ja, een spongebob tosti ijzerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:48 schreef Karina het volgende:
Iemand al wat gekocht? Ik ga zo eten en daarna ook even meehunten denk ik.
neuj en als ik dit zo heb gezien tot dusver denk ik ook niet dat er nog iets voorbij komt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:48 schreef Karina het volgende:
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh en dat heb je niet eens aan mij verteld?!?!?!?!?!?!quote:
Ik zit even in de history te kijken en het is niet veel inderdaad. Niks 'leuks'.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj en als ik dit zo heb gezien tot dusver denk ik ook niet dat er nog iets voorbij komt.
sorry, ik wilde het stil houden tot karina er wasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh en dat heb je niet eens aan mij verteld?!?!?!?!?!?!
Je mag niet liegen hequote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik wilde het stil houden tot karina er was
skande, ga ik ook geen levenslange garantie meer voor je zoeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik wilde het stil houden tot karina er was
Twee Dora the Explorer 2GB MP3 spelersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:48 schreef Karina het volgende:
van wie niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag niet liegen heDenk niet dat ik iets ga kopen, heel misschien nog zo een jellybeanmachine voor mezelf (die andere had ik weggegeven) maar dan moet hij wel supergoedkoop zijn. Voor de rest is er niks wat ik 'nodig' heb.
Die is ook heul niet voorbijgekomenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
Twee Dora the Explorer 2GB MP3 spelers
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
skande, ga ik ook geen levenslange garantie meer voor je zoeken.
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is ook heul niet voorbijgekomen
Eind van de middag ben ik ook weer weg. Morgen misschien nog even kijken, soms zijn er op het eind nog wat grappige dingen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van wie niet?
ik denk ook dat ik niet snel iets zal kopen dit keer. maar ik laat me verrassen.
vanmiddag sowieso de hele middag onderweg. dus dan kan ik niet hunten
dit topic liep normaal stukken harderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:55 schreef d4v1d het volgende:
loopt het altijd zo hard storm? Vind het maar traag gaan
Voor driehonderd heb je inderdaad al een Samsung Full HD 32". Beetje een waardeloze aanbieding, dit.quote:
ja, DE kussensquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ooohhh die beddengoedshit?
Ik dacht even: yeah, disney! Maar nee
Vroeger ging het veel sneller. Sinds de hunt 2 dagen is, is het een stuk minder geworden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:55 schreef d4v1d het volgende:
loopt het altijd zo hard storm? Vind het maar traag gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |