gefeliciteerd GRS je hebt de echt voor schut top 5 gehaaldquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maak gebruik van Windows Bridge for Android pls..
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:13 schreef V1z0R het volgende:
Eerste stappen naar een De Gym app zijn gezet boisGoed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende concepten liggen op tafel:
- Berichtenforum natuurlijk
- Echt/Niet voor schut top 5
- Wekelijkse poll
- Rage 'm als klokov (in-app game waar je met kettlebells moet gooien)
Meer ideeën worden gewaardeerd natuurlijk. Mag je naar ossum DM/PM'en
Een soort van afbeeldings gallery zou ook wel goede zijn, kunnen daar allerlei gym chicks of chicks met ass worden gepost.
En misschien een soort whitelist beheerd door een admin om mensen te filteren.
Geen echte whitelist, maar wat anders, ik snap jequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:04 schreef Sapstengel het volgende:
En misschien een soort whitelist beheerd door een admin om mensen te filteren.
Whaha goede, zo had ik hem nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geen echte whitelist, maar wat anders, ik snap je
Danku!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:03 schreef seto het volgende:
[..]
gefeliciteerd GRS je hebt de echt voor schut top 5 gehaald
Eerste stappen naar een De Gym app zijn gezet boisios versie. Android is gewoon echt voor schut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende concepten liggen op tafel:
- Wekelijkse poll
Meer ideeën worden gewaardeerd natuurlijk. Mag je naar ossum DM/PM'enI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Nee, helemaal niet. Ik heb totaal geen boodschap aan die Snape-verhaallijn tbh, srs. Echt zo'n lijn die er in zit voor de vrouwtjes. I don't give a fuck.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:07 schreef clumsy_clown het volgende:
He ossum ik zit tegen het einde van boek 7 aan. Heb jij het ook altijd zo moeilijk met snape z'n onbeantwoorde liefde?
Eerste stappen naar een De Gym app zijn gezet boisHaha baasje, vergeet niet de gym-tutorial voor alle oefeningen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende concepten liggen op tafel:
- Wekelijkse poll
Meer ideeën worden gewaardeerd natuurlijk. Mag je naar ossum DM/PM'enTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Boek 4 haha ja togquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:15 schreef Awesome_ het volgende:
Beter begin je nu met de Ranger's Apprentice serie. Keileuk.
Oh. Maar. Snapequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik heb totaal geen boodschap aan die Snape-verhaallijn tbh, srs. Echt zo'n lijn die er in zit voor de vrouwtjes. I don't give a fuck.
Beter begin je nu met de Ranger's Apprentice serie. Keileuk.
HIJ HEEFT ZN LEVEN OPGEOFFERD VOOR HET KIND VAN ZN NEMESIS.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:19 schreef Awesome_ het volgende:
Schijt aan Snape hahaha
'ja maar boehoehoe ik ben zo verlieft![]()
'
hahah flikkertje
Doe nou niet alsof je geen verstokte romanticus bent, knul.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:22 schreef Awesome_ het volgende:
"After all this time?"
"Always," said Snape.
"Hahahahah! Rot op, homo! verrekte rotgek haha'
Dan ben je echt mongoolquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HIJ HEEFT ZN LEVEN OPGEOFFERD VOOR HET KIND VAN ZN NEMESIS.
Het leven is goed, en met jou?quote:
Hoe heb je de kip gekruid?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Kip uit de oven maar geen idee wat ik erbij moet eten. Suggesties.
Bbq sausquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Kip uit de oven maar geen idee wat ik erbij moet eten. Suggesties.
Eet er gewoon rijst met uien, knoflook en wat geraspte wortel bij ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:57 schreef Klokov het volgende:
Vrouwen die in het gym-topic keukengerelateerde vragen stellen
Begin over m'n huishouden begin over m'n huishoudenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:57 schreef Klokov het volgende:
Geen wonder dat Clumsy nog vrijgezel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |