SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vermecelli op 28-08-2015 13:47:28 ]![]()
Wat een opluchtingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:43 schreef Vermecelli het volgende:
Ach dan gaan we in ieder geval niet helemaal onderuit![]()
Ik vind dat Ajax gewoon 1e moet wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:45 schreef FritzWepper het volgende:
Molde 4e en Celtic onder ons houden. Moet kunnen, toch?![]()
Als we wat beter gaan spelen, absoluutquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:45 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind het in ieder geval een poule met leuke teams, heb wel eens minder aantrekkelijke poules gezien in de EL
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Stunten thuis tegen Fenerbahcequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:45 schreef FritzWepper het volgende:
nu de spanning eraf is gaat het misschien nog lukken ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ja hoor, Celtic en Molde winnen Fene en Ajax om 1 en 2![]()
Mooie loting, niets mis mee. Kunnen we door komen.
Groningen gaat het lastig krijgen in de poule waarin ze zitten. AZ moet ook aan de bak.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Wat hebben we met Groningen en AZ te maken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
Mooie loting, niets mis mee. Kunnen we door komen.
Groningen gaat het lastig krijgen in de poule waarin ze zitten. AZ moet ook aan de bak.![]()
ik kan ook niet wachtenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wanneer wordt er gespeeld trouwensGroot fan van User Wotte![]()
Zou niet eens een stunt zijn, zo geweldig zijn ze niet hoor. Presteren volgens mij europees ook al tijden niet meer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:48 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Stunten thuis tegen FenerbahceAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is het in de volgende ronde weer nummer 1 poule A vs nummer 2 poule B? Grote kans dat als we doorgaan dat we tweede worden en Liverpool in poule B eerste dus, Ajax-Liverpool volgende ronde dan.Niet Fokken met mij.![]()
Als de prijzen van passe partouts laag zijn zullen die vooral veel verkocht worden, weinig Turken dan lijkt mequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:53 schreef FritzWepper het volgende:
Ajax - Celtic en Anderlecht - Spurs bezoeken
Fener heb ik geen zin in met al die Turken![]()
Nee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:55 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Is het in de volgende ronde weer nummer 1 poule A vs nummer 2 poule B? Grote kans dat we tweede worden en Liverpool in poule B eerste dus, Ajax-Liverpool volgende ronde dan.
Nummers 1 + 4 beste nummers 3 CL vs Nummers 2 + 4 slechtste nummers 3 CL. En dan dus loten.![]()
Tete en Riedewald overigens in de definitieve selectie voor Oranje, Veltman niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Leuke wedstrijden om te kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat hebben we met Groningen en AZ te maken?.
Voor de rest heb ik niets met AZ en Groningen, maar elke Nederlandse club in Europa is leuk. En voor de ranglijst ook wel belangrijk voor directe plaatsing in de CL.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
is best wel een stunt hoor voor het huidige Ajaxquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou niet eens een stunt zijn, zo geweldig zijn ze niet hoor. Presteren volgens mij europees ook al tijden niet meer.![]()
Ojah naturlijk, CL komt er ook nog bijquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:55 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee.
Nummers 1 + 4 beste nummers 3 CL vs Nummers 2 + 4 slechtste nummers 3 CL. En dan dus loten.Dank voor uitleg.
Niet Fokken met mij.![]()
dat is een understatementquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
is best wel een stunt hoor voor het huidige AjaxGroot fan van User Wotte![]()
Heb er wel vertrouwen in eerlijk gezegd, hopelijk dat ze nu de schroom een beetje van zich af kunnen gooien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
is best wel een stunt hoor voor het huidige AjaxAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het zijn in ieder geval geen oostblok-betonvoetballers die met 10 man voor de goal gaan liggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:46 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het in ieder geval een poule met leuke teams, heb wel eens minder aantrekkelijke poules gezien in de ELOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
maar echt celtic is nog veel matiger dan dit ajax
hoe ze speelde tegen malmo ff die tweede wedstrijd
Groot fan van User Wotte![]()
Van Dijk weer afgevallen en Bruma nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:55 schreef Pedroso het volgende:
Tete en Riedewald overigens in de definitieve selectie voor Oranje, Veltman niet.Ik snap daar echt helemaal niks van.
Niet Fokken met mij.![]()
Precies dat jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval geen oostblok-betonvoetballers die met 10 man voor de goal gaan liggenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja, ik vind het een prima loting. Twee behoorlijke namen, waar wel iets tegen te halen valt. En een Scandinavisch ploegje, altijd leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval geen oostblok-betonvoetballers die met 10 man voor de goal gaan liggen
Had stuk slechter gekund dit.![]()
Van Dijk kan er helemaal niets van joh, wat dat betreft begrijp ik het wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:00 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Van Dijk weer afgevallen en Bruma nietIk snap daar echt helemaal niks van.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lijkt me allemaal niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:55 schreef Pedroso het volgende:
Tete en Riedewald overigens in de definitieve selectie voor Oranje, Veltman niet.
En afgezien van een gelijkspelletje in Istanbul denk ik dat we iedere wedstrijd moeten kunnen winnen in de poule.![]()
Van Dijk kan er gewoon niks van. Enorm overschat door die kneuzen van VI.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:00 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
![]()
Jaaaaaaaaaaaa ik ga naar Istanbul toe![]()
![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bruma is goed bezig dit seizoen, als 1 van de weinigen daarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:00 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: