abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155626698
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Laten we ze een huis, een uitkering, een auto, een wasmachine, kleren, inrichting, een fiets, een horloge, een iPad, een TV, een radio, een keuken en een vaatwasser kado geven, hopelijk voelen ze zich dan wat minder in hun privacy aangetast.
Moeten we wel snel zijn.

Ze worden blijkbaar geplaagd door enorme problemen zoals vreselijke muggen, kampeerbedden, goede tenten, genoeg eten maar vooral door dat gevaarlijke water ONDER het grondzeil!!!!
pi_155626713
Maar hoe lang zitten ze daar nu dan? Of moeten ze blijven?
pi_155626733
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:52 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Moeten we wel snel zijn.

Ze worden blijkbaar belaagd door enorme problemen zoals vreselijke muggen, kampeerbedden, goede tenten, genoeg eten maar vooral door dat gevaarlijke water ONDER het grondzeil!!!!
Ik vind het verschrikkelijk om te zien hoe slecht deze arme vluchtelingen het hebben. Hopelijk hebben ze wel wifi anders is het gewoon te triest voor woorden :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_155626743
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:52 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Moeten we wel snel zijn.

Ze worden blijkbaar belaagd door enorme problemen zoals vreselijke muggen, kampeerbedden, goede tenten, genoeg eten maar vooral door dat gevaarlijke water ONDER het grondzeil!!!!
Als jouw dakloze vrienden zo moeten leven trek je hopelijk ook snel aan de bel.
pi_155626747
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Laten we ze een huis, een uitkering, een auto, een wasmachine, kleren, inrichting, een fiets, een horloge, een iPad, een TV, een radio, een keuken en een vaatwasser kado geven, hopelijk voelen ze zich dan wat minder in hun privacy aangetast.
Dat krijgen ze niet.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_155626766
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als jouw dakloze vrienden zo moeten leven klop je hopelijk ook snel aan de bel.
Serieus?

Na het zien van deze beelden en deze mensen vind je hun geklaag en geroeptoeter terecht?
pi_155626813
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:54 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Serieus?

Na het zien van deze beelden en deze mensen vind je hun geklaag en geroeptoeter terecht?
Naar Westerse maatstaven kun je dit niet echt een normaal onderkomen noemen, nee.
pi_155626832
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind het verschrikkelijk om te zien hoe slecht deze arme vluchtelingen het hebben. Hopelijk hebben ze wel wifi anders is het gewoon te triest voor woorden :'(
Wifi op de camping is meestal dramatisch.
pi_155626874
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Naar Westerse maatstaven kun je dit niet echt een normaal onderkomen noemen, nee.
Nou en boeiend, voor dat volk kun je dit wel een normaal onderkomen noemen. Ze zijn veilig en hebben niks te klagen want ze hebben een tent boven hun kop.
Niet Fokken met mij.
pi_155626930
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:58 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Nou en boeiend, voor dat volk kun je dit wel een normaal onderkomen noemen.
Nee, vluchtelingen verdienen dezelfde behandeling als ingezetenen. Ze zijn niet minder waard.
pi_155626932
Wespensteek: deze mannen zijn gevlucht met alle risico's die daarbij horen.
Ik heb geen idee hoe hun thuissituatie was, maar het moet nogal erg zijn wil je je eigen land verlaten.
En mijn vraag over de vrouwen en kinderen vind ik wel degelijk relevant. Je vlucht weg en je neemt je mobiel wel mee en laat je vrouw(en) en kinderen de moord stikken?
Om vervolgens luidkeels veel misbaar te maken over een lekkende tent? "We are dying!!!"

Die kerels zien er gezond en sterk uit, kunnen ze niks doen om die zaken even zelf te herstellen?
pi_155626937
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Naar Westerse maatstaven kun je dit niet echt een behoorlijk onderkomen noemen, nee.
Je vindt dit theatrale en "over the top" geklaag niet enigszins gênant en beschamend?
pi_155626960
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wifi op de camping is meestal dramatisch.
Mensonterend dus.
Kunnen ze wel hun elektronica fatsoenlijk opladen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_155627036
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:00 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Je vindt dit theatrale en "over the top" geklaag niet enigszins gênant en beschamend?
Neuh, we zitten hier niet in een of ander derdewereldland.
pi_155627052
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:58 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Nou en boeiend, voor dat volk kun je dit wel een normaal onderkomen noemen. Ze zijn veilig en hebben niks te klagen want ze hebben een tent boven hun kop.
Jup. Waaronder velen die hen kind of vrouw of andere familieleden moesten achter laten. Top situatie hoor. Hoe zou jij reageren als je partner of kind nog gevangen zat in het oude land? Of mishandeld werd? Leef en lees je verdomme eens in zeg.
pi_155627068
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, we zitten hier niet in een of ander derdewereldland.
Het is een vluchtelingenkamp.
pi_155627100
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:04 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Het is een vluchtelingenkamp.
Een vluchtelingenkamp in Europa ja. Niet in Azië.
pi_155627104
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:04 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Jup. Waaronder velen die hen kind of vrouw of andere familieleden moesten achter laten. Top situatie hoor. Hoe zou jij reageren als je partner of kind nog gevangen zat in het oude land? Of mishandeld werd? Leef en lees je verdomme eens in zeg.
Klagen omdat je in een tent moet slapen terwijl je vrouw en kinderen waarschijnlijk als paaseieren verspreid door de stad liggen is ook redelijk sneu.
pi_155627130
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Klagen omdat je in een tent moet slapen terwijl je vrouw en kinderen waarschijnlijk als paaseieren verspreid door de stad liggen is ook redelijk sneu.
Klagen over vluchtelingen terwijl je zelf je natje en je droogje hebt is dat vooral.
pi_155627148
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Klagen over vluchtelingen terwijl je zelf je natje en je droogje hebt is dat vooral.
Vind jij dit kamp echt zo schokkend?
pi_155627202
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, dat is kei sneu. We moeten ze gewoon een huis en verblijfspapieren geven, want het is gewoon sneu hoe ze daar mensonterend worden behandeld.
pi_155627234
Europa = racisme = monsters
pi_155627256
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kan je je wellicht voorstellen dat mensen een verleden hebben? En misschien niet vanuit verstand, maar vanuit gevoel redeneren? Dat ze niet weten wat ze moeten doen? Dat ze zelf wellicht ook mishandeld zijn (vaak trouwens) en daardoor trauma's hebben?
pi_155627372
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:11 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Kan je je wellicht voorstellen dat mensen een verleden hebben? En misschien niet vanuit verstand, maar vanuit gevoel redeneren? Dat ze niet weten wat ze moeten doen? Dat ze zelf wellicht ook mishandeld zijn (vaak trouwens) en daardoor trauma's hebben?
Ja, natuurlijk kan ik me dat voorstellen. Dat wil niet zeggen dat je deze mensen alles moet geven wat hun hebberige hartje begeert.
pi_155627440
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vind jij dit kamp echt zo schokkend?
Hij vindt bijna altijd alles wat ook maar enigszins buitenlander kritisch is schokkend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')