SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vermecelli op 28-08-2015 13:47:28 ]![]()
Wat een opluchtingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:43 schreef Vermecelli het volgende:
Ach dan gaan we in ieder geval niet helemaal onderuit![]()
Ik vind dat Ajax gewoon 1e moet wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:45 schreef FritzWepper het volgende:
Molde 4e en Celtic onder ons houden. Moet kunnen, toch?![]()
Als we wat beter gaan spelen, absoluutquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:45 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind het in ieder geval een poule met leuke teams, heb wel eens minder aantrekkelijke poules gezien in de EL
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Stunten thuis tegen Fenerbahcequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:45 schreef FritzWepper het volgende:
nu de spanning eraf is gaat het misschien nog lukken ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ja hoor, Celtic en Molde winnen Fene en Ajax om 1 en 2![]()
Mooie loting, niets mis mee. Kunnen we door komen.
Groningen gaat het lastig krijgen in de poule waarin ze zitten. AZ moet ook aan de bak.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Wat hebben we met Groningen en AZ te maken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
Mooie loting, niets mis mee. Kunnen we door komen.
Groningen gaat het lastig krijgen in de poule waarin ze zitten. AZ moet ook aan de bak.![]()
ik kan ook niet wachtenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wanneer wordt er gespeeld trouwensGroot fan van User Wotte![]()
Zou niet eens een stunt zijn, zo geweldig zijn ze niet hoor. Presteren volgens mij europees ook al tijden niet meer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:48 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Stunten thuis tegen FenerbahceAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is het in de volgende ronde weer nummer 1 poule A vs nummer 2 poule B? Grote kans dat als we doorgaan dat we tweede worden en Liverpool in poule B eerste dus, Ajax-Liverpool volgende ronde dan.Niet Fokken met mij.![]()
Als de prijzen van passe partouts laag zijn zullen die vooral veel verkocht worden, weinig Turken dan lijkt mequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef FritzWepper het volgende:
Ajax - Celtic en Anderlecht - Spurs bezoeken
Fener heb ik geen zin in met al die Turken![]()
Nee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:55 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Is het in de volgende ronde weer nummer 1 poule A vs nummer 2 poule B? Grote kans dat we tweede worden en Liverpool in poule B eerste dus, Ajax-Liverpool volgende ronde dan.
Nummers 1 + 4 beste nummers 3 CL vs Nummers 2 + 4 slechtste nummers 3 CL. En dan dus loten.![]()
Tete en Riedewald overigens in de definitieve selectie voor Oranje, Veltman niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Leuke wedstrijden om te kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat hebben we met Groningen en AZ te maken?.
Voor de rest heb ik niets met AZ en Groningen, maar elke Nederlandse club in Europa is leuk. En voor de ranglijst ook wel belangrijk voor directe plaatsing in de CL.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
is best wel een stunt hoor voor het huidige Ajaxquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou niet eens een stunt zijn, zo geweldig zijn ze niet hoor. Presteren volgens mij europees ook al tijden niet meer.![]()
Ojah naturlijk, CL komt er ook nog bijquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:55 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee.
Nummers 1 + 4 beste nummers 3 CL vs Nummers 2 + 4 slechtste nummers 3 CL. En dan dus loten.Dank voor uitleg.
Niet Fokken met mij.![]()
dat is een understatementquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
is best wel een stunt hoor voor het huidige AjaxGroot fan van User Wotte![]()
Heb er wel vertrouwen in eerlijk gezegd, hopelijk dat ze nu de schroom een beetje van zich af kunnen gooien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
is best wel een stunt hoor voor het huidige AjaxAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het zijn in ieder geval geen oostblok-betonvoetballers die met 10 man voor de goal gaan liggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:46 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het in ieder geval een poule met leuke teams, heb wel eens minder aantrekkelijke poules gezien in de ELOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
maar echt celtic is nog veel matiger dan dit ajax
hoe ze speelde tegen malmo ff die tweede wedstrijd
Groot fan van User Wotte![]()
Van Dijk weer afgevallen en Bruma nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:55 schreef Pedroso het volgende:
Tete en Riedewald overigens in de definitieve selectie voor Oranje, Veltman niet.Ik snap daar echt helemaal niks van.
Niet Fokken met mij.![]()
Precies dat jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval geen oostblok-betonvoetballers die met 10 man voor de goal gaan liggenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja, ik vind het een prima loting. Twee behoorlijke namen, waar wel iets tegen te halen valt. En een Scandinavisch ploegje, altijd leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval geen oostblok-betonvoetballers die met 10 man voor de goal gaan liggen
Had stuk slechter gekund dit.![]()
Van Dijk kan er helemaal niets van joh, wat dat betreft begrijp ik het wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:00 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Van Dijk weer afgevallen en Bruma nietIk snap daar echt helemaal niks van.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lijkt me allemaal niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:55 schreef Pedroso het volgende:
Tete en Riedewald overigens in de definitieve selectie voor Oranje, Veltman niet.
En afgezien van een gelijkspelletje in Istanbul denk ik dat we iedere wedstrijd moeten kunnen winnen in de poule.![]()
Van Dijk kan er gewoon niks van. Enorm overschat door die kneuzen van VI.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:00 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
![]()
Jaaaaaaaaaaaa ik ga naar Istanbul toe![]()
![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bruma is goed bezig dit seizoen, als 1 van de weinigen daarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:00 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
![]()
Bruma ook niet. En dan heeft Van Dijk nog ervaring in CL en dergelijke.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van Dijk kan er helemaal niets van joh, wat dat betreft begrijp ik het wel.Niet Fokken met mij.![]()
Jep. Gun ze Europees het beste. Ik hoop wel dat Psv derde wordt in de poule, want als ze overwinteren in de Champions League is dat ook maar voor één ronde. Plus ik gun ze ook niet wat Ajax niet lukt :pquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Leuke wedstrijden om te kijken.
Voor de rest heb ik niets met AZ en Groningen, maar elke Nederlandse club in Europa is leuk. En voor de ranglijst ook wel belangrijk voor directe plaatsing in de CL.![]()
Zal qua punten halen in Europa beter zijn ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:04 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jep. Gun ze Europees het beste. Ik hoop wel dat Psv derde wordt in de poule, want als ze overwinteren in de Champions League is dat ook maar voor één ronde.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die spelen inderdaad op dezelfde positie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:00 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Die is inmiddels door 3 bonscoaches te licht bevonden, is gewoon niks.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:03 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Bruma ook niet. En dan heeft Van Dijk nog ervaring in CL en dergelijke.![]()
17/09, 01/10, 22/10, 05/11, 26/11, 10/12.quote:
Welke wedstrijden op welke dag weet ik niet.Niet Fokken met mij.![]()
Prima loting. Samen met Fenerbahce door.
Molde vorig seizoen kampioen in Noorwegen, maar sta nu na twintig wedstrijden op de 7e plaats.![]()
Wees niet bang want Bruma is erbij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Die spelen inderdaad op dezelfde positie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Singh, de mislukte Feyenoorder, is een basisspeler bij Molde. Verder zie ik niet heel veel bekende namenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wie is er niet G?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:14 schreef Tjacka het volgende:
drie g teams in poule a
en ajax is het minst beperkt![]()
![]()
over een paar uurquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:14 schreef Leonos het volgende:
Wanneer word de exacte datum bekend gemaakt?Groot fan van User Wotte![]()
trouwens
celitic - ajax en ajax - celtic gaat naar alle waarschijnlijkheid een combi worden
hou er even rekening meeGroot fan van User Wotte![]()
Lijkt me nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:17 schreef Tjacka het volgende:
trouwens
celitic - ajax en ajax - celtic gaat naar alle waarschijnlijkheid een combi worden
hou er even rekening mee![]()
![]()
na dit weekend al 7 punten los
gunstige loting
oh wat is het toch fijn om voor ajax te zijn
Ja idd gaat een makkie worden voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:22 schreef Tjacka het volgende:
gunstige loting
oh wat is het toch fijn om voor ajax te zijn![]()
dank jequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd gaat een makkie worden voor Feyenoord.
Ja, win maar van de kakkiesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd gaat een makkie worden voor Feyenoord.![]()
Maar gezellig zal het misschien niet worden daar neequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh mijn broertje zei het
maar die zoog het uit zijn duim
excuus![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wie hebben Feyenoord eigenlijk geloot?![]()
![]()
![]()
heerlijk loting. Mooie wedstrijden met voetballende tegenstanders. En het celticstadion
![]()
Heksenketel bij fener![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:22 schreef Tjacka het volgende:
gunstige loting
oh wat is het toch fijn om voor Fc Oogaids te zijn'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zeker een leuke loting! Bijna CL- waardig...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:46 schreef bombmannl het volgende:
heerlijk loting. Mooie wedstrijden met voetballende tegenstanders. En het celticstadion
![]()
Heksenketel bij fener
en geen Rapid Wien!!!![]()
Bronquote:De speeldata worden later bekend. De eerste speelronde is op donderdag 17 september, de zesde en laatste op 10 december.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 15:36:03Speelschema #Ajax in de Europa League http://t.co/nN3Il0GgLA reageer retweet
Top!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:42 schreef Tagliano het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 15:36:03Speelschema #Ajax in de Europa League http://t.co/nN3Il0GgLA reageer retweet
![]()
![]()
Roept dit nou niet te hard want voor je het weet sta je 2 - 0 achter tegen Celtic op Celtic Parkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:45 schreef Heeinz het volgende:
In de eerste twee wedstrijden zes punten pakken en we zijn al een heel eindJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
De eerste twee wedstrijden zijn Celtic thuis en Molde uit. Celtic uit is pas de vijfde match.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:54 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Roept dit nou niet te hard want voor je het weet sta je 2 - 0 achter tegen Celtic op Celtic Park![]()
Celtic speelt 2 keer achter elkaar thuis, UEFAMAFFIACharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
twitter:AndreasValera twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 15:50:11Jasper Cillessen has agreed to join #mufc on a 4 year deal. Deal to be confirmed as soon as De Gea departs reageer retweet
![]()
Pardonquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:30 schreef Max23 het volgende:
twitter:AndreasValera twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 15:50:11Jasper Cillessen has agreed to join #mufc on a 4 year deal. Deal to be confirmed as soon as De Gea departs reageer retweet
![]()
Klote.twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 16:04:16Speeltijden #Ajax nu ook bekend: alle thuisduels om 19.00 uur, uit de late aftrap om 21.05 uur Nederlandse tijd. reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:30 schreef Max23 het volgende:
ik had al een vermoeden bij zijn interview gisteren.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
sorry watquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:30 schreef Max23 het volgende:
![]()
Als het spel zo blijft worden we gewoon 3e in deze groep.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Paar dagen voor het sluiten... lekker hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:30 schreef Max23 het volgende:
50 mln eisen en voor de deur gaan liggen.![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:51 schreef Seam het volgende:
Als het spel zo Cil blijft worden we gewoon 2e in deze groep.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dat dus. Maar goed, het zal wel weer een matige koopsom zijn en Overmars die met een huurkeepertje komt uit de Duitse 3e divisie ofzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Paar dagen voor het sluiten... lekker hoor.
50 mln eisen en voor de deur gaan liggen.
Schijnt wellicht een grotere deal te zijn, mogelijke swap Bale <> De Gea, en dan dus Cillessen als vervanger gehaald door MUFC.![]()
Marc ziet alleen maar het geldbedrag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dus. Maar goed, het zal wel weer een matige koopsom zijn en Overmars die met een huurkeepertje komt uit de Duitse 3e divisie ofzo.
Schijnt wellicht een grotere deal te zijn, mogelijke swap Bale <> De Gea, en dan dus Cillessen als vervanger gehaald door MUFC.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Na afloop van de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen NEC bevestigde Jasper Cillessen tegenover de NOS dat hij dit seizoen niet vertrekt bij Ajax. “Ik ben het seizoen bij Ajax begonnen en zal het seizoen ook bij Ajax afmaken.”
De afgelopen tijd waren er veel geruchten rond de 26-jarige doelman. Vooral Manchester United zou volgens verschillende media de nieuwe club van de Groesbeker worden. Nadat Cillessen voor de derde keer in de competitie de nul hield, bevestigde hij tegenover de NOS dat een eventuele transfer echter nooit heeft gespeeld. “Het was voor zover ik weet nooit iets. Want ik heb nog nooit iets gehoord vanuit mijn zaakwaarnemers en vanuit Ajax. Voor mij was het nooit een issue. Jullie brachten het steeds op als media zijnde.”
Cillessen wil dit seizoen afmaken bij Ajax en straks ‘gewoon’ met de Nederlandse kampioensschaal in handen staan. Afgelopen seizoen maakte Cillessen een zeer goed seizoen door. En ook dit seizoen is de doelman weer goed begonnen. Afgelopen zondag stapte Cillessen in Nijmegen namelijk al voor de derde keer dit seizoen met de ‘nul’ van het veld. De nul goals tegen in de eerste drie wedstrijden betekende een evenaring van het clubrecord. De 26-jarige doelman is daar tijdens de wedstrijd niet mee bezig. “Het geeft aan dat we goed bezig zijn. Alleen wil ik aan het einde van het seizoen met de schaal staan en dan maakt die nul niet zoveel uit. Het is wel lekker meegenomen, maar uiteindelijk wil je wedstrijden winnen. Je bent in die zin met de nul bezig dat als je 1-0 voorstaat je de nul wilt houden om de wedstrijd te winnen,” aldus de eerste doelman van Ajax.![]()
enige die nog in de buurt komt van een niveau Ajax keeper op het momentquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:55 schreef OllieWilliams het volgende:
Zou wat wezen als we Hahn als vervanger krijgenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hahn is een redelijk keepertje, goed voor de subtop, maar niet voor de topclubs.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:55 schreef OllieWilliams het volgende:
Zou wat wezen als we Hahn als vervanger krijgenI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Haha jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:55 schreef OllieWilliams het volgende:
Zou wat wezen als we Hahn als vervanger krijgen![]()
Als ze cil nu nog verkopen kunnen ze de pestpleuris krijgen. Dan zet je namelijk gewoon iedere sportieve ambitie dit seizoen een hak,Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Als ze cil nu nog verkopen kunnen ze de pestpleuris krijgen. Dan zet je namelijk gewoon iedere sportieve ambitie dit seizoen een hak,FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat, of ze moeten een écht goede vervanger acher de hand hebben. Maarja, Overmars hé.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Als ze cil nu nog verkopen kunnen ze de pestpleuris krijgen. Dan zet je namelijk gewoon iedere sportieve ambitie dit seizoen een hak,
Met Boer kan je niet de ED in, en Onana is te bleu, die heeft nog geen 20 potjes JL gespeeld.
![]()
Tjah dan zou ik gewoon gaan voor Ruiter van Utrecht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat, of ze moeten een écht goede vervanger acher de hand hebben. Maarja, Overmars hé.
Met Boer kan je niet de ED in, en Onana is te bleu, die heeft nog geen 20 potjes JL gespeeld.
Charlie: How's it going in there?
Kost het kampioenschapquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:57 schreef Heeinz het volgende:
Je gaat hoe dan ook flink achteruit als Cillessen weggaat![]()
Als het waar is dan is het de 2e keer achter elkaar dat Van Gaal vlak voor de deadline de belangrijkste speler weg haalt, lijkt wel een wraakactie.![]()
Zoveel makkelijke opmerkingen over Europees voetbal en Feyenoord en huldiging dat ze play-offs hebben gehaald te verzinnen.quote:
Dat het gewoon te makkelijk is
Ach arme jongen toch. Als Ajax-afdanker Vermeer uitvalt gaat Dirkje op doel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De selectie van Ajax is niet kampioenwaardig. Met of of zonder die keeper van jullie.![]()
![]()
Want dat is relevant voor het Ajax topic omdat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zoveel makkelijke opmerkingen over Europees voetbal en Feyenoord en huldiging dat ze play-offs hebben gehaald te verzinnen.
Dat het gewoon te makkelijk is![]()
Ik wil je volgende keer ook wel quoten in het calimero topic?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want dat is relevant voor het Ajax topic omdat?
Wanneer trekken we richting De Toekomst jongens?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgens mij is onze reserve keeper Warner Hahn. Maar dat wist je wel, toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ach arme jongen toch. Als Ajax-afdanker Vermeer uitvalt gaat Dirkje op doel?![]()
![]()
![]()
![]()
met Cillessen wordt Ajax kampioen, zonder hem wordt het gewoon moeilijker maar nog steeds top 2quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De selectie van Ajax is niet kampioenwaardig. Met of of zonder die keeper van jullie.![]()
Calimero topicquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik wil je volgende keer ook wel quoten in het calimero topic?![]()
![]()
Wat is dat voor onbetrouwbare kutbronNog nooit van gehoord
Cil blijft, quote me daar maar op 2 september![]()
Ah nog zo'n product uit de Ajax-jeugd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij is onze reserve keeper Warner Hahn. Maar dat wist je wel, toch?
Het is met afstand de beste keeper van Nederland, maar om een compleet kampioenschap aan hem toe te schrijven gaat mij wat verquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
met Cillessen wordt Ajax kampioen, zonder hem wordt het gewoon moeilijker maar nog steeds top 2![]()
![]()
Cillessen wint punten voor ons. Kijk PSV uit en Feyenoord thuis bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is met afstand de beste keeper van Nederland, maar om een compleet kampioenschap aan hem toe te schrijven gaat mij wat ver![]()
Als maandagmiddag De Gea weg gekocht wordt vertrekt Cillie helaas. En zitten wij met Diederik Boer tot de winter.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:32 schreef Brammess het volgende:
Wat is dat voor onbetrouwbare kutbronNog nooit van gehoord
Cil blijft, quote me daar maar op 2 september![]()
Jij vergist je ook in de kwaliteit van de selectie, Ajax staat er qua organisatie in het veld het beste voor en misschien zal je tegen PSV en Feyenoord maar 6 van de 12 punten halen maar het gaat ook om de andere wedstrijden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is met afstand de beste keeper van Nederland, maar om een compleet kampioenschap aan hem toe te schrijven gaat mij wat ver![]()
Tijd voor Ajax om ballen te tonen dus. Ze hebben altijd een grote waffel, maar nu ook maar eens achter die grote waffel gaan staan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als maandagmiddag De Gea weg gekocht wordt vertrekt Cillie helaas. En zitten wij met Diederik Boer tot de winter.Charlie: How's it going in there?
Ik geloof totaal niet in de selectie van Feyenoord. Als spelers als Elia meerwaarde zouden zijn hadden Ajax of PSV hem wel gehaald.
Geluksspits kramer zal er ook niet meer dan 14 in trappen. Die zo geheten ervaring die in die ploeg zit is ook erg matig![]()
Ik denk dat we juist tegen PSV en Feyenoord wel in staat zijn om fatsoenlijk te voetballenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij vergist je ook in de kwaliteit van de selectie, Ajax staat er qua organisatie in het veld het beste voor en misschien zal je tegen PSV en Feyenoord maar 6 van de 12 punten halen maar het gaat ook om de andere wedstrijden.![]()
Feyenoord wel omdat die gewoon te statisch zijn voorin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat we juist tegen PSV en Feyenoord wel in staat zijn om fatsoenlijk te voetballen
Maar PSV maakt denk ik gewoon gehakt van dit AjaxCharlie: How's it going in there?
nou die zullen dat aan Ajax overlaten en dan is het moeilijk, PSV is ondanks dat het minder is dan vorig seizoen een meester in het kansjes afstraffen en die geeft Ajax altijd weg en tegen Feyenoord kan je best 1 wedstrijd op fysiek verliezen maar ik zie Feyenoord niet als concurrent voor de titel, er klopt gewoon te weinig van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat we juist tegen PSV en Feyenoord wel in staat zijn om fatsoenlijk te voetballen![]()
Cillessen zal ook de gok niet willen nemen om de strijd van Romero te verliezen, dan is hij namelijk ook zijn plek in Oranje kwijt... En waarom zou Man U een Cillessen halen als je de keeper van Argentinie al binnen hebtOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Gewoon omdat hij beter isquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:55 schreef TheVulture het volgende:
Cillessen zal ook de gok niet willen nemen om de strijd van Romero te verliezen, dan is hij namelijk ook zijn plek in Oranje kwijt... En waarom zou Man U een Cillessen halen als je de keeper van Argentinie al binnen hebt![]()
Dat waag ik dus te betwijfelen. Ajax heeft een hele jonge groep. Het is verre van uitgebalanceerd. Nu ontbreekt het mijn inziens aan pure kwaliteit voor Feyenoord om kampioen te worden, maar afgaande op de balans in het team staat Feyenoord er vele malen beter voor. De kwaliteit zit bij ajax en Met name psv en zie laatst genoemde dan ook zonder veel problemen kampioen worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij vergist je ook in de kwaliteit van de selectie, Ajax staat er qua organisatie in het veld het beste voor en misschien zal je tegen PSV en Feyenoord maar 6 van de 12 punten halen maar het gaat ook om de andere wedstrijden.![]()
Wat ik al zei bij Ajax staat de organisatie beter dan bij PSV en Feyenoord, wat jij dan onder balans verstaat begrijp ik niet want bij Feyenoord is dat er nog helemaal niet of je moet het over de leeftijd hebben en ook PSV is nog duidelijk zoekende.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat waag ik dus te betwijfelen. Ajax heeft een hele jonge groep. Het is verre van uitgebalanceerd. Nu ontbreekt het mijn inziens aan pure kwaliteit voor Feyenoord om kampioen te worden, maar afgaande op de balans in het team staat Feyenoord er vele malen beter voor. De kwaliteit zit bij ajax en Met name psv en zie laatst genoemde dan ook zonder veel problemen kampioen worden.
Maar zoals gezegd Cillessen weg kampioenschap ook weg![]()
Dat bepalen wij jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef Ooku het volgende:
35 miljoen euro, niets meer - niets minderRED ONS HENNIEGOD![]()
Niet vandaag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer trekken we richting De Toekomst jongens?![]()
We krijgen de laatste tijd veel penalty's mee, als Cill op doel staat zou ik maar oppassen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Cillessen wint punten voor ons. Kijk PSV uit en Feyenoord thuis bijvoorbeeld![]()
het gaat steeds beterquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
We krijgen de laatste tijd veel penalty's mee, als Cill op doel staat zou ik maar oppassen.![]()
![]()
Ja maar jullie aankoopbeleid is dan ook dramatisch he.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:38 schreef Brammess het volgende:
Ik geloof totaal niet in de selectie van Feyenoord. Als spelers als Elia meerwaarde zouden zijn hadden Ajax of PSV hem wel gehaald.
Geluksspits kramer zal er ook niet meer dan 14 in trappen. Die zo geheten ervaring die in die ploeg zit is ook erg matig![]()
Die heeft ie niet gestoptquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh wauw, z'n eerste penal in heel z'n carriere gestopt. Tegen Jablopoepie.RED ONS HENNIEGOD![]()
=edit=I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
waar komen al die Feyenoord supporters ineens vandaan?
is wel druk ineens hierFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De leeftijd jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik al zei bij Ajax staat de organisatie beter dan bij PSV en Feyenoord, wat jij dan onder balans verstaat begrijp ik niet want bij Feyenoord is dat er nog helemaal niet of je moet het over de leeftijd hebben en ook PSV is nog duidelijk zoekende.
Maar zoals gezegd Cillessen weg kampioenschap ook weg![]()
ik knipperde 3 keer met mij ogen toen ik deze topictitel zag
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Cillessen?????????quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
met Cillessen wordt Ajax kampioen, zonder hem wordt het gewoon moeilijker maar nog steeds top 2
wtf
Cillessen pakt nooit punten voor ajax
Ik denk eerder dat ajax beter af zou zonder cillessen
Ik vind het een matige keeper
net als die keeper die bij Feyenoord in het doel staat trouwens
Er zijn echt wel betere keeepers te vinden."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ha die Klaasquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Cillessen?????????
wtf
Er zijn echt wel betere keeepers te vinden.![]()
Noem er eens watquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Cillessen?????????
wtf
Er zijn echt wel betere keeepers te vinden.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:30 schreef Max23 het volgende:
twitter:AndreasValera twitterde op woensdag 12-08-2015 om 15:32:45And just to add to Otamendi saga, player is not interested in #MCFC reageer retweet
![]()
Na Molde uit hebben we minder dan 3 dagen daarna PSV thuis en na Fenerbahce uit Vitesse uit, ook minder dan 3 dagen later.
Ik voorzie minimaal 4 punten verlies.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als Man. United meer dan 23 miljoen biedt dan is Cillessen niet meer te houden natuurlijk, dat is een uitzonderlijk hoog bedrag voor een keeper. Zeker voor een keeper uit een kleine competitie.
Denk overigens dat ze verder gaan met Romero en er een reservekeeper bij gaan halen, niet Cillessen dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet zo heel opvallend, heeft de eerste wedstrijden nog weinig tot niets laten zien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:20 schreef Tagliano het volgende:
Zivkovic op de bank bij Willem II, opvallend
Zonde maar ik ben bang dat deze jongen binnen een paar jaar bij de amateurs speelt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik blijf het zeggen , die functioneert alleen maar in een counterploeg . Ongelukkige clubkeuzes doen hem de das omRED ONS HENNIEGOD![]()
De meeste keepers in de eredivisie zijn gemiddeld het niveau van Cillessen,,.\Het zijn geen keepers met uitzonderlijke kwaliteiten...quote:
Je kan elke keeper uit de eredivisie bij Ajax laten spelen
Persoonlijk vind ik de keeper van Feyenoord het minste van allemaal,,,,,,maakte te opzichtige blunders...ik ben altijd tegen zijn komst geweest,.
Maar serieus ....Ajax wordt kampioen door de keeper?
Keepers waren altijd bijzaak in Amsterdam...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
In de Eredivisie is in ieder geval geen vervanger te halen. Beste keeper buiten de traditionele top drie lijkt me Padt en die is echt niet Ajax-waardig.quote:
Dan moet je dus naar het buitenland gaan kijken en dan zou ik het ook echt niet weten. Sowieso zijn de Nederlands 'top'-keepers niet haalbaar. Krul zou een mooie zijn. Maar die schijnt een teringhekel aan Ajax te hebben en is bovendien onbetaalbaar.
Ooit leek Nicky vd Hart de opvolger van Cillessen te worden, maar we mogen inmiddels wel concluderen dat die het niet gaat redden.![]()
Het blijft toch opvallend dat we altijd kutwedstrijden rondom Europese wedstrijden hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Na Molde uit hebben we minder dan 3 dagen daarna PSV thuis en na Fenerbahce uit Vitesse uit, ook minder dan 3 dagen later.
Ik voorzie minimaal 4 punten verlies.![]()
punten pakt hij wel, penalties is wat andersquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Cillessen?????????
wtf
Er zijn echt wel betere keeepers te vinden.![]()
![]()
Dat vond de Boer ook in zijn eerste seizoen bij Ajax. Ga je dadelijk ook nog klagen over te lang gras, te droog gras, alle scheidsrechters die tegen Ajax zijn en het grote aantal 12:30 wedstrijden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het blijft toch opvallend dat we altijd kutwedstrijden rondom Europese wedstrijden hebben
Want dan weet ik stiekem wie jij bent, Frankie!![]()
Zelf vond hij toch dat het gisteren echt aan hem te danken was. Hij vond ook dat hij hem gehad had als hij niet tegen de paal was gekomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
punten pakt hij wel, penalties is wat anders
Ach, als hem dat wat zelfvertrouwen geeft voor in de PL.![]()
Klagen over die laatste twee zou niet geheel onterecht zijn overigensquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat vond de Boer ook in zijn eerste seizoen bij Ajax. Ga je dadelijk ook nog klagen over te lang gras, te droog gras, alle scheidsrechters die tegen Ajax zijn en het grote aantal 12:30 wedstrijden?
Want dan weet ik stiekem wie jij bent, Frankie!![]()
Joe van de Sarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In de Eredivisie is in ieder geval geen vervanger te halen. Beste keeper buiten de traditionele top drie lijkt me Padt en die is echt niet Ajax-waardig.
Dan moet je dus naar het buitenland gaan kijken en dan zou ik het ook echt niet weten. Sowieso zijn de Nederlands 'top'-keepers niet haalbaar. Krul zou een mooie zijn. Maar die schijnt een teringhekel aan Ajax te hebben en is bovendien onbetaalbaar.
Ooit leek Nicky vd Hart de opvolger van Cillessen te worden, maar we mogen inmiddels wel concluderen dat die het niet gaat redden.![]()
ik wil dan best meebetalen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:42 schreef Vasion het volgende:
Anders Vermeer maar terugkopen voor zes maal het dubbele."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
zo blij dat we daar vanaf zijn al is het natuurlijk afwachten wat voor andere ballenvanger er voor Cillessen komtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:42 schreef Vasion het volgende:
Anders Vermeer maar terugkopen voor zes maal het dubbele.![]()
is cillessen al weg dan?
die speelt komende jaren gewoon nog bij ajax...
je moet wel een blinde scout zijn om hem te halen..."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Breng Overmars nou niet op ideeën...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:42 schreef Vasion het volgende:
Anders Vermeer maar terugkopen voor zes maal het dubbele.Oh.![]()
Heeft deze man dan ideeën?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Breng Overmars nou niet op ideeën...
Hoe kan nou dat deze man het technische beleid bepaalt bij ajax?
Bij Feyenoord hebben we ook zo een kluns...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Kan je daar misschien meer over vertellen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heeft deze man dan ideeën?
Bij Feyenoord hebben we ook zo een kluns....
Oh.![]()
Nou, Vermeer, één van de betere keepers van NL naar je concurrent zien gaan, lijkt mij niet iets om heel blij mee te zijn. En zeker nu je straks zelf een keeper probleem erbij krijgt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo blij dat we daar vanaf zijn al is het natuurlijk afwachten wat voor andere ballenvanger er voor Cillessen komt![]()
Hij bepaalt het beleid niet maar doet de alleen de handel in spelersquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heeft deze man dan ideeën?
Bij Feyenoord hebben we ook zo een kluns....![]()
effe serieusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je daar misschien meer over vertellen?
Ik heb nog nooit zo een slecht ajax gezien in 35 jaar....
Ik kan geen speler van ajax noemen....dan moet ik 10 minuten denken...
vroeger kon ik ze allemaal. al had ik een hekel aan ze....
ik snap totaal niet waar aan ajax mee bezig is
Ik denk de meeste van de ajax supporters ook niet."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Jij bent een topuserquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
effe serieus
Ik denk de meeste van de ajax supporters ook niet.
Oh.![]()
Iedere keer als ik hem bij jullie op doel zie staan moet ik toch minimaal glimlachenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou, Vermeer, één van de betere keepers van NL naar je concurrent zien gaan, lijkt mij niet iets om heel blij mee te zijn. En zeker nu je straks zelf een keeper probleem erbij krijgt.![]()
Jij bent de 35 gepasseerd?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
effe serieus
Ik denk de meeste van de ajax supporters ook niet.
...![]()
En toch beter dan Mulder en toch een versterking voor je concurrent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iedere keer als ik hem bij jullie op doel zie staan moet ik toch minimaal glimlachen![]()
![]()
moet je eerst maar weer eens een echte concurrent wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
En toch beter dan Mulder en toch een versterking voor je concurrent.![]()
Feyenoord en Ajax zullen niet veel van elkaar onder doen dit seizoen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet je eerst maar weer eens een echte concurrent worden
Vorig seizoen werd Ajax eigenlijk 2x weggespeeld in de competitie...
Feyenoord kon in de eindfase van de competitie niet meer mee omdat het eigenlijk maar 14 basisspelers had...
Ajax speelt Europees, dat zal krachten kosten
Feyenoord is in de breedte sterker waardoor het langer zal meedoen
Ik denk dat je Feyenoord dit seizoen niet zal moeten onderschatten, in principe alleen maar omdat er bij Ajax en psv ook niet veel bijzonders meer rondloopt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Hij heeft volgens mij nog meegemaakt dat Feyenoord de EC 1 won... en dat is toch al 45 jaar geleden.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 20:20:36Daar zitten ze dan, op de reservebank bij Willem II vanavond: Zivkovic, Andersen, Ligeon #ajax #wilnec reageer retweet
![]()
je bent best aandoenlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax zullen niet veel van elkaar onder doen dit seizoen...
Vorig seizoen werd Ajax eigenlijk 2x weggespeeld in de competitie...
Feyenoord kon in de eindfase van de competitie niet meer mee omdat het eigenlijk maar 14 basisspelers had...
Ajax speelt Europees, dat zal krachten kosten
Feyenoord is in de breedte sterker waardoor het langer zal meedoen
Ik denk dat je Feyenoord dit seizoen niet zal moeten onderschatten, in principe alleen maar omdat er bij Ajax en psv ook niet veel bijzonders meer rondloopt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Onze toptalentenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:22 schreef Evertjan het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 20:20:36Daar zitten ze dan, op de reservebank bij Willem II vanavond: Zivkovic, Andersen, Ligeon #ajax #wilnec reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:22 schreef Evertjan het volgende:
![]()
![]()
Ligeon hoeft toch niet meer terug te komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:22 schreef Evertjan het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Inderdaad zeg
[ afbeelding ]
¤45,-, geen geldDat gaat inderdaad een passe-partoutje worden. Helaas speelt Ajax alle thuisduels tegelijk met Anderlecht, dus toch geen Jantje en co. kijken.
![]()
quote:There's a few weeks yet, but fuck it.
Just having a look over their squad at the moment, but no one really stands out. I'm not a big fan of Dutch football though, so there'll undoubtedly be a few class players in there that I've not heard of yet.
John Heitinga stands out I guess, seeing as he played down south for a bit. He's in his early thirties now right enough.
Mitchell Dijks is there as well, who was a target for us I believe.quote:So aye, European football at Celtic Park. We're not down and out, yet.
Should be looking to get at least a point from this game. Ajax aren't up to much but then again neither are we...quote:We need to watch Anwar El Ghazi.
Milik hit form last season as well, Viktor Fischer is working his way back from a few injuries but highly rated.
They have also signed Amin Younes, winger from Monchengladbach who impressed when we played them in a friendly at Celtic Park a few year back.
Nemanja Gudelj signed from Alkmaar in the summer too. Bit of a workhorse Serbian CM, always liked the look of him.
As always they have a good few players who are still under the radar. A poorer side than when we faced them the other year, though.quote:Boy do we owe Ajax one after they way they behaved over in Amsterdam especially. If there ever was a game where the players owed the fans a big day this is it for sure.quote:Watched a wee bit of the Dutch football. It seems Ajax are going through a re-building phase, with a lot of young players, so we've nothing to fear.Op TalkCeltic zijn ze niet heel erg onder de indruk van ons geloof ikquote:Between us and Ajax for 2nd place imo![]()
Ach van Celtic ken ik ook geen enkele speler op van Dijk naquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Op TalkCeltic zijn ze niet heel erg onder de indruk van ons geloof ikOh.![]()
ze hebben ook volledig gelijk, behalve dan heitinga gedeeltequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Op TalkCeltic zijn ze niet heel erg onder de indruk van ons geloof ik![]()
andersen ook niet, al gun ik hem het bestequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:13 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ligeon hoeft toch niet meer terug te komen.![]()
Tja Schotten...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wij zijn toch ook niet onder de indruk van ons? Of denken jullie dat we Celtic 2 keer makkelijk pakken?
Zal gewoon gelijk op gaan en erom spannen. Ik denk dat we onderling de punten verdelen, beide een keer winnen of twee keer gelijkspel.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Geweldig ook weer zoiets, wat een kenners. Heitinga is onze sterspeler omdat ze hem van Everton en Fulham kennenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ze hebben ook volledig gelijk, behalve dan heitinga gedeelte![]()
Maar ach, het is Glasgow, behoorlijk zwakzinnige bende dat.![]()
quote:Never liked Ajax since they sold us Derk we should throw it into the mix that if we beat them they have to give us a refund![]()
![]()
Uit zal het wel weer een ramp worden met de jongetjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:09 schreef Seam het volgende:
Wij zijn toch ook niet onder de indruk van ons? Of denken jullie dat we Celtic 2 keer makkelijk pakken?
Zal gewoon gelijk op gaan en erom spannen. Ik denk dat we onderling de punten verdelen, beide een keer winnen of twee keer gelijkspel.RED ONS HENNIEGOD![]()
We hebben ze toch een paar keer vernederd de afgelopen jaren? Ik herinner me een oefenwedstrijd waarin het jeugd elftal van Ajax het eerste van Celtic compleet van de mat speelde. Destijds waren ze wel onder de indrukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja die lui hebben met banden met Feyenoord dus niet zo gek dat ze Ajax haten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:06 schreef FritzWepper het volgende:
We zijn behoorlijk populair merk ik
http://www.talkceltic.net/forum/showthread.php?t=151586
En ze hebben geen prettige ervaringen met een aantal 410 schepselsRED ONS HENNIEGOD![]()
Mensen die Ajax haten kan ik sowieso niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:06 schreef FritzWepper het volgende:
We zijn behoorlijk populair merk ik
http://www.talkceltic.net/forum/showthread.php?t=151586Oh.![]()
daar zit die al langquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen we LitmanenAFCA niet verpatsen aan het Celtic forum?
Lekker twee jaar op boerigter geilen![]()
Bazoer? nooit van gehoordquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:45 schreef Heeinz het volgende:
Wel klote dat we tijdens Celtic thuis Bazoer missen"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dat is onzin. De celticsupporters hebben vooral problemen met het optreden van de politie in Amsterdamquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja die lui hebben met banden met Feyenoord dus niet zo gek dat ze Ajax haten.
En ze hebben geen prettige ervaringen met een aantal 410 schepselsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Celtic gaat het voetballend niet winnen van Ajax dat lijkt me logisch.
Celtic gaat het wel fysiek winnen van Ajax, dat lijkt me ook logische
In voetbal gaat het niet alleen om voetbal."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:06 schreef klaasweetalles het volgende:
In voetbal gaat het niet alleen om voetbal.![]()
- klaas 2015quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:06 schreef klaasweetalles het volgende:
In voetbal gaat het niet alleen om voetbal.![]()
Ik denk dat je Ajax overschat. Celtic zal weer vol op klappen, vooral fysiek. Ze houden de ruimtes daarbij klein en dat zijn twee dingen waar Ajax nooit goed mee om kan gaan. En met dit jeugd elftal al helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:09 schreef Seam het volgende:
Zal gewoon gelijk op gaan en erom spannen. Ik denk dat we onderling de punten verdelen, beide een keer winnen of twee keer gelijkspel.
Celtic pakt minimaal 4 punten tegen Ajax. Ajax zal het goed moeten doen tegen Fener. Daar liggen de mogelijkheden, die zijn tactisch zeer zwak en dat kan Ajax met hun positiespel goed aanpakken. En tegen Molde moet je gewoon de volle mep pakken.
[ Bericht 1% gewijzigd door BadderHaring op 29-08-2015 10:04:43 ]![]()
Ajax pakt Celtic, Britse (en Schotse) teams zijn tactisch ook slecht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat je Ajax overschat. Celtic zal weer vol op klappen, vooral fysiek. Ze houden de ruimtes daarbij klein en dat zijn twee dingen waar Ajax nooit goed mee om kan gaan. En met dit jeugd elftal al helemaal niet.
Celtic pakt minimaal 4 punten tegen Ajax. Ajax zal het goed moeten doen tegen Fener. Daar liggen de mogelijkheden, die zijn tactisch zeer zwak en dat kan Ajax met hun positiespel goed aanpakken. En tegen Molde moet je gewoon de volle mep pakken.![]()
Celtic wordt vol Ajax de lastigste ploeg in de poule. Let maar op. Tactisch staat het daar behoorlijk goed hoor. En ze leveren bakken met strijd. Beetje ADO-achtige ploeg, alleen dan veel beter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:06 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ajax pakt Celtic, Britse (en Schotse) teams zijn tactisch ook slecht.![]()
Ik kan me herinneren dat ze ook niet zo te spreken waren over het 'gedrag' van onze supporters in Glasgow. Waar vervolgens video's van op YouTube verschenen waar schande van werd gesproken maar niets op te zien was behalve wat zingende gasten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat is onzin. De celticsupporters hebben vooral problemen met het optreden van de politie in Amsterdam
Maar het is ook gewoon een kutzooi, dat hele Glasgow. Ik heb er eventjes gezeten toen ik door Schotland trok, zelden zo'n lelijke stad gezien. En het volk past erbij: lelijke roodharige paupers met agressieproblemen. Dan baal je wel even dat je niet gewoon een paar dagen langer in het schitterende Edinburgh bent gebleven hoor.![]()
Kerst in Edinburgh is bijna magisch.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:08 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze ook niet zo te spreken waren over het 'gedrag' van onze supporters in Glasgow. Waar vervolgens video's van op YouTube verschenen waar schande van werd gesproken maar niets op te zien was behalve wat zingende gasten.
Maar het is ook gewoon een kutzooi, dat hele Glasgow. Ik heb er eventjes gezeten toen ik door Schotland trok, zelden zo'n lelijke stad gezien. En het volk past erbij: lelijke roodharige paupers met agressieproblemen. Dan baal je wel even dat je niet gewoon een paar dagen langer in het schitterende Edinburgh bent gebleven hoor.![]()
Deze gast weet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:06 schreef klaasweetalles het volgende:
In voetbal gaat het niet alleen om voetbal.'Wish I was old and a little sentimental'
Fail. Dit Ajax is juist geen jongens team meer, maar veel meer een mannen team. Er worden dit seizoen tenminste wel duels gewonnen een aangegaan. Dit komt natuurlijk mede door Tete, Dijks, Bazoer en Gudelj die een duel niet schuwen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat je Ajax overschat. Celtic zal weer vol op klappen, vooral fysiek. Ze houden de ruimtes daarbij klein en dat zijn twee dingen waar Ajax nooit goed mee om kan gaan. En met dit jeugd elftal al helemaal niet.
Celtic pakt minimaal 4 punten tegen Ajax. Ajax zal het goed moeten doen tegen Fener. Daar liggen de mogelijkheden, die zijn tactisch zeer zwak en dat kan Ajax met hun positiespel goed aanpakken. En tegen Molde moet je gewoon de volle mep pakken.![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Fail. Dit Ajax is juist geen jongens team meer, maar veel meer een mannen team. Er worden dit seizoen tenminste wel duels gewonnen een aangegaan. Dit komt natuurlijk mede door Tete, Dijks, Bazoer en Gudelj die een duel niet schuwen.![]()
![]()
Dat er mensen zijn die na Rapid en Jablonec nog durven beweren dat Ajax wel even Celtic of Fener verslaat.![]()
Zullen we het in dit forum alleen nog maar hebben over wedstrijden die al gespeeld zijn?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:38 schreef Ramboetan het volgende:
Zullen we maar gewoon even afwachten wat Ajax gaat doen tegen Celtic, Badderharing?![]()
Als Ajax speelt zoals ze al een tijd spelen dan gaat het erg lastig worden ja. Maar dat zou het ook zijn tegen welke ploeg dan ook die er nog in de EL zit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Celtic wordt vol Ajax de lastigste ploeg in de poule. Let maar op. Tactisch staat het daar behoorlijk goed hoor. En ze leveren bakken met strijd. Beetje ADO-achtige ploeg, alleen dan veel beter.
Verder ben ik niet onder de indruk van Celtic, spelen in een competitie die nog slechter is dan de Eredivisie en bv een Van Dijk is daar een van de sterkhouders. Dan weet je het wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Celtic wordt zwaar overschat. Dat was twee jaar geleden ook al zo. Toen ging het ook gewoon tussen Milan en Ajax om plek 2 en speelde Celtic geen rol.![]()
Ajax ook nuquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Celtic wordt zwaar overschat. Dat was twee jaar geleden ook al zo. Toen ging het ook gewoon tussen Milan en Ajax om plek 2 en speelde Celtic geen rol.RED ONS HENNIEGOD![]()
gewoon rustig brengen, wennen aan het systeemquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:20 schreef Tagliano het volgende:
Younes nog steeds buiten de selectie![]()
Ajax overschat? Er wordt nu over Ajax gepraat alsof dit het slechtste Ajax ooit is, we 14e staan en dat we weer is geen CL spelen.
Meeste kritieken zijn terecht, voornamelijk over het spel maar het resultaatvoetbal verloopt prima![]()
Zijn we nu opeens een Italiaanse club ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:55 schreef Brammess het volgende:
Ajax overschat? Er wordt nu over Ajax gepraat alsof dit het slechtste Ajax ooit is, we 14e staan en dat we weer is geen CL spelen.
Meeste kritieken zijn terecht, voornamelijk over het spel maar het resultaatvoetbal verloopt primaRED ONS HENNIEGOD![]()
Bij jong Ajaxquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
gewoon rustig brengen, wennen aan het systeem![]()
Van Dijk zou bij Ajax een onbetwiste basisspeler zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als Ajax speelt zoals ze al een tijd spelen dan gaat het erg lastig worden ja. Maar dat zou het ook zijn tegen welke ploeg dan ook die er nog in de EL zit.
Verder ben ik niet onder de indruk van Celtic, spelen in een competitie die nog slechter is dan de Eredivisie en bv een Van Dijk is daar een van de sterkhouders. Dan weet je het wel.![]()
Denk het niet. En dat ligt niet zozeer aan het niveau van Ajax maar meer aan die van v. Dijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Dijk zou bij Ajax een onbetwiste basisspeler zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die speelt Veltman echt simpel uit de basis. Die gast kan er echt helemaal niets van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk het niet. En dat ligt niet zozeer aan het niveau van Ajax maar meer aan die van v. Dijk.![]()
Ajax zou is een paar echte buitenlandse internationals moeten kopen, en dan bedoel ik niet die nep internationals van jeugdelftallen, alleen dan zouden ze weer de top kunnen halen. Ze hebben toch zat geld,"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Oke accountantquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Ajax zou is een paar echte buitenlandse internationals moeten kopen, en dan bedoel ik niet die nep internationals van jeugdelftallen, alleen dan zouden ze weer de top kunnen halen. Ze hebben toch zat geld,![]()
Ik werk inderdaad in de financiële sector, hoe weet je dat?quote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Van Dijk speelt Veltman echt niet uit de basis. Van Dijk speelt bij Celtic redelijk, omdat de competitie daar geen reet voorstelt, nog minder dan de Eredivisie. Van Dijk zou echt falen bij een echte topclub.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die speelt Veltman echt simpel uit de basis. Die gast kan er echt helemaal niets van.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
ik weet alles, klaas.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik werk inderdaad in de financiële sector, hoe weet je dat?![]()
Bij Ajax zou die kunnen slagen, want Ajax is geen topclub meer...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Van Dijk speelt Veltman echt niet uit de basis. Van Dijk speelt bij Celtic redelijk, omdat de competitie daar geen reet voorstelt. Van Dijk zou echt falen bij een echte topclub.
Maar je heb gelijk...spelers als van dijk mislukken allemaal bij ajax. Bijna elke speler van Nederlandse afkomst die gekocht wordt door Ajax is een miskoop."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Nee, gaat niet gebeuren. Nationaal is Veltman prima te gebruiken bij Ajax, v. Dijk is wel groot maar kan er geen reet van. Zou een vd Hoorntje zijn geweest als ze die gekocht hadden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die speelt Veltman echt simpel uit de basis. Die gast kan er echt helemaal niets van.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En de competitie waar Veltman in speelt stelt wel iets voor? En Veltman speelt wel bij een topclub?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Van Dijk speelt Veltman echt niet uit de basis. Van Dijk speelt bij Celtic redelijk, omdat de competitie daar geen reet voorstelt. Van Dijk zou echt falen bij een echte topclub.
Veltknul faalt wekelijks. Van Dijk is één van de uitblinkers bij Celtic. De competities zijn tegenwoordig bijna gelijkwaardig, alleen heb je in Nederland een iets bredere subtop.![]()
Veltman faalt niet wekelijks, hoe kom je daar nu bij ? Nogmaals, geen topper maar in de eredivisie prima te gebruiken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En de competitie waar Veltman in speelt stelt wel iets voor? En Veltman speelt wel bij een topclub?
Veltknul faalt wekelijks. Van Dijk is één van de uitblinkers bij Celtic. De competities zijn tegenwoordig bijna gelijkwaardig, alleen heb je in Nederland een iets bredere subtop.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat niet wil zeggen dat spelers die niet gekocht zijn ook zouden zijn gefaald.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bij Ajax zou die kunnen slagen, want Ajax is geen topclub meer...
Maar je heb gelijk...spelers als van dijk mislukken allemaal bij ajax. Bijna elke speler van Nederlandse afkomst die gekocht wordt door Ajax is een miskoop.![]()
ajax is 4 keer landskampioen geworden sinds de cruiff revolutie,....tegelijkertijd hebben ze geen enkele grote speler meer afgeleverd als international,quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat spelers die niet gekocht zijn ook zouden zijn gefaald.
teleurstellend"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Van Dijk was tenminste serieuze concurrentie voor Veltman geweest, met van der Hoorn als back-up vind ik het niet vreemd dat Veltman er onbetwist instaat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, gaat niet gebeuren. Nationaal is Veltman prima te gebruiken bij Ajax, v. Dijk is wel groot maar kan er geen reet van. Zou een vd Hoorntje zijn geweest als ze die gekocht hadden.![]()
Cillissen is echt teleurstellend in Oranje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax is 4 keer landskampioen geworden sinds de cruiff revolutie,....tegelijkertijd hebben ze geen enkele grote speler meer afgeleverd als international,
teleurstellend![]()
De laatste paar kampioenschappen was ook niet aan te zien, ze werden alleen maar 4 keer kampioen omdat PSV gefaald heeft.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Probleem van het hele Nederlands voetbal, we leveren al jaren geen toppers meer af. Nu mss met Depay en wat daar onder zit maar vanaf de generatie Sneijder, Persie, Robben is het goed mis gegaan. Bij ieder club.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax is 4 keer landskampioen geworden sinds de cruiff revolutie,....tegelijkertijd hebben ze geen enkele grote speler meer afgeleverd als international,
teleurstellendAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tja, gaat het mis of is het talent er simpelweg niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Probleem van het hele Nederlands voetbal, we leveren al jaren geen toppers meer af. Nu mss met Depay en wat daar onder zit maar vanaf de generatie Sneijder, Persie, Robben is het goed mis gegaan. Bij ieder club.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nederland heeft altijd talent gehad. Zou niet weten waarom nu niet meer....quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, gaat het mis of is het talent er simpelweg niet?
Het is heel simpel de verkeerde spelers stromen door...
Vervelende jongetjes halen het niet meer, terwijl dat vaak de beste zijn....je moet tegenwoordig vooral doen wat de club zegt....4 man voorbij spelen? nee dat is niet goed jongen.....je moet de bal afgeven....
Bij Ajax? Misschien heeft cruiff gewoon de verkeerde mensen neergezet in de jeugdopleiding....
cruiff heeft niet altijd gelijk. Die gasten die er nu zitten hebben het gewoon niet.
Voor de cruiff revolutie werden ze niet kampioen, maar ik vond dat er betere spelertjes doorbraken.
Maar ja 4 kampioen worden, dan is alles goed natuurlijk."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Louis van Gaal met zijn masterplan die iedereen aan het volgen is . Terwijl Louis met datzelfde plan bij Ajax spelers voortbracht als Dennis Schulp en Brutil Hosequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, gaat het mis of is het talent er simpelweg niet?RED ONS HENNIEGOD![]()
Youssouf Hersi, ook zo'n wereldtalent.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Louis van Gaal met zijn masterplan die iedereen aan het volgen is . Terwijl Louis met datzelfde plan bij Ajax spelers voortbracht als Dennis Schulp en Brutil HoseAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Rody Turpijn , Milan Berck Beelenkampquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Youssouf Hersi, ook zo'n wereldtalent.
Allemaal makkelijk kampioen in de A1 en allesRED ONS HENNIEGOD![]()
Onzin, van Dijk is ook niks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En de competitie waar Veltman in speelt stelt wel iets voor? En Veltman speelt wel bij een topclub?
Veltknul faalt wekelijks. Van Dijk is één van de uitblinkers bij Celtic. De competities zijn tegenwoordig bijna gelijkwaardig, alleen heb je in Nederland een iets bredere subtop.![]()
Hosé nieuwe Kluivert allesquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rody Turpijn , Milan Berck Beelenkamp
Allemaal makkelijk kampioen in de A1 en alles'Wish I was old and a little sentimental'
Hopelijk blijft Schreuder nog een wedstrijd bij Twente na weer is een nederlaag vanavond.
Volgende wedstrijd is Twente-Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lamme vs de blinde, maar Twente is echt slecht dus winnen we wel met 1-0quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:33 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk blijft Schreuder nog een wedstrijd bij Twente na weer is een nederlaag vanavond.
Volgende wedstrijd is Twente-Ajax.![]()
Blindquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
teleurstellend![]()
Wat lees ik.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:53 schreef Syntix het volgende:
VeltGODBeste verdediger van NL, veruit.
Dit, dus.![]()
Dat was daarvoor hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
teleurstellend
WK 2010 werd zonder grote Ajacieden gespeeld.
Iets wat aan het lusteloze spel erg goed valt te zien.![]()
Wtf sneijder? Een beetje de enige verdiende gouden bal winnaar dat jaar?quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was daarvoor hetzelfde.
Iets wat aan het lusteloze spel erg goed valt te zien.Charlie: How's it going in there?
Die speelde toen al jaren niet meer bij Ajax.Als je die voor dat elftal noemt kan je hem net zo goed voor dit elftal noemen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wtf sneijder? Een beetje de enige verdiende gouden bal winnaar dat jaar?![]()
![]()
Het is inmiddels wel leuk geweestquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:53 schreef Syntix het volgende:
VeltGODBeste verdediger van NL, veruit.
![]()
okquote:Op zondag 30 augustus 2015 01:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wtf sneijder? Een beetje de enige verdiende gouden bal winnaar dat jaar?RED ONS HENNIEGOD![]()
Volgens mij bestond dat elftal uit bijna geen spelers uit de Eredivisie. Alleen Stekelenburg en vdWiel, maar de rest waren allemaal spelers die zich op internationaal niveau hebben bewezen (op de verdediging dan).quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was daarvoor hetzelfde.
Iets wat aan het lusteloze spel erg goed valt te zien.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
ik denk dat laatste, het is tegenwoordig bijna onmogelijk dat spelers van dat kaliber niet ontdekt worden en opleiden gaat eenvoudig niet, dat wordt altijd schromelijk overschat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, gaat het mis of is het talent er simpelweg niet?![]()
Talent is er zat joh.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat laatste, het is tegenwoordig bijna onmogelijk dat spelers van dat kaliber niet ontdekt worden en opleiden gaat eenvoudig niet, dat wordt altijd schromelijk overschat.
Er valt gewoon een hoop talent weg. Dat zijn vaak die jochies die gewoon niet willen luisteren. De pingelaars de egoos enzovoorts.Die worden voortijdig allemaal afgereserveerd. Bovendien de interrese van de jeugd ligt niet alleen bij het voetbal tegenwoordig. Je wil voetballer worden of je heb er niet alles voor over.Terwijl die ene die er niet alles voor over heeft misschien wel meer talen heeft die iemand die er wel alles voor heeft.
Bergkamp speelde vroeger bij ajax ook weles niet in de hoogste jeugdelftallen bij ajax, het had niet veel gescheeld of ze hadden hem ook afgereserveerd.....
Die gasten die wel luisteren en allemaal doorstromen, hebben gewoon niet die extra's,het zijn allemaal van die robotjes.
Er is zat talent in nederland, er wordt gewoon niet goed mee opgegaan.
Ik snap echt niet waarom er in Belgie nu ineens veel meer talent rondloopt dan in nederland....die belgen hadden nooit wat in het verleden op een enkeling na....die doen nu gewoon wat iets wat tot resultaat leidt in vergelijking met het Nederlandse beleid.
Het is ook al raar dat ajax niet meer het beste jeugdopleiding heeft van Nederland, dat is Feyenoord de laaste jaren geweest.
Er is gewoon iets ernstigs mis in Amsterdam, want vroeger waren ze de beste van de wereld in het opleiden."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Afgereserveerdquote:Op zondag 30 augustus 2015 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Talent is er zat joh.
Er valt gewoon een hoop talent weg. Dat zijn vaak die jochies die gewoon niet willen luisteren. De pingelaars de egoos enzovoorts.Die worden voortijdig allemaal afgereserveerd. Bovendien de interrese van de jeugd ligt niet alleen bij het voetbal tegenwoordig. Je wil voetballer worden of je heb er niet alles voor over.Terwijl die ene die er niet alles voor over heeft misschien wel meer talen heeft die iemand die er wel alles voor heeft.
Bergkamp speelde vroeger bij ajax ook weles niet in de hoogste jeugdelftallen bij ajax, het had niet veel gescheeld of ze hadden hem ook afgereserveerd.....
Die gasten die wel luisteren en allemaal doorstromen, hebben gewoon niet die extra's,het zijn allemaal van die robotjes.
Ik snap echt niet waarom er in Belgie nu ineens veel meer talent rondloopt dan in nederland....die belgen hadden nooit wat in het verleden op een enkeling na....die doen nu gewoon wat iets wat tot resultaat leidt in vergelijking met het Nederlandse beleid.
Het is ook al raar dat ajax niet meer het beste jeugdopleiding heeft van Nederland, dat is Feyenoord de laaste jaren geweest.
Er is gewoon iets ernstigs mis in Amsterdam, want vroeger waren ze de beste van de wereld in het opleiden.
Harvard![]()
![]()
misschien heb je gelijk maar voetballers die het bij bijvoorbeeld Ajax het niet redden in de jeugd stoppen meestal niet meteen met voetballen, die proberen het dan ergens anders ook weer en toch breken ze niet door, dus ik heb niet het idee dat er supertalenten rondlopen die niet ontdekt of herontdekt zijnquote:Op zondag 30 augustus 2015 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Talent is er zat joh.
Ik snap echt niet waarom er in Belgie nu ineens veel meer talent rondloopt dan in nederland....die belgen hadden nooit wat in het verleden op een enkeling na....die doen nu gewoon wat iets wat tot resultaat leidt dan het Nederlandse beleid.![]()
Supertalenten zijn in mijn ogen spelertjes die vier vijf man met gemak kunnen omspelen in een wedstrijd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk maar voetballers die het bij bijvoorbeeld Ajax het niet redden in de jeugd stoppen meestal niet meteen met voetballen, die proberen het dan ergens anders ook weer en toch breken ze niet door, dus ik heb niet het idee dat er supertalenten rondlopen die niet ontdekt of herontdekt zijn
Maar dat mag helemaal niet meer bij ajax in de jeugd, je moet de bal aannemen en dan moet je hem gelijk af spelen. dat is het beleid. Daar word je op beoordeeld tegenwoordig, ALs je dat niet kan of niet wil ben je ongeschikt, Het Nederlandse voetbal stelt toch tegenwoordig geen flikker meer voor. Het zijn allemaal voetballers in de eredivisie die aannemen en gelijk de bal ergens heen trappen, Ze kunnen geen 2 of 3 handelingen met een bal doen. Dat kunnen ze bij Real Madrid wel....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Gaat de Gea toch nog weg vandaag naar Madrid, zal je zien dat Jasper de overstap gaat maken
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Het blijft opvallend dat Veltman steevast bij de top van de statistische klassementen staat. Volgens mij speelt enige subjectiviteit in de beoordeling van Veltman toch wel een rol. Of zijn oom houdt de statistieken bij, dat kan ook.quote:![]()
We hebben Boer en Onana tochquote:Op zondag 30 augustus 2015 11:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gaat de Gea toch nog weg vandaag naar Madrid, zal je zien dat Jasper de overstap gaat maken
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh joy, weer dat ideeënloos middenveld en Sinkgraven die op de linksbuiten positie wordt verkracht
'Wish I was old and a little sentimental'
Vermeer weer terug voor 5mil.quote:
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik ben al half grijs en kalend door die eikelquote:Op zondag 30 augustus 2015 11:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vermeer weer terug voor 5mil.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Singkraven is ook niet zo goed.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:37 schreef StarGazer het volgende:
Oh joy, weer dat ideeënloos middenveld en Sinkgraven die op de linksbuiten positie wordt verkracht![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Singkraven is ook niet zo goed.
Oh.![]()
Ik wil weer eens een 5-0 zien. Maar zal me wel weer tevreden moeten stellen met een 'zakelijke zege' zeker?![]()
Ik vind de 0 houden ook belangrijk met zo'n jonge gasten achterin.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:03 schreef FritzWepper het volgende:
Ik wil weer eens een 5-0 zien. Maar zal me wel weer tevreden moeten stellen met een 'zakelijke zege' zeker?Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Dan moet je een vriendschappelijk wedstrijdje tegen 4e klasse amateurs organiseren.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:03 schreef FritzWepper het volgende:
Ik wil weer eens een 5-0 zien. Maar zal me wel weer tevreden moeten stellen met een 'zakelijke zege' zeker?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: