Ja want ze staan te smeken om jouw medelijden en gastvrijheid. Het land zullen ze ongetwijfeld ook in tumult hebben geworpen om hierheen te kunnen trekken. Stel uitbuitersquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:56 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Kijk maar eens een journaal op welke zender dan ook, laatst ook die fotograaf die een foto maakte van een huilende vluchteling. Och och wat zielig. Er we trappen er maar in.
Een bedankje voor zo'n mooie tent zou er op zijn minst vanaf kunnen. Nee, het moet allemaal maar gratis en voor niks uitgedeeld worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:59 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Ja want ze staan te smeken om jouw medelijden en gastvrijheid. Het land zullen ze ongetwijfeld ook in tumult hebben geworpen om hierheen te kunnen trekken. Stel uitbuiters
Klopt daarom is het ook weer een filmpje waar je weinig mee kunt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja het is mij niet duidelijk hoe lang deze mensen hier moeten zitten?
Tja misschien is dat goedkoper omdat men met de massa afneemt en een gunstig contract met Miele heeft afgesloten inclusief onderhoud. Wie weet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Even een korte factcheck tussendoor. Er zijn inderdaad Miele-wasmachines in azc's neergezet, machines van ongeveer 1000 euro per stuk.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ele_wasmachines.html
Niets bullshit.
Ik wacht nog op die verdomde excuusbrief van de moslims sinds 11 september!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:00 schreef Nintex het volgende:
[..]
Een bedankje voor zo'n mooie tent zou er op zijn minst vanaf kunnen. Nee, het moet allemaal maar gratis en voor niks uitgedeeld worden.
Terug sturen dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:02 schreef deedeetee het volgende:
Tsja ze zijn teleurgesteld, dit valt natuurlijk lelijk tegen. De omstandigheden thuis waren veel beter
Een mobieltje is ook wel wat makkelijker mee te nemen dan vrouwen en kinderen, wie zegt trouwens dat deze mannen een vrouw en kinderen hebben?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:00 schreef Hiddendoe het volgende:
Wespensteek: deze mannen zijn gevlucht met alle risico's die daarbij horen.
Ik heb geen idee hoe hun thuissituatie was, maar het moet nogal erg zijn wil je je eigen land verlaten.
En mijn vraag over de vrouwen en kinderen vind ik wel degelijk relevant. Je vlucht weg en je neemt je mobiel wel mee en laat je vrouw(en) en kinderen de moord stikken?
Om vervolgens luidkeels veel misbaar te maken over een lekkende tent? "We are dying!!!"
Die kerels zien er gezond en sterk uit, kunnen ze niks doen om die zaken even zelf te herstellen?
Als ze er maar voor een korte tijd zitten dan moet men het maar nemen als het is. Is dit een langdurig verblijf dan word het gelijk een ander verhaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Klopt daarom is het ook weer een filmpje waar je weinig mee kunt.
Dat is toch sarcasme manquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:04 schreef MrSalazar het volgende:
schokkende beeldenErg schokkend hoor
naar westerse maatstaven noem ik dit vakantie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Naar Westerse maatstaven kun je dit niet echt een normaal onderkomen noemen, nee.
Dat ben ik dus met je eens en ik heb niet in het filmpje kunnen ontdekken hoe lang die mensen er al wonen of hoe lang ze er nog moeten wonen. Ik weet niet wat de status is van de asielaanvraag en of deze mensen zelfs maar in aanmerking komen voor een asielvergunning. Als ik lees dat het een Ghanees is dan denk ik eigenlijk dat men hem moet terugsturen ipv in een tent laten wonen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:05 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als ze er maar voor een korte tijd zitten dan moet men het maar nemen als het is. Is dit een langdurig verblijf dan word het gelijk een ander verhaal.
Maar nogmaals dit soort vluchtelingen zul je bezig moeten houden op welke manier dan ook. Verveling met een groep onder een dak is vragen om problemen
dat niet alleen , hele avonden worden er gevuld met tv programma's met vluchtelingen en hun verdriet .... Giro 555 ect ect en ga nog maar even een half jaar door ....quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:56 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Kijk maar eens een journaal op welke zender dan ook, laatst ook die fotograaf die een foto maakte van een huilende vluchteling. Och och wat zielig. Er we trappen er maar in.
Kijk dit ff:quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:44 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Ik ben om eerlijk te zijn wel blij dat we vluchtelingen zo goed opvangen. Jammer dat zij het daar niet mee eens zijn, maar helaas krijgt de vocale groep altijd alle media aandacht. Helaas baseert men zijn relaas daarop of gebruikt het om zijn visie op deze groep te bekrachtigen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:06 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dat is toch sarcasme manDat niet doorhebben
x10000000
ja en dan nog een luxe kampeer vakantie , ik heb niet snel een tent mee gemaakt waar ik in kon staan , laat staan op een bed slapen , ja luchtbed , waar je de hele nacht je draai niet kan vindenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
naar westerse maatstaven noem ik dit vakantie.
Als je met negen mensen een tent moet delen noem ik dat zeker geen luxe vakantie al zullen er mensen zijn die dat leuk vinden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja en dan nog een luxe kampeer vakantie , ik heb niet snel een tent mee gemaakt waar ik in kon staan , laat staan op een bed slapen , ja luchtbed , waar je de hele nacht je draai niet kan vinden
Moet , niets moet hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je met negen mensen een tent moet delen noem ik dat zeker geen luxe vakantie al zullen er mensen zijn die dat leuk vinden.
Hoeft niet, hij kan ook zijn bedje lekker buiten zetten. Kan hij alleen slapen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je met negen mensen een tent moet delen noem ik dat zeker geen luxe vakantie al zullen er mensen zijn die dat leuk vinden.
Om moe van te worden inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat niet alleen , hele avonden worden er gevuld met tv programma's met vluchtelingen en hun verdriet .... Giro 555 ect ect en ga nog maar even een half jaar door ....
in de rest van Europa op tv is misschien 3 min en verder worden er geen aandacht aan besteed
toen met die grote overstroming , duizenden mensne verdronken en dakloos ...ook , Nederlandse TV avonden vol, vraag je iemand in belgie wat er daar aan de hand is ....
wat overstroming ???? o ja dat was even op het journaal maar was maar een klein stukje hoor voor dat ze weer over gingen naar het plaatselijke nieuws
want verder word er geen aandacht aan besteed , hier in Nederland wordt je er mee dood gegooid om maar een schuld gevoel aan te praten dat wij het hier zo goed hebben ....
aandacht oke , maar doe het dan op 1 tv zender
dat niet alleen , ik slaap al jaren alleen , hij of zij heeft ten minste aanspraak als ze wakker worden of gaan slapen , je kan het ook positief bekijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:25 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Hoeft niet, hij kan ook zijn bedje lekker buiten zetten. Kan hij alleen slapen.
inderdaad. Maar het scheelt alweer met het feit dat hij met zijn 50en een gammele bootje moest delen. Want hoe sliep dat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Net ook weer op Eenvandaag. Een hoogleraar een Syrisch meisje, dat een huis en uitkering al heeft gekregen van ons, die zeggen dat wij indirect verantwoordelijk zijn voor die dode asielzoekers in Oostenrijk omdat wij het gore lef hebben om onze grenzen te bewaken. Deze mensen zouden het recht hebben om vrij in Europa rond te reizen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat niet alleen , hele avonden worden er gevuld met tv programma's met vluchtelingen en hun verdriet .... Giro 555 ect ect en ga nog maar even een half jaar door ....
in de rest van Europa op tv is misschien 3 min en verder worden er geen aandacht aan besteed
toen met die grote overstroming , duizenden mensne verdronken en dakloos ...ook , Nederlandse TV avonden vol, vraag je iemand in belgie wat er daar aan de hand is ....
wat overstroming ???? o ja dat was even op het journaal maar was maar een klein stukje hoor voor dat ze weer over gingen naar het plaatselijke nieuws
want verder word er geen aandacht aan besteed , hier in Nederland wordt je er mee dood gegooid om maar een schuld gevoel aan te praten dat wij het hier zo goed hebben ....
aandacht oke , maar doe het dan op 1 tv zender
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |