Ongeveer hoor. Niemand weet echt zeker bij welk deel we zijn.quote:
Uitwaaien op het strand is ook leuk. Tenzij in België natuurlijk. Dan zit je tussen die lelijke betonblokken.quote:Misschien nog een keertje naar zee maar dat hangt ook van het weer af hehe.
Ga je dan weer om de hoek in een café zitten?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:07 schreef flipsen het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag het pittoresque Winterswijk maar eens onveilig maken. Weer een Fok!MinimeetMeer geinteresseerden? Dan maken we er een maximeet van
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ga je dan weer om de hoek in een café zitten?
Leeuwarden is hip! TRV / Dagje Leeuwardenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik begin met een weekendje Leeuwarden.
Hahaha, dat zou wel heel tof zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:07 schreef flipsen het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag het pittoresque Winterswijk maar eens onveilig maken. Weer een Fok!MinimeetMeer geinteresseerden? Dan maken we er een maximeet van
Oeh, leuk! Ga ik eens in rondneuzen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leeuwarden is hip! TRV / Dagje Leeuwarden
Leuk! Daar ben ik geboren!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik begin met een weekendje Leeuwarden.
Leuk!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Leuk! Daar ben ik geboren!![]()
Hier geen TRV plannen de komende tijd. Volgend voorjaar/zomer hopenlijk weer eens... Tussendoor natuurlijk eens op en neer naar familie in NL en Zuid-Duitsland..
ik was er afgelopen voorjaar weer, en het is echt een leuke stad! Wij hebben toen gegeten bij het restaurant van de hotelschool, dat was ook tof.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Het lijkt mij ook heel praktisch als jij de komende tijd gewoon lekker thuis blijft.![]()
Ter inspiratie kun je alvast de columns van Marcel van Roosmalen op de NRC site lezen van de afgelopen weken.
Er zijn er in ieder geval 2quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:07 schreef Thetallguy het volgende:
Is een meeting nog steeds een meeting als er niemand is om te meeten?
Tijd niet gezien hier. Welkom terug!quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ook hier maar weer eens gaan kijken (heel het TRV board dan), in oktober echt weer eens weg
Als je er nog nooit bent geweest, het is wel een mooi land. En als je er toch bent, waarom dan niet meteen naar Cambodja voor Angkor Wat en The Killing Fields.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:13 schreef k_man het volgende:
Wie is er wel eens in Thailand geweest? Is dat een beetje leuk, ook voor de wat gevorderde vakantievierders? Is het niet een beetje té toeristisch, overal aansluiten in de rij?
Ja, die combinatie is een optie.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je er nog nooit bent geweest, het is wel een mooi land. En als je er toch bent, waarom dan niet meteen naar Cambodja voor Angkor Wat en The Killing Fields.
Dankquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tijd niet gezien hier. Welkom terug!
Waar ga je heen in oktober?
Ben in Utrecht volgens mij en dat vind ik al oostelijk genoeg voor een vrijdag.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:54 schreef flipsen het volgende:
Wie komen er nou aankomende vrijdag allemaal naar Winterswijk voor een meeting? Geloof dat ik de enige ben
En het wordt er ook steeds gevaarlijker...
Ah wat jammer, ik heb nog geen auto...quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:54 schreef flipsen het volgende:
Wie komen er nou aankomende vrijdag allemaal naar Winterswijk voor een meeting? Geloof dat ik de enige ben
En het wordt er ook steeds gevaarlijker...
Ja, ik!quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:13 schreef k_man het volgende:
Wie is er wel eens in Thailand geweest? Is dat een beetje leuk, ook voor de wat gevorderde vakantievierders? Is het niet een beetje té toeristisch, overal aansluiten in de rij?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:04 schreef Blik het volgende:
Ben in juni voor de 2de keer vader geworden...
Ach ja, daar staat me iets van bij.quote:
Ah, mooi. In China viel het namelijk best mee. Misschien omdat daar vooral veel Chinese toeristen waren. En dan zie je het verschil niet zo.quote:Thailand is vooral heel simpel reizen denk ik. Het aansluiten in de rij valt wel mee (China is erger) en in het noord-oosten vind je gewoon weinig toeristen. Je zou ook door kunnen gaan naar Laos.
Welke tijd van 't jaar? En volgens mij is er een verslag van Se Lang, ergens in TRV, kijk daar eens naar.
Jij bent weer in NL? Dacht dat je nog daar zat eigenlijk. Ik rij vrijdagochtend vanuit Amsterdam, dus kan best iemand meenemenquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:28 schreef Gaoxing het volgende:
Ah wat jammer, ik heb nog geen auto...
Loi Krathong is een vreselijk lief festivalquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:32 schreef k_man het volgende:
Ik zou in november willen gaan. Als het goed is, is de regentijd dan voorbij en er is eind november een feest, zag ik: Loi Krathong. Met wensballonnen, drijvende kaarsjes en andere lichtjes. Ken je dat?
Ja joh, ik ben ont-KAA'd. En ik pm jequote:Op dinsdag 1 september 2015 20:39 schreef flipsen het volgende:
Jij bent weer in NL? Dacht dat je nog daar zat eigenlijk. Ik rij vrijdagochtend vanuit Amsterdam, dus kan best iemand meenemen
ik ga volgende week zondag vliegen naar Kaapverdië, op het eiland boavistaquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vertrek deze week naar Kaapverdie. Is er ineens een orkaan. De eerste sinds 1892.
Dat is mooi kloten. Wat zijn de voorspellingen? Verwachten ze veel schade?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vertrek deze week naar Kaapverdie. Is er ineens een orkaan. De eerste sinds 1892.
Valt mee qua schade volgens mij. Zit druk met werk dus niet heel nauwlettend gevolgd.quote:Op woensdag 2 september 2015 07:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is mooi kloten. Wat zijn de voorspellingen? Verwachten ze veel schade?
Ik weet eigenlijk niet eens naar welk eiland ik ga. Maar dan ga ik je wellicht onbewust tegenkomen..quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ga volgende week zondag vliegen naar Kaapverdië, op het eiland boavista
we landen op het eiland sal, ben benieuwd.
Dat klinkt als een uitstekend voorbereidde reis!quote:Op woensdag 2 september 2015 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens naar welk eiland ik ga. Maar dan ga ik je wellicht onbewust tegenkomen..
Ik ben heel benieuwd wat de gevolgen zijn als je toch niet op komt dagen voor je vlucht... komen ze je thuis halen? Mag je nooit meer KLM vliegen? Starten ze een strafzaak tegen je?quote:Annuleren
• Annuleren is niet toegestaan.
No-show
• Een no-show is niet toegestaan.
Ik ben wel eens niet terug gevlogen en heb daar verder niks meer over gehoord.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:45 schreef DutchTrain het volgende:
Pas maar wel op als je een ticket bij KLM boekt:
Uit de niet verborgen, goed leesbare ticketvoorwaarden van een KLM ticket dat ik deze week boekte:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat de gevolgen zijn als je toch niet op komt dagen voor je vlucht... komen ze je thuis halen? Mag je nooit meer KLM vliegen? Starten ze een strafzaak tegen je?
Heb ik ook wel eens gedaan, maar het staat nu (sinds kort?) in de goed leesbare voorwaarden in de mail met je ticket.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:47 schreef Fogel het volgende:
Ik ben wel eens niet terug gevlogen en heb daar verder niks meer over gehoord.
Het heeft altijd al in de slecht leesbare voorwaarden gestaan zover ik weet.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan, maar het staat nu (sinds kort?) in de goed leesbare voorwaarden in de mail met je ticket.
Je kan er een punthoofd van krijgen.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:47 schreef k_man het volgende:
Mja. Dublin komt vaker als aanbieding voorbij. Ik zou alleen niet weten waarom je erheen zou willen. Er is daar toch geen bal te zien of te doen?
Wij zijn er een jaar of 10 geleden geweest en ik vond het zeker voor herhaling vatbaar. Mooie natuur, vriendelijke mensen, begrijpelijk openbaar vervoer en ik ben dol op tempels.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:13 schreef k_man het volgende:
Napels (en Pompeii) en omstrekenquote:Op donderdag 3 september 2015 15:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waar gaat de reis heen DutchTrain?
Ik heb begin dit jaar Herculaneum bezocht. 2 uur lang met een gids rondgelopen, was zeer de moeite waard en kan een bezoek aanraden.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Napels (en Pompeii) en omstreken
Dank. Ik twijfelde nog over Herculaneum en Pompeii. Ik ga me er eens verder in verdiepenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb begin dit jaar Herculaneum bezocht. 2 uur lang met een gids rondgelopen, was zeer de moeite waard en kan een bezoek aanraden.
Ik kreeg de tip van iemand die zich er in verdiept had toen ik zei dat ik naar Pompei wilde, en heb zijn aanbeveling maar opgevolgd. Moet wel zeggen dat de gids erg goed was, had jaren als restaurateur (?) in Herculaneum gewerkt en kon echt goed en veel vertellen over wat we zagen. Zonder gids was het een heel andere beleving geweest en de informatie omtrent de gebouwen etc is schaars (maar ze zijn genummerd, dus er zal vast een of andere reference guide zijn).quote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dank. Ik twijfelde nog over Herculaneum en Pompeii. Ik ga me er eens verder in verdiepen
Ja, da's misschien een puntje van zorg. Hoewel ik me daar niet zo druk om maak. Ik heb wel riskantere bestemmingen bezocht (Jemen bijv).quote:Op donderdag 3 september 2015 17:17 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wij zijn er een jaar of 10 geleden geweest en ik vond het zeker voor herhaling vatbaar. Mooie natuur, vriendelijke mensen, begrijpelijk openbaar vervoer en ik ben dol op tempels.
Zou nu alleen wat voorzichtiger zijn ivm de veiligheidssituatie, maar ik ga er graag nog eens terug.
quote:In het busje speelt ‘Simone’ van The Kik, tot afgrijzen van de familie Van Rossem.
Maarten: ‘Dat zo’n lied überhaupt gemaakt wordt.’
Sis: ‘Ik vind het ook verschrikkelijk.’
Maarten: ‘Dat zingen in Nederland is toch een soort schimmelziekte geworden.’
Dat wist ik ook en daar had ik helemaal geen luisterbieb bij nodigquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dus nu weet ik dat Stalin veel zong en dat zijn vriendje Molotov daarbij piano of balalaika speelde.
Koop/regel dan een telefoon waar je wel apps op kunt zetten!quote:
Ben alweer terug. Sal was het.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitstekend voorbereidde reis!
Ik zit nog steeds met mijn najaarsvakantie te prutsen.
Iran staat in de planning voor het voorjaar en ik wilde dit najaar eigenlijk een cursus Frans doen bij de Alliance Francaise, maar dat botst weer een beetje met 2 weken weg willen. Dus nu zat ik te denken een cursus Frans in het buitenland te gaan doen.
Zou Guadeloupe een beetje leuk zijn?
Waar een 5,5 jarige vertraging wel niet goed voor isquote:
Wie houdt er niet van?quote:
Geen idee, maar het zijn vast nare mensen als ze niet van ze houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2015 15:38 schreef k_man het volgende:
Zo zo, hč hč, nou nou, poe poe, eindelijk klaar met de foto's van mijn bezoek aan New York in maart...Zitten hele fijne platen tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Volgt.
Zo zo, hč hč, nou nou, poe poe, eindelijk klaar met de foto's van mijn bezoek aan New York in maart...Ik heb geen tijd (en een kutverbinding), dus ik kijk volgende week even verder. Maar van wat ik zag was het weer een typische k_man serie. En dat mag je als compliment opvattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Zo zo, hč hč, nou nou, poe poe, eindelijk klaar met de foto's van mijn bezoek aan New York in maart...Erg mooi! Kom maar op met ChicagoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
Vliegen was stukken goedkoper en de Thalys wil wel eens onnodig lang stil blijven staan de laatste tijd.quote:Op zondag 20 september 2015 10:33 schreef Fogel het volgende:
Is de trein niet handiger? Totaal tijdverbruik scheelt toch niet zoveel?
En sterkte...
quote:Op zondag 20 september 2015 12:05 schreef Hik het volgende:
Hik was maar heel even terug. Maar er wordt nog steeds gereisd hoor...![]()
http://neve.gaatverweg.nl
Zo zo, hč hč, nou nou, poe poe, eindelijk klaar met de foto's van mijn bezoek aan New York in maart...Mooi! Duurde wel even voor ik in de gaten had dat er een tweede pagina ook was. Wist niet dat je een Björk fan bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
Dank je!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mooi! Duurde wel even voor ik in de gaten had dat er een tweede pagina ook was. Wist niet dat je een Björk fan bent.
Zo post ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |