Ik sta niet in de OP dus is niet gek dat je over mij geen info hebtquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:39 schreef kniftyhooker het volgende:
Eerste was heel snel raak Elamanilo, De 2e ronde al. Geeft natuurlijk geen garantie dat het weer zo snel gaat, maar je weet maar nooit. Ik dacht dat ik het nu wel minder spannend zou vinden, maar dat valt vies tegen! :-)
Spannend Zoë! Hoe lang zijn jullie nu bezig? (Ik heb niet alles terug gelezen, dus het kan zijn dat ik wat gemist heb.)
Dat is inderdaad oeps...quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:17 schreef gridjuh het volgende:
Nod is vandaag dus wil nog paar daagjes wachten...
Vanmiddag maar eens naar bed geweest, had vannacht beroerd geslapen...vergeet ik dat er een arts zou bellen...heb ik weer helemaal doorheen geslapen ..oeps
Action. 5 voor 2.eneenbeetjequote:Op dinsdag 1 september 2015 19:20 schreef lunamatic het volgende:
Gefeliciteerd Svane!!
mijn NOD komt ook dichterbij (komende maandag). Ik voel me niet anders dan normaal. Heb het idee dat ik weer gewoon ongesteld ga worden. Vorige maand was mijn cyclus ineens langer, dus misschien nu weer... Volgende maand misschien toch maar met ovulatietesten, heeft iemand een tip voor een goed merk?
Mijn vriend is 2 maanden te vroeg geboren waardoor de ballen niet goed ingedaald waren, hier is hij aan geopereerd. Daarna heeft hij ook nog 2 liesbreuken gehad dus de kans is groot dat het daar aan ligt. Wel fijn dat de operatie bij jouw vriend zo goed geholpen heeft!quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:12 schreef Ggirl het volgende:
Svane, gefeliciteerd!
Majo, balen zeg! Ik kan me héél goed voorstellen hoe je je voelt. Vriends zwemmers zaten ruim < 1. (Zeg maar <0,01) bij hem dachten ze dat het probleem zat in de spataderen in balzak. Vriend heeft zich hier aan laten opereren maar durfde daarna de vervolgcontrole niet aan (waar zijn zaad wederom getest zou worden).
Nu hebben wij vier weken terug een zoon gekregen dus ik durf wel te concluderen dat het geholpen heeft. Vriend ziet het achteraf als een simpele ingreep. Hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen en ik gun jullie alle geluk vd wereld!
Goede vraag.... Ik denk dat we dan nog even verder proberen, tot volgend jaar ofzo. Het hoeft voor mij niet stande pede nu nu nu te gebeuren, het is alleen dat als er iets goed fout zit ik het op tijd wil weten... Complete trajecten zonder directe aanleiding zie ik niet direct zitten denk ik...quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:26 schreef MaJo het volgende:
Rotonde wat fijn dat ze meteen een zaadonderzoek doen! Als alles goed blijkt te zijn ga je dan wel naar de gyn?
Die goeikoopies van eBay geven bij mij geen resultaat weer. heul lichte streepjes. ook controle streepje vrijwel niet. die van de action werken goed bij mij.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:52 schreef kniftyhooker het volgende:
Hilzillah, zijn dat streeptestjes? En is het echt wat? Mocht het deze ronde niet raak zijn, dan ga ik daar eens voor kijken. Scheelt toch een hoop centjes, en om eens te proberen voor die 2 euries…
Die van de Action zijn ¤2,49 voor vijf stuks. Ik gebruik ze nu een paar weken (omdat ik nu een maand gestopt ben met pillen en ik graag wil weten of er uberhaupt weer wat in actie komt in mijn lichaam). Ik heb één keer een licht, onduidelijk streepje gehad en verder altijd spierwitte testen. Ik ben nog niet ongesteld geworden, al heb ik al vijf keer gedacht dat het wel ongeveer zo ver wasquote:Op woensdag 2 september 2015 09:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Die goeikoopies van eBay geven bij mij geen resultaat weer. heul lichte streepjes. ook controle streepje vrijwel niet. die van de action werken goed bij mij.
Hier ook nog niets (in juli gestopt met de pil). Misschien moet ik ook aan de ovitesten, maar ik twijfel. Dadelijk komt er nog een hele lang tijd niets in actie en heb ik die testen steeds gedaan, wat dan weer weg gegooid geld is.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:01 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Die van de Action zijn ¤2,49 voor vijf stuks. Ik gebruik ze nu een paar weken (omdat ik nu een maand gestopt ben met pillen en ik graag wil weten of er uberhaupt weer wat in actie komt in mijn lichaam). Ik heb één keer een licht, onduidelijk streepje gehad en verder altijd spierwitte testen. Ik ben nog niet ongesteld geworden, al heb ik al vijf keer gedacht dat het wel ongeveer zo ver wasdus ik blijf rustig testen tot er eindelijk wat gebeurt- of een springer, of ongesteld worden.
En verder heb ik dus werkelijk niets te melden, maar ik lees jullie allemaal zo graag <3
Gefeliciteerd Svane! Ik ga enorm hard duimen voor je. Dat het een prachtig minimensje mag worden <3
Dat moet je helemaal voor jezelf weten. Mijn vriendinnetje heeft me heel erg afgeraden om meteen te gaan testen. Maar voor ik aan de pil ging was ik nooit regelmatig en vervolgens ben ik dus 11 jaar aan de pil geweest. Ik ben een controlfreak, ik wil wéten of er iets gebeurt of niet. Uiteindelijk zijn de testen van de Action prima betaalbaar en het geeft mij het gevoel dat ik iets nuttigs aan het doen ben, ook al is dat misschien niet helemaal waar. Maar ik leer wel om inzicht te krijgen in mijn cyclus. En in dat opzicht vind ik het geen weggegooid geld (ook al is het plassen op een staafje om dat vervolgens letterlijk weg te gooienquote:Op woensdag 2 september 2015 11:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hier ook nog niets (in juli gestopt met de pil). Misschien moet ik ook aan de ovitesten, maar ik twijfel. Dadelijk komt er nog een hele lang tijd niets in actie en heb ik die testen steeds gedaan, wat dan weer weg gegooid geld is.
Als er in december nog niets is, ga ik wel naar de dokter ofzo..... denk dat ik in de tussentijd maar gewoon afwacht.
Ik ben 10 juli gestopt en 14 juli menstruatie. Zit nu dus op dag 51 (als ik goed geteld hebquote:Op woensdag 2 september 2015 13:20 schreef BobbyMcGee het volgende:
Een jaar Hilzillah, wat een nare mijlpaal
En Tylergirl, december is nog heel ver weg, wie weet breekt het wel eerder door! Bij mij duurde het de eetste keer 60 dagen, en er is nog iemand die rond de 50 dagen zat in dit topic. Ben je 1 juli gestopt met de pil of later in de maand?
Ik gebruik geen ovu-testen trouwens, met mijn cyclus van >50 dagen. Ik vind dat zonde van mijn geld, dan moet ik er wel heel veel kopen.
Zo snel al? Wij moesten 2 weken wachtenquote:Op woensdag 2 september 2015 19:34 schreef Ronderotonde het volgende:
Hillz, rot moment, ik herken het gevoel!
Vandaag wat giechelige momenten gehad met inleveren sperma monster. Het ziekenhuis had geen afnamemogelijkheid maar zit toch 20-25 minuten bij ons vandaan. Dus bij huisarts potje gekregen en dan thuis en dan snel snel... Toch beetje ongemakkelijk allemaal. Hoop dat er vrijdag een uitslag is, anders komende maandag. Ben benieuwd...
Had je het dus goed aangevoeldquote:
Ja, poeh, het wachten zit hem bij ons meer voordat we ervoor durven gaan, heb ik zo het ideequote:Op woensdag 2 september 2015 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Nou Ela, dat heb je toch weer snel voor elkaar! Leuk hoor, van harte
Weer een aprilbaby?
gewoon alle maanden sparenquote:Op woensdag 2 september 2015 21:15 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ja, poeh, het wachten zit hem bij ons meer voordat we ervoor durven gaan, heb ik zo het idee
Bij de eerste heb ik 7 jaar gewacht op lief en dit keer hebben we samen minstens een jaar gesteggeld voor we durfden
Een mei-kindje wordt dit <3
Ik hoop t zo.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:11 schreef elamanilo het volgende:
Jaaa, er komen nog nod's aan van het weekend toch en daarna nog meer, zou tof zijn als het hier in het topic ook herfst wordt en nog meer strepen gaat regenen <3
quote:Op woensdag 2 september 2015 21:26 schreef Svane het volgende:
Eeelaaaaaaaaa jippiejee samen zwanger wahoeeeee ik voel me geenszins schuldig aan aanzet tot vroege testoverdaad! Wat is ie ook al duidelijk opeens!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |