Juist niet, want de Excel app (Numbers ook) is gewoon kut en zwaar mongoloïdequote:Op woensdag 9 september 2015 19:33 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan moet hij wel op IOS draaien.
Huh, was hij niet diegene die weigerde de schermgrootte van de iPhone aan te passen? Ook al veroverde Samsung de markt met oversized telefoons?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Hou nou toch eens op over JobsDie paste zich net zo makkelijk aan op de vraag van de markt als nodig was.
Hipsterquote:Op woensdag 9 september 2015 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh god, nu wil ik ook een iPad Pro met Apple Pencil
Gelet op het marktaandeel van de iphone was de introductie van de 6s de sweetspot voor grotere schermen.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:35 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Huh, was hij niet diegene die weigerde de schermgrootte van de iPhone aan te passen? Ook al veroverde Samsung de markt met oversized telefoons?
Ik ben grafisch ontwerper, weet je wat voor dingen ik hiermee kan doen??quote:
Yep, ik wil m ook hoorquote:Op woensdag 9 september 2015 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben grafisch ontwerper, weet je wat voor dingen ik hiermee kan doen??
Hoe moet ik dan programma's als spotnet draaien om films te downloaden?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Juist niet, want de Excel app (Numbers ook) is gewoon kut en zwaar mongoloïde
fap fap fapquote:Op woensdag 9 september 2015 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben grafisch ontwerper, weet je wat voor dingen ik hiermee kan doen??
Om nom nomquote:
iMac, Parallels, Win7, Spotnetquote:Op woensdag 9 september 2015 19:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan programma's als spotnet draaien om films te downloaden?
Draait op Keynotequote:Op woensdag 9 september 2015 19:38 schreef RvLaak het volgende:
Ouch.. Powerpoint tijdens een Keynote
Hahahaquote:Op woensdag 9 september 2015 19:38 schreef RvLaak het volgende:
Ouch.. Powerpoint tijdens een Keynote
De huidige versie van Windows 10 for Mobile is ook gewoon echt kut en onbruikbaar.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Microsoft heeft echt gewoon opgegeven he in mobile.
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is de OMT. Ze hebben samsung gekocht.
Re: de smartphones uit die tijd...quote:Op woensdag 9 september 2015 19:41 schreef Q. het volgende:
"Who wants a stylus? Nobody wants a stylus!" -- Steve Jobs, 2007
ZZP'er?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:42 schreef Guppyfriend het volgende:
The fuck... I need this in my worklife!
Communicatiebureauquote:
Kut voor je, krijg je m alleen met eigen geldquote:
Ik wacht alleen nog op de prijs & een in-depth review van Excel/MS Officequote:Op woensdag 9 september 2015 19:44 schreef Vermecelli het volgende:
En iedereen hier maar hatenTerwijl Apple de komende jaren weer zakken met geld binnen krijgt
I know... ik moet dit goed gaan verkopen, want ik heb dit dus ECHT nodig naast al m'n andere gearquote:Op woensdag 9 september 2015 19:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kut voor je, krijg je m alleen met eigen geld... Kun je niet eens van de belasting af trekken
Prijs ligt rond de instap Macbook gok ik...quote:Op woensdag 9 september 2015 19:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wacht alleen nog op de prijs & een in-depth review van Excel/MS Office
Ik gok iets hoger...quote:Op woensdag 9 september 2015 19:45 schreef Saninl het volgende:
[..]
Prijs ligt rond de instap Macbook gok ik...
Tja, denk niet dat je baas overtuigd zal zijn... Misschien helpt het als je de keynote laat zien?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
I know... ik moet dit goed gaan verkopen, want ik heb dit dus ECHT nodig naast al m'n andere gear
Veel te duur voor m'n vrouwquote:Op woensdag 9 september 2015 19:45 schreef Saninl het volgende:
[..]
Prijs ligt rond de instap Macbook gok ik...
We gaan het zien! Ik zie wel mogelijkhedenquote:Op woensdag 9 september 2015 19:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, denk niet dat je baas overtuigd zal zijn... Misschien helpt het als je de keynote laat zien?
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:47 schreef Saninl het volgende:
[..]
Het gaat ook om de prijs van de iPad Pro he, niet de prijs van je vrouw![]()
Vergeet de pen nietquote:Op woensdag 9 september 2015 19:49 schreef Confetti het volgende:
Dus 800 euro voor de Ipad 32 GB. 170 euro voor het toetsenbord.
970 euro. Mmm, toch marktconform.
Goedkoper dan de Surface Pro, veel goedkoperquote:Op woensdag 9 september 2015 19:49 schreef Confetti het volgende:
Dus 800 euro voor de Ipad 32 GB. 170 euro voor het toetsenbord.
970 euro. Mmm, toch marktconform.
Meestal zelfde toch? Dollars = Euroquote:
Nee.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Meestal zelfde toch? Dollars = Euro
Dus nog waardelozerquote:Op woensdag 9 september 2015 19:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eigenlijk niet want het draait niet op OSX.
Qua wisselkoers niet, maar dollarprijzen zijn vaak wel europrijzen bij Apple.quote:
Ook niet, zet de taal van de store maar eens op Nederlandquote:Op woensdag 9 september 2015 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Qua wisselkoers niet, maar dollarprijzen zijn vaak wel europrijzen bij Apple.
Is gesloten atmquote:Op woensdag 9 september 2015 19:51 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ook niet, zet de taal van de store maar eens op Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |