Klinkt als een slechte filmquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb The Devil's Double gekeken!
Nou, eigenlijk was het best een prima film!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klinkt als een slechte film
Mooooooiquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was het best een prima film!
Gaat over de double van de zoon van Saddam destijds.quote:
Klinkt wel interessant, misschien zo downloadenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gaat over de double van de zoon van Saddam destijds.
Was best interessant.
Staat eventueel op Netflix (NL).quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant, misschien zo downloaden
Heb ik nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Staat eventueel op Netflix (NL).
Qua NL hiphoptrack maybe wel jaquote:
Geen idee, dat genre probeer ik altijd te ontwijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Qua NL hiphoptrack maybe wel ja
samequote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee, dat genre probeer ik altijd te ontwijken
kreeft is beterquote:
Persoonlijk ben ik dat niet met je eensquote:
dat kan toch persoonlijk vidn ik Stick Bukowski het beste wat NL hiphop biedt en dan gewoon de hele EPquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik dat niet met je eens![]()
Maar hallo
Wat is je lievelingseten?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Moeder vraagt of ik langs kom om te blijven eten, maar eigenlijk wil ik GTA spelen.
Zegt ze dat ze mijn favoriete eten maakt.
Bitch found my weakness.
zeg dat ze het moet komen brengen #winningquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Moeder vraagt of ik langs kom om te blijven eten, maar eigenlijk wil ik GTA spelen.
Zegt ze dat ze mijn favoriete eten maakt.
Bitch found my weakness.
wrapsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is je lievelingseten?
plz, dan stoort ze mijn sessie alsnog.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeg dat ze het moet komen brengen #winning
wraps met?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wraps
[..]
plz, dan stoort ze mijn sessie alsnog.
met roadkill stinkdier?quote:
Ik heb de afspraak verzet naar morgen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wraps met?
Zou gewoon gaan, volvreten
zou het proberenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb de afspraak verzet naar morgen.
Mijn autisme kan het niet aan om op zo'n korte termijn mijn bestaande planning te wijzigen.
[..]
zou het proberen
Nog nooit op durven klikken.quote:
quote:
Leuk wel, die lui zijn zo makkelijk te trollen.quote:
had er voor tot kort nooit last van maar sinds mijn account om de een of andere reden in het nederlands staat krijg ik steeds nederlandse streamers bij aanbevolen broadcastsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Leuk wel, die lui zijn zo makkelijk te trollen.
Laatst een Nederlandse streamer, ik zo ''don't call me fat'', hij; ''w0w, ik ben niet eens met 'm aan 't bellen waar de fuck heeft die gast het over?''
rip
ja gvd dat heb ik dus ook -.-quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had er voor tot kort nooit last van maar sinds mijn account om de een of andere reden in het nederlands staat krijg ik steeds nederlandse streamers bij aanbevolen broadcasts
Oh god...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Leuk wel, die lui zijn zo makkelijk te trollen.
Laatst een Nederlandse streamer, ik zo ''don't call me fat'', hij; ''w0w, ik ben niet eens met 'm aan 't bellen waar de fuck heeft die gast het over?''
rip
ik zal je followenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
zal ik harry potter en de geheime kamer streamen?
KoningJan?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh god...Ik heb er 1 aangeklikt en het bloed komt me uit m'n oren. Wat een tenenkrommende rommel.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
zal ik harry potter en de geheime kamer streamen?
quote:
quote:
Bingo!quote:
zal zo eens kieknquote:
Zit die Peter nog in de chat? Wat een mongool is dat.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bingo!
Met 10 viewers meer mods laten aanrukken.
IB4 fapstreamquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
ga eerst ff douchen en dan alles klaarzetten
Ja, die zit er nog wel in.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
zal zo eens kiekn
[..]
Zit die Peter nog in de chat? Wat een mongool is dat.
Zou kijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, die zit er nog wel in.
Dit was wel een vermakelijke stream. 2 strippers en een horrorgame.![]()
[ afbeelding ]
Stiekem hoop ik dat WP straks ook zo'n broekje aan heeft.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat WP straks ook zo'n broekje aan heeft.
hahaha wp heeft een vierkante ass, confirmedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
en mijn billen zijn niet zo mooi rond
ja zo ben nog bezig met geluid enzoquote:
hoi fylaxquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Haha echt grappig ik bekijk dit topic zoals magnetronkoffie hier aanraad: ONZ / Minimum aantal posts per pagina op fok is bekend! en het leest superkut. Echt geweldig!
hoi kanoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Haha echt grappig ik bekijk dit topic zoals magnetronkoffie hier aanraad: ONZ / Minimum aantal posts per pagina op fok is bekend! en het leest superkut. Echt geweldig!
Waar heb ik dit aan verdiend.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja zo ben nog bezig met geluid enzo
[..]
hoi fylax
Permaban.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:15 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.twitch.tv/sonyatheevil
haar mond is scheef
zondequote:
zeker, beetje clevage enteasen, zulkecvsletten moet je gewoon keihard suckerpunchen en kapot neuken met hun geteasequote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Echt, ez money hoor als mokkel op Twitch
Dus WP, pas maar op. Niet te veel showen, anders komt PeZu je anus even penetreren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker, beetje clevage enteasen, zulkecvsletten moet je gewoon keihard suckerpunchen en kapot neuken met hun getease
mits clevagequote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dus WP, pas maar op. Niet te veel showen, anders komt PeZu je anus even penetreren.
Sommige tho...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker, beetje clevage enteasen, zulkecvsletten moet je gewoon keihard suckerpunchen en kapot neuken met hun getease
Ik las treinen ipv tranen... New username too stronk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:23 schreef Treinhoer het volgende:
Gewoon je blauw aderige yoghurtpomp campinghard in haar keeltje raggen tot de tranen langs haar wangetjes biggelen.
grossquote:
Inderdaad. Tenonder gegaan aan /b raid.quote:
als er treinen langs je wangetjes biggelen dan moet je je toch eens zorgen gaan maken. Ik vrees dat de dood dan vrij rap intreedt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik las treinen ipv tranen... New username too stronk.
le toucan had arrived?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Inderdaad. Tenonder gegaan aan /b raid.
Zou multiplayer tagteamen!quote:
Dat vrees ik ook wel. Misschien maar eens een bak koffie halen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:27 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
als er treinen langs je wangetjes biggelen dan moet je je toch eens zorgen gaan maken. Ik vrees dat de dood dan vrij rap intreedt.
Dat! ze zag er op een gegeven moment uit als een clown met alle lipstick. Toen op een gegeven moment haar paypall was gehackt was de lol van het streamen wel verdwenen.quote:
iddquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat! ze zag er op een gegeven moment uit als een clown met alle lipstick. Toen op een gegeven moment haar paypall was gehackt was de lol van het streamen wel verdwenen.
Tetten & Domo gespot.quote:
Dat clipje waar ze die jongen overhalen om z'n GPU met tandpasta te besmeren en in de magnetron te doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
<message deleted by System32>
echt hequote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat clipje waar ze die jongen overhalen om z'n GPU met tandpasta te besmeren en in de magnetron te doen.![]()
bestaat je wachtwoord uit 27763 tekens?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
ja ja ja
even inloggen bij twitch en dan ga ik live
Ik wil dit ook doenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:27 schreef wietparkiet het volgende:
om de een of andere reden wilt hij niet live rip
lekker pepquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb voel me zo energiek terwijl ik niet heb geslapen, nice
Hoezo werkt HP nietquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat die op mijn laptop staat die issues heeft
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
denk dat ik over kwartiertje half uurtje weer online ben
Dit is beterquote:
#Geenpeil ookquote:
Lang geledenquote:
Dat valt wel mee jongedame.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:37 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Lang geledenHoe maakt u het?
Ja prima, eindelijk weer naar school.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat valt wel mee jongedame.
Het gaat uitstekend, dank u.
En met u?
Voor zover ik ben bijgekomen van mijn vakantie, wel goed!quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor zover ik ben bijgekomen van mijn vakantie, wel goed!
En daar?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:40 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja prima, eindelijk weer naar school.![]()
De fucking helft van de zomervakantie op bed hebben gelegen__!!
Engeland, Duitsland en Polen. Daar kwam nog een verhuizing bij en wat gezeur met douane.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:43 schreef broccoli. het volgende:
[..]
[..]
Waar ben je naartoe geweest?
#deluieleefquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:40 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja prima, eindelijk weer naar school.![]()
De fucking helft van de zomervakantie op bed hebben gelegen__!!
Die hele playlist is goud!quote:
Ben je naar het buitenland verhuisd?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Engeland, Duitsland en Polen. Daar kwam nog een verhuizing bij en wat gezeur met douane.
Waarom lig je de helft van je zomervakantie op bed?
Nee, andere kant van mijn kleine stadje.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:48 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ben je naar het buitenland verhuisd?
Wel chill overigens, zoeen vakantie
Ik ben een beetje een slaapkop zegmaar. 12 uur op bed en 12 uur iets doen is een beetje de regel bij mij.
Wat schattig.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, andere kant van mijn kleine stadje.Wat zonder auto nog een hele klus blijkt te zijn.
Ah, dat is redelijk hetzelfde ritme. Behalve tijdens het reizen of op een festival.
Elk jaar naar Woodstock.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:52 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wat schattig.
Ben je op festivals geweest?
Cool!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Elk jaar naar Woodstock.![]()
En wat kleinere onbekende festivals onderweg naar Woodstock.
Moet ik dat eerst downloaden...quote:
Wat/waar is het? Misschien wel, ik ben wel in voor wat nieuws.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Cool!Ga je volgend jaar ook naar Bangface?
quote:
Een weekend vol met electronische muziek, idioten, verkleedpartijen en andere leuke activiteiten! Het is net carnaval maar dan de leuke versie ervan zegmaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moet ik dat eerst downloaden...
[..]
Wat/waar is het? Misschien wel, ik ben wel in voor wat nieuws.
Ooh vet die foto'squote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:00 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Een weekend vol met electronische muziek, idioten, verkleedpartijen en andere leuke activiteiten! Het is net carnaval maar dan de leuke versie ervan zegmaar.
Het wordt in de buurt van Liverpool gehouden.
http://www.bangface.com/
Ook al hou je niet van de muziek, de sfeer is zo episch dat je gewoon moet komen.
En dat zeggen meerdere mensen. :p
Mocht je geen groepje kunnen vinden, pm me maar, dan mag je wel met ons groepje meequote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooh vet die foto's![]()
En als het op verkleden aankomt dan ben ik sowieso wel in.![]()
* Sardu gaat deze even noteren voor volgend jaar.
Dat ga ik onthouden. Ik weet niet of ik veel van m'n vrienden mee ga krijgen naar zo'n feest.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:05 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Mocht je geen groepje kunnen vinden, pm me maar, dan mag je wel met ons groepje mee
Klinkt als Woodstock. Waar het feest meer op de camping is dan voor het hoofdpodium.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:08 schreef broccoli. het volgende:
Ik ben tot nu toe 2 keer geweest. Eerste keer vond ik de muziek op een paar acts na helemaal niks, maar de sfeer maakt inderdaad heel veel goed. Ben nog nooit zo vaak aangesproken door mensen, heb nog nooit met zoveel vreemde mensen een random feestje gebouwd. :p
Dit jaar was ook heel leuk <3 Muzikaal gezien kon ik het wel waarderen, maar de echte feestjes waren er pas in de chalets van de crews zegmaar. Ik ben uitgenodigd door een ander huisje om bij hun te chillen, en met eentje heb ik intensief contact nu. Een andere avond kwam ik een andere Nederlander tegen en toen mocht ik ook gewoon mee. Da's wel tof. :p
Enthousiasme.
Een weekend is ook best lang idd. :pquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat ga ik onthouden. Ik weet niet of ik veel van m'n vrienden mee ga krijgen naar zo'n feest.
Dat is niet eens zo erg. 10 dagen op een festival is lang.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:10 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Een weekend is ook best lang idd. :p
Nee duh, dan is het feest net begonnen. :pquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo erg. 10 dagen op een festival is lang.
En net als Nature One. :pquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat ga ik onthouden. Ik weet niet of ik veel van m'n vrienden mee ga krijgen naar zo'n feest.
[..]
Klinkt als Woodstock. Waar het feest meer op de camping is dan voor het hoofdpodium.
Better bring some acid.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:13 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee duh, dan is het feest net begonnen. :p
(Ik heb een teknival moeten missen die zo lang duurde ongeveer![]()
)
Street/vert of longboard?quote:
Acid lijkt me wel leuk maar niet op een festivalquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Better bring some acid.
[..]
Street/vert of longboard?
Ik heb namelijk nog een deck en een setje trucks liggen waar ik niets mee doe.
Eerste keer zou ik het niet op een festival doen, het is wel heel erg setting afhankelijk en liever de eerste keer wat meer rust om je heen. Het maakt mij niet zoveel uit, ik kan prima een week spacend op een festival rondlopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:16 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Acid lijkt me wel leuk maar niet op een festival
Gewoon, street.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:16 schreef Sardu het volgende:
Street/vert of longboard?
Ik heb namelijk nog een deck en een setje trucks liggen waar ik niets mee doe.
Dat heb ik met alle drugs, behalve speed. Maak je je daar maar geen zorgen over dus.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eerste keer zou ik het niet op een festival doen, het is wel heel erg setting afhankelijk en liever de eerste keer wat meer rust om je heen. Het maakt mij niet zoveel uit, ik kan prima een week spacend op een festival rondlopen.
film jezelf naaktquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:22 schreef broccoli. het volgende:
Ik heb zin om een horrorfilm te maken
quote:
Ik kan zo geen voorbeeld van het deck vinden. Is wel geschikt voor street. Trucks zijn wat breder, wat opzich wel fijn is voor vert. Mocht je alleen een beetje cruizen en geen 14 stair willen kickflippen dan zou je er wel wat aan hebben.quote:
Ik houd niet zo van speed.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:20 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dat heb ik met alle drugs, behalve speed. Maak je je daar maar geen zorgen over dus.
Heb je al een script?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:22 schreef broccoli. het volgende:
Ik heb zin om een horrorfilm te maken
Da's juist 1 van mijn favorieten, juist omdat ik dan niet de weg kwijtraak.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan zo geen voorbeeld van het deck vinden. Is wel geschikt voor street. Trucks zijn wat breder, wat opzich wel fijn is voor vert. Mocht je alleen een beetje cruizen en geen 14 stair willen kickflippen dan zou je er wel wat aan hebben.
[..]
Ik houd niet zo van speed.Geef mij de psychedelica maar of zo hier en daar een pilletje.
Nee, die wilde ik natuurlijk eerst schrijven.quote:
Dat is dan ook de reden dat ik er niet zoveel aan vind en het is ranzig. De weg kwijt raken is 1 van mijn specialiteiten.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:28 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Da's juist 1 van mijn favorieten, juist omdat ik dan niet de weg kwijtraak.Kan snel van slag raken van andere drugs, omdat er teveel prikkels binnenkomen.
Alleen word ik strontvervelend van speed. :p
Need help?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:28 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee, die wilde ik natuurlijk eerst schrijven.
Grote lijnen van het verhaal staan al op papier uyteraerd.
Het heeft wel een bepaalde bijsmaak als je begrijpt wat ik bedoel. :pquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat ik er niet zoveel aan vind en het is ranzig. De weg kwijt raken is 1 van mijn specialiteiten.
Oh echt?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Need help?Ik krijg binnenkort ook beschikking over een studio, kan je 'm nog opnemen ook.
Aight aight, kan wel een keer vervanging gebruikenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:27 schreef Sardu het volgende:
Ik kan zo geen voorbeeld van het deck vinden. Is wel geschikt voor street. Trucks zijn wat breder, wat opzich wel fijn is voor vert. Mocht je alleen een beetje cruizen en geen 14 stair willen kickflippen dan zou je er wel wat aan hebben.
Deck mag je opzich zo wel hebben. Is wel gebruikt maar niet heel intensief, omdat ik vrij snel na aanschaf moest stoppen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight aight, kan wel een keer vervanging gebruiken
Wat moet zo'n grapje kosten?
Ja, die bijsmaak ligt mij totaal niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:31 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Het heeft wel een bepaalde bijsmaak als je begrijpt wat ik bedoel. :p
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar jou
Ja tuurlijk. Locatie is afhankelijk van jezelf en de kwaliteit die je eist. Er zijn genoeg leuke locaties in NL waar je wel iets op kan nemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:32 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Oh echt?
Nee ik wil het eerst zelf proberen.Je mag 'm anders nakijken als je wil.
Het leek me stiekem ook wel leuk om alles op locatie op te nemen, maar dat zal waarschijnlijk niet lukken.
Ik bedoel met de bijsmaak het gevoel dat je krijgt als dat ranzige spul je mond in loopt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, die bijsmaak ligt mij totaal niet.
[..]
Ja tuurlijk. Locatie is afhankelijk van jezelf en de kwaliteit die je eist. Er zijn genoeg leuke locaties in NL waar je wel iets op kan nemen.
Laatste keer was oudjaarsnacht. Toen had ik wat gekregen van een goede vriend en zonde om het niet op te maken. Maar ik blijf net zo wakker op biertjes en acid als ik op speed zou kunnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:40 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik bedoel met de bijsmaak het gevoel dat je krijgt als dat ranzige spul je mond in loopt.
Zo van dat je weet dat er iets goed te gebeuren staat
Locatie is in handen van de gemeente, denk niet dat zij dat zomaar toelaten. Kan allichtelijk een poging wagen, want wie niet waagt wie niet wintMaar dat is in een later stadium pas. Daar ga ik me nu nog geen zorgen over maken.
En de kutspin met z'n luide stem.quote:
ja maar de spin was lang niet zo'n struggle als de slangquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
En de kutspin met z'n luide stem.
Maar speed moet je ook niet doen om wakker te blijven. :p Al is dat uiteraard mijn mening.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Laatste keer was oudjaarsnacht. Toen had ik wat gekregen van een goede vriend en zonde om het niet op te maken. Maar ik blijf net zo wakker op biertjes en acid als ik op speed zou kunnen.
Een alternatief voor locatie is ook vaak niet moeilijk om te vinden. Anders lekker over een hek klimmen.
Midgetzombieslayers pt2quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
misschien kan ik die andere dwerg ook wel strikken om l4d2 te doen dan
Gimme recipequote:
quote:
One Plus Twoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
Welke telefoon zouden jullie op dit moment kopen?
cripquote:
3310quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
even wachten met de nieuwe iphonequote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
Hallonquote:
Aightquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:31 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Hallon
Ik ga naar Berlijn in oktober.
Zeg je geen hoi terug ofzo?quote:
Kom een keer per week bij/voor mij koken aubquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Ziek lekker gekookt weer, chef.
Bedankt Surge. Geen probleem, chef.
okquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom een keer per week bij/voor mij koken aub
supppp?quote:
rorooooquote:
Dit idd, y u no give mequote:
Ik ben wel judgequote:
wejo.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:03 schreef Klojo120 het volgende:
Hallo lang geleden zijn er ook nog leuke mensen?
quote:
lieg niet kutdwergquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]om je vraag te beantwoorden: Alleen maar leuke mensen hier
behalve wpquote:
Nou daar hoopte ik dus niet op. Dan ben ik weer wegquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]om je vraag te beantwoorden: Alleen maar leuke mensen hier
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nou daar hoopte ik dus niet op. Dan ben ik weer weg
nee jullie zijn beide dwergen en kaboutersquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Snow was toch dwerg? Ik ben kabouter toch?
Kopen via invite, wat.quote:
gemeenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee jullie zijn beide dwergen en kabouters
Dat kan ookquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee jullie zijn beide dwergen en kabouters
Dat is fijnquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn leidinggevende noemde mij vandaag Roro en ze zit niet eens op FOK!
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:45 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn leidinggevende noemde mij vandaag Roro en ze zit niet eens op FOK!
Dat was ik jaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:49 schreef Ro-ald het volgende:
Sowieso heeft SV mijn leidinggevende een bericht gestuurd op Facebook dat ze mij Roro moet noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |