Nja meestal ben ik het wel met hem eens, of gedeeltelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:17 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Hij vindt bijna altijd alles wat ook maar enigszins buitenlander kritisch is schokkend.
Een klein deel ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan je je wellicht voorstellen dat mensen een verleden hebben? En misschien niet vanuit verstand, maar vanuit gevoel redeneren? Dat ze niet weten wat ze moeten doen? Dat ze zelf wellicht ook mishandeld zijn (vaak trouwens) en daardoor trauma's hebben?
Dit geval is vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja meestal ben ik het wel met hem eens, of gedeeltelijk.
Alleen dit... mja:P
Het hoogste aantal dat ik heb gehoord is negen personen. De rest riep allemaal octo, huit, of eight. Die ene man die 'twenty' riep werd al gauw gecorrigeerd door iemand die daadwerkelijk in die tent sliep.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:30 schreef kipknots het volgende:
[..]
Is het ook nog ruim genoeg als je er met 30 personen slaapt, zoals ze aangeven?
Ik gun deze mensen natuurlijk ook een normaal dak boven hun hoofd met privacy en genoeg kansen om een gelukkig leven te kunnen hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:25 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dit geval is vrij duidelijk.
Gênant vooral.
Ze zijn ook geen Westerse maatstaven gewend, dus dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:56 schreef Xa1pt het volgende:
Naar Westerse maatstaven kun je dit niet echt een normaal onderkomen noemen, nee.
Ik laat me altijd van alle kanten voorlichten. Van krapuul.nl, joop.nl t/m geenstijl.nl.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:52 schreef Bart2002 het volgende:
Filmpje van GS niet gekeken.
Maar het polariseert ook hier heel fijn. En dat is de bedoeling natuurlijk.
Ik walg van GS.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik laat me altijd van alle kanten voorlichten. Van krapuul.nl, joop.nl t/m geenstijl.nl.
Stormfront sla ik over.
Om bij voorbaat één kant te negeren, lijkt me geen goede zaak voor een goed overwogen standpunt.
Vaak wel. Maar het zijn meningen die je kunt meenemen of niet. Stel dat ze er niet zijn. Waar wordt dan een kritische noot gekraakt over de motieven van de "vluchtelingen".quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik walg van GS.
Van een leuke dwarse jongensclub is het verworden tot een Telegraaf-spreekbuis.
Die neem ik ongezien gewoon mee want ik weet al wat ze beweren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Maar het zijn meningen die je kunt meenemen of niet.
Er zullen ook vast wel vluchtelingen zijn met een echt verhaal en een echte reden. Maar deze verwende knaapjes uit Ghana moeten gewoon hun smoel houden. LOOK WATER, LOOK WATER, hou verdomme je bek man, je zuipt het maar van de vloer af als het je niet aanstaat. Zijn moer moest waarschijnlijk een dag met een emmer op dr kop lopen om een beetje water te halen. Zulke gasten zijn lapzwansen die hier gewoon crimineel tuig gaan worden. Ik kots op zulke mensen, wees blij dat je in een veilig land zit. En sws Ghana, wat heb je hier te zoeken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, vluchtelingen verdienen dezelfde behandeling als ingezetenen. Ze zijn niet minder waard.
Och wat erg allemaal. Die gasten uit het filmpje doen huilie huilie want ze hebben water in de tent en er ligt een vuilniszak midden op het pad. Als je partner of weet ik veel wat daar nog zit ga je daar ook echt over zeikenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup. Waaronder velen die hen kind of vrouw of andere familieleden moesten achter laten. Top situatie hoor. Hoe zou jij reageren als je partner of kind nog gevangen zat in het oude land? Of mishandeld werd? Leef en lees je verdomme eens in zeg.
Je hoort juist altijd die zielige verhaaltjes van Mohammed die wil studeren blablabla, deze klagende kneusjes op film is misschien ook een keer goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:44 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Ik ben om eerlijk te zijn wel blij dat we vluchtelingen zo goed opvangen. Jammer dat zij het daar niet mee eens zijn, maar helaas krijgt de vocale groep altijd alle media aandacht. Helaas baseert men zijn relaas daarop of gebruikt het om zijn visie op deze groep te bekrachtigen.
Oh? Link er eens een paar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:46 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Je hoort juist altijd die zielige verhaaltjes van Mohammed die wil studeren blablabla, deze klagende kneusjes op film is misschien ook een keer goed.
Even een korte factcheck tussendoor. Er zijn inderdaad Miele-wasmachines in azc's neergezet, machines van ongeveer 1000 euro per stuk.quote:
Kijk maar eens een journaal op welke zender dan ook, laatst ook die fotograaf die een foto maakte van een huilende vluchteling. Och och wat zielig. Er we trappen er maar in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |