abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:59:56 #126
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_155625048
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Vluchten uit een oorlog is niet hetzelfde als het plannen van een vakantie.
Blijkbaar wel want ze weten donders goed dat ze naar noord europa willen. Als dat niet zo was, waren ze ook al tevreden in griekenland of enig ander land.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:18:19 #127
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_155625733
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Blijkbaar wel want ze weten donders goed dat ze naar noord europa willen. Als dat niet zo was, waren ze ook al tevreden in griekenland of enig ander land.
Ja ze vluchten zelfs voor het geweld uit Griekenland, Bulgarije, Hongarije, Oostenijk door Duitsland heen totdat ze helemaal uit het geweld zijn en in Nederland of het Verenigd Koninkrijk zijn aangekomen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_155625735
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:15 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je hoort het niet graag, he?
Omdat het bullshit is.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_155625775
quote:

[..]

Ze komen overal. Niet alleen in Noord Europa. :')
En voor jouw informatie, hoeveel elk land er opneemt heeft voornamelijk te maken met de welvaart van dat land.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_155625805
quote:

[..]

Ja want Nederland is het enige land ter wereld wat vluchtelingen opneemt.
pi_155625873
Je zult er maar een paar jaar moeten wonen, lijkt mij niet te doen. Drie weken kamperen is al een hel.
pi_155625961
Wespensteek, ga eens kijken in de sloppenwijken in derdewereldlanden.
Vergeleken daarmee zijn de tenten van deze Ghanezen paleisjes.
pi_155625990
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Aha dus als er iets ergers is is dit wel acceptabel.
pi_155626003
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:27 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nja voor jaren is dit natuurlijk kut maar om eerlijk te zijn vind ik dit er niet zo erg uitzien.
pi_155626050
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:46 schreef Childofthe90s het volgende:
Ze zitten natuurlijk liever hier:

[ afbeelding ]
Is het ook nog ruim genoeg als je er met 30 personen slaapt, zoals ze aangeven?
pi_155626056
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja voor jaren is dit natuurlijk kut maar om eerlijk te zijn vind ik dit er niet zo erg uitzien.
Met negen man in een tent vind ik alleen al niet te doen maar als noodoplossing heb je soms geen keus. Ik zou echter alles proberen om iets beters te krijgen.
pi_155626092
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:30 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Met negen man in een tent vind ik alleen al niet te doen maar als noodoplossing heb je soms geen keus. Ik zou echter alles proberen om iets beters te krijgen.
Ja dat zou ik natuurlijk ook doen maar ben het niet met ze eens dat het zo slecht is. Ze hebben bedden, een zeil op de vloer en licht.
pi_155626119
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:19 schreef Tamashii het volgende:
Ze komen overal. Niet alleen in Noord Europa. :')
Dat is uiteindelijk wel het doel van de meesten natuurlijk, want daar ligt het geld.....

Tja, dit wekt natuurlijk aardig minder sympathie op dan het gebruikelijke beeld van het "arme negerjongetje met een vlieg op zijn wang in een vluchtelingenkamp" dat eindeloos wordt herhaald bij geldinzamelacties.
Ik zie goedgeklede, weldoorvoede, jonge knapen met moderne gadgets die klagen over de hulp die hun aangeboden wordt.
Dat werkt weinig begrip en sympathie op.

Backfire filmpje..
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Precies, vergeleken met de omstandigheden waar verreweg de meesten inzaten (ja, ook toen het nog geen oorlog was) zijn ze erop vooruitgegaan.
Ja, het wordt nat in de tent als je er rondloopt na/tijdens een regenbui, hier regent het namelijk wel eens.
Dat werd er niet bij verteld door die mensensmokkelaar in zijn folder _O-
pi_155626215
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:

Dat schreef ik niet, maar waar zijn die mannen voor gevlucht? En waar zijn hun vrouwen en kinderen?
En je ziet toch ook wel dat al die mannen goed gekleed gaan, en er gezond uitzien? Geen uitgemergelde skeletten met een velletje er omheen.
Zou jij je ook zo gedragen als je je land ontvlucht en je krijgt ergens anders opvang?
pi_155626285
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat zou ik natuurlijk ook doen maar ben het niet met ze eens dat het zo slecht is. Ze hebben bedden, een zeil op de vloer en licht.
Leuk dat je droog kunt zitten maar als je praat over huisvesting dan vind ik het wel slecht, als je een paar weken ergens moet kamperen is het net te doen.
pi_155626334
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:38 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Leuk dat je droog kunt zitten maar als je praat over huisvesting dan vind ik het wel slecht, als je een paar weken ergens moet kamperen is het net te doen.
Ja ideaal is het niet maar het is niet mensonterend ofzo?
pi_155626433
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja want Nederland is het enige land ter wereld wat vluchtelingen opneemt.
Dat zegt hij toch niet :') man man man man man
pi_155626455
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:36 schreef Hiddendoe het volgende:
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2015 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:

Dat schreef ik niet, maar waar zijn die mannen voor gevlucht? En waar zijn hun vrouwen en kinderen?
En je ziet toch ook wel dat al die mannen goed gekleed gaan, en er gezond uitzien? Geen uitgemergelde skeletten met een velletje er omheen.
Zou jij je ook zo gedragen als je je land ontvlucht en je krijgt ergens anders opvang?
Waarschijnlijk vertrok ik vandaag nog naar een plek waar het beter is. Verder zie ik de relevantie van de vragen niet, ik vind deze tenten niet geschikt als langdurige huisvesting, niet voor mensen in lompen en niet voor de miljonair met een net pak, niet voor vrouwen en kinderen en niet voor mannen, zelfs niet voor criminelen en ook niet voor skeletten.
pi_155626523
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ideaal is het niet maar het is niet mensonterend ofzo?
Ik vind het wel mensonterend als je totaal geen privacy hebt. Het kan korte tijd noodzakelijk zijn maar het is onacceptabel als langdurige oplossing.
pi_155626538
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:46 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik vind het wel mensonterend als je totaal geen privacy hebt. Het kan korte tijd noodzakelijk zijn maar het is onacceptabel als langdurige oplossing.
Mja het is mij niet duidelijk hoe lang deze mensen hier moeten zitten?
pi_155626550
quote:

[..]

Laten we ze een huis, een uitkering, een auto, een wasmachine, kleren, inrichting, een fiets, een horloge, een iPad, een TV, een radio, een keuken en een vaatwasser kado geven, hopelijk voelen ze zich dan wat minder in hun privacy aangetast.
pi_155626604
quote:

[..]

Dan gaan ze toch weer lekker terug naar Afrika? Ruimte zat voor privacy .
pi_155626623
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Laten we ze een huis, een uitkering, een auto, een wasmachine, kleren, inrichting, een fiets, een horloge, een iPad, een TV, een radio, een keuken en een vaatwasser kado geven, hopelijk voelen ze zich dan wat minder in hun privacy aangetast.
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:49 schreef CrashO het volgende:

[..]

Dan gaan ze toch weer lekker terug naar Afrika? Ruimte zat voor privacy .
:')
pi_155626626
Ik vond daar aan de grens met Macedonië schokkend. Daar hadden ze geen onderdak, stonden ze dagen in de regen van wat ik heb begrepen en dat nare prikkeldraad.
pi_155626679
quote:

[..]

Boeiend, dan gaan ze maar lekker terug naar waar ze vandaan komen.
Niet Fokken met mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')