cevichequote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:35 schreef Ceviche het volgende:
Ik dacht: ik kijk even op ibood: ja hoor, ssd![]()
Handig man, kan je nog sneller fokken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:35 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb ook geen gebaksvorkjes in het zelfde design als de rest van bestek. Gewoon blokker of hema ofzo een hele lading gehaald.quote:
een box.quote:
En cinderella zooiquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:35 schreef Ceviche het volgende:
neuj, ja ergens een ssdtje geloof ik.quote:
ik wil op zich wel een nieuwe bestekset, maar dan wel een complete, met serveerlepels, taartschep en de hele reutquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb ook geen gebaksvorkjes in het zelfde design als de rest van bestek. Gewoon blokker of hema ofzo een hele lading gehaald.
Kzie hem staan, die was al eens voorbij gekomenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj, ja ergens een ssdtje geloof ik.
Triest héquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:45 schreef d4v1d het volgende:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ is sneller dan iBood zelf
dan moet je zo'n echte koffer met levenslange garantie doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil op zich wel een nieuwe bestekset, maar dan wel een complete, met serveerlepels, taartschep en de hele reut
levenslang totdat je de koffer open maakt zeker?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je zo'n echte koffer met levenslange garantie doen.
nee echt levenslang.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
levenslang totdat je de koffer open maakt zeker?
ja, een spongebob tosti ijzerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:48 schreef Karina het volgende:
Iemand al wat gekocht? Ik ga zo eten en daarna ook even meehunten denk ik.
neuj en als ik dit zo heb gezien tot dusver denk ik ook niet dat er nog iets voorbij komt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:48 schreef Karina het volgende:
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh en dat heb je niet eens aan mij verteld?!?!?!?!?!?!quote:
Ik zit even in de history te kijken en het is niet veel inderdaad. Niks 'leuks'.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj en als ik dit zo heb gezien tot dusver denk ik ook niet dat er nog iets voorbij komt.
sorry, ik wilde het stil houden tot karina er wasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh en dat heb je niet eens aan mij verteld?!?!?!?!?!?!
Je mag niet liegen hequote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik wilde het stil houden tot karina er was
skande, ga ik ook geen levenslange garantie meer voor je zoeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik wilde het stil houden tot karina er was
Twee Dora the Explorer 2GB MP3 spelersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:48 schreef Karina het volgende:
van wie niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag niet liegen heDenk niet dat ik iets ga kopen, heel misschien nog zo een jellybeanmachine voor mezelf (die andere had ik weggegeven) maar dan moet hij wel supergoedkoop zijn. Voor de rest is er niks wat ik 'nodig' heb.
Die is ook heul niet voorbijgekomenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
Twee Dora the Explorer 2GB MP3 spelers
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
skande, ga ik ook geen levenslange garantie meer voor je zoeken.
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is ook heul niet voorbijgekomen
Eind van de middag ben ik ook weer weg. Morgen misschien nog even kijken, soms zijn er op het eind nog wat grappige dingen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van wie niet?
ik denk ook dat ik niet snel iets zal kopen dit keer. maar ik laat me verrassen.
vanmiddag sowieso de hele middag onderweg. dus dan kan ik niet hunten
de 42" van vanmorgen was even duurquote:
dit topic liep normaal stukken harderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:55 schreef d4v1d het volgende:
loopt het altijd zo hard storm? Vind het maar traag gaan
Voor driehonderd heb je inderdaad al een Samsung Full HD 32". Beetje een waardeloze aanbieding, dit.quote:
ja, DE kussensquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ooohhh die beddengoedshit?
Ik dacht even: yeah, disney! Maar nee
Vroeger ging het veel sneller. Sinds de hunt 2 dagen is, is het een stuk minder geworden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:55 schreef d4v1d het volgende:
het ging wel eens sneller. vooral toen ze veel dekbedden en kussens online gooiden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:55 schreef d4v1d het volgende:
Daarom ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de 42" van vanmorgen was even duur
hehe, nog geen zaklampen gezien trouwensquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
ahh prinsesjesfan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En dit is ook nog eens een demo model.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor driehonderd heb je inderdaad al een Samsung Full HD 32". Beetje een waardeloze aanbieding, dit.
Klopt, en nog eens gebruikt ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor driehonderd heb je inderdaad al een Samsung Full HD 32". Beetje een waardeloze aanbieding, dit.
jawelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
hehe, nog geen zaklampen gezien trouwens
Fylax (want onder de 11 euro.)quote:
Verzendkosten nog erbijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Fylax (want onder de 11 euro.)
was mijn voorstel aan hem
dat is omdat ibood ook gewoon verder gaat zonder dat het uitverkocht is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:58 schreef d4v1d het volgende:
die progressbar updated niet goed ofzo. Loopt heel langzaam af, en dan springt die al naar de nieuwe hunt omdat het blijkbaar al 0% is
Het automatisch refreshen werkt hier ook maar gebrekkig, soms wel maar vaak nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:58 schreef d4v1d het volgende:
die progressbar updated niet goed ofzo. Loopt heel langzaam af, en dan springt die al naar de nieuwe hunt omdat het blijkbaar al 0% is
12.90 met verzendkosten. dat kan die jongen toch niet betalenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Fylax (want onder de 11 euro.)
was mijn voorstel aan hem
oh. Ik dacht dat ze pas doorgingen als het uitverkocht wasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is omdat ibood ook gewoon verder gaat zonder dat het uitverkocht is.
ja ik had het dan ook over 0.01 met 2.95 verzendkostenquote:
was ook ooit toen vroeger lang geleden toen het nog echt een hunt was van onbekend hoeveel tijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh. Ik dacht dat ze pas doorgingen als het uitverkocht was
Ziggo en klanten naaien, dat zouden ze toch nooit doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:00 schreef Xeor het volgende:
ziggo heeft mij gefopt, ik zou 6 maanden 50% korting krijgen en nu de 6e maand moet ik gewoon het volledig bedrag betalen
Ik ga ziggo maar eens een mail sturen om verhaal te halenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziggo en klanten naaien, dat zouden ze toch nooit doen?
is dat niet omdat het al in gegaan was op een oude nota waardoor je eerste nota zo laag uit viel? (hier is de nota over de eerste maand nu eindelijk verrekend en hoefden we maar 12 euro te dokken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:00 schreef Xeor het volgende:
ziggo heeft mij gefopt, ik zou 6 maanden 50% korting krijgen en nu de 6e maand moet ik gewoon het volledig bedrag betalen
Lastig he?quote:
ja, maar dit is ook een tablet..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:04 schreef d4v1d het volgende:
Deze wou ik evt. kopen..
Maar nu is er al een andere laptop onderweg
Kan die laptop toch terug sturen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:04 schreef d4v1d het volgende:
had ik nou maar nog een dagje gewacht met bestellen
kun je die niet annuleren of wet koop op afstand gewoon terug sturen binnen twee week?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:04 schreef d4v1d het volgende:
had ik nou maar nog een dagje gewacht met bestellen
tss wat is er mis met deze transformer?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:05 schreef d4v1d het volgende:
oh zie net dat ik een iets andere op het oog had van asus. Met betere specs.Deze hoef ik niet.
1 GB ram misschien?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
tss wat is er mis met deze transformer?
hij verandert niet in een autoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
tss wat is er mis met deze transformer?
ja en? wil je er harder op rammen dan?quote:
Het zou per 01-03-2015 ingaan, nu zie ik dat ze op de factuur van februari 1 dag korting hebben berekend (28-02-2015). De boefjesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat niet omdat het al in gegaan was op een oude nota waardoor je eerste nota zo laag uit viel? (hier is de nota over de eerste maand nu eindelijk verrekend en hoefden we maar 12 euro te dokken.
ik zal jou eens rammenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en? wil je er harder op rammen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2015 12:07:58 ]
das vuil hierdoor loop je gewoon 3 dagen mis. nu loopt het tot 28/08 ipv normaal tot 01/09quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het zou per 01-03-2015 ingaan, nu zie ik dat ze op de factuur van februari 1 dag korting hebben berekend (28-02-2015). De boefjes
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik zal jou eens rammenHmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zal het goed doen in Staphorst danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:10 schreef GekkePoes het volgende:
Een weegschaal met geheugen voor 10 gebruikers
3 keer woordwaardequote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:09 schreef d4v1d het volgende:
Lichaamsanalyseweegschaal, leuk voor scrabble
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |