Gaan jullie die ook in de winkel verkopen? Het recept van Levine is lekker, maar de laatste tijd heb ik niet meer zo'n zin om burgerbroodjes te bakken.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:40 schreef Isegrim het volgende:
Nee, niet op een Jeroentje. Wel op de brioche-hamburgerbroodjes die we aan het ontwikkelen zijn op verzoek van een restaurant.
Tomatenpassata, bruine suiker, rode wijnazijn, Worchestershire sauce, kruiden en specerijenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:59 schreef Molo het volgende:
Zijn te hard en stevig hiervoor lijkt mij.
Wat voor soort saus is dat (qua ingrediënten) bij die sloppy Joes trouwens?
Hamburg? Ter Maarsch? Burgertrut?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:40 schreef Isegrim het volgende:
Nee, niet op een Jeroentje. Wel op de brioche-hamburgerbroodjes die we aan het ontwikkelen zijn op verzoek van een restaurant.
Als ik tevreden ben komen ze ook in de winkel natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:17 schreef n0a het volgende:
[..]
Gaan jullie die ook in de winkel verkopen? Het recept van Levine is lekker, maar de laatste tijd heb ik niet meer zo'n zin om burgerbroodjes te bakken.
Nee joh, da's te groot voor ons. Eentje die er 150 per week nodig gaat hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hamburg? Ter Maarsch? Burgertrut?
Dan maar nooit meer bestellen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou wel graag willen weten of een keuken daar aan voldoet voordat ik er catering bestel.
+1quote:Op woensdag 23 september 2015 19:23 schreef Quispi het volgende:
Leuk dit, heel veel succes! En eigenlijk wil ik veel meer foto's
Ik moet eerst eens op een cursus "appetijtelijke food-fotografie", ben ik bangquote:Op woensdag 23 september 2015 19:23 schreef Quispi het volgende:
Leuk dit, heel veel succes! En eigenlijk wil ik veel meer foto's
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Airstream food truck
Af en toe nog eens kijken je weet maar nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door chufi op 24-09-2015 23:23:18 ]
Digitale fotografie: food van Simone vd Berg vond ik zelf een fijn boek voor tips!quote:Op donderdag 24 september 2015 14:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik moet eerst eens op een cursus "appetijtelijke food-fotografie", ben ik bangEn om nou elke keer een foto van een buffetje met chafing dishes te plaatsen.... Maar ik blijf azen op mooie photo ops.
Als troost gaat er dit weekend een recept online op de site.
Oeh, bedankt voor de tip, ga ik naar zoeken.quote:Op maandag 28 september 2015 16:55 schreef _Liek het volgende:
[..]
Digitale fotografie: food van Simone vd Berg vond ik zelf een fijn boek voor tips!![]()
Ohhh en ik zag laatst zo'n truck hier in de buurt, was niet stiekem al van jullie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |