abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153436431
Ik ben gewoon benieuwd waar je heen gaat op vakantie, zit je dan in een appartement, hotel of...

Ts zit in september 2 weken in Noord-Spanje, vliegtuig, huis en auto geboekt/gehuurd, ik ben niet zo van het georganiseerde.

Ik ben benieuwd..

[ Bericht 3% gewijzigd door WhateverWhatever op 11-06-2015 12:33:27 ]
pi_153436541
Midden juli een weekje Denemarken op een camping met vrienden om te zuipen. ;)
Daarna ben ik een paar dagen in Nederland voor de laatste dingen, want daarna ga ik 1 week naar Istanboel, 9 dagen naar Cyprus (autootje gehuurd), 4 dagen Athene en als afsluiter 1 dagje Rome. In totaal 3 weken. :)
pi_153437007
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:15 schreef Etsu het volgende:
Daarna ben ik een paar dagen in Nederland voor de laatste dingen, want daarna ga ik 1 week naar Istanboel, 9 dagen naar Cyprus (autootje gehuurd), 4 dagen Athene en als afsluiter 1 dagje Rome. In totaal 3 weken. :)
Lekker vooruitzicht! ^O^
pi_153437757
Weekend Biddinghuizen. :7 (Festival)

Voor de rest moet ik op de zaak letten omdat bijna iedereen op vakantie gaat. Dus ik ga lekker op wintersport als het uitkomt, of een last-minute na de zomer.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:44:13 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_153438679
Nog niet echt concrete plannen gemaakt. Zal wel een paar keer in Turkije, Griekenland, Servie, Macedonie en Kosovo eindigen. Eind van de zomer ook nog eventjes op vakantie in Nederland.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:53:46 #6
78918 SeLang
Black swans matter
pi_153438924
- De hele maand juli solo te voet met rugzak + tentje door arctisch Zweden, 450km Kungsleden trek

- Vanaf eind oktober 5 weken solo met rugzak + tentje door Patagonië (zuid Argentinië / Chili), af en toe treks maken van een aantal dagen maar de grote afstanden tussen plaatsen met bussen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_153440201
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:53 schreef SeLang het volgende:
- De hele maand juli solo te voet met rugzak + tentje door arctisch Zweden, 450km Kungsleden trek

- Vanaf eind oktober 5 weken solo met rugzak + tentje door Patagonië (zuid Argentinië / Chili), af en toe treks maken van een aantal dagen maar de grote afstanden tussen plaatsen met bussen.
Zo niet mijn ding, maar lijkt mij wel een avontuur, suc6 alvast!
pi_153440836
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 12:15 schreef Etsu het volgende:
Klinkt wel heel cool. Alleen 1 dagje Rome...Ik had aan 5 dagen amper genoeg :p.

Ik vlieg naar Guatemala eind september en vlieg 3 weken later vanuit Belize terug naar Nederland. Weet iemand of je in oktober goed kan snorkelen in Belize qua zicht, ondanks het regenseizoen. In Costa Rica viel dat vorig jaar wel ietsjes tegen namelijk.
pi_153440935
in November 8 maanden naar Japan(Osaka).
Verblijf in een appartement dat ik huur, met bad/douche/keuken.
pi_153441210
over 3 maanden rondje namibië
pi_153441353
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:13 schreef Roger_ het volgende:
over 3 maanden rondje namibië
Wat is daar zoal te doen? Heb altijd bij Namibië en omgeving het idee dat het één grote kale dorre vlakte is met amper inwoners.
pi_153441415
Met z'n 4e in de auto naar Kroatië voor 2 weken, eerst wat dagen Zagreb en dan door naar Split.
pi_153441563
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:18 schreef Funk__Doc het volgende:

[..]

Wat is daar zoal te doen? Heb altijd bij Namibië en omgeving het idee dat het één grote kale dorre vlakte is met amper inwoners.
Ik zelf vind Namibië gewoon een geweldig land, je hebt er de Kalahari, en de Namib wat heel droog is, maar dan rij je door de middele of no where over een gravel weg, en dan in eens staan er olifanten langs de weg, als of dat heel gewoon is. Maar er zijn ook groenere gebieden, Etosha is net een geweldig wat betreft dieren. Als je daar bent geweest, vind je geen ruk meer aan het Krugerpark.
Het is dun bevolkt, maar vredig, niet agressief, de blanke Zuid Afrikaanse cultuur gemengd met de vele lokale culturen, en dan ook nog dat het een oude Duitse kolonie is geweest.
Voor de harde weg liefhebbers, er zijn goeie verbindingen met teer en gravel wegen. Maar als je het ruig wilt, zijn er ook wegen die alleen te herkennen zijn aan het streepje op je GPS.
pi_153441751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef Funk__Doc het volgende:

[..]

Klinkt wel heel cool. Alleen 1 dagje Rome...Ik had aan 5 dagen amper genoeg :p.

Ik vlieg naar Guatemala eind september en vlieg 3 weken later vanuit Belize terug naar Nederland. Weet iemand of je in oktober goed kan snorkelen in Belize qua zicht, ondanks het regenseizoen. In Costa Rica viel dat vorig jaar wel ietsjes tegen namelijk.
We hebben een tussenoverstap van 12 uur in Rome vanuit Istanbul naar Amsterdam, dus een dagje erop uit :)
  donderdag 11 juni 2015 @ 17:32:55 #15
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_153444636
misschien dresden keulen ardennen
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
  donderdag 11 juni 2015 @ 17:40:50 #16
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_153444831
Net 16 dagen VS/Canada oostkust gedaan. Huurauto en meestal hotels ter plaatse geregeld. In Boston hadden we hotel wel gereserveerd.

Over 3 weken 10 dagen rondrit huurauto Ierland, alle hotels gereserveerd. Dublin-Galway en dan langs de westkust omhoog, dan weer terug naar Dublin. Ff kijken of ik mijn flessenpost uit de VS nog zie drijven. :P

Eind september/ begin oktober klein weekje naar Napels/Rome of Malta/Sicilië oid.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_153444936
Juli een maand Engeland op vakantie. Vervolgens kijken of ik er een baan kan krijgen, heb binnenkort al een sollicitatiegesprek daar :). Als het lukt werk ik er een jaar.

Verder nog 2 weken naar Griekenland eind september/begin oktober.
En aan het eind van het jaar tot slot 2 weken naar Egypte :).
pi_153456161
Wij gaan dit jaar naar Estland!
(http://loodusegakoos.ee/hiking-route/oandu-ikla-375-km) we gaan deze route lopen en voor Estland hebben we 3 week uitgetrokken (Tallinn verkennen, andere steden etc.). Na deze wandeltocht plakken we er nog 1 weekje Dubrovnik achteraan.

De hele maand augustus lekker weg O+
pi_153460610
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:20 schreef _Loki het volgende:
Met z'n 4e in de auto naar Kroatië voor 2 weken, eerst wat dagen Zagreb en dan door naar Split.
Split is top!
Als je tijd over hebt ook nog naar het eilandje Hvar gaan. Kan je vanaf Split met de boot naar toe.

Ikzelf ga met vriendin 2 weken naar Italie.
Eerst 4 dagen Rome. Daarna een nacht of 5 naar Sorrento (vanaf Rome met de trein) en daarna nog naar Salerno.
Dan nog 1 nachtje Rome en terug naar huis.

Overnachten in hotels en op een camping.
En hebben een retourvlucht naar Rome vanaf Zaventem.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:44:16 #20
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_153469203
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 15:03 schreef totalvamp het volgende:
in November 8 maanden naar Japan(Osaka).
Verblijf in een appartement dat ik huur, met bad/douche/keuken.
Cool, zal echt een cultuurshock worden, wel een mooie ervaring.
pi_153469762
Weekendje Keulen, lange weekend naar Dublin en bijna 3 weken Zuid-Oost Europa (Bulgarije/Macedonie).

In september nog 2 dagen Londen; waarschijnlijk nog een weekendje naar Berlijn.

In december en januari waarschijnlijk naar Centraal Amerika, maar we moeten nog een bestemming uitkiezen.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
  vrijdag 12 juni 2015 @ 14:18:06 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_153470205
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 14:02 schreef miro86 het volgende:
Weekendje Keulen, lange weekend naar Dublin en bijna 3 weken Zuid-Oost Europa (Bulgarije/Macedonie).

In september nog 2 dagen Londen; waarschijnlijk nog een weekendje naar Berlijn.

In december en januari waarschijnlijk naar Centraal Amerika, maar we moeten nog een bestemming uitkiezen.
Eindelijk een baas die naar het zuidoosten gaat _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_153470322
Eind deze maand weekje Marrakech in een riad en eind augustus 2 weken Las Vegas in een hotel.
Chain SMOKING. Pill POPPING. Drunken INSANITY.
Sign me up, darling
  vrijdag 12 juni 2015 @ 14:23:56 #24
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_153470393
Volgende week 3 nachten Friesland :) en in februari op wintersport!
pi_153470908
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 06:27 schreef Cracker26 het volgende:

[..]

Split is top!
Als je tijd over hebt ook nog naar het eilandje Hvar gaan. Kan je vanaf Split met de boot naar toe.

Daar hebben we zeker tijd voor, goede tip! Dank je :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')