 10.15, werkte om 10.30 en om 10.40 kreeg ik persweeën waar je u tegen zegt. 11.00 uur 9cm. Geschreeuwd, gehuild, gesmeekt, complete paniek en weet ik veel wat. 12.24 mocht ik eindelijk persen. Heerlijk! En onze zoon was er om 13.29 uur!
Wel meteen flink bloedverlies, maar door het supersnel handelen is het beperkt gebleven tot 450ml.
Voor de naam; pb naar mij (kan even duren) of naar Elleska.
Kheb tijdens de persweeën tegen o.a. de verloskundige wanhopig gezegd dat als ze nog geen kinderen heeft er noooit aan moet beginnen. Na de bevalling viel mjj haar bolle buik pas op
Had jij vorig jaar ook niet meegeschreven? Jouw naam kan ik namelijk wel herinneren (en heel makkelijk onthouden, want DBZquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:56 schreef dodoria het volgende:
Het voelt nog een beetje onwerkelijk, maar ik kom me ook naar weer melden hier. Ik ben Dodoria, 30 jaar. Zojuist test gedaan. Uitgerekend op 4 mei 2016... Wat klinkt dat nog ver weg!
Ik heb hier 2 jaar geleden ook mee geschreven toen ik zwanger was van H. Hij is nu een vrolijke peuter die de oren van mn kop kletst.
Helaas wel een zware tijd gehad met de eerste omdat hij een syndroom bleek te hebben waardoor hij allergisch is voor het meeste voedsel. Er valt verder prima mee te leven op elementaire kunstvoeding, maar het is wel heel intensief voor ons, en lastiger voor hem als hij straks wat ouder wordt. Een volgend kind heeft waarschijnlijk 50% kans om ook dit syndroom te hebben. Ik sta dus een stuk minder onbezorgd in deze zwangerschap dan in de vorige. Maar hoop dat ik me langzaam kan beginnen te verheugen als ik aan het idee wen.
Het komt allemaal weer goed, maar het voelt heel verkeerd om zelf naar huis te gaan en je kind achter te moeten laten! Ik heb de eerste dag thuis keihard gejankt en dat de hele dag! Na die eerste dag voelt het nog wel verkeerd, maar kon ik er mee omgaan. Hopelijk doet kleine E het goed en mag ze snel met jullie mee naar huis. Wat moet er allemaal gebeuren voordat ze mee naar huis mag?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Allereerst even eenvoor Razz.
[..]
Oh dat niet mogen persen als je persdrang hebt..... Pfff. En dat dan zo lang moeten opvangen.
Ik kreeg net na mijn ruggenprik ook persweeën. Heb ze voor mijn gevoel een uur moeten wegpuffen, het waren volgens mij 15 minuten. Want de arts-assistent die wist niet hoe snel ze terug moest komen bij de verloskamers, 2 persweeën en ze was er. En daar bij de anesthesie maar zeggen dat ik echt nog niet hoefde te persen maar dat ik gewoon de baby voelde...
Hier een pittige dag vandaag. Ik mag naar huis... Na ruim 4 weken ziekenhuis, mag ik 3 dagen na de bevalling naar huis. Wat voelt dat gek. En verkeerd ook. Ik moet weer gaan vertrouwen op mijn lijf. En mijn meisje achterlaten. Hoe doe je dat? Hoe kan ik straks in vredesnaam in de auto stappen en hier wegrijden zonder haar..
Ik vreesde er al voor. Beterschap!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:47 schreef silliegirl het volgende:
MTV heeft een "16 and pregnant" marathon. Als je met open mond tv wil kijken ist een aanrader.![]()
![]()
Overigens heeft vriend dus wel iets besmettelijks want ik ben inmiddels ook gevloerd.![]()
38+1, gister!quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja Jagär, volgens mij ben jij echt gemaakt om zwanger te zijn of niet? 5 uur in de stad zijn met 37+nogwat
Ah nee beterschap!! Hopelijk voel je je snel beter.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:17 schreef silliegirl het volgende:
Bluh. Ik wil niet meer. Ik niet slapen want misselijk en maagpijn en als ik al een houding vindt die voor mn maag comfortabel is, gaat mn bekken protesteren.
![]()
Ze moeten buikgriep voor zwangeren afschaffen hoor.
Vriend voelt zich weer beter, dus die zorgt nu voor mij. Lees; hij ligt naast me in bed hele verhalen tegen mijn buik te vertellen (normaal, maar nu
want zo kan ik niet slapen).
Wowquote:Op zondag 30 augustus 2015 11:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
38+1, gister!
Ja, het zwanger zijn gaat me heel erg makkelijk af....Ik geloof dat het een echt voordeel is dat ik zo lang ben, want ik kan nog gewoon ademhalen, bukken, onder hekjes doorgaan, etc. etc.
Fijn is dat! Ik voel me ook zo goed de laatste tijd, denk sinds ik verlof heb? Dat maakte blijkbaar echt wat uit voor mij. Ikquote:Op zondag 30 augustus 2015 11:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
38+1, gister!
Ja, het zwanger zijn gaat me heel erg makkelijk af....Ik geloof dat het een echt voordeel is dat ik zo lang ben, want ik kan nog gewoon ademhalen, bukken, onder hekjes doorgaan, etc. etc.
misschien voelt hij aan dat er iets staat te veranderen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:33 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik ben er nog hoor!
Ik ben op... Zoon wil niet meer in zn bed slapen, komt snachts steeds bij ons..
Ik denk t wel..quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
misschien voelt hij aan dat er iets staat te veranderen?
Dat snap ik helemaal, heel begrijpelijk. Je wilt ze graag de aandacht en energie geven die ze verdienen maar het ontbreekt je zelf aan energie. Super rot. Ik heb dat gevoel al naar mijn man toe (zondagmiddag huize Malteser: ik lig boven op bed, man rommelt wat in huis en tuin ipv dat we iets leuks kunnen gaan doen/terrasje pikken), laat staan hoe dat voor jou voelt tov je andere kinderen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:45 schreef Estrys het volgende:
Ik geniet er ook wel van, die bewegingen. Gezellig en bijzonder. Maar dat ik nu zo weinig met mijn andere moppies kan doen knaagt aan me.
Dat heb ik ook ja. 'Ik denk dat het voorwerk is of zo?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:04 schreef Malteser het volgende:
Ik meld me ook. Gisteren 37 weken
. Bekken is waardeloos maar verder geniet ik van het drukke gewurm in mijn buik. Wat mij betreft blijft baby nog een paar weken zitten. Ondanks dat ik bijna hele dagen op bed lig en niet toe kan geven aan nesteldrang of wat dan ook. Ik besef me gewoon dat deze tijd straks voorbij is en dat vind ik oprecht jammer. Dus ondanks pijn, maken we er wat van. Gisteravond met man samen op bed lekker tv gekeken, wat te drinken, chippie erbij. En baby was super druk! Zo mooi
.
Heb sinds deze week wel een soort menstruatie-achtig-gevoel onderin mijn buik. Geen krampen maar meer zo nu en dan een half uur of zo. Kindje is helemaal ingedaald en ligt vast. Kan het daar wat mee te maken hebben?
Dat is ook spannend! Hoe laat ben je aan de beurt?quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:27 schreef Lamb29 het volgende:
Morgen termijnecho... ben stikzenuwachtig
Dankjewel, lief dat je dat zegtquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:44 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja. 'Ik denk dat het voorwerk is of zo?
En wow voor je mijlpaalen vooral voor je positiviteit
Echt heel knap. Je bent al zo lang gebonden aan huis en bed/bank, ik kan me zķ goed voorstellen dat je denkt hoppa, 37 weken, kom maar door kind! Maar jij geniet nog gewoon even van de bewegingen van de baby en van wat je wél kunt
Gelukkig al om 9u! Oudste op school afgooien en erheen fietsen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:38 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat is ook spannend! Hoe laat ben je aan de beurt?
Dat is fijn!! Ik duim voor een goede echo!quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:04 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Gelukkig al om 9u! Oudste op school afgooien en erheen fietsen.
Voorwerkdas echt ver van m'n bed show nog! Niet gemist ook
6 en 2. Oudste gaat naar groep 3. Ik ben zelf alweer drie weken aan het werk en onze gastouder met vakantie. Dus het was nogal leuren met de kinderen om alles rond te krijgen wb opvang.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:59 schreef Lamb29 het volgende:
Ja fijn is dat hč Estrys! Hoe oud zijn ze bij jou ook al weer?
Mijnes heeft al een weekje achter de rug, wel weer wennen hoor dat ritme!
Zelf ook in t onderwijs dus was er echt uit
Kan morgen helaas niet mee... Dus neem mijn fototoestel met filmfunctie mee
Ja ik. Het is te plakkerig en warm en van mij mag het even flink onweren.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
6 en 2. Oudste gaat naar groep 3. Ik ben zelf alweer drie weken aan het werk en onze gastouder met vakantie. Dus het was nogal leuren met de kinderen om alles rond te krijgen wb opvang.
Ik heb morgen weer een groeiecho. Benieuwd, want volgens mij heeft ie een spurt gemaakt.
Hebben jullie ook last van de luchtvochtigheid buiten? Bluh, gisteren vond ik het lekkerder.
eigenlijk elke dag, zeker omdat ze zich zorgen maken om mij en de baby. Maar het is een rondreis, dus wellicht hebben ze niet overal wifi. Ga zo in ieder geval met mijn man naar hun huis, kijken of we reisgegevens kunnen vinden. Wil ook geen paniek zaaien bij mijn zusje en oma, ik blijf natuurlijk hormonaalquote:Op zondag 30 augustus 2015 20:31 schreef Lamb29 het volgende:
Oh gatver Cassandra dat is niet fijnAndere dagen wel meer contact gehad of sowieso weinig?
Hopelijk hoor je snel wat!
Hopelijk vind je wat!quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
eigenlijk elke dag, zeker omdat ze zich zorgen maken om mij en de baby. Maar het is een rondreis, dus wellicht hebben ze niet overal wifi. Ga zo in ieder geval met mijn man naar hun huis, kijken of we reisgegevens kunnen vinden. Wil ook geen paniek zaaien bij mijn zusje en oma, ik blijf natuurlijk hormonaal
Om 14:45. Ik ben heel benieuwd wat er eigenlijk gaat gebeuren. Nog een echo, dat is het enige dat ik weet. En dan hopelijk meteen een ander onderzoek erachteraan, maar misschien kan dat ook pas later? Ik neig nog het meest naar meteen de vlokkentest doen, dan weten we het z.s.m.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:41 schreef Mineola het volgende:
Razzdie onzekerheid is killing, en je kunt gewoon niks. Fijn dat je er met je moeder goed over kunt praten. Jammer dat je schoonmoeder zo 'onhandig' reageert. Ze bedoelt het juist lief zo te lezen maar het komt er zo rot uit. Idd beter om gewoon maar niks te zeggen dan, behalve sterkte.
Hoe laat moet je dinsdag?
kun je ze niet een sms'je sturen? Verder denk ik dat als er NL'ers bij waren we het wel gehoord hadden...quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
eigenlijk elke dag, zeker omdat ze zich zorgen maken om mij en de baby. Maar het is een rondreis, dus wellicht hebben ze niet overal wifi. Ga zo in ieder geval met mijn man naar hun huis, kijken of we reisgegevens kunnen vinden. Wil ook geen paniek zaaien bij mijn zusje en oma, ik blijf natuurlijk hormonaal
ik kan het me goed voorstellen. De zorgen overheersen het plezier, maar het is niet altijd makkelijk om het daar over te hebben...quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik moet dinsdagmorgen nog wel werken ja, maar dat vind ik ook wel fijn. Gaat de tijd lekker snel. Uitslag van de vlokkentest duurt (lees ik) 1-2 weken. Dus het wachten en de onzekerheid gaan nog wel even duren.
Ik vind m'n buik even helemaal niet meer leukik weet dat het heel stom klinkt, maar ik was er zo trots op en nu denk ik "Misschien gaat er wel iets gruwelijk mis daarbinnen" . Stond gisteren in de HEMA met een lief knuffeltje maar ik durfde het niet te kopen.
Misschien draaf ik wat door, maar ik kan het hier beter verwoorden en ik wil ook niet iedereen om me heen er steeds mee lastigvallen. M'n man heeft het er ook moeilijk mee. Gelukkig kunnen we het er goed over hebben. Samen sterk enzo.
Lieve razzquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik moet dinsdagmorgen nog wel werken ja, maar dat vind ik ook wel fijn. Gaat de tijd lekker snel. Uitslag van de vlokkentest duurt (lees ik) 1-2 weken. Dus het wachten en de onzekerheid gaan nog wel even duren.
Ik vind m'n buik even helemaal niet meer leukik weet dat het heel stom klinkt, maar ik was er zo trots op en nu denk ik "Misschien gaat er wel iets gruwelijk mis daarbinnen" . Stond gisteren in de HEMA met een lief knuffeltje maar ik durfde het niet te kopen.
Misschien draaf ik wat door, maar ik kan het hier beter verwoorden en ik wil ook niet iedereen om me heen er steeds mee lastigvallen. M'n man heeft het er ook moeilijk mee. Gelukkig kunnen we het er goed over hebben. Samen sterk enzo.
dit zei ik ook al tegen mijn man.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
kun je ze niet een sms'je sturen? Verder denk ik dat als er NL'ers bij waren we het wel gehoord hadden...
Wat een verschil zit er toch onderling in die laatste loodjes. Ik vond het vanaf 37 weken echt loeizwaar, niet te doen gewoon. Alles deed zeer en niets hielp.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
38+1, gister!
Nee, wij hebben geen combinatietest/nekplooimeting laten doen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:17 schreef Lamb29 het volgende:
Laat iedereen hier btw nekplooi meting doen?
Lief, dank je!quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:52 schreef LuDann het volgende:
Ik kom even jompelen voor Malteser, 37 weken and going. Je doet het harstikke goed meid.
Ik was te laat. Eerste echo met 11 weken en toen bleek ik al een hele cyclus verder te zijn. NIPT bestond toen nog niet, anders had ik dat laten doen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:17 schreef Lamb29 het volgende:
Laat iedereen hier btw nekplooi meting doen?
Dat vind ik wel een tricky redenatie van de echoscopiste eigk?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier overigens ook geen npm laten doen. Niet alles kan worden ontdekt en we willen niet alle testen laten doen, en een kindje met down is ook welkom. De echoscopiste heeft wel met twaalf weken gemeten of ze ons wat anders zou aanraden maar er was geen verdikking. Kleine kans dat de groeiachterstand van mini is ontstaan door een chromosoom afwijking, maar kga ervanuit dat er dan al eerder iets zou zijn opgevallen
niet eens zo over nagedacht eigenlijk. Weet ook niet of onze keuze dan anders was, we hebben er goed over nagedacht en samen besloten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een tricky redenatie van de echoscopiste eigk?
je maakt die keuze niet voor niks, nmlk de redenen die jij net noemt. Als de echoscopiste dan toch een iets verdikte nekplooi zou zien, maakt dat je keuze voor geen vervolgonderzoek dan anders? Ik snap het wel hoor, en het is lief bedoelt natuurlijk. Maar eigk niet zo heel netjes.
ja psies maar daarom, je hebt samen besloten dat het zo goed is en zoals je zegt een kindje met syndroom is ook welkom enz. Je wenst dus geen gebruik te maken van de test. Als iemand die test dan eigenlijk halfhalf toch gaat uitvoeren en de keuze daarna weer bij jullie neer legt, dat vind ik altijd een beetje apart. Nogmaals, ik begrijp het wel want het lijkt gewoon een aardig gebaar, maar toch. T is niet aan haar (of hem) om dan te beslissen om jullie toch iets anders aan te raden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
niet eens zo over nagedacht eigenlijk. Weet ook niet of onze keuze dan anders was, we hebben er goed over nagedacht en samen besloten.
De keuze is persoonlijkquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:29 schreef Lamb29 het volgende:
Ik vind het best lastig..
Mijn eerste gevoel zegt 'nee' (bij O. ook niet laten doen)
Maar hier zie ik toch de meeste die het wel gedaan hebben.. en dat maakt mij dan weer aan het twijfelen of het toch niet verstandiger is?
Ik heb gewerkt met verstandelijk gehandicapte volwassenen - voor mij een reden om juist geen gehandicapt kind te willen. Zo'n gezinsvervangend tehuis blijft tekort schieten en als ouders moet je ooit loslaten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:37 schreef Lamb29 het volgende:
Ik werk zelf met zwaar gehandicapte kinderen. Voor mij is dat dus juist weer de reden om hem niet te laten doen. (Ga dus maar op mijn onderbuikgevoel af en eerste gevoel zei "nee")
Dit ook inderdaad. Een zwangerschap van een kindje met Down laat ik absoluut niet zonder meer afbreken. Als t gaat om Edwards of Patau, dan wel. Dat hoef ik mezelf en het kindje echt niet aan te doen vind ik.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:53 schreef silliegirl het volgende:
Wij hebben ook de combinatietest laten doen. Niet vanwege down, maar vanwege de andere 2 syndromen die ze ermee checken. Die zijn niet met leven verenigbaar en het krijgen van een kindje wat maar zo kort leeft (en dan wellicht ook nog moet lijden) leek ons te heftig. Als we daar al voor zouden kiezen wilden we in ieder geval weten wáár we voor zouden kiezen, zeg maar.
Razz, sterkte.
Uit 1935 kan ik me een voorstelling maken dat het kan lekken. Maar 2011. Daar kan ik me wel druk om makenquote:Op maandag 31 augustus 2015 07:14 schreef Dot. het volgende:
Pff Estrys, dat is ook lekkerWij hebben ook een lekkage, maar ook een dak uit 1935
Er is al 3 keer een dakdekker omhoog geweest en de dakkapel is opnieuw bekleed maar bij hele heftige regen lekt het altijd een beetje. Ik maak me er niet zo druk om, maar vriend wel
Oh wat onzettend fijn!!!! Phieuw!quote:Op maandag 31 augustus 2015 07:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn vader belde net op, die had oproepen gemist en dacht inderdaad dat ik bevallen wasze zitten een stuk noorderlijker en hebben geen bereik daar
We gaan zo voor de 30 weken echo naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:21 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en jouw meneren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:48 schreef Estrys het volgende:
Zojuist het geboortekaartje zitten maken. Helemaal blij mee. Vanavond even man laten zien maar ik schat in dat die het mooi zal vinden. En dan proef bestellen![]()
Nee hoor baas, ik ben er nog best bij met mijn gedachten![]()
Lees net dat je echo goed is en je baby A ook weer goed gespot hebt!! Fijn!quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:54 schreef Daui het volgende:
[..]
We gaan zo voor de 30 weken echo naar het ziekenhuis.
Van thuiszitten en de hele situatie word ik soms wel neerslachtig. Maar gisteren keek ik naar Ik vertrek met de Boerkampjes en die hadden drie kleine jongens rondrennen. Op zo'n moment weet ik weer waar ik het voor doe
En jij?
Het zou dan gaan om half januari, dat kan dan nog prima? Of is dat al op het randje?quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:23 schreef mousemicky het volgende:
Wat comfortabel is verschilt per persoon, ik had het na week 28 niet meer gedaan, want lang zitten was niet fijn. Wat 'mag' van de luchtvaartmaatschappij kun je vaak op de website vinden, bij KLM is dat bv 36 weken, en vaak heb je een verklaring van je verloskundige/ arts nodig.
VS, niet heel kort, maar we vinden vliegen leuk. Wil eigenlijk weten of het geen gevaren met zich mee kan brengen, dat is natuurlijk het belangrijkst.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:36 schreef Mariposas het volgende:
Het hangt er ook van af hoe lang de vlucht is, of je naar Kuala Lumpur vliegt of naar Barcelona maakt nogal verschil.
Geen gevaar als ze gewoon medisch in orde is, maar dat weet je nu nog niet natuurlijk. Ik ben met 23-24 weken een weekje naar New York geweest en ik voelde me topfit, maar mijn hele zwangerschap is dan ook probleemloos verlopen. Maar het verschilt gewoon heel erg per persoon. Ik heb 2 maanden van te voren geboekt, ik durfde de gok wel aan omdat ik sowieso eigenlijk nooit wat mankeer.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
VS, niet heel kort, maar we vinden vliegen leuk. Wil eigenlijk weten of het geen gevaren met zich mee kan brengen, dat is natuurlijk het belangrijkst.
Dus half januari reizen terwijl je begin augustus zwanger bent geworden zou jij dus gewoon doen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:45 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Geen gevaar als ze gewoon medisch in orde is, maar dat weet je nu nog niet natuurlijk. Ik ben met 23-24 weken een weekje naar New York geweest en ik voelde me topfit, maar mijn hele zwangerschap is dan ook probleemloos verlopen. Maar het verschilt gewoon heel erg per persoon. Ik heb 2 maanden van te voren geboekt, ik durfde de gok wel aan omdat ik sowieso eigenlijk nooit wat mankeer.
Hier bij beide zwangerschappen wezen vliegen. Eerste met 25 weken naar de VS en nu bij 27 weken naar IJsland. Bij beide geen problemen gehad. Bij controle kan je aangeven dat je zwanger bent, je wordt dan handmatig gecontroleerd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
VS, niet heel kort, maar we vinden vliegen leuk. Wil eigenlijk weten of het geen gevaren met zich mee kan brengen, dat is natuurlijk het belangrijkst.
Stoer! Het zou dan inderdaad ook 25 a 26 weken gaan, voor een weekje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:47 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Hier bij beide zwangerschappen wezen vliegen. Eerste met 25 weken naar de VS en nu bij 27 weken naar IJsland. Bij beide geen problemen gehad. Bij controle kan je aangeven dat je zwanger bent, je wordt dan handmatig gecontroleerd.
Verder heb ik vliegtuigsokken gedragen, regelmatig lopen en veel drinken (geen koolzuur) als tip.
Wat de ene persoon zou doen geldt absoluut niet voor de andere, elke zwangerschap is anders... Is het een optie om te wachten met boeken tot je vriendin wat verder is? Dan kan ze het zelf misschien wat beter inschatten.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dus half januari reizen terwijl je begin augustus zwanger bent geworden zou jij dus gewoon doen.
Klinkt als een goed plan, maar de aanbiedingen van nu zijn over een tijdje niet. Dus vandaar de twijfel.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:49 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wat de ene persoon zou doen geldt absoluut niet voor de andere, elke zwangerschap is anders... Is het een optie om te wachten met boeken tot je vriendin wat verder is? Dan kan ze het zelf misschien wat beter inschatten.
Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. Een zwangerschap is heel onvoorspelbaar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:45 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Geen gevaar als ze gewoon medisch in orde is, maar dat weet je nu nog niet natuurlijk. Ik ben met 23-24 weken een weekje naar New York geweest en ik voelde me topfit, maar mijn hele zwangerschap is dan ook probleemloos verlopen. Maar het verschilt gewoon heel erg per persoon. Ik heb 2 maanden van te voren geboekt, ik durfde de gok wel aan omdat ik sowieso eigenlijk nooit wat mankeer.
Ja, ik wel, maar wie ben ik.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dus half januari reizen terwijl je begin augustus zwanger bent geworden zou jij dus gewoon doen.
Ok toch bedankt voor jullie 2-cents.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. Een zwangerschap is heel onvoorspelbaar.
Ik ben trouwens zelf ook met 23-25 weken nog op vakantie geweest met het vliegtuig en dat ging ook prima.
Die inschatting gaan wij niet voor jullie kunnen maken Apekoek...
Neuh, daarom zeg ik ook gok.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. Een zwangerschap is heel onvoorspelbaar.
Ik ben ook in week 24-6 op vakantie geweest, binnen Europa dan wel. Ook veel gelopen toen (tot 15 km per dag). Maargoed, iedereen is anders!quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben met 26 weken verhuisd van het ene land naar het andere. Natuurlijk is elke zwangerschap anders, maar ik zou er niet van uit gaan dat je niets meer kunt!
Geen koffie meer lusten?quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou iig een goeie annuleringsverzekering nemen ApekoekEn uitkijken met te zware koffers.
Cassandra wat een opluchting!
Lamb, wat een mooi plaatje zeg![]()
Jagär, hopen dat t water drinken het laatste beetje helpt dan
Dat was uit mijn hoofd.
Ohja, prut van alle lekkages zeg!!![]()
Hier in Lissabon niet bepaald last vanWel van een peuter die om half 1 huilend wakker werd en bij ons in bed heeft 'geslapen'. Lees, vriend en ik allebei scheef op t randje en kind middenin, en dan omstebeurten een knie, kont of schouder in je rug
Wanneer zou ik weer koffie lusten?![]()
Ooh..., nou maar aan de rust dus. Was er al een indicatie voor die groeiecho? Anders waren ze er nooit achter gekomen. Best gek.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:49 schreef Estrys het volgende:
En toen mocht ik de resterende drie nog maar halve dagen werken. De GROW buigt af. Bij het op de hand voelen leek hij best goed gegroeid. Maar de echo vond ze het toch anders. Hij zat nu op iets van 2000 gram. Heb geen P gehoordAch ja, kan me niet druk maken, verwachtte al geen geen grote jongen. Maar verplicht halve dagen en rust vind ik nou ook geen ramp
Wel fijn dat zij mij terugfluiten en de beslissing voor mij nemen.
Maar nu zit ik thuis terwijl beneden opa en oma de ruziënde en huilende kinderen uit elkaar proberen te houdenLekker die rust
Nee daar kies je ook zelf voor he. Mignonne laat de groeiechos bijvoorbeeld bewust niet doen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:58 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Ooh..., nou maar aan de rust dus. Was er al een indicatie voor die groeiecho? Anders waren ze er nooit achter gekomen. Best gek.
Nee maar echt meewerken zal het ook niet denk ik. Ach baat het niet...quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Ook niet gek, laatste weekje rust. Valt me toch op dat er veel afbuigingen zijn qua groei.
Gyn zei tegen ons dat het niet bewezen was dat minder werken hielp. Ik probeer gewoon naar mijn lichaam te luisteren. Maar merk toch dat ik op het werk fit ben maar thuis compleet instort en tot na etenstijd op de bank slaap. Dat zegt mij eigenlijk genoeg, krijg ook de ruimte van mijn werkgever om korter te werken. Nu nog van mijzelf
Ik wil wel ruilen hoor, ik lig al de hele dag in bed.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:40 schreef Estrys het volgende:
Mijn kinderen zitten in een 'ik-wil-meespelen-jij-mag-niet-meespelen-wellus-nietus-als-ik-niet-mee-mag-spelen-sla-ik-jou-dan-knijp-ik-terug-dan-ga-ik-schreeuwen-ik-ga-dan-huilen-nou-ik-ook-dus-huilen-we-allebei' fase
Rust...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 kilo is toch netjes met 34 weken? Maar geniet van je rustquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:49 schreef Estrys het volgende:
En toen mocht ik de resterende drie nog maar halve dagen werken. De GROW buigt af. Bij het op de hand voelen leek hij best goed gegroeid. Maar de echo vond ze het toch anders. Hij zat nu op iets van 2000 gram
Denk dat het meer met de curve van de GROW te maken heeft en die boog nogal af ten opzichte van hoe het lijntje eerst ging.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:58 schreef Daui het volgende:
[..]
2 kilo is toch netjes met 34 weken? Maar geniet van je rust
Ja, eigenlijk heel goed, dus er valt niet zoveel te melden. Behoorlijk fit, maag doet het nu prima zolang ie niet leeg raakt, en ook niet moe!quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:31 schreef Jagärtrut het volgende:
volgende week weer afspraak. Veel drinken. Verder voel ik de baby nu veel bewegen, dus het is vast goed.
Hoe is bij jou, Sara?
36 weken is gemiddeld. Bij week 38 kijken ze of het fysiek nog haalbaar is en mogelijk inleiden. Als je perse wilt mag je doorgaan tot 42 weken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:43 schreef hetzusjevan het volgende:
Cassandra fijn dat je ouders 'terecht' zijn en alles ok is!
voor goede echo's van Daui en Lamb! Fijn
.
Daui wat is normaal / 'wenselijk' om te bevallen van twins? De 38-40 wkn ga je nooit halen denk ik of kan dat wel? Ik heb er eigk niet zoveel verstand van maar ik d8 altijd dat tweelingen eerder kwamen.. Gewoon nieuwsgierig.
Oh dat is jammer zeg! Hier begon het zo'n 3 maanden na de bevalling. Nu heb ik weer een dikke bos, gelukkig. Ik ga het in elk geval nķķit meer afknippen, heb er zo'n spijt vanquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:53 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik dacht dat haaruitval pas kwam als de baby er is...Sinds een paar weken begint m'n haar weer net zoveel uit te vallen als normaal. Beetje jammer....
Ohja, herkenbaar. De favoriete zin van mijn dreumes is dan ook: 'mama huiwuh!'quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:39 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heel goed, dus er valt niet zoveel te melden. Behoorlijk fit, maag doet het nu prima zolang ie niet leeg raakt, en ook niet moe!
Alleen wel vaak een aanval van de jankeritis, waar ik maar moeilijk uit raak. Maar dat schijnt er ook bij te horen, stomme hormonen..!![]()
Beterschap gewenst voor de mensen die zich niet zo lekker voelen!
Dat klinkt dan wel weer heel erg lief....quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:12 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja, herkenbaar. De favoriete zin van mijn dreumes is dan ook: 'mama huiwuh!'
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:34 schreef Malteser het volgende:
Goed, hier zijn we definitief aanbeland in het 'we gaan Malteser dagelijks appen/bellen tijdperk'. En bij het uitblijven van een reactie van mij, appen/bellen ze met man.
Ik ben net 37 weken geweest, het kan dus nog weken duren voor er iets gaat gebeuren. Ik ben er zelf uiterst zennnn onder, baby blijft voorlopig vast nog wel even zitten. Maar ik word nu al gek van iedereen die checkt of het niet al aan de gang is....
En de aanname "Je zult het al wel flink beu zijn" hoor ik ook dagelijks. Uhm....nee!Je spoiler, heel herkenbaar, heb ik ook nog gepost hier. Zo heb ik het ook gedaan, bewust pas na een paar uur terug appen. Ik had met mijn man afgesproken dat hij terug zou appen naar familie vanaf mijn telefoon (dus alsof ik dat was) als ik echt voor langere tijd daar niet in staat toe zou zijn. Gelukkig vond de bevalling s nachts tot 's ochtends plaats zodat niemand wat door had. Toen een vriendin mij de ochtend van de bevalling appte: en, is het al begonnen? Kon ik zeggen: ik ben al klaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie tijden, die laatste loodjes!
[ Bericht 6% gewijzigd door Mariposas op 31-08-2015 22:12:52 ]No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
Och gut!quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:12 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja, herkenbaar. De favoriete zin van mijn dreumes is dan ook: 'mama huiwuh!'
Ja zķ ongezelligquote:
Haha dat kan ookquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:17 schreef Estrys het volgende:
Ik zet gewoon in mijn status van whats app: NEE ik ben nog niet bezig
Ja, ik had gehoopt dat ik dat afgerond had voor de bevalling, maar dat gaat het 'm zeer waarschijnlijk niet meer worden. Daar heb ik mij nu wel overheen gezet en kost het ook bijna geen energie meer. Gelukkig maar, want nu is het de dreumes die al mijn energie vraagt. Bij tandjes en andere veranderingen helpt alleen je moeder. Dus zaten we vrijdag om kwart over vijf 's ochtends al tv te kijken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:22 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer heel erg lief....
Hoe is het met je? Een tijdje terug speelde er wat rondom je werk/bedrijf/iets wat veel energie van je vroeg. Is dat nu op orde?
Yup, vanmiddag om 14:45. Ik vind het maar spannendquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ja Razz, ik spiek morgen regelmatig even voor meer nieuws. 's Middags toch?
Duimduimquote:Op dinsdag 1 september 2015 07:12 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Yup, vanmiddag om 14:45. Ik vind het maar spannend. Ga nu maar gewoon naar school tot 13:00, des te sneller gaat de tijd voorbij.
Thanks. Ik heb vannacht ok geslapen en sinds gisteravond niet meer hoeven spugen. Zo is proberen of m'n maag thee en een beschuitje wil verdragen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:38 schreef Bloesem. het volgende:
Razzsucces
Bah sillie, wat rot! Hoop dat 't vandaag een beetje beter gaat.
Ahh Limone, mama huiwuhDat is toch lief/grappig en verdrietig tegelijkertijd. Succes met de laatste loodjes
Vandaag weer voor 't eerst naar school. Hele tijd naar uitgekeken (ondanks gedoe met docent), maar ben vanochtend ineens heel nerveus! Heel gek is dat.. Misschien komt 't doordat ik vandaag m'n derde trimester inglij!
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:04 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je spoiler, heel herkenbaar, heb ik ook nog gepost hier. Zo heb ik het ook gedaan, bewust pas na een paar uur terug appen. Ik had met mijn man afgesproken dat hij terug zou appen naar familie vanaf mijn telefoon (dus alsof ik dat was) als ik echt voor langere tijd daar niet in staat toe zou zijn. Gelukkig vond de bevalling s nachts tot 's ochtends plaats zodat niemand wat door had. Toen een vriendin mij de ochtend van de bevalling appte: en, is het al begonnen? Kon ik zeggen: ik ben al klaar!Prachtig dit, hahaha!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie tijden, die laatste loodjes!
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:04 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je spoiler, heel herkenbaar, heb ik ook nog gepost hier. Zo heb ik het ook gedaan, bewust pas na een paar uur terug appen. Ik had met mijn man afgesproken dat hij terug zou appen naar familie vanaf mijn telefoon (dus alsof ik dat was) als ik echt voor langere tijd daar niet in staat toe zou zijn. Gelukkig vond de bevalling s nachts tot 's ochtends plaats zodat niemand wat door had. Toen een vriendin mij de ochtend van de bevalling appte: en, is het al begonnen? Kon ik zeggen: ik ben al klaar!Ja, dat zijn leuke dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie tijden, die laatste loodjes!ik werd ingeleid en wist dus al wanneer ze zou komen, maar de rest van de wereld niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wilde ik Razz even een hart onder de riem steken. Ik blijf voor je duimen![]()
disclaimer
'even' aan het bevallenquote:Op dinsdag 1 september 2015 10:24 schreef SaskiaR het volgende:
Ik kreeg een mailtje over het bestuur van een vereniging waar ik in zat, dus ik zei 'ik denk X, maar ik zal er later even naar kijken, ik ben nu even aan het bevallen'. Die ander was helemaal verbaasd
Nou, het duurde niet zo langquote:
Ik heb ook niet zoveel vrienden...quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:35 schreef pinquit het volgende:
Ik heb niet zoveel contacten gelukkigMijn familie heeft geen whatsapp, behalve mijn broer, maar hij heeft van nature een gebrek aan interesse in andere mensen, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn
![]()
Verder is er eigenlijk alleen maar 1 vriendin die alleen maar voor eigen belang wil weten of mijn bevalling begonnen is, de rest durft me niet lastig te vallen geloof ik![]()
Schoonfamilie mag lief lastig vallen
Ik word er inderdaad ook niet zo blij van (ahum: understatement). Zeker omdat ze op die manier man onzeker maken die op zijn werk zit, waarop hij me dan belt of alles wel goed gaat.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
'even' aan het bevallen![]()
Ik zou dat echt ontzettend vervelend vinden als je zo wordt gestalked en dan ook nog mijn vriend erbij betrekken. Dan kun je een giftig berichtje terug verwachten denk ikIk had bij mijn inleiding wel mn Facetime uitgezet, want mijn moeder Facetimede elke dag even en dan zou ze zien dat ik ergens anders was
Ik heb tijdens mn bevalling mn telefoon ook niet aangeraakt. Was een beetje druk bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag gratis opgehaald worden in 013, of weg tegen verzendkosten...
Weet ik, heb t foldertje gekregen. Er is hier in de buurt alleen geen inzamelpunt, en als ik er iemand hier blij mee kan maken vind ik dat ook prima...quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:52 schreef SaskiaR het volgende:
Er zijn ook stichtingen die die dingen inzamelen voor het goede doelzoals deze http://www.stichtingbabyhope.org/
Mijn kraamhulp heeft zelf alles meegenomen op de laatste dag, dan kon zij het meteen doneren.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:28 schreef Malteser het volgende:
Razz, succes en sterkte vanmiddag.
Sillie: fijn dat het weer wat beter gaat!
Limone, jammer dat je het niet meer af kunt ronden voor de bevalling. En dat deze zwangerschap icm M je zoveel energie kost. Is ook wel logisch natuurlijk. Maar snap dat het soms rot voelt. Ondertussen ben je wel al een heel eind op weg!! Zijn jullie al uit de naam?
Wat betreft bellen/appen, ik wil niet bot reageren dus dat doe ik ook zeker niet. Ik blijf aardig maar reageer dus niet direct. Ik had alleen niet gedacht dat het nu al zo zou zijn.Nee! Naam hebben we ook nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag kreeg ik wel een goed idee voor het geboortekaartje. Die hing ook nog een beetje boven ons hoofd, dus dat is fijn, dat er een idee is.
![]()
Irritant die mensen die bellen/appen. Het komt vast uit een goed hart (dat hou ik me altijd wel voor), maar het is wel vervelend, zeker als ze eerder niets van zich hebben laten horen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |