quote:
Elke stad heeft wel zijn eigen zaakjes, is onze ervaring. Café Fire schrijven we op.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:40 schreef BERxBER het volgende:
De winkels zijn vrijwel het zelfde als bijna in elke stad. Je kan heerlijk eten en drinken bij cafe fire. heel gezellig. Als je in de avond ergens drankje wil gaan drinken moet je ook in die straat zijn of in de doelensteeg
Goede tips.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
Lekkerste ijsjes? Bij Min 12 moet je zijn
Misschien een bezoekje aan Boomsma brengen?
http://www.boomsma.frl/pagina/6/museum.html?age=yes
Het heet niet Café Fire maar Fire Caféquote:Op donderdag 2 april 2015 15:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Elke stad heeft wel zijn eigen zaakjes, is onze ervaring. Café Fire schrijven we op.
[..]
Goede tips.
Vind Fire weinig bijzonder eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het heet niet Café Fire maar Fire CaféKlein detail.
Ik heb een kleine collectie van Renault 4 modelauto's.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je interieurs interessant vind of toe bent aan een nieuwe keuken moet je naar Resedential Interiors op de Groentemarkt. Op 20 meter van de Min 12, waar je inderdaad het lekkerste ijs haalt. In de St Jacobsstraat zit de treinenpassage, leuk als je van miniatuurauto's of treintjes houd![]()
Gewoon de hele dag in het bierhuis zitten.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
elke zondag is koopzondag, maar ik verwacht dat het komende zondag wel extreem rustig is ja...
dan mag je de treinenpassage niet missen. Als je in de winkel bent eerst gang in gaan, in de kast aan het eind van die gang staan de Renaultjes.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb een kleine collectie van Renault 4 modelauto's..
nee, paasraces dit weekendquote:Op donderdag 2 april 2015 16:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag in het bierhuis zitten.
oh. Houd niet van auto's.quote:
Reisstekkers, tolsticker voor op de sjnelwei, plus je dubbelloops Remington voor als de inboorlingen zich niet kunnen gedragen.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
En even Friese euro's halen bij het GWK.
Dat is een hele goede, duidelijke en specifieke tip. M'n vriendin zal blij zijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
dan mag je de treinenpassage niet missen. Als je in de winkel bent eerst gang in gaan, in de kast aan het eind van die gang staan de Renaultjes.
Zie net op hun site dat de Treinenpassage altijd gesloten is op zondag.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
elke zondag is koopzondag, maar ik verwacht dat het komende zondag wel extreem rustig is ja...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |