Lekker vooruitzicht!quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:15 schreef Etsu het volgende:
Midden juli een weekje Denemarken op een camping met vrienden om te zuipen.![]()
Daarna ben ik een paar dagen in Nederland voor de laatste dingen, want daarna ga ik 1 week naar Istanboel, 9 dagen naar Cyprus (autootje gehuurd), 4 dagen Athene en als afsluiter 1 dagje Rome. In totaal 3 weken.
Zo niet mijn ding, maar lijkt mij wel een avontuur, suc6 alvast!quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:53 schreef SeLang het volgende:
- De hele maand juli solo te voet met rugzak + tentje door arctisch Zweden, 450km Kungsleden trek
- Vanaf eind oktober 5 weken solo met rugzak + tentje door Patagonië (zuid Argentinië / Chili), af en toe treks maken van een aantal dagen maar de grote afstanden tussen plaatsen met bussen.
Klinkt wel heel cool. Alleen 1 dagje Rome...Ik had aan 5 dagen amper genoeg :p.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:15 schreef Etsu het volgende:
Midden juli een weekje Denemarken op een camping met vrienden om te zuipen.![]()
Daarna ben ik een paar dagen in Nederland voor de laatste dingen, want daarna ga ik 1 week naar Istanboel, 9 dagen naar Cyprus (autootje gehuurd), 4 dagen Athene en als afsluiter 1 dagje Rome. In totaal 3 weken.
Wat is daar zoal te doen? Heb altijd bij Namibië en omgeving het idee dat het één grote kale dorre vlakte is met amper inwoners.quote:
Ik zelf vind Namibië gewoon een geweldig land, je hebt er de Kalahari, en de Namib wat heel droog is, maar dan rij je door de middele of no where over een gravel weg, en dan in eens staan er olifanten langs de weg, als of dat heel gewoon is. Maar er zijn ook groenere gebieden, Etosha is net een geweldig wat betreft dieren. Als je daar bent geweest, vind je geen ruk meer aan het Krugerpark.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:18 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Wat is daar zoal te doen? Heb altijd bij Namibië en omgeving het idee dat het één grote kale dorre vlakte is met amper inwoners.
We hebben een tussenoverstap van 12 uur in Rome vanuit Istanbul naar Amsterdam, dus een dagje erop uitquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Klinkt wel heel cool. Alleen 1 dagje Rome...Ik had aan 5 dagen amper genoeg :p.
Ik vlieg naar Guatemala eind september en vlieg 3 weken later vanuit Belize terug naar Nederland. Weet iemand of je in oktober goed kan snorkelen in Belize qua zicht, ondanks het regenseizoen. In Costa Rica viel dat vorig jaar wel ietsjes tegen namelijk.
Split is top!quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:20 schreef _Loki het volgende:
Met z'n 4e in de auto naar Kroatië voor 2 weken, eerst wat dagen Zagreb en dan door naar Split.
Cool, zal echt een cultuurshock worden, wel een mooie ervaring.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:03 schreef totalvamp het volgende:
in November 8 maanden naar Japan(Osaka).
Verblijf in een appartement dat ik huur, met bad/douche/keuken.
Eindelijk een baas die naar het zuidoosten gaatquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:02 schreef miro86 het volgende:
Weekendje Keulen, lange weekend naar Dublin en bijna 3 weken Zuid-Oost Europa (Bulgarije/Macedonie).
In september nog 2 dagen Londen; waarschijnlijk nog een weekendje naar Berlijn.
In december en januari waarschijnlijk naar Centraal Amerika, maar we moeten nog een bestemming uitkiezen.
Daar hebben we zeker tijd voor, goede tip! Dank jequote:Op vrijdag 12 juni 2015 06:27 schreef Cracker26 het volgende:
[..]
Split is top!
Als je tijd over hebt ook nog naar het eilandje Hvar gaan. Kan je vanaf Split met de boot naar toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |