De kans is groot dat Elvis Manu nog voor 1 september, wanneer de transfermarkt sluit, de overstap maakt van Feyenoord naar Engeland. Watford en Brighton & Hove Albion hebben verregaande belangstelling voor de in Rotterdam-Zuid uit de gratie geraakte aanvaller.quote:
Immers met schoensmeer verven en een anabolen cocktail geven?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Manu snel even clonen en aan allebei de clubs verkopen?
Sporting Lissabon en Bayer Leverkusen schijnen ook interesse te hebbenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
De kans is groot dat Elvis Manu nog voor 1 september, wanneer de transfermarkt sluit, de overstap maakt van Feyenoord naar Engeland. Watford en Brighton & Hove Albion hebben verregaande belangstelling voor de in Rotterdam-Zuid uit de gratie geraakte aanvaller.
Als ie naar Watford gaat, ga ik lachen
Zijn swag matties Vermeer, Bilal, Karim en Manu ja... Wat voor rare andere swag matties hij eraan over houdt moet ie zelf weten, maar mogen deze heren zich even iets normaler gedragen aubquote:
Waarom?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zijn swag matties Vermeer, Bilal, Karim en Manu ja... Wat voor rare andere swag matties hij eraan over houdt moet ie zelf weten, maar mogen deze heren zich even iets normaler gedragen aub
Was net te laat met mijn editquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom?
Kan jou het schelen hoe ze zich gedragen buiten werktijd? Zolang ze geen auto's in de prak rijden e.d. is het toch allemaal prima?
Gezeur om niks.
Is gewoon een andere cultuur daar moet je respect voor hebbenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik krijg huilbuien van dat instagram filmpje, doe godverdomme ff normaal
jezusquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sporting Lissabon en Bayer Leverkusen schijnen ook interesse te hebben
10 miljoen, geen cent minder.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sporting Lissabon en Bayer Leverkusen schijnen ook interesse te hebben
Alle geinteresseerdenquote:Zaakwaarnemer bevestigt: ''Negen clubs willen Manu''
donderdag 27 augustus 2015 15:10
The Guardian berichtte vandaag over de interesse van Watford en Brighton in Feyenoord-aanvaller Elvis Manu. De clubs uit Engeland zouden in een vergevorderd stadium van onderhandelingen zitten. Carlos Tavares De Barros van bureau Prestige Sports, sinds kort samen met vader Kofi Manu zaakwaarnemer van de linkerspits, bevestigt de interesse van beide clubs. Officiële biedingen zijn door Feyenoord echter nog niet geaccepteerd.
"Op dit moment zijn wij bezig met de onderhandelingen rondom de persoonlijke eisen van Elvis Manu met verschillende clubs'', begint de spelersagent tegenvoer FR12.nl. "De biedingen van Watford en Brighton zijn nog niet geaccepteerd door Feyenoord, maar de onderhandelingen bevinden zich wel in een vergevorderd stadium."
"Naast Watford en Brighton onderhandelen we op dit moment met meerdere clubs. Sporting Lissabon, Brentford, Wolves, Reading, QPR, Leverkussen en Augsburg zijn geïnteresseerd in Manu", vervolgt hij. ''Het Schotse Celtic had ook interesse, maar door de uitschakeling in de play-offs van de Champions Leaugue zijn zij afgehaakt. Het is een grote lijst aan clubs, dus Elvis heeft zijn keuze nog niet kunnen maken.''
Dat mag hij. Maar volgens mij is Elia inmiddels wel (wedstrijd)fit. En we hebben ook Kuyt en Toornstra nog (op rechts). En Hakkuhbar en Kazim worden ook wel eens links gezetquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Manu en Sleeegers de deur uit en Elia nog niet fit. Bilal viert een feestje denk ik.
Iedereen die jij opnoemt met Kuyt als discussie punt staat dan op een andere plek dan waar ze normaal spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:32 schreef K.offie het volgende:
[..]
Dat mag hij. Maar volgens mij is Elia inmiddels wel (wedstrijd)fit. En we hebben ook Kuyt en Toornstra nog (op rechts). En Hakkuhbar en Kazim worden ook wel eens links gezetM.a.w. nog genoeg concurrentie thanks tot Geelgod
Dat laatste is uitgesloten, dat eerste dus ook waarschijnlijk. In de aanval moet er nu niet nog iemand weg, dan wordt het weer wat krap. Immers of Vilhena zou wel nog kunnen vertrekkenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:38 schreef Sunri5e het volgende:
Ruimt lekker op zo. Nu Kazim nog. Hopelijk haalt van Geel nog een goede spits.
Ja, ik denk dat nog 1 vertrek misschien wel ideaal is. Bij voorkeur natuurlijk Immers, daar hebben we nu wel lang genoeg op gezekenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste is uitgesloten, dat eerste dus ook waarschijnlijk. In de aanval moet er nu niet nog iemand weg, dan wordt het weer wat krap. Immers of Vilhena zou wel nog kunnen vertrekken
retorische vraag?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom is er nooit interesse in onze Lexgod.
Engelse 3e niveau betaald aardig goed hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
retorische vraag?
verdiend te veel voor de clubs waar zijn niveau ligt
Die willen hem ook niet ben ik bang. zijn niveau is Ado/NEC/Utrechtquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Engelse 3e niveau betaald aardig goed hoor
Jawel joh, zelfs die gozert van Groningen, Kieftenbeld is naar Birmingham City gegaan. In Engeland kopen ze iedereen die eens in de 3 jaar een goal maaktquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Die willen hem ook niet ben ik bang. zijn niveau is Ado/NEC/Utrecht
mm, dat is ook weer waar, wie weet is er nog hoop voor die jongen Feyenoordquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jawel joh, zelfs die gozert van Groningen, Kieftenbeld is naar Birmingham City gegaan. In Engeland kopen ze iedereen die eens in de 3 jaar een goal maakt
http://www.nu.nl/sport/36(...)rough-immers-af.htmlquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom is er nooit interesse in onze Lexgod.
Ja, die is ook aardig swag zo te zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:04 schreef Slobeend het volgende:
Calvin Verdonk naast Manu op het filmpje?
Je bent geen swag, je hebt swag. Graag gedaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja, die is ook aardig swag zo te zien.
Ook enig idee waar dat BRAH BRAH BRAH voor staat toevallig?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent geen swag, je hebt swag. Graag gedaan.
Voor meer uitleg over straattaal kun je Insomnia_ altijd dm'en.
dat is het geluid wat een pistool maakt volgens hunquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ook enig idee waar dat BRAH BRAH BRAH voor staat toevallig?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ook enig idee waar dat BRAH BRAH BRAH voor staat toevallig?
Is gewoon het nadoen van wat rappertjes oid.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:44 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
dat is het geluid wat een pistool maakt volgens hun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Die zit daar gewoon op de tribune hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:51 schreef Henrys het volgende:
Immers zou wel perfect in het Engelse voetbal passen. Echt zo'n Stoke City speler
Zeer onwaarschijnlijk. Ook dat Kazim verkocht wordt, want tot nu toe is het voor de trainer een vaste basisspeler terwijl er verschillende andere opties zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:38 schreef Sunri5e het volgende:
Ruimt lekker op zo. Nu Kazim nog. Hopelijk haalt van Geel nog een goede spits.
Lijkt me ook heel vreemd om hem te verkopen, dat lijkt me weer een typisch idee van mensen met het syndroom van elf.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk. Ook dat Kazim verkocht wordt, want tot nu toe is het voor de trainer een vaste basisspeler.
Lol dacht leuke woordgrap; las ik Stork City ipv Stokequote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:51 schreef Henrys het volgende:
Immers zou wel perfect in het Engelse voetbal passen. Echt zo'n Stoke City speler
Daar wil Lex meteen heen denk ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:09 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Lol dacht leuke woordgrap; las ik Stork City ipv Stoke
Misschien wil Manu niet weer tweede/derde viool spelen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat Feyenoord niet Kazim eruit pleurt i.p.v. Manu.. Manu heeft vorig seizoen toch laten zien dat hij met zijn snelheid en opportunisme iets kan forceren.. en hij scoort net iets makkelijker als die halve gare Kazim.
Je kan vinden van Kazim wat je wil; hij is nog altijd 30 klassen beter als Manu.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat Feyenoord niet Kazim eruit pleurt i.p.v. Manu.. Manu heeft vorig seizoen toch laten zien dat hij met zijn snelheid en opportunisme iets kan forceren.. en hij scoort net iets makkelijker als die halve gare Kazim.
Ik ben niet bepaald Manu's grootste fan, maar dat mocht ie willen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan vinden van Kazim wat je wil; hij is nog altijd 30 klassen beter als Manu.
Ik vind ze effectief erg vergelijkbaar, al heeft Manu wel meer snelheid en stormt ie met wat kunst en vliegwerk door een verdediging heen, Kazim veroorzaakt onrust in de verdediging waardoor gaten (kunnen) ontstaan en kan op die manier ook nog wel de nodige vrije trappen ontvangen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan vinden van Kazim wat je wil; hij is nog altijd 30 klassen beter als Manu.
Die 5.5 was vraagprijsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:57 schreef VanKuikeren het volgende:
Je bent gek als je Immers niet van de hand doet bij zo'n bod. Buiten dat het een hele matige speler is, is hij ook al 29...
Als Vilhena alsnog vertrekt (wat ik overigens niet verwacht) dan zal hij wel op de bank gaan plaatsnemen. Hij schijnt het bij de beloften goed te doen (paar mooie assists las ik?). Wat creativiteit kunnen we wel gebruiken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef Cara het volgende:
Blijft voorlopig ook nogal stil rond Gustafson. Volgend jaar pas?
Wanneer ben jij eens geblesseerd?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben niet onder de indruk van psv, Vertrek van Wijnaldum en Memphis heeft ze 3 klasse minder gemaakt,
Feyenoord Staat defensief aardig goed, Ik ben zwaar onder de indruk van kongolo ALS linksback....
Als die zo blijft spelen is hij in de winterstop weg naar een topclub. Die gaat Feyenoord minimaal 15 miljoen euro opleveren
Het grote probleem van Immers is dat hij bijna nooit geblesseerd is die klootzak...3 jaar feyenoord en zelden geblesseerd,. daarom blijven we maar last van hem houden,,,oetlul is het,
Maar bij een eventueel vertrek van Vilhena is hij denk ik wel de 1e stand-in voor El Ahmadi toch? En Schuurman achter Immers en Toornstra op 10-issh, en bij uitvallen van Vejinovic? El Ahmadi terug?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als Vilhena alsnog vertrekt (wat ik overigens niet verwacht) dan zal hij wel op de bank gaan plaatsnemen. Hij schijnt het bij de beloften goed te doen (paar mooie assists las ik?). Wat creativiteit kunnen we wel gebruiken.
Manu > Depayquote:
Dat denk ik ook ja, maar dan Toornstra als eerste backup voor Immers.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar bij een eventueel vertrek van Vilhena is hij denk ik wel de 1e stand-in voor El Ahmadi toch? En Schuurman achter Immers en Toornstra op 10-issh, en bij uitvallen van Vejinovic? El Ahmadi terug?
Precies, en daarom houden we dus Bilal, want Bilal >>>>> Manu > JPB > Depayquote:
dit topicquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is duidelijk ....mijn afwezigheid heeft deze topic geen goed gedaan als ik dit allemaal zo lees.....
Je aanwezigheid nog minderquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is duidelijk ....mijn afwezigheid heeft deze topic geen goed gedaan als ik dit allemaal zo lees.....
Calandquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waar is die Caland oid eigenlijk gebleven?
Banquote:
Werkelijk waar geen idee. Jij zit in de Redactie, jij hebt de connecties hierquote:
Misschien kunnen we een ruildeal doen; wij geven klaas en krijgen HMF en Caland. Ik stem voorquote:
Haha ja hoor en Real Madrid wil Manu hebben. Beetje realistisch blijven graag.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een ruildeal doen; wij geven klaas en krijgen HMF en Caland. Ik stem voor
Manu > Bale, dus waarom nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha ja hoor en Real Madrid wil Manu hebben. Beetje realistisch blijven graag.
Ik dacht aan Lady Gaga toen ik het las, zonder het filmpje te zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Is gewoon het nadoen van wat rappertjes oid.
En wat dacht je na het filmpje?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik dacht aan Lady Gaga toen ik het las, zonder het filmpje te zien.![]()
![]()
Beter dan. Verder niet gelezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Manu is vijf klassen beter als Bilal...
ONGELOFELIJK dat ze hem laten gaan...ik zou bilal eruit pleuren
die goser heeft 1 goede actie gemaakt en allerlei mongolen gaan hem de hemel in schrijven....
Manu kan wedstrijd openbreken met een actie, voor de rest loopt er bijna geen enkele speler rond met zo een actie.
Martin van geel is een mongool.
ik weet zeker dat jij alles van mij leestquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beter dan. Verder niet gelezen.
Manu struikelt vaak over de bal of zijn eigen benen en is dan een speler voorbij. Vervolgens weet hij op de keeper of naast te schieten.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Manu is vijf klassen beter als Bilal...
ONGELOFELIJK dat ze hem laten gaan...ik zou bilal eruit pleuren
die goser heeft 1 goede actie gemaakt en allerlei mongolen gaan hem de hemel in schrijven....
Manu kan wedstrijd openbreken met een actie, voor de rest loopt er bijna geen enkele speler rond met zo een actie.
Martin van geel is een mongool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:18 schreef K.offie het volgende:
[..]
Manu struikelt vaak over de bal of zijn eigen benen en is dan een speler voorbij. Vervolgens weet hij op de keeper of naast te schieten.
Zoals hier wel vaker gezegd, kan hij vooral hard achter een bal aan rennen.
En als je zo'n laatste zin nou eens weg zou latenBilal komt nog geen lantaarnpaal voorbij....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manu heeft meer talent als blilal...
na Feyenoord zal bilal het van eerste divisie clubs moeten hebben...Feyenoord reservebank is zijn top in zijn loopbaan. Kan niet wachten totdat ellia wedstrijdfit is.
dat er zoveel interesse is voor Manu verbaast me niets."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Meer talent DAN. Verder niet gelezen weer.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bilal komt nog geen lantaarnpaal voorbij....
Manu heeft meer talent als blilal...
na Feyenoord zal bilal het van eerste divisie clubs moeten hebben...Feyenoord reservebank is zijn top in zijn loopbaan. Kan niet wachten totdat ellia wedstrijdfit is.
dat er zoveel interesse is voor Manu verbaast me niets.
jij leest alles van mijquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Meer talent DAN. Verder niet gelezen weer.
Tot de eerste grammaticale fout lees ik ze, dat is een leuk spelletje wat ik met jouw posts speel.quote:
Dan kom je meestal niet verder dan drie woorden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tot de eerste grammaticale fout lees ik ze, dat is een leuk spelletje wat ik met jouw posts speel.
Dat is de enige manier om jouw posts nog interessant te maken.
Ik lees 2 grammaticale fouten..quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tot de eerste grammaticale fout lees ik ze, dat is een leuk spelletje wat ik met jouw posts speel.
Dat is de enige manier om jouw posts nog interessant te maken.
klaasiseenbeetjeeendommemongool.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik lees 2 grammaticale fouten..
posts??????hahahahahahahah![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent echt grappigquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
klaasiseenbeetjeeendommemongool.
Al is dat een belediging voor mensen met het Down-syndroom.
Dat geloof ik direct.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig
Voor jouw informatie, ik ben afgestudeerd op Harvard![]()
Eens. Beetje irritant dat spelers als Immers, Kazim en Bilal de hand boven het hoofd gehouden wordt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Immers, Kazim en bilal zijn de fantastische aankopen van Martin van Geel...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens. Beetje irritant dat spelers als Immers, Kazim en Bilal de hand boven het hoofd gehouden wordt.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Immers, Kazim en bilal zijn de fantastische aankopen van Martin van Geel...
Manu is maar een varkenoord spelertje...
Die van Geel is gewoon gestoord.
Ik had ze nog wel als outsider ingeschaald..quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weer een bonus misgelopen omdat Clasie geen Europees heeft gehaald
Ajax-topic? Gedver nee.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
MOOI!
EN KAN JE NU OPDONDEREN NAAR JE VRIENDEN ZONDER VOORHUID IN HET AJAX TOPIC?
Neuh. Bijtekenen of wegquote:
Verbaasd me alles. Die jongen is een blind paard die nooit constant gaat voetballen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
dat er zoveel interesse is voor Manu verbaast me niets.
Nu pas? Al lang.quote:
Heeft ie bij ons bijgetekend dan?quote:
Ik zie Manu wel een soort Bolasi wordenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:54 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Verbaasd me alles. Die jongen is een blind paard die nooit constant gaat voetballen.
Liever Bilal die alleen maar aan zijn voorzetten moet werken en als die in orde zijn met zijn snelheid en drive redelijk mee moet kunnen. Hoewel het ook geen topper is heeft hij meer potentie dan Manutelli
Sowieso, maar die gasten die nu gaan roepen dat hij moet bijtekenen of opkankeren verdienen direct een paar corrigerende tikken.quote:
Zolang hem maar een contractverlenging aangeboden wordt (hè Leo?) is het al beter dan met Jonathan. De Guzman zou overigens wmb zo mogen terugkeren bij Feyenoord hoor, daar zou ik niet zo veel problemen mee hebbenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft ie bij ons bijgetekend dan?
Op deze manier gaat het straks een de guzmannetje worden.
Het zou wel zou netjes zijn als hij, in elk geval tot de zomer van 2017, bijtekent.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Sowieso, maar die gasten die nu gaan roepen dat hij moet bijtekenen of opkankeren verdienen direct een paar corrigerende tikken.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zolang hem maar een contractverlenging aangeboden wordt (hè Leo?) is het al beter dan met Jonathan. De Guzman zou overigens wmb zo mogen terugkeren bij Feyenoord hoor, daar zou ik niet zo veel problemen mee hebben
Hij mag weg, ik lees al weken over transfers van hem. Ik zeg Immers + Manu + 1,5 miljoen voor De Guzman, heb je toch al een transfersom van 9 miljoenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, wie wel? Misschien over 5 jaar.
Zou jij bijtekenen als er zo'n antivoetballer, met een oneindig krediet, op jouw positie staat?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zou wel zou netjes zijn als hij, in elk geval tot de zomer van 2017, bijtekent.
La Cicogna die Napoli naar de Scudetto leidt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij mag weg, ik lees al weken over transfers van hem. Ik zeg Immers + Manu + 1,5 miljoen voor De Guzman, heb je toch al een transfersom van 9 miljoen
Vilhena is geen 10, begrijp dat nou eens.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zou jij bijtekenen als er zo'n antivoetballer, met een oneindig krediet, op jouw positie staat?
Wat is hij dan wel, volgens jou?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:10 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Vilhena is geen 10, begrijp dat nou eens.
Ik vind Vilhena meer een 8, waar die dus altijd speelde bij Feyenoordquote:
Heeft ook een aantal keer op 10 gespeeld hoor. Niet altijd succesvol, maar op die positie heeft hij toch veel meer potentie dan onze huidige 10?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik vind Vilhena meer een 8, waar die dus altijd speelde bij Feyenoord
Hij heeft in heel de jeugd bij Feyenoord zelfs nooit (vast) op 10 gespeeld, alleen in NL-jeigdelftallen. Dus waar baseer je opndat hij daar zonnodig nasen zou moeten krijgen?quote:
Iedereen heeft meer potentie dan onze huidige 10, dat zegt niet dat dat ook het beste is voor het elftalquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft ook een altijd keer op 10 gespeeld hoor. Niet altijd succesvol, maar op die positie heeft hij toch veel meer potentie dan onze huidige 10?
lot er een beetje aan wat je van een 10 verwacht. Schijnbaar verwacht ook Gio iemand die veel meters sleurt en het middenveld versterkt, ik zou er persoonlijk liever iemand als Achahbar zien staan. Vilhena hangt daar een beetje tussenin, dus ja, je kunt voor hem kiezen, of hem niet willen....quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft ook een altijd keer op 10 gespeeld hoor. Niet altijd succesvol, maar op die positie heeft hij toch veel meer potentie dan onze huidige 10?
Ik zou het prima vinden om Achahbar daar eens te proberen, maar ik denk dat het ook wel een probleem op zou kunnen leveren. Achahbar is te langzaam om echt in te zakken en bij te sluiten, dus hij zou in de buurt van de aanval moeten blijven. Dat kan ervoor zorgen dat er een gat ontstaat tussen de achterste 6 en de voorste 4. Dit zou je op kunnen vangen door El Ahmadi/Veijinovic iets meer naar voren te laten spelen, zeker bij balbezit. Je wordt dan wel verdedigend kwetsbaarder. Je zou dan de backs wat meer terug kunnen houden en wat meer verdedigend laten spelen. Dat is op zich prima te doen is met de verdediging zoals die waarschijnlijk zondag is (Kongolo-Vd Heijden-Botteghin-vBeek).quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
lot er een beetje aan wat je van een 10 verwacht. Schijnbaar verwacht ook Gio iemand die veel meters sleurt en het middenveld versterkt, ik zou er persoonlijk liever iemand als Achahbar zien staan. Vilhena hangt daar een beetje tussenin, dus ja, je kunt voor hem kiezen, of hem niet willen....
De vraag wordt mij niet gesteld maar ik geef toch antwoord. Wat Vilhena is.. nou een 10 is hij zeker niet.. inzicht, scorend vermogen, een goede eindpass..die heb ik allemaal nog nooit bij hem kunnen bespeuren.. creatief is hij ook niet. Wat is hij dan wel? Eerlijk gezegd.. ik heb geen idee. Vilhena heeft iets van 80x meegedaan en meestal hobbelde hij anoniem mee, kan me amper bijzondere momenten of acties van hem voor de geest halen. Het is de meest overschatte voetballer die we bij Feyenoord de afgelopen jaren hebben gehad, puur en alleen omdat hij zo jong al debuteerde en in het begin aardig mee kon komen op basis van zijn fysiek. Maar hij heeft echt helemaal niks bijzonders in zijn spel..nada.quote:
Hij maakte eens een leuke volley tegen Willem 2.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De vraag wordt mij niet gesteld maar ik geef toch antwoord. Wat Vilhena is.. nou een 10 is hij zeker niet.. inzicht, scorend vermogen, een goede eindpass..die heb ik allemaal nog nooit bij hem kunnen bespeuren.. creatief is hij ook niet. Wat is hij dan wel? Eerlijk gezegd.. ik heb geen idee. Vilhena heeft iets van 80x meegedaan en meestal hobbelde hij anoniem mee, kan me amper bijzondere momenten of acties van hem voor de geest halen. Het is de meest overschatte voetballer die we bij Feyenoord de afgelopen jaren hebben gehad, puur en alleen omdat hij zo jong al debuteerde en in het begin aardig mee kon komen op basis van zijn fysiek. Maar hij heeft echt helemaal niks bijzonders in zijn spel..nada.
Ja, hij scoorde toen 2x. Nou geweldig. Nou hoeft hij van mij niet eens vaak te scoren, maar goede spelers zijn altijd dwingend aanwezig.. zoals Clasie de laatste seizoenen.. je zag gewoon dat die kabouter kwaliteit had. Vilhena valt echt nooit op als hij meedoet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij maakte eens een leuke volley tegen Willem 2.
geef hem spieren en hij zit tussen een daley blind en nigel de jong in.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De vraag wordt mij niet gesteld maar ik geef toch antwoord. Wat Vilhena is.. nou een 10 is hij zeker niet.. inzicht, scorend vermogen, een goede eindpass..die heb ik allemaal nog nooit bij hem kunnen bespeuren.. creatief is hij ook niet. Wat is hij dan wel? Eerlijk gezegd.. ik heb geen idee. Vilhena heeft iets van 80x meegedaan en meestal hobbelde hij anoniem mee, kan me amper bijzondere momenten of acties van hem voor de geest halen. Het is de meest overschatte voetballer die we bij Feyenoord de afgelopen jaren hebben gehad, puur en alleen omdat hij zo jong al debuteerde en in het begin aardig mee kon komen op basis van zijn fysiek. Maar hij heeft echt helemaal niks bijzonders in zijn spel..nada.
Die hobbelt voornamelijk mee zoals je terecht stelde, inderdaad. Heb hem ook nog nooit op exceptionele kwaliteit kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, hij scoorde toen 2x. Nou geweldig. Nou hoeft hij van mij niet eens vaak te scoren, maar goede spelers zijn altijd dwingend aanwezig.. zoals Clasie de laatste seizoenen.. je zag gewoon dat die kabouter kwaliteit had. Vilhena valt echt nooit op als hij meedoet.
Ik zag in hem vroeger inderdaad een type De Jong ja.. fel, fysiek sterk.. strijder op het middenveld.. goede passing. Maar afgezien van de laatste paar potjes is Vilhena vooral een slome luie voetballer geweest het laatste seizoenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:47 schreef Adames het volgende:
[..]
geef hem spieren en hij zit tussen een daley blind en nigel de jong in.
Huh!? Hoe kom je erbij dat hij in de jeugd nooit op 10 speelde??quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij heeft in heel de jeugd bij Feyenoord zelfs nooit (vast) op 10 gespeeld, alleen in NL-jeigdelftallen. Dus waar baseer je opndat hij daar zonnodig nasen zou moeten krijgen?
quote:Beste Tonny,
Je hebt gisteren definitief ‘nee’ gezegd tegen een overgang van een plaats op de bank bij Feyenoord naar een plek in de basis van de Italiaanse Serie A-club Sampdoria.
Dat is vervelend voor Feyenoord.
Je contract loopt namelijk aan het einde van het seizoen af en nu kon Feyenoord op de slavenmarkt die de voetballerij is nog een paar miljoen voor je krijgen, terwijl je komende zomer gratis wegloopt. Sterker: omdat er dan geen transfersom betaald hoeft te worden, kun je zelf meer geld bedingen. Er is weinig voorstellingsvermogen voor nodig om Martin van Geel te zien stampvoeten nadat jij gisteren meldde dat je bleef. Want als Feyenoords technisch directeur al een hart heeft, dan kun je het uitsluitend bereiken via een IBAN-nummer.
De reden dat je bij Feyenoord blijft, Tonny, is er een die heel Nederland juist voor je zou moeten innemen. Je wilt namelijk dicht bij je moeder zijn, die momenteel intensieve behandelingen tegen kanker ondergaat. Je bent een ventje van 20. Je bent haar zoon. En je kiest even niet voor je voetbalcarrière en de euro’s, maar voor de vrouw die je op de wereld zette en bracht tot waar je nu bent.
Ik maak een diepe buiging voor je!
Sterkte, met alles.
JanD
Ajacied422 postte in een vorig topic een stukje uit een VI interview met Vilhena in 2013 (zonder bronvermelding overigensquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Huh!? Hoe kom je erbij dat hij in de jeugd nooit op 10 speelde??
Ik vroeg later in dit topic nog of dat dit klopte, want zover ik herinner werd er altijd gezegd dat ie op 10 stond in de jeugd. Maar niemand ging er tegen in, en als dat citaat klopt... maar onjuist dus? Ik volg zelf nooit jeugdwedstrijdenquote:Tonny Vilhena gaf eerder al aan de komende tijd nog niet te willen vertrekken bij Feyenoord en dat deed hij niet zonder reden. De achttienjarige middenvelder heeft namelijk een doel dat hij graag nog wil bereiken bij de club uit Rotterdam. "Ik ben een speler die zijn ei kwijt moet kunnen, ik móét mijn energie leveren. Daarom speel ik het liefst als aanvallende middenvelder", sprak de jongeling uit in gesprek met Voetbal International.
"In de jeugd bij Feyenoord heb ik nooit op die plek gespeeld, maar in de Nederlandse jeugdteams stond ik er wel en met succes. Daarom wil ik ooit de nummer 10 worden van Feyenoord."
Ik heb hem in de jeugd vaak genoeg zien spelen bij Feyenoord. Daar stond hij meestal(altijd) op tien, met Ake en Ebecillio erachter.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ajacied422 postte in een vorig topic een stukje uit een VI interview met Vilhena in 2013 (zonder bronvermelding overigens):
[..]
Ik vroeg later in dit topic nog of dat dit klopte, want zover ik herinner werd er altijd gezegd dat ie op 10 stond in de jeugd. Maar niemand ging er tegen in, en als dat citaat klopt... maar onjuist dus? Ik volg zelf nooit jeugdwedstrijden
Goed stukje, hopelijk wordt het een beetje gelezen zodat het gekanker weg blijftquote:
Ok, hier de FR12 bron van de tekst uit de VI. Maar goed, je ogen zullen je niet bedrogen hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb hem in de jeugd vaak genoeg zien spelen bij Feyenoord. Daar stond hij meestal(altijd) op tien, met Ake en Ebecillio erachter.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]Ja, volledig eens. Ik heb het ook meer over in het algemeen. In een wedstrijd tegen PSV zou ik dit experiment ook niet direct doen nee. Maar er zijn genoeg wedstrijden die je met 2.5 man op het middenveld wel kunt domineren. Je zou Achahbar zondag hooguit op de spitspositie kunnen zetten, aangezien hij een vrij hoog schot-doelpunt-conversie heeft en dreiging heeft in compacte verdediging, maar ik besef me dat ook dat zeker niet gaat gebeurenSPOILER: lap tekst :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Goeie woordkeuze.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:30 schreef Tortugal het volgende:
Natuurlijk is het bijtekenen of opkankeren voor Vilhena, hij heeft alles wat hij kan met een bal bij Feyenoord geleerd, en dan volgend jaar gratis weglopen
Eh, Sleegers is verkocht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:40 schreef Elan het volgende:
Waarom nou een van je grootste talenten verhuren (Sleegers) terwijl Manu verkocht lijkt te gaan worden. Leg eens uit.
Zou een goede zaak zijn, zodat Sleegers zich op eredivisieniveau kan bewijzen en door kan groeien, terwijl Manu geld oplevert en nooit een exceptionele groei zal meemaken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:40 schreef Elan het volgende:
Waarom nou een van je grootste talenten verhuren (Sleegers) terwijl Manu verkocht lijkt te gaan worden. Leg eens uit.
Help Woudesten de winter doorquote:'Feyenoord eist nog vrijdag duidelijkheid van overbodige aanvaller'
Vrijdag, 28 augustus 2015 om 09:38
Vrijdag wordt duidelijk waar Elvis Manu zijn loopbaan voortzet. De aanvaller mag vertrekken bij Feyenoord en heeft meerdere opties. Een drietal clubs lijkt écht serieus werk te willen maken van de komst van de jeugdinternational.
Naast Brentford en Watford zou Manu ook in de belangstelling staan van Brighton and Hove Albion, Wolverhampton Wanderers, Reading, Queens Park Rangers, Sporting Portugal, Bayer Leverkusen en FC Augsburg, zo verklaarde zijn zaakwaarnemer donderdag. Feyenoord heeft de speler inmiddels te kennen gegeven dat hij vrijdag de knoop moet doorhakken.
De club hoopt 1,5 miljoen euro te vangen voor de razendsnelle aanvaller. Vijf procent van dat bedrag gaat volgens het Algemeen Dagblad naar Excelsior, waar Manu een gedeelte van zijn jeugdopleiding doorliep. De 22-jarige aanvaller speelde in totaal 45 wedstrijden voor Feyenoord, waarin hij 13 keer scoorde.
Sleegers is verkocht he.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:40 schreef Elan het volgende:
Wauw verkocht nog erger.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zou een goede zaak zijn, zodat Sleegers zich op eredivisieniveau kan bewijzen en door kan groeien, terwijl Manu geld oplevert en nooit een exceptionele groei zal meemaken.
Alleen is Sleegers niet verhuurd maar ook verkocht
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:55 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop zo dat er nog een Engelse club voor Immerd komt.
Ja, waarschijnlijk ondanks dat toch getest en te licht bevonden. Ik weet ook niet precies op basis waarvan, want qua ontwikkelingsstappen weet ik ook niet wat ie anders had moeten laten zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw verkocht nog erger.
Vorig seizoen toch mooi verkozen tot grootste talent van de JL waarom heeft hij nooit een kans gehad bij ons...
Z'n zaakwaarnemer verwoordde het volgens mij best aardig: vorig jaar zat hij op 50% wat Feyenoord van een speler eist, dit jaar op 80%. Hij is simpelweg niet goed genoeg bevonden en dan moet er door geselecteerd worden. Of het terecht is zullen we snel genoeg wetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk ondanks dat toch getest en te licht bevonden. Ik weet ook niet precies op basis waarvan, want qua ontwikkelingsstappen weet ik ook niet wat ie anders had moeten laten zien![]()
Maar het is wel een duidelijk bericht van doorselecteren, ze zien niet genoeg potentie dat ie de stap naar top eredivisie (of verder) gaat kunnen maken en draaien de geldkraan dicht. Op zich conceptueel prima beleid, en de toekomst zal moeten utiwijzen of het terecht is
Dan hoop ik niet dat scouts afgelopen zondag op de tribune zaten. Heb een zwak voor Lex, maar allejezus wat was hij slecht tegen Vitesse.quote:
Ik vond hem de eerste helft dus nog wel ok spelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat scouts afgelopen zondag op de tribune zaten. Heb een zwak voor Lex, maar allejezus wat was hij slecht tegen Vitesse.
Maar dan vraag je je af of ie wel aan de juiste club is verhuurd, of ie niet gewoon eredivisie had moeten spelen. Als je 13 goals en 5 assists maakt, heel het seizoen boven je team uitsteekt, en verkozen wordt tot grootste talent van de Juup, dan heb je volgens mij alles gedaan wat je kon.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Z'n zaakwaarnemer verwoordde het volgens mij best aardig: vorig jaar zat hij op 50% wat Feyenoord van een speler eist, dit jaar op 80%. Hij is simpelweg niet goed genoeg bevonden en dan moet er door geselecteerd worden. Of het terecht is zullen we snel genoeg weten
Het was dramatisch inderdaad. Elke keer als ie een pass geeft ga ik een beetje dood van binnen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat scouts afgelopen zondag op de tribune zaten. Heb een zwak voor Lex, maar allejezus wat was hij slecht tegen Vitesse.
Ik schat dat er vanuit die hoek geen of weinig interesse was (in ieder geval niet met uitzicht op speeltijd), anders was daar wel voor gekozen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar dan vraag je je af of ie wel aan de juiste club is verhuurd, of ie niet gewoon eredivisie had moeten spelen. Als je 13 goals en 5 assists maakt, heel het seizoen boven je team uitsteekt, en verkozen wordt tot grootste talent van de Juup, dan heb je volgens mij alles gedaan wat je kon.
Het kan natuurlijk zo zijn dat ze in de zomer gekeken hebben hoe goed hij dan nu mee kon met de selectie, maar het lijkt me dat verhuur erop moet richten dat een speler stappen maakt, dat heeft hij overduidelijk gedaan. Ik had, als ie nu nog tekort kwam, het dan ook veel logischer gevonden hem te verlengen en te verhuren.
Maar wat ik ook al zei, net als jij, we zullen er wel achter komen hoeveel stappen hij nog gaat maken. NEC heeft er in ieder geval een goede versterking bij wmb
Ik betwijfel of er interesse was vanuit de Eredivisie. Was toen 20 jaar, nog niet veel laten zien behalve dat die van Feyenoord kwam. En heb je wat aan Sleegers bij elftallen die op de counter spelen? Wat dat betreft is denk de JL juist wel goed geweest, aanvallend team, dan is die op z'n best.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar dan vraag je je af of ie wel aan de juiste club is verhuurd, of ie niet gewoon eredivisie had moeten spelen. Als je 13 goals en 5 assists maakt, heel het seizoen boven je team uitsteekt, en verkozen wordt tot grootste talent van de Juup, dan heb je volgens mij alles gedaan wat je kon.
Het kan natuurlijk zo zijn dat ze in de zomer gekeken hebben hoe goed hij dan nu mee kon met de selectie, maar het lijkt me dat verhuur erop moet richten dat een speler stappen maakt, dat heeft hij overduidelijk gedaan. Ik had, als ie nu nog tekort kwam, het dan ook veel logischer gevonden hem te verlengen en te verhuren.
Maar wat ik ook al zei, net als jij, we zullen er wel achter komen hoeveel stappen hij nog gaat maken. NEC heeft er in ieder geval een goede versterking bij wmb
Eindhovenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:15 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik schat dat er vanuit die hoek geen of weinig interesse was (in ieder geval niet met uitzicht op speeltijd), anders was daar wel voor gekozen.
Hij heeft het inderdaad naar horen goed gedaan bij Helmond, maar blijkbaar was de stap nog iets te groot. Dat hij verkocht is zegt inderdaad wel dat ze er voorlopig nog geen versterking in zien. Ik mag aannemen dat Van Geel wel zo slim is geweest om in de deal een terugkoopoptie voor een slordige 2-3 miljoen heeft opgenomen; zodat, mocht het echt een sensatie worden de komende twee jaar, wij vooraan de rij staan.
Hij trainde dit seizoen elke dag bij Feyenoord, 2 maanden lang. Hij heeft ook paar oefenwedstrijden meegedaan. Blijkbaar is hij toch niet van het gewenste niveau.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw verkocht nog erger.
Vorig seizoen toch mooi verkozen tot grootste talent van de JL waarom heeft hij nooit een kans gehad bij ons...
Ik heb hem bij Eindhoven vaak zien spelen en dat was bij vlagen, voor Jupiler League voetbal, echt behoorlijk indrukwekkend. Echter, in de play-offs en de echte topwedstrijden in de competitie stond hij er vaak niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij trainde dit seizoen elke dag bij Feyenoord, 2 maanden lang. Hij heeft ook paar oefenwedstrijden meegedaan. Blijkbaar is hij toch niet van het gewenste niveau.
Ik vind het ook jammer, want ik zag het ook in hem zitten. Maar we moeten nou niet doen alsof we het grootste talent van Feyenoord laten gaan. Dat is hij namelijk nooit geweest. Prima speler in de A1, een van de betere. Maar zeker niet het grootste talent.
Die kans krijg je nu.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:48 schreef BadderHaring het volgende:
Ik had hem graag een jaartje bij NEC, Willem 2 of Zwolle verhuurd gezien.
Ik ben het helemaal met je eens. Vooral voor de linksbuiten positie zou ik hem houden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb hem bij Eindhoven vaak zien spelen en dat was bij vlagen, voor Jupiler League voetbal, echt behoorlijk indrukwekkend. Echter, in de play-offs en de echte topwedstrijden in de competitie stond hij er vaak niet.
Ik had hem graag een jaartje bij NEC, Willem 2 of Zwolle verhuurd gezien. Ik vind het nu iets te voorbarig van Feyenoord om hem al te verkopen. Ik had het idee dat zijn mindere prestaties vooral te maken hadden met een stukje onervarenheid en onzekerheid.
Sympathieke gast verder trouwens. Nooit te beroerd voor een praatje.
Ik denk dat dat wel meevalt. Verlenging en verhuur kost niet zo veel he...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Vooral voor de linksbuiten positie zou ik hem houden.
Maar voor MvG is het dit seizoen alles of niks. Dus verhuren van Sleegers heeft hij weinig aan. Salaris vrij maken voor Kramer/Bottegod en co. gaat voor.
Je beantwoord je eigen vraagstelling al.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Verlenging en verhuur kost niet zo veel he...
Ik vind het overigens wel vreemd dat als Manu nou ook nog vertrekt de spoeling voor linksbuiten wel erg dun wordt. Dan heb je na het vertrek van Boetius, Sleegers en Manu 3 potentiele spelers voor die positie laten gaan en heb je eigenlijk alleen Elia over, als je Kuyt en Bilal op rechts zet. Maar dus sowieso maar 3 flankspelers voor 4 posities, dat is niet heel breed. Wellicht zien ze in Achahbar een goede backup linksbuiten maar daar vind ik hem dus wel tekort voor komen (met name snelheid). bezet.
Wat mij betreft was 6 spelers voor de flanken ook wel wat veel, dus dat er wat vertrok vond ik wel prima, maar we moeten niet doorslaan
Waar lees je dat? Ik lees alleen dat ze morgen waarschijnlijk rond zijn met een club..quote:
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 12:50:13Elvis Manu is naar Brighton. #Feyenoord reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 12:53:33Aanvaller wordt nu gekeurd in Engeland. Elvis Manu kwam niet voor in de plannen van Van Bronckhorst. #psvfey reageer retweet
Ik eigenlijk totaal nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:34 schreef Typisch het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds ik mij kan heugen best vertrouwen in de uitwedstrijd tegen PSV.
Ik nog steeds niet, maar dat had ik voor Vitesse ook niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:34 schreef Typisch het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds ik mij kan heugen best vertrouwen in de uitwedstrijd tegen PSV.
Ik heb pas één helftje kunnen kijken dus misschien dat het daardoor komt.quote:
Op rechts?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb pas één helftje kunnen kijken dus misschien dat het daardoor komt.
Ik hoop dat Gio Elia tegen Brenet zet.
quote:Watford and Brighton are competing for the signature of Feyenoord’s Elvis Manu and have both had offers of ¤2m (£1.5m) accepted by the Dutch club.
Dit is nieuws van gisterenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Uit The Guardian. Zou dit kloppen of is het toch 1,5 miljoen euries?
[..]
Vermeer liep dan ook te kutten die Cilessen en Zoet zijn net zo kut daar niet van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:26 schreef Thunder0x het volgende:
Geen Vermeer dus bij Oranje, zelfs niet als 3e keeper.
Blind doet zn naam eer aan.
Zelf wel niets met de club te maken hebben waarvoor hij speelt. Tete boven van beek verkiezen HAHAHAquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vermeer liep dan ook te kutten die Cilessen en Zoet zijn net zo kut daar niet van.
Zoet is beduidend beter dan Vermeer ja? Denk het niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:30 schreef Anoonumos het volgende:
Vermeer
Geen van Beek is wel genant ja
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerst was het een pisvee feestje nu is het neuzenvreugde.
Ik niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:34 schreef Typisch het volgende:
Cillessen steekt wel boven de rest uit, goede keeper.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vermeer liep dan ook te kutten die Cilessen en Zoet zijn net zo kut daar niet van.
Is gewoon de waarheid hoor.quote:
Hij heeft een tyfushoofd. Maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Cillessen steekt wel boven de rest uit, goede keeper.
89ste minuut een penal vanwege een schwalbe van Kazim.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:04 schreef Pascalus het volgende:
Ik verwacht dat we dit weekend tegen het eerste puntverlies aanlopen. Het geluk houdt een keer op.
Het Live Eredivisie meepraten topic danquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
89ste minuut een penal vanwege een schwalbe van Kazim.
Ik zie het psv topic nu al voor me
Daarvoor twee jaar lang een Feyenoord feestje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerst was het een pisvee feestje nu is het neuzenvreugde.
Ontwikkelen zal in dit NL elftal toch niet gebeuren, over een jaar hebben we een nieuwe bondscoach, wellicht dat alle spelers dan weer een gelijke kans krijgenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:18 schreef K.offie het volgende:
Iets met ontwikkeling van spelers..
Erg zonde dat we daar de komende jaren erg weinig van kunnen profiteren. Verder boeit oranje mij ook niet bepaald
Daar heb je een punt. En laten we inderdaad hopen dat we met een jaar een nieuwe bondscoach hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ontwikkelen zal in dit NL elftal toch niet gebeuren, over een jaar hebben we een nieuwe bondscoach, wellicht dat alle spelers dan weer een gelijke kans krijgen
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:57 schreef Aloulu het volgende:
Gaat me niet zeggen dat Gio weer met Kazim gaat beginnen. Dan vreet ik echt me schoen op.
Zou niet anders verwachten anders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:57 schreef Aloulu het volgende:
Gaat me niet zeggen dat Gio weer met Kazim gaat beginnen. Dan vreet ik echt me schoen op.
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:57 schreef Aloulu het volgende:
tegen psv is het logischer om met kazim te beginnen....quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:57 schreef Aloulu het volgende:
9 punten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:41 schreef Henrys het volgende:
Moet zeggen dat Jan Wouterse echt de ideale man voor op de achtergrond is, nog niks van of over hem gehoord sinds hij bij Feyenoord zit
In dat geval toch maar even kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:32 schreef hhh38 het volgende:
Sleegers gelijk in de basis, ik ben benieuwd. Aan de ene kant gun ik het hem dat ie een revelatie in de eredivisie wordt, maar aan de andere kant zou het heel zonde zijn
Ook technisch is Kramer beter dan Kazim, kan makkelijk een bal controleren als ie wordt aangespeeld waar Kazim eerst twee keer moet aanraken om de bal juist te controlleren...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
tegen psv is het logischer om met kazim te beginnen....
of met anas
ik denk dat feyenoord onder druk zal komen in een uitwedstrijd, dan heb je minder aan kramer
Onzin, Kazim is natuurlijk geen geweldenaar, maar je overschat Kramer schromelijk. Is een pure afmaker, verder kan hij niet veel. Kazim is balvaster.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:39 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ook technisch is Kramer beter dan Kazim, kan makkelijk een bal controleren als ie wordt aangespeeld waar Kazim eerst twee keer moet aanraken om de bal juist te controlleren...
Zie geen enkele reden Kramer niet direct al het vertrouwen te geven en erin te zetten. Volgens mij gaat Gio heel het seizoen afwisselen tussen die twee....wat een ramp.
Ik vind Kazim alles behalve balvast, dus dat voorspelt niet veel goeds dan...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:23 schreef PIETR het volgende:
[..]
Onzin, Kazim is natuurlijk geen geweldenaar, maar je overschat Kramer schromelijk. Is een pure afmaker, verder kan hij niet veel. Kazim is balvaster.
Denk niet dat veel mensen het hebben gezien.quote:
Tacktiek, die sloopt de verdedigers en Kramer maakt ze af daarna.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou niet anders verwachten anders.
Dat vertrouwen moet natuurlijk wel ergens op gebaseerd zijn. De technische staf ziet Kramer dagelijks aan het werk tijdens de training. Kennelijk weet hij nog niet echt te overtuigen. Is ook niet erg, hij krijgt de tijd om zich aan te passen. Hem meteen in de basis laten starten terwijl de tekenen er zijn dat hij er nog niet klaar voor is zou ik onverstandig vinden. De kans is groot dat hij dan op z'n bek gaat en dan is z'n vertrouwen weg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:39 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ook technisch is Kramer beter dan Kazim, kan makkelijk een bal controleren als ie wordt aangespeeld waar Kazim eerst twee keer moet aanraken om de bal juist te controlleren...
Zie geen enkele reden Kramer niet direct al het vertrouwen te geven en erin te zetten. Volgens mij gaat Gio heel het seizoen afwisselen tussen die twee....wat een ramp.
Kan me voorstellen dat er zijn die voor Sleegers zon potje kijken, of joden die voor 1 van hun huurlingen kijken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mensen het hebben gezien.
Je gaat niet voor je plezier Willem II - NEC kijken.
Zie alleen dat Sleegers is gewisseld in de 46e minuut. Dus of hij was heel slecht of hij is geblesseerd geraakt.
Je onderschat Kramer dan. Bij zijn twee invalbeurten en balaannames als ie werd aangespeeld met rug naar het doel kon je al zien dat hij meer techniek heeft dan Kazim om de bal direct goed onder controle te brengen ipv twee keer te moeten raken. In de kleine ruimte is Kramer's techniek redelijk. Die van Kazim is gewoon slecht. Je bent niet balvast omdat je een lichaam van een stier hebt, je moet ook een bal op zijn minst in een keer goed kunnen aannemen. Dat mist Kazim echt compleet. Ben ervan overtuigd dat als Kramer zijn kans krijgt ook qua aanspeelpunt het spel een stuk sneller kan laten gaan voorin dan dat Kazim dat doet met zijn twee keer aannemen om de bal goed onder controle te krijgen voor een vervolg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:23 schreef PIETR het volgende:
Onzin, Kazim is natuurlijk geen geweldenaar, maar je overschat Kramer schromelijk. Is een pure afmaker, verder kan hij niet veel. Kazim is balvaster.
Ik ben het met je eens dat als je voor Kramer kiest je dat ook volledig moet doen. Maar ik heb het idee dat Gio zeker voorlopig of tot de winterstop ze gewoon gaat afwisselen. Dat vind ik jammer. Ik vind persoonlijk Kazim echt drie keer niets. Hij is nooit spits geweest, scoort niet veel, kan gewoon niet voetballen wat het eventueel zou goedmaken. Heeft alleen een lichaam van een stier vol met tattoo's en komt flink gangster over waarmee hij zijn mankementen verbloemt en een soort van "topspeler" lijkt. En owja, hij doet wel zijn best.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:22 schreef KillemWieft het volgende:
Dat vertrouwen moet natuurlijk wel ergens op gebaseerd zijn. De technische staf ziet Kramer dagelijks aan het werk tijdens de training. Kennelijk weet hij nog niet echt te overtuigen. Is ook niet erg, hij krijgt de tijd om zich aan te passen. Hem meteen in de basis laten starten terwijl de tekenen er zijn dat hij er nog niet klaar voor is zou ik onverstandig vinden. De kans is groot dat hij dan op z'n bek gaat en dan is z'n vertrouwen weg.
Elke keer als een Feyenoorder uitsprak dat we het gat konden dichten / dit ons jaar werd ging het die wedstrijd daarop echt gigantisch misquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:06 schreef Roland010 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=254618
Altijd dat geforceerde "kijk ons vooral niet kampioenskandidaat willen zijn' terwijl je het gewoon bent![]()
pleurt toch op.
Ik zou hem graag op de positie van Immers willen zien.,...quote:Kuyt: Ik ben hier omdat er iets niet af is
De eerste weken van zijn rentree maakten meteen duidelijk: Dirk Kuyt is bereid dit seizoen veel op zijn nek te nemen in zijn drang naar succes met Feyenoord. ,,Ik neem een risico met mijn terugkeer. Lig extra onder het vergrootglas. Maar dat raakt me niet meer,'' zegt hij. Voor de topper morgen tegen PSV gaat de aanvoerder in op een paar actuele kwesties.
© Guus Schoonewille.
De jonge spelers roemen stuk voor stuk jouw betrokkenheid. Je bent met het team bezig. Als buitenspeler cijfer je jezelf weg voor het collectief. Is dat verstandig? Je zegt zelf al dat je onder het vergrootglas ligt.
Dirk Kuyt: ,,Weet je: ik heb de Gouden Schoen gewonnen in Nederland. Ik ben topscorer geweest van de eredivisie. De laatste jaren heb ik prijzen gewonnen in Engeland en Turkije. Individuele eer en prijzen, dat is voor mij niet meer het streven. Ik wil het maximale met Feyenoord halen. Ik trek en sleur, neem mijn verantwoordelijkheid. Ik schiet er strafschoppen in. En we winnen. Dat is voor mij voldoende.''
,,Dan ben ik echt wel van waarde, op elke positie in de voorhoede. Feyenoord heeft de start gemaakt die ik wilde. Dat is de basis en nu gaan we verder bouwen. Dan kan ik mezelf nog wel laten zien hoor.''
Kuyt leek voorbestemd als de aanvalsleider. Maar na de voorbereiding trok de club Michiel Kramer aan en gaf trainer Giovanni van Bronckhorst aan dat de 104-voudig international als buitenspeler zal worden gebruikt.
,,Hij zei 'op dit moment','' corrigeert Kuyt. ,,En met Kazim-Richards en Kramer hebben we daar meer mogelijkheden. Maar als de trainer mij daar morgen weer neer zou zetten, ga ik er gewoon spelen. Ik heb me nooit blindgestaard op een positie. Aan de zijkanten kan ik ook van waarde zijn. Op nummer tien achter de spitsen? Dat zou ook kunnen, bij Liverpool heb ik zo'n rol van 'second striker' ook wel ingevuld. Dat is niet echt als nummer tien, maar wat ik wil zeggen is dat ik elke positie waar de trainer mij neerzet op een dusdanige manier zal invullen dat ik van waarde kan zijn voor het elftal. Waar ik ook speel, ik geef toch een stukje karakter mee aan een elftal. Dat zag je thuis tegen Utrecht bijvoorbeeld. Ik ben hier omdat er nog een stukje is dat niet af is.''
En dan Bilal en Elia op de flanken? Wat is jouw elftal dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zou hem graag op de positie van Immers willen zien.,...
Over het algemeen ben ik het wel eens met de elftallen van Gio op dit moment, Gio maakt logische opstellingen en gaat spelers niet opstellen op rare posities voor ze.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:57 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
En dan Bilal en Elia op de flanken? Wat is jouw elftal dan?
Maar met Kuyt op 10 speel je eigenlijk 4-2-4, dat is veel te aanvallend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik het wel eens met de elftallen van Gio op dit moment, Gio maakt logische opstellingen en gaat spelers niet opstellen op rare posities voor ze.
Kongolo op links vind ik echt fantastische
Bottegin als rechtsback krijg bij mij de voorkeur boven Karsdorp. Hoewel Ik Karsdorp uitstekend vind spelen, maar Bottegin komt Fysiek bij mij beter over in de duels,.Centrum staat vast.
Op het middenveld erger ik me alleen aan Immers maar dat is al bekend hier, Ik zou daar Vilhenna of Kuyt neerzetten. toornstra vind ik ook matig op Immers positie,
Voor zijkanten Ellia of Kuyt aan de zijkanten morgen. Bilal maakt een zwakke indruk behalve op die actie van vorige week dan.
Tegen PSV zou ik met Kazim beginnen. In thuiswedstrijden zou ik altijd met Kramer beginnen.
Zal me helemaal niets verbazen als dat morgen het geval zal zijn.quote:
kuyt weet heus wel hoe hij die positie zou moeten invullen. Hij kan heus wel terugzakken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Maar met Kuyt op 10 speel je eigenlijk 4-2-4, dat is veel te aanvallend.
Mij wel, die man heeft nooit RB gespeeld en is te traag voor die positie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zal me helemaal niets verbazen als dat morgen het geval zal zijn.
Volgens mij heb je vorige week zitten slapen, hij viel voor Karsdorp in op die positie....quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Mij wel, die man heeft nooit RB gespeeld en is te traag voor die positie.
Ja Klaas, en toen ging BeekGod rechts-back. Wie zat er nou te slapen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens mij heb je vorige week zitten slapen, hij viel voor Karsdorp in op die positie....
jij, hij stond gewoon backquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja Klaas, en toen ging BeekGod rechts-back. Wie zat er nou te slapen.
Wat jij wil gozertquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij, hij stond gewoon back
we zullen morgen zien goser
Van Beek stond vorige week rechtsback toen Karsdorp uitviel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je met hij Van Beek bedoelt heb je gelijk jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb net een stukje van de wedstrijd teruggekeken
Hij stond rechtsback.
Discussie gesloten
neuzen vinden alles trollenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:43 schreef Heeinz het volgende:
Klaas is wel echt een meester in het trollen
Dat waag ik te betwijfelen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:53 schreef Scrummie het volgende:
Klaas. Zelden iemand zo dom zien lullen.
Echt, serieus, rot toch gewoon een eind op. Misschien moet je eens complete wedstrijden gaan kijken. Dat je dat thuis doet, a la, maar totaal niet weten wie waar heeft gestaan en dan zulke dingen blaten, doe maar gewoon niet meer. Doe maar ff wisselen Klaasje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb net een stukje van de wedstrijd teruggekeken
Hij stond rechtsback.
Discussie gesloten
Niet waar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:53 schreef Scrummie het volgende:
Klaas. Zelden iemand zo dom zien lullen.
Is direct de grootverdiener van die club geworden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:03 schreef Bombvis het volgende:
Manu definitief weg voor 1,5 miljoen euro naar Brighton & Hove Albion. Bedankt voor bewezen diensten en succes daar
Toch knap, had eigenlijk verwacht dat Danny Holla toch meer zou blijven verdienenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Is direct de grootverdiener van die club geworden.
Ze verwachten blijkbaar nogal wat van Manu..quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Toch knap, had eigenlijk verwacht dat Danny Holla toch meer zou blijven verdienen
Gheh..quote:''Transfer afgerond van kersverse Prestige Sports speler Elvis Manu. Als grootverdiener van de club weten we zeker dat je ook daar de supporters kippenvel zal bezorgen en Brighton naar promotie zal schieten!''
Arme Brighton-fansquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze verwachten blijkbaar nogal wat van Manu..
Zijn management:
[..]
Gheh..
Zou wel typisch zijn. Hij schiet ons 2x europa in en laat verder niks zien. Schiet ie ze daar de Premier League in met een frommelgoal, en dat is het enige wat ze van hem zullen herinneren over 20-30 jaar..quote:
Ja dat wel ja. Ik gun het hem ook van harte om daar te slagen, maar geloof niet dat hij genoeg kwaliteiten heeft daarvoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou wel typisch zijn. Hij schiet ons 2x europa in en laat verder niks zien. Schiet ie ze daar de Premier League in met een frommelgoal, en dat is het enige wat ze van hem zullen herinneren over 20-30 jaar..
Maarja, dan hebben ze zijn transfer en salaris er wel uit.
Ze staan 2e na 4 wedstrijden, dus het kan zomaar nog gebeuren ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou wel typisch zijn. Hij schiet ons 2x europa in en laat verder niks zien. Schiet ie ze daar de Premier League in met een frommelgoal, en dat is het enige wat ze van hem zullen herinneren over 20-30 jaar..
Maarja, dan hebben ze zijn transfer en salaris er wel uit.
Dat is niet helemaal waar.. ik ergerde me vaak aan hem door zijn slechte afwerking, maar daartegenover staan een paar goeie momenten..quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou wel typisch zijn. Hij schiet ons 2x europa in en laat verder niks zien.
Misschien is die competitie juist ideaal voor hem, rennen en kutten. Heeft wel z'n fysiek mee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja dat wel ja. Ik gun het hem ook van harte om daar te slagen, maar geloof niet dat hij genoeg kwaliteiten heeft daarvoor
quote:Albion have completed the £1.5 million capture of Elvis Manu from Feyenoord.
The Dutch under-21 international has signed a three-year contract with the Seagulls.
Manu will be available for the first game after the international break at home to Hull on September 12, subject to international clearance.
Boss Chris Hughton is delighted with the club's ninth first team signing of the summer.
He said: "We are really pleased to have brought in another offensive option and what Elvis will bring us is a different type of striker, and also a player who has played in the wide areas.
"At 22 he is of a great age for further development and he comes to us with a very good pedigree, having come through the Feyenoord system - and he has represented Holland from under-16 to under-21 level."
Born to Ghanaian parents in Dordrecht, Manu progressed through the ranks at Feyenoord’s academy and subsequently scored his first goal for the first team in a 3-2 win at Heerenveen in May 2012.
He then had loan spells with Excelsior and SC Cambuur in 2012-13 and 2013-14.
Manu scored five goals in 15 Eredivisie appearances at Cambur.
Share article
He established himself at Feyenoord last season when he also announced himself on the European stage with a total of 14 goals in 37 outings in Eredivisie, the Champions League and Europa League.
Meanwhile, Albion have upped their offer for Boca Juniors striker Jonathan Calleri to ten million dollars, it has been claimed over night in Argentina. Boca have requested the increased bid in writing.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:14 schreef Keyos het volgende:
Goed dat die Manu weg is. Een ongelooflijk raar figuur die je niet in de selectie wilt hebben. Die gast denkt volgens mij dat hij van Ronaldo-kwaliteit is, is volgens mij hondslui en mist duidelijk de kwaliteit om zijn (volgens mij) hoge salaris te rechtvaardigen.
Vind ik best een mooi bedrag eigenlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:03 schreef Bombvis het volgende:
Manu definitief weg voor 1,5 miljoen euro naar Brighton & Hove Albion. Bedankt voor bewezen diensten en succes daar
Hij heeft eigenhandig het maasgebouw en het bestuur geredquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:04 schreef Lastpost het volgende:
Manu was als zoveel spelers bij ons, leuke opvulling van de selectie. Maar als ie blijkbaar een top-3 salaris verdiende na zijn verlenging is het maar goed dat ie snel weer vertrokken is.![]()
Maar netjes van Van Geel, toch weer zo'n 2 miljoen extra.
Klopt. Maar komt gewoon tekort verder.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:59 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij heeft eigenhandig het maasgebouw en het bestuur gered
Het enige wat ie kan is keihard voorbij een tegenstander rennen of een beetje frommelenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Manu is gewoon een goede voetballer die in een 3 spitsen systeem niet uit de verf kwam.
Hij is gewoon goed in de kleine ruimte, weet een man te passeren. Ik denk dat hij een sensatie gaat worden in England. Er zijn een hoop spelers mislukt bij Feyenoord die het elders gewoon goed doen. Zijn beste kwaliteit is dat hij durft te falen. Hij zoekt zijn tegenstander altijd op,
Manu is zoals eerder gemeld gewoon een betere voetballer als Bilal,
punt uit.
Bilal ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het enige wat ie kan is keihard voorbij een tegenstander rennen of een beetje frommelen
Hij heeft inderdaad belangrijke goals gemaakt, maar hij komt gewoon tekort voor het niveau wat wij moeten nastreven.
Bij Manu is het gebrek aan kwaliteit en het gebrek aan potentie om dit te verbeteren veel zichtbaarder. Bilal speelt erg ongelukkig op het moment, maar laat zien het te willen verbeteren en heeft veel meer techniek en klasse dan Manu. Daar heb ik nog wel vertrouwen in.quote:
Bilal dient gewoon zijn contract bij Feyenoord uit en daarna zal alleen nog maar bij een subtopclubjes gaan spelen,...zelfs dat niet denk ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Manu is het gebrek aan kwaliteit en het gebrek aan potentie om dit te verbeteren veel zichtbaarder. Bilal speelt erg ongelukkig op het moment, maar laat zien het te willen verbeteren en heeft veel meer techniek en klasse dan Manu. Daar heb ik nog wel vertrouwen in.
Je ziet dubbel. Dit is maar 1 jongen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[ [url=http://forum-fok.digidip.net/visit?url=http%3A%2F%2Fwww.fr12static.nl%2Fimages%2Fuserfiles%2F12106%2F1024-file.jpg&ppref=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F2245219%2F10%2F25]afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze jongens hebben Feyenoord gered van de ondergang de laaste jaren![]()
Ja, nu je het zegt.. Dat is wel echt een fout geweest. Die paste hier toch niet ondanks dat hij zo goed met jonge spelers om kon gaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:06 schreef Tortugal het volgende:
Zijn jullie ook nog elke dag boos op Van Geel omdat hij Rutten heeft aangesteld als trainer
Nee maar ik vind Fredsj de grootste flapdrol sinds mensenheugenis. Wil niet bijtekenen omdat hij geen perspectief ziet bij Feyenoord, terwijl hij toch echt zelf Europees voetbal heeft verkloot.. hij zal privé best een aardige man zijn maar als trainer/coach vind ik hem maar een zelfingenomen autistquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:06 schreef Tortugal het volgende:
Zijn jullie ook nog elke dag boos op Van Geel omdat hij Rutten heeft aangesteld als trainer
Precies dit.. Hij wilde Bilal per se hebben en toen haalde Van Geel hem en stelde hij hem niet op.. dan spoor je niet helemaal. En Boetius en Vilhena hebben zelf niet goed gepresteerd vorig jaar, maar een goede people manager besteedt aandacht aan dat soort spelers en geeft ze vertrouwen. Fredsj heeft Feyenoord miljoenen gekost, de halve zoolquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:23 schreef Tortugal het volgende:
Maar onder hem is ook het talent van Boëtius en Vilhena compleet weggegaan, Bilal heeft zich in dat jaar 0 ontwikkeld. Volgens mij is hij juist niet goed met jonge spelers.
neee van geel heeft feyenoord mijoenen gekost met zijn debiele aankopen en aanstellen van rutte....quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies dit.. Hij wilde Bilal per se hebben en toen haalde Van Geel hem en stelde hij hem niet op.. dan spoor je niet helemaal. En Boetius en Vilhena hebben zelf niet goed gepresteerd vorig jaar, maar een goede people manager besteedt aandacht aan dat soort spelers en geeft ze vertrouwen. Fredsj heeft Feyenoord miljoenen gekost, de halve zool
Oh, en geen miljoenen opgeleverd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
neee van geel heeft feyenoord mijoenen gekost met zijn debiele aankopen en aanstellen van rutte....
Allemaal cabaret, allemaal cabaret!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:25 schreef Pascalus het volgende:
Kan die tyfusklaas niet gewoon een ban voor het leven krijgen? Graag Caland weer terug in zijn plaats.
Bedankt.
Jij mag met klaas meequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Allemaal cabaret, allemaal cabaret!
Blij dat ik geen kaartje heb gekocht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Allemaal cabaret, allemaal cabaret!
Nee, wat een geweldige fotoquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:38 schreef Dekatria het volgende:
[ [url=http://forum-fok.digidip.net/visit?url=http%3A%2F%2Fwww.fr12static.nl%2Fimages%2Fuserfiles%2F12106%2F1024-file.jpg&ppref=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F2245219%2F10%2F25]afbeelding[/url] ]
Was deze hier al gepost?
Wat is er eigenlijk met Caland gebeurd? ban?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:25 schreef Pascalus het volgende:
Kan die tyfusklaas niet gewoon een ban voor het leven krijgen? Graag Caland weer terug in zijn plaats.
Bedankt.
Dat doen jij en ik toch ook? En de alom geroemde lexie. Bilal kan er gewoon geen kut van. Geen voorzet komt aan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:18 schreef 1312-FRFC het volgende:
Wat hebben jullie allemaal tegen Bilal?
Vind het zelf echt een topventje. Werkt hard, is bij doelpunten betrokken en laat met vlagen zijn klasse zien (zie Cambuur assist, goal Vitesse). Komt echt nog wel goed met hem....
Ban ja. 3 maanden weg of zo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:21 schreef Stringer het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met Caland gebeurd? ban?
(ben zelf tijdje weg geweest)
Cambuur uit vergeten? Geef die jongen gewoon een kans, man. Schrijf niet iedereen gelijk af als een miskoop.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doen jij en ik toch ook? En de alom geroemde lexie. Bilal kan er gewoon geen kut van. Geen voorzet komt aan.
[..]
Ban ja. 3 maanden weg of zo.
Hm, vond 'm altijd wel redelijk beheerst. Iets of iemand zal 'm wel ernstig geïrriteerd hebbenquote:
Ach ja, hij komt ooit wel weer terugquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:25 schreef Stringer het volgende:
[..]
Hm, vond 'm altijd wel redelijk beheerst. Iets of iemand zal 'm wel ernstig geïrriteerd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |