Dat beweer ik dan ook geenzins.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er werd helemaal niet beweerd dat alle vluchtelingen een iPhone 6 hadden
Vooralsnog ben ik degene die onweerlegbare feiten post terwijl jij een ander voor homo uitscheldt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:19 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
gewoon niet op die gozer reageren. Hij is 16 ofzo en denkt verstand te hebben van politiek. Laat hem eerst maar eens z'n veters leren strikken.
GC / fiets gejat De pot verwijt de ketel....quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:19 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
gewoon niet op die gozer reageren. Hij is 16 ofzo en denkt verstand te hebben van politiek. Laat hem eerst maar eens z'n veters leren strikken.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:30 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
GC / fiets gejat De pot verwijt de ketel....
tja die fiets was veel waardquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:30 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
GC / fiets gejat De pot verwijt de ketel....
quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
jij een ander voor homo uitscheldt.
Het klopt inderdaad dat er mensen zijn die andere uitmaken en het vervolgens zelf het hardst doen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die onbehoorlijke uitspatting van je bestaat inmiddels niet meer.
KLB / [KLB] Feedback
tja als je daar al over gaat janken dan voel je je wel aangesproken. Dan zal er ook wel een kern van waarheid in zittenquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die onbehoorlijke uitspatting van je bestaat inmiddels niet meer.
KLB / [KLB] Feedback
Eerst liegen en dan nu zo reageren, droef hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:27 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
tja als je daar al over gaat janken dan voel je je wel aangesproken. Dan zal er ook wel een kern van waarheid in zitten
Wauw. Een hele settlement. Stomme fucker.quote:
Nee, maar jij een hele containerlading grindtegels als ik dat zo hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, je hebt weer eens een stoeptegel gekopt?
Dit zijn enkele doch meerdere voorbeelden slimpie. Net zoals ik enkele voorbeelden had kunnen geven van blanke settlements.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wauw. Een hele settlement. Stomme fucker.
Oh wacht. Jij fuckt niet want niemand wil in je domheid verkeren.
En jij bent, hoe oud?quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:19 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Neen, maar die local idiots waren ook niet alomtegenwoordig zoals je zelf stelt, terwijl er dagelijks schepen met honderden/duizenden Europeanen binnen kwamen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit zijn enkele doch meerdere voorbeelden slimpie. Net zoals ik enkele voorbeelden had kunnen geven van blanke settlements.
En besef je echt niet dat er toen nog geen 'miljoenen steden' waren en dat het toen nog simpelweg de tijd was van 'enkele' blanke settlements? Of dacht je dat het land toen al bevolkt was met miljoenen ex-Europeanen zoals nu?
Wat ben jij een omhooggevallen, simpele zwijnen-aars. Het enige moment dat jij ooit in aanraking was met oorlog en ellende, was respectievelijk tijdens je potje COD 4 op je zolderkamer en tijdens het dagelijks pijnlijk weg schrapen en opvangen van je voorhuidssmegma.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vooral dat ja. Alles krijgen en als je dan ergens komt, vooral het gegeven paard in de bek kijken, want alle vrouwen hier zijn hoeren, het vlees is haram en alles is kut. Maar goed. Gratis hè..
Doe jij dit niet dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:28 schreef RodeNek het volgende:
[..]
het dagelijks pijnlijk weg schrapen en opvangen van je voorhuidssmegma.
En nu in het Nederlands bitte,quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:04 schreef Proximo het volgende:
[..]
Dat verplaats je eens in hun is allemaal wel leuk en aardig.
Zou jij in hun plaats ook instant allerlei eisen stellen? Over voedsel, religie, huisvestiging en maandelijkse toelage?
Ik heb het probleem van droge zolderkamer lucht niet echt.quote:
Bedankt voor jouw kortzichtige mening over mij. Wat is jouw oplossing voor dit idee? Ik ben maar een sukkeltje, dus vermoed ik dat jij de genialiteit ten top bent. Kom maar op Einstein. Wat is jouw oplossing, of jouw mening in deze zaak?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:28 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Wat ben jij een omhooggevallen, simpele zwijnen-aars. Het enige moment dat jij ooit in aanraking was met oorlog en ellende, was respectievelijk tijdens je potje COD 4 op je zolderkamer en tijdens het dagelijks pijnlijk weg schrapen en opvangen van je voorhuidssmegma.
Anyways,
Ik doe dit niet vaak. Maar figuurtjes zoals jij (die zichzelf superieur voelen aan alles wat niet Nederlands is) doen me toch weer mijn eeuwenoude liefde voor Francis Galton en zijn eugenics opwakkeren.
You insignificant tosser.![]()
moralfag plsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:12 schreef hoas het volgende:
[..]
Verplaats je eens in hun situatie, je hebt niets te eten, geen werk en een hoop ellende
Als je de kans zou krijgen om bv in een ander land alles wel te krijgen dan deed je toch hetzelfde?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |