quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oh je bent zo'n typische hollandsche passive cunt
alles moet maar altijd van andere komen
en dan zeggen relatie is zo saai sleur alles
en dan dus buiten deur eten etccc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door fathank op 28-08-2015 09:55:58 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:39 schreef fathank het volgende:
Poging 2tldrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:39 schreef fathank het volgende:
Poging 2De zelfde tekst 8 x?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond em zelf ook al lang maar dacht fuck it TLDRquote:
het begint op te vallen bij de hoge piefen hierquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vriend ik WK helemaal niemand hier
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:56 schreef seto het volgende:
[..]
het begint op te vallen bij de hoge piefen hier
mag toch hopen dat niet alle wijven als fripsel zijn vriendquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]wijven zijn allemaal het zelfde vriend
uiteindelijk zijn ze maar goed voor 1 ding en dat is je zaad naar de badkamer brengenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:24 schreef seto het volgende:
[..]
mag toch hopen dat niet alle wijven als fripsel zijn vriend
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:26 schreef fathank het volgende:
[..]
uiteindelijk zijn ze maar goed voor 1 ding en dat is je zaad naar de badkamer brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |