zijn ze toch nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:53 schreef seto het volgende:
haha zeker omdat de chromebooks het niet aankunnen
HAHAHAquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:05 schreef JaqenHghar het volgende:
ben je echt een drievoudig CHROMEosoom 21.
Iemand die graag goed slaapt na z'n workout.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:11 schreef no1uknow het volgende:
squatten en DL'en op dezelfde dag, wie heeft dat eigenlijk verzonnen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:26 schreef fathank het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn ze maar goed voor 1 ding en dat is je zaad naar de badkamer brengen
Marcus Ripetonequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:11 schreef no1uknow het volgende:
squatten en DL'en op dezelfde dag, wie heeft dat eigenlijk verzonnen
Realitycheck, dit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:26 schreef fathank het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn ze maar goed voor 1 ding en dat is je zaad naar de badkamer brengen
beach?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:25 schreef no1uknow het volgende:
hey beach heb op 5 november een afspraak met jou staan in m'n agenda om 180 kg te DL'en, ga je dat nog halen? ik vrees het ergste
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:49 schreef Champy het volgende:
Nu net de 1x5x120 halen en dan november 180? Succes!
heb je een hond voor je kop ofzo champy wtfquote:
Ben ik niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:25 schreef no1uknow het volgende:
hey beach heb op 5 november een afspraak met jou staan in m'n agenda om 180 kg te DL'en, ga je dat nog halen? ik vrees het ergste
Gaat dit ooit vervelen, vraag ik me af?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:47 schreef no1uknow het volgende:
DM je 06 even kan ik je whatsappen als het urgent is
jankerd, was gewoon wedstrijdje afgesproken via MSN, ik zou die Anders Breivik fan nooit durven ontmoeten gekquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:52 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ben ik niet uitgenodigd![]()
Laat maar
we hebben 't er op whatsapp overquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gaat dit ooit vervelen, vraag ik me af?
Wie niet waagt wie niet wint. Wens je niet voor niks succes, recht uit mn hardquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
heb je een hond voor je kop ofzo champy wtf
oprecht bedankt uit m'n hardquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Wie niet waagt wie niet wint. Wens je niet voor niks succes, recht uit mn hard
1rm hequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:49 schreef Champy het volgende:
Nu net de 1x5x120 halen en dan november 180? Succes!
Laatste tijd gaat het wel steeds beter, Maar 180 wordt wel lastig jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:25 schreef no1uknow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende concepten liggen op tafel:
- Berichtenforum natuurlijk
- Echt/Niet voor schut top 5
- Wekelijkse poll
- Rage 'm als klokov (in-app game waar je met kettlebells moet gooien)
Meer ideeën worden gewaardeerd natuurlijk. Mag je naar ossum DM/PM'enLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:13 schreef V1z0R het volgende:
Eerste stappen naar een De Gym app zijn gezet boistr gezet wegens mensen weglokken van fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende concepten liggen op tafel:
- Wekelijkse poll
Meer ideeën worden gewaardeerd natuurlijk. Mag je naar ossum DM/PM'enfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
is voor naast fok gastquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:13 schreef Beach het volgende:
[..]
tr gezet wegens mensen weglokken van fok
Eerste stappen naar een De Gym app zijn gezet boisComplimenten. Graag ook een iOS versie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende concepten liggen op tafel:
- Wekelijkse poll
Meer ideeën worden gewaardeerd natuurlijk. Mag je naar ossum DM/PM'en
Eerste stappen naar een De Gym app zijn gezet boisYo, kom net van etha af man, hij wil tot 30% commissie gaan als we zijn roidwebshop integreren met in-app purchases, doen of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende concepten liggen op tafel:
- Wekelijkse poll
Meer ideeën worden gewaardeerd natuurlijk. Mag je naar ossum DM/PM'enBEASTMODE
Als die op vakantie is ligt de zaak ook stil iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:28 schreef seto het volgende:
fuck etha ik wacht nog steeds op mijn tamoxifen
Is Gym gerelateerd dus moet kunnen vind ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Yo, kom net van etha af man, hij wil tot 30% commissie gaan als we zijn roidwebshop integreren met in-app purchases, doen of niet?
Uiteraardquote:
Eerste stappen naar een De Gym app zijn gezet boisWel grappig dat je mijn telefoon als voorbeeld hebt gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende concepten liggen op tafel:
- Wekelijkse poll
Je mist alleen het vetcrackte beeldscherm vol.met barstenStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Wie heeft het hek opengelaten hurrhurrhurrquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:32 schreef Faeroer het volgende:
Staan hier allemaal negers te basketballen
breng ze gefrituurde kip en watermeloen en film hun reactiequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:32 schreef Faeroer het volgende:
Staan hier allemaal negers te basketballen
https://www.google.fi/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:38 schreef Beach het volgende:
[..]
breng ze gefrituurde kip en watermeloen en film hun reactie
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is Gym gerelateerd dus moet kunnen vind ik.
Moet alleen niet zo gek worden dat we straks ook dingen krijgen als "Dima's stringer shop" en c_c's "Bulk bakery" etc.
Eerste stappen naar een De Gym app zijn gezet boisMaak gebruik van Windows Bridge for Android pls..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende concepten liggen op tafel:
- Wekelijkse poll
Flash is ook gewoon pure stront.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:53 schreef seto het volgende:
haha zeker omdat de chromebooks het niet aankunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |