HTTP Live Streaming (also known as HLS) is an HTTP-based media streaming communications protocol implemented by Apple Inc. as part of its QuickTime, Safari, OS X, and iOS software.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:09 schreef bambino het volgende:
Kun je nou zometeen alleen live streamen met pc op windows 10? Wat is dat nou weer
Maar dan moet het dus kunnen via POTPlayer? Of misschien Itunes?quote:Op woensdag 9 september 2015 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
HTTP Live Streaming (also known as HLS) is an HTTP-based media streaming communications protocol implemented by Apple Inc. as part of its QuickTime, Safari, OS X, and iOS software.
https://en.wikipedia.org/wiki/HTTP_Live_Streaming
Edge ondersteunt het nu ook, andere browsers niet.
quote:Op woensdag 9 september 2015 18:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... allemaal klaar voor Shut up and take my money day?
http://www.onemorething.nl/live/quote:Op woensdag 9 september 2015 18:28 schreef bambino het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kan iemand me om 7 uur de url geven van de stream? Ga ik hem proberen in een player te openen die HLS ondersteunt.
quote:
Een partij nerds die over apple lullen, no thanksquote:Op woensdag 9 september 2015 18:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://www.onemorething.nl/live/
Inclusief voor- en nabeschouwing
Hier wat informatie hoe je de keynote op verschillende platforms kan zienquote:Op woensdag 9 september 2015 18:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Een partij nerds die over apple lullen, no thanks
Er is hier vast wel iemand met een mac die het exacte adres hebben van de stream, als iemand die ff kan linken.
http://p.events-delivery.(...)06/m3u8/atv_mvp.m3u8quote:Op woensdag 9 september 2015 18:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier wat informatie hoe je de keynote op verschillende platforms kan zien
No worriesquote:Op woensdag 9 september 2015 18:49 schreef bambino het volgende:
[..]
http://p.events-delivery.(...)06/m3u8/atv_mvp.m3u8
Dat was dus alles wat ik nodig had![]()
Thanks
Yep!quote:Op woensdag 9 september 2015 18:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... allemaal klaar voor Shut up and take my money day?
Hahaquote:Op woensdag 9 september 2015 18:37 schreef RvLaak het volgende:
Oh & er is weer een Keynote Bingo: http://bingo.onemorething.nl
Zou het nu moeten doen in VLC playerquote:Op woensdag 9 september 2015 19:03 schreef bambino het volgende:
http://p.events-delivery.(...)06/m3u8/atv_mvp.m3u8
Doet niks
In Nederland vallen veel functies buiten de boot helaas, geen Apple Pay, inchecken op Schiphol werkt kut en openbaar vervoer rollen ze voorlopig alleen in Amerika uitquote:Op woensdag 9 september 2015 19:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnt nog best een groot marktaandeel te hebben, om de één of andere reden
Tja, dat krijg je als je in een land woont zo klein als Nederlandquote:Op woensdag 9 september 2015 19:08 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
In Nederland vallen veel functies buiten de boot helaas, geen Apple Pay, inchecken op Schiphol werkt kut en openbaar vervoer rollen ze voorlopig alleen in Amerika uit
Nederland is de 17e grootste economie ter wereld. Zo klein is dat nou ook weer niet als je koopkrachtige klanten zoekt.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je in een land woont zo klein als Nederland
Hipsters, dit keer letterlijkquote:
Eigenlijk, de onderzoeks-industrie boeit de watch best wel veel... Zoals je net ook al zag, kun je daar veel onderzoek op loslaten, zonder dat je de drager tot last bent.quote:
Hermesquote:Op woensdag 9 september 2015 19:15 schreef bambino het volgende:
Apple Watch Hermes, alsof ze nog niet duur genoeg waren die krengen
Ik ken eigenlijk alleen de Griekse god Hermesquote:Op woensdag 9 september 2015 19:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hermesnatuurlijk is het mooi spul, maar het is geprijsd alsof het verguld is met engeltjes-pis
But wait, there's more!quote:
Hier, moet je voor de grap eens op een paar producten klikkenquote:Op woensdag 9 september 2015 19:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen de Griekse god Hermes
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier, moet je voor de grap eens op een paar producten klikkenhttp://netherlands.hermes.com
Jawel!quote:Op woensdag 9 september 2015 19:21 schreef RvLaak het volgende:
Zou zo mooi zijn als er vandaag domweg geen iPhones aangekondigd gaan worden
Koop je maar een 6quote:Op woensdag 9 september 2015 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jawel!de wifi van m'n 5 is kapot en ik wil een nieuwe
Hij is ook alleen voor pro'squote:Op woensdag 9 september 2015 19:22 schreef Sunri5e het volgende:
Wat heb je aan zo'n groot scherm? Het is toch juist fijn als je er lekker makkelijk mee op de bank kunt hangen?
Jamaar die is al zo oud en allesquote:
vuige hipsterquote:Op woensdag 9 september 2015 19:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar die is al zo oud en alles
Ik heb een iPhone 5!! Heb medelijdenquote:
Omdat tekstverwerken & spreadsheets gewoon kut zijn op de iPadquote:Op woensdag 9 september 2015 19:24 schreef Vermecelli het volgende:
Waarom zou je überhaupt OS X op een iPad willen?
Nee, geen medelijden met hipsters... Alleen een erg pijnlijke doodquote:Op woensdag 9 september 2015 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 5!! Heb medelijden
OS X besturen met een touchscreen niet zeker?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat tekstverwerken & spreadsheets gewoon kut zijn op de iPad
Dat wil ik wel! Ik vind iOS beperkt voor wat de hardware aan zou moeten kunnenquote:Op woensdag 9 september 2015 19:24 schreef Vermecelli het volgende:
Waarom zou je überhaupt OS X op een iPad willen?
Niet als je de UI daar op aanpastquote:Op woensdag 9 september 2015 19:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
OS X besturen met een touchscreen niet zeker?
Hmpf... Ik pas maar evenquote:Op woensdag 9 september 2015 19:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, geen medelijden met hipsters... Alleen een erg pijnlijke dood
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:26 schreef RvLaak het volgende:
"desktop class preformence", alle Apple evangelisten komen spontaan klaar
Alleen zo jammer dat het Windows isquote:Op woensdag 9 september 2015 19:27 schreef Qunix het volgende:
Ben nu nog meer benieuwd naar Surface Pro 4.
Ik verkoop mijn 6 plus over een week of 3quote:Op woensdag 9 september 2015 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 5!! Heb medelijden
Ieder z'n voorkeur denk ik, maar de Pro zal voornamelijk geïnspireerd zijn om voor werk te gebruiken, krachtige app's snel en vloeiend gebruiken.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:28 schreef Sunri5e het volgende:
Ik snap nog steeds het voordeel niet van zo'n groot scherm? Een tablet valt toch juist mooi in het gat van een telefoon en laptop? Waarom wil je een tablet de functionaliteit van een laptop geven? Een laptop met een fysiek toetsenbord werkt altijd fijner. Maar dat kan aan mij liggen....
Goed voorbeeld voor de (niche) markt: Mijn vrouw wil eigenlijk de laptop de deur uit doen, maar dit kan niet omdat Excel kut is op de iPad. Te klein scherm & een zwaar gemankeerde functionaliteit van de app. De Pro zou hier een uitkomst voor kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:28 schreef Sunri5e het volgende:
Ik snap nog steeds het voordeel niet van zo'n groot scherm? Een tablet valt toch juist mooi in het gat van een telefoon en laptop? Waarom wil je een tablet de functionaliteit van een laptop geven? Een laptop met een fysiek toetsenbord werkt altijd fijner. Maar dat kan aan mij liggen....
Welk werk? Als je op kantoor een vaste plek hebt gebruik je een desktop en als je een flexplek hebt gebruik je een laptop. Lange tijd typen op z'n klein toetsenbord werkt niet en ook de functionaliteit van de muis zul je missen denk ik.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:29 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ieder z'n voorkeur denk ik, maar de Pro zal voornamelijk geïnspireerd zijn om voor werk te gebruiken, krachtige app's snel en vloeiend gebruiken.
"Sold seperately"quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:30 schreef Vlaggenroof het volgende:
Surface heeft ook zon ding toch?
Ik heb verder alles van apple, ik klag niet
Daar denken ze toch anders over, anders laten ze niet zoveel apps zien waar mensen in werken (Zoals die 3D app met wireframes enz)quote:Op woensdag 9 september 2015 19:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Welk werk? Als je op kantoor een vaste plek hebt gebruik je een desktop en als je een flexplek hebt gebruik je een laptop. Lange tijd typen op z'n klein toetsenbord werkt niet en ook de functionaliteit van de muis zul je missen denk ik.
Dan moet hij wel op IOS draaien.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Goed voorbeeld voor de (niche) markt: Mijn vrouw wil eigenlijk de laptop de deur uit doen, maar dit kan niet omdat Excel kut is op de iPad. Te klein scherm & een zwaar gemankeerde functionaliteit van de app. De Pro zou hier een uitkomst voor kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |