quote:Tonny Vilhena stapt morgen niet in een vliegtuig richting Italië, waar een vierjarig contract voor hem klaarligt bij Sampdoria. Feyenoord en de Italiaanse club zijn volgens De Telegraaf op het verkeerde been gezet door het management van Vilhena. Beide clubs kwamen tot een akkoord, maar de speler wil helemaal niet vertrekken.
''Tonny wil helemaal niet naar Italië. Hij is hier bij ons gezin en zit voetbal te kijken. Hij is niet met zijn hoofd in de Serie A, hij blijft gewoon trainen en voetballen voor Feyenoord. Mensen hoeven niet te denken dat ze hem onder druk kunnen zetten. Dan sta ik keihard voor mijn zoon'', aldus vader Vilhena tegenover de ochtendkrant.
Vilhena senior spreekt verder over een vertrouwensbreuk met de zaakwaarnemers. Het is bijna uitgesloten dat de middenvelder nog verder gaat met de Engelse Stellar Group.
Ik snap niet dat je er zo luchtig over kunt denken, op het asociale af bijna. Toon van je bericht is: "Wie denkt Vilhena wel niet dat hij is". Het is zijn moeder, dan valt de rest gewoon op het tweede plan, voetbal ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:07 schreef ace_eleven het volgende:
Ik snap Vilhena's probleem ook niet zo goed. Zoals Irritatie100 zegt is de kans vrij behoorlijk dat zijn moeder volgend jaar nog niet genezen is, en dan kan Vilhena gewoon zijn carriere bij Feyenoord voort zetten, precies zoals Feyenoord en hij dat beiden het liefste zien.
Is zijn moeder wel genezen/overleden (hope not) en hij is wel toe aan een andere omgeving, dan zal Feyenoord in dat geval ook heus niet zo moeilijk doen, net als met Clasie. Vilhena kan echter toch ook wel snappen dat Feyenoord wel wilt verdienen, hij weet toch ook uit welke financiele malaise we komen en dat er genoeg clubs zijn die wel een transfersom(metje) voor hem neer willen leggen?
Het zou ook voor Vilhena zelf veel rust in het hoofd geven, weg druk van supporters/zaakwaarnemers/TDs whatever. Duidelijk signaal, en nog alleen maar richten op voetbal en zijn familie...
Dus dat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je er zo luchtig over kunt denken, op het asociale af bijna. Toon van je bericht is: "Wie denkt Vilhena wel niet dat hij is". Het is zijn moeder, dan valt de rest gewoon op het tweede plan, voetbal ook.
Gast. Denk eens na. Vilhena speelt vanaf zijn 6e levensjaar voor Feyenoord. Denk je nou echt dat hij zoveel met zijn toekomst bezig is momenteel? Zijn moeder is doodziek. Ben jij volop met je carrière bezig als je moeder doodziek is?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:15 schreef Jorwol het volgende:
Kind van de club... Wat een geneuzel. Als hij echt zo'n kind van de club is tekent hij bij met een vrij lage afkoopsom (2-3 milj), want dan gunt hij de club ook geld voor hem.
Kijk naar zo'n Konoplyanka, die alleen transfervrij vertrok naar Sevilla als Dnipro een flink doorverkooppercentage kreeg.
Nee, sorry, dan is de toon van mij bericht anders dan hoe ik het bedoelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je er zo luchtig over kunt denken, op het asociale af bijna. Toon van je bericht is: "Wie denkt Vilhena wel niet dat hij is". Het is zijn moeder, dan valt de rest gewoon op het tweede plan, voetbal ook.
Ik zeg toch ook helemaal niet dat hij nu moet vertrekken?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast. Denk eens na. Vilhena speelt vanaf zijn 6e levensjaar voor Feyenoord. Denk je nou echt dat hij zoveel met zijn toekomst bezig is momenteel? Zijn moeder is doodziek. Ben jij volop met je carrière bezig als je moeder doodziek is?
Is dus schijnbaar niet zo goed bevallen...quote:'Feyenoord hakt knoop door en trekt stekker uit bijzonder samenwerkingsverband'
[i]dinsdag 25 augustus 2015 om 20:26[/i]
De samenwerking tussen Feyenoord en Delhi Dynamo's uit India komt na één jaar ten einde. Dat meldt Voetbal International dinsdag. De Rotterdammers blijven wél 'op informele basis' betrokken bij de club.
Delhi Dynamo's maakte twaalf maanden lang gebruik van de kennis die Feyenoord in huis heeft. De eredivisionist gaf de Indiase formatie diverse adviezen. Zo liet Feyenoord onder meer de naam van trainer Harm van Veldhoven vallen. De Belg stond enkele maanden aan het roer in Delhi.
Komend seizoen heeft Delhi Dynamo's gekozen voor een grote naam als nieuwe trainer. Roberto Carlos - voormalig wereldster van Brazilië en onder meer Real Madrid - krijgt de leiding. John Arne Riise en Florent Malouda gaan op hun oude dag als spelers aan de slag bij de ploeg. Beide clubs zijn volgens VI nog in overleg over de voortzetting van de samenwerking, maar dan op een andere wijze.
Feyenoord blijft ook nu nog verschillende klusjes uitvoeren voor Delhi Dynamo's. Zo werd door de Rotterdamse formatie de medische keuring van Nederlander Hans Mulder (28) verricht. De oud-speler van onder meer Willem II een RKC Waalwijk is ook komend seizoen actief in de Indiase competitie.
Zou er wel mee te maken kunnen hebben ja, alle stress en frustratie eruit sporten...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:24 schreef H.FR het volgende:
Hij laat dit seizoen opeens wel een bepaalde drive zien die ik misschien nog wel niet eerder heb gezien, zou dat ook van de situatie mer zijn moeder afkomen?
Aan de andere kant, zaken zijn zaken en business en prive moet je scheiden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een speler altijd zelf nog de laatste stemquote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zaken zijn zaken en business en prive moet je scheiden.
Feijenoord wil 'm verkopen omdat ze er nu nog geld aan overhouden. Over een jaar loopt die gratis de deur uit. Je kan er als club niet op gokken dat 'm alsnog in de winterstop verkoopt voor wat je er nu voor kan krijgen, even oneerbiedig gezegd.
Zeker.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een speler altijd zelf nog de laatste stem
Klein verschil: Clasie was basisspeler, Vilhena voelt geen vertrouwen dat hij op den duur ook basisspeler wordt, hoe hard die ook werkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:50 schreef Vasion het volgende:
Gewoon een jaar bijtekenen. Je bent nog jong en Clasie heeft al het goede voorbeeld gegeven: pas weggaan als je boven de rest uitstijgt (no pun intended)
Vorig seizoen heeft hij tot eind september (5v/d5x Europees, 5v/d7x competitie, 1v/d1 beker) bijna alles 90 minuten gespeeld 9 keer basis gestaan en de wedstrijd uit mogen voetballen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klein verschil: Clasie was basisspeler, Vilhena voelt geen vertrouwen dat hij op den duur ook basisspeler wordt, hoe hard die ook werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord en Vilhena is gewoon geen goed huwelijk meer. Jammer, van beide kanten. Feyenoord/Rutten is niet geod met hem omgegaan, en Vilhena heeft misschien wel een té lange dip gehad. En dan ook nog het drama met zijn moeder erbij... ik heb eigenlijk momenteel wel medelijden met hem.
Sterkte Tonny, en heel succes bij je volgende club. Hopelijk ben je dit seizoen nog belangrijk voor Feyenoord. Maar ik reken nergens op.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:14 schreef satecl het volgende:
Haha hoe zou je je voelen als je in de boeken stond als grootste talent van de beste opleiding van Nederland.... en je wordt nu gepasseerd door:Heel erg zonde wel, ik ben altijd fan geweest van Vilhena. Meer dan van de overige van zijn generatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord en Vilhena is gewoon geen goed huwelijk meer. Jammer, van beide kanten. Feyenoord/Rutten is niet geod met hem omgegaan, en Vilhena heeft misschien wel een té lange dip gehad. En dan ook nog het drama met zijn moeder erbij... ik heb eigenlijk momenteel wel medelijden met hem.
Sterkte Tonny, en heel succes bij je volgende club. Hopelijk ben je dit seizoen nog belangrijk voor Feyenoord. Maar ik reken nergens op.
Al is Tonny ook wel gewoon een ideale speler om er bij te hebben als trainer, hij kan voor alle drie de middenvelders invallen in principe.
Ja maar het blijft, voor mij in ieder geval, dat fucking Lex Immers de voorkeur krijgt boven Tonnyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel erg zonde wel, ik ben altijd fan geweest van Vilhena. Meer dan van de overige van zijn generatie.
Al is Tonny ook wel gewoon een ideale speler om er bij te hebben als trainer, hij kan voor alle drie de middenvelders invallen in principe.
Tja, daar hebben we wooden Lex staan héquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:21 schreef ace_eleven het volgende:
Maar las ik gisteren nou trouwens correct dat Vilhena in de Feyenoordjeugd nooit op 10 speelde? Dat postte Ajacied422, dat Vilhena daar alleen in nationale jeugdteams speelde en bij Feyenoord in de jeugd nooit?
Dat was ook wel nieuw(s) voor mij, zoals veel mensen hier bij hoog en laag beweerden dat dat zijn eigenlijke plek was...
Met een Hakkebar in de spits zou ik het nog kunnen begrijpen, dan kun je nog denken dat je wat meer 'power' nodig hebt achter de spits. Maar met Kazim voorin snap ik idd ook niet dat je voor Immers blijft gaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar het blijft, voor mij in ieder geval, dat fucking Lex Immers de voorkeur krijgt boven Tonny
Ik sprak over 'in de Feyenoordjeugd', en toen stond die witte reiger daar nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, daar hebben we wooden Lex staan hé
En gigant Lex speel je nou eenmaal niet zomaar uit de basis![]()
![]()
Wij willen hem niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:07 schreef Happel het volgende:
Vilhena gaat gewoon naar PSV of de joden, let maar op. Verwacht niet dat hij hier zijn contract zal uitdienen. Feyenoord wil er ook nog wat aan verdienen.
Immers eruit Kuyt op die plekquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, daar hebben we wooden Lex staan hé
En gigant Lex speel je nou eenmaal niet zomaar uit de basis![]()
![]()
O, ok, bedankt man, veel plezier met SV en VI kijkenquote:
ik mag de mening niet delen ?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
O, ok, bedankt man, veel plezier met SV en VI kijken
Tja. Er zijn er meer die dat vinden. Maar Gio lijkt het ook te zien zitten met Lex. Onbegrijpelijk maar waarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Immers eruit Kuyt op die plek
Kazim eruit Kramer op die plek
doe je in ieder geval mee voor het kampioenschap
op deze manier is het weer leuk tot de winterstop
Immers is erg gevaarlijk en zorgt voor veel kansen, maar je mag na 3 (of 4) seizoen toch wel concluderen dat hij er 50 nodig heeft om er 1 in te schieten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Er zijn er meer die dat vinden. Maar Gio lijkt het ook te zien zitten met Lex. Onbegrijpelijk maar waar
Beetje laat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:24 schreef H.FR het volgende:
Hij laat dit seizoen opeens wel een bepaalde drive zien die ik misschien nog wel niet eerder heb gezien,
Ik stel dan ook nergens dat hij geen kansen heeft gehad, ik zeg alleen dat hij geen vertrouwen voelt dat hij op den duur weer basisspeler wordt, hoe hard hij ook werkt. Dat is nogal een klein verschil, nietwaar?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:08 schreef ace_eleven het volgende:
Hij had gewoon een minder seizoen, mag wel, maar om nou te zeggen dat ie geen kansen heeft gehad, gaat me wel ver.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klein verschil: Clasie was basisspeler, Vilhena voelt geen vertrouwen dat hij op den duur ook basisspeler wordt, hoe hard die ook werkt.
In dat geval miste ik alleen dat woord, dat maakt wat mij betreft nogal een verschil. Hij was basisspeler, had vertrouwen, en heeft het bij 1 trainer verspeeld. Hij mag nu opnieuw strijden om die plek te veroveren, maar de concurrentie is wel toegenomen. Als hij die concurrentie niet wil/aan kan heeft ie een probleem ja (al heeft het wel vaak wat weg van oneerlijke concurrentie met Immersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik stel dan ook nergens dat hij geen kansen heeft gehad, ik zeg alleen dat hij geen vertrouwen voelt dat hij op den duur weer basisspeler wordt, hoe hard hij ook werkt. Dat is nogal een klein verschil, nietwaar?
Ja oke, ik had weer kunnen/moeten toevoegen, dat is mijn fout geweest. Dat laatste heb je ook wel gelijk in, maar dat is volgens mij in het vorige topic ook benoemd; onze grote talenten lijken mentaal niet de kracht te hebben om van concurrentie te winnen. In de jeugd altijd de beste geweest, vliegende start in het 1e elftal en dan opeens op de bank terecht komen, dat zijn ze nooit gewend geweest (heel zwart-wit natuurlijk). De 'niet-talenten' zoals Clasie en Van Beek hebben altijd moeten vechten voor hun plek en hebben die mentale kracht welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:26 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
In dat geval miste ik alleen dat woord, dat maakt wat mij betreft nogal een verschil. Hij was basisspeler, had vertrouwen, en heeft het bij 1 trainer verspeeld. Hij mag nu opnieuw strijden om die plek te veroveren, maar de concurrentie is wel toegenomen. Als hij die concurrentie niet wil/aan kan heeft ie een probleem ja (al heeft het wel vaak wat weg van oneerlijke concurrentie met Immers)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Ik denk vooral dit inderdaad, aflopen jaren veel van die talenten (Biseswar;cabral;leerdam etc.etc.) die door de financiële malaise de kans kregen zich te bewijzen in het eerste en mede door gebrek aan concurrentie veel in de basis speelden. Op moment dat de concurrentie (aangekocht of nieuwe lichting uit de jeugd) er dan wel is laten ze niet genoeg zien dat ze een grote meerwaarde zijn en het koppie hangen en voelen ze zich te goed voor de nieuwe situatie, terwijl dat eigenlijk de situatie is zoals die moet zijn....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja oke, ik had weer kunnen/moeten toevoegen, dat is mijn fout geweest. Dat laatste heb je ook wel gelijk in, maar dat is volgens mij in het vorige topic ook benoemd; onze grote talenten lijken mentaal niet de kracht te hebben om van concurrentie te winnen. In de jeugd altijd de beste geweest, vliegende start in het 1e elftal en dan opeens op de bank terecht komen, dat zijn ze nooit gewend geweest (heel zwart-wit natuurlijk). De 'niet-talenten' zoals Clasie en Van Beek hebben altijd moeten vechten voor hun plek en hebben die mentale kracht wel
Gio lijkt een trainer te zijn die van het "vertrouwen geven" is. Een band kweken, loyaal zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Immers eruit Kuyt op die plek
Kazim eruit Kramer op die plek
Met deze opstelling doe je mee om de titelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Gio lijkt een trainer te zijn die van het "vertrouwen geven" is. Een band kweken, loyaal zijn.
De keerzijde daarvan is: voorzichtigheid, behoudzucht.
Ik denk dat heel veel mensen benieuwd zouden zijn naar de opstelling hieronder:
[ afbeelding ]
Maar het zal wel weer een as Kazim - Immers - vd Heijden worden tegen psv vrees ik..
Het nadeel hiervan is dat je geen vervangende buitenspelers hebt als Manu ook nog weg gaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Gio lijkt een trainer te zijn die van het "vertrouwen geven" is. Een band kweken, loyaal zijn.
De keerzijde daarvan is: voorzichtigheid, behoudzucht.
Ik denk dat heel veel mensen benieuwd zijn hoe de opstelling hieronder het zou doen:
[ afbeelding ]
Maar het zal wel weer een as Kazim - Immers - vd Heijden worden tegen psv vrees ik..
Toornstra.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het nadeel hiervan is dat je geen vervangende buitenspelers hebt als Manu ook nog weg gaat.
Je kunt Kuyt dan toch altijd weer op de flank plaatsen, of Achahbar, al ben ik het persoonlijk behoorlijk oneens om hem te misbruiken op de flank, hij wordt volgens mij wel als standin gezien voor die positie, of zoals Nostra zegt, Toornstra inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het nadeel hiervan is dat je geen vervangende buitenspelers hebt als Manu ook nog weg gaat.
Wmb zou je Manu ook niet moeten laten gaan. Maar mocht dat gebeuren en er een blessure bij een buitenspeler ontstaan, kun je altijd nog terugvallen op Kuyt op de flank, of zelfs het "Rutten-systeem" met valse rechtsbuiten Toornstra.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In deze bedoel ik met Feyenoord ook het voetbal en dus zijn carrière. Nergens zeg ik dat dat onvoorwaardelijk of puur uit liefde voor de club is. Dat zou wmb ook niet gezond zijn, vooral op zo'n leeftijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 05:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Z'n hele leven heeft in het teken gestaan van zijn voetbalcarrière. Daarom kiest hij nu ook voor zichzelf en dat vind ik heel logisch.
Je mist m'n punt volkomen. Dit gaat niet om die jongen z'n prestaties maar om hem als mens. Natuurlijk wilt het grote bedrijf Feyenoord van hem af, anders houden ze geen geld aan hem over (je weet wel, dat spul waardoor het hele voetbal z'n porum verliest).quote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:45 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Als hij als stront behandeld zou worden zou hij niet eens op de bank zitten bij Feyenoord. Ik kan me nog wel herrineren dat bepaalde spelers niet meer opgesteld werden omdat ze weigerden bij te tekenen, weet je dat nog? Vast niet. Vilhena maakt hier en daar gewoon minuten.
Natuurlijk vinden wij het als mens verschrikkelijk voor deze jongen. Dat menselijke aspect vergeten wij echt niet, inlevingsvermogen genoeg.quote:[..]
Je mist m'n punt volkomen. Dit gaat niet om die jongen z'n prestaties maar om hem als mens. Natuurlijk wilt het grote bedrijf Feyenoord van hem af, anders houden ze geen geld aan hem over (je weet wel, dat spul waardoor het hele voetbal z'n porum verliest).
Het zou supporters, van de club waar die jongen bij is opgegroeid dan sieren om hem te steunen als mens in deze situatie. Immers zijn wij de cultuurbewakers van onze club en draait het bij ons juist om gevoel, itt geld. Maar blijkbaar is dat beetje inlevingsvermogen je vreemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op alle andere plekken haalt hij niet zijn niveauquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom wil iedereen Kuyt op 10?
Snap het ook niet. Kuijt is geen 10.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom wil iedereen Kuyt op 10?
met 2 spitsen gaan werken dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Kuijt is geen 10.
Kuyt heeft weinig creativiteit en moet het van zijn werklust hebben. Kan je net zo goed Immers er laten staan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er kosten wat kost een plekje voor Kuyt gevonden moet worden. Ik vind hem tot nu toe één van de zwakste spelers van dit Feyenoord.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kuyt heeft weinig creativiteit en moet het van zijn werklust hebben. Kan je net zo goed Immers er laten staan.
Daarnaast heeft Kuyt nog nooit op de 10 positie gespeeld. Als ik hem zie voetballen heb ik niet het gevoel dat hij een middenvelder is.
Daar zou ik eerst eens mee gaan beginnen, ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
met 2 spitsen gaan werken dan?
Gewoon op de bank houden en op z'n Kiprich's laten invallen bij een pingel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er kosten wat kost een plekje voor Kuyt gevonden moet worden. Ik vind hem tot nu toe één van de zwakste spelers van dit Feyenoord.
Eerder een goede back.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:04 schreef Happel het volgende:
[..]
neequote:
spits en anders 10 met vrije rol achter de spits (dus valse spits)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat dan, alleen in de kleedkamer?
Ja maar Dirk is recht door zee dus valse spits gaat 'm niet worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
spits en anders 10 met vrije rol achter de spits (dus valse spits)
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar Dirk is recht door zee dus valse spits gaat 'm niet worden.
ik denk dat Kuyt op die positie minstens zo vaak in scoringspositie weet te komen als Immers (want dat doet Immers goed), alleen dat Kuyt ze dan wél meestal maakt ipv 4 van de 5 keer verprutst.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kuyt heeft weinig creativiteit en moet het van zijn werklust hebben. Kan je net zo goed Immers er laten staan.
Daarnaast heeft Kuyt nog nooit op de 10 positie gespeeld. Als ik hem zie voetballen heb ik niet het gevoel dat hij een middenvelder is.
Kramer schiet er wel 25 in dit seizoen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:21 schreef Slobeend het volgende:
Kuyt hadden we als spits moeten halen. Nu zit je met Kazim en Kramer die allebei minder zijn en een rechtsbuiten zonder snelheid.
Kuyt kan/kon dat in principe wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Kramer schiet er wel 25 in dit seizoen.
Zie ik Kuyt niet doen.
Maar kan wel zorgen dat Kramer ze erin schiet, en dat zie ik immers dan weer niet doen.
Maar ik zie het hem dit seizoen niet (meer) doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kuyt kan/kon dat in principe wel.
Als rechtsbuiten kan het sowieso niet meer. Als Van Geel en Gio iets beter hadden opgelet/nagedacht/gescout waren ze tot de conclusie gekomen dat Kuyt als spits het meeste kan toevoegen aan dit Feyenoord in z'n huidige staat. Hij is van origine gewoon spits, scoort waarschijnlijk minder dan Kramer maar is completer. Maar nee hoor, Kramer nog halen en Kazim houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Maar ik zie het hem dit seizoen niet (meer) doen
kramer is gebaseerd op 1 goed seizoen ado. dus om dat als maatstaf te nemen gaat me te ver. dat kan ook een uitschieter zijn geweest.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Kramer schiet er wel 25 in dit seizoen.
Zie ik Kuyt niet doen.
Maar kan wel zorgen dat Kramer ze erin schiet, en dat zie ik immers dan weer niet doen.
Volgens mij heeft Vilhena alleen maar steun gehad keer op keer en geen enkel kritiek gehad vanaf de tribunes toen hij een dramatisch seizoen meemaakte. Het zou Vilhena juist sieren om zijn contract te verlengen als Feyenoord met een goed aanbod komt. Wat ik ook niet betwijfel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:36 schreef Boma het volgende:
[..]
In deze bedoel ik met Feyenoord ook het voetbal en dus zijn carrière. Nergens zeg ik dat dat onvoorwaardelijk of puur uit liefde voor de club is. Dat zou wmb ook niet gezond zijn, vooral op zo'n leeftijd.
[..]
Je mist m'n punt volkomen. Dit gaat niet om die jongen z'n prestaties maar om hem als mens. Natuurlijk wilt het grote bedrijf Feyenoord van hem af, anders houden ze geen geld aan hem over (je weet wel, dat spul waardoor het hele voetbal z'n porum verliest).
Het zou supporters, van de club waar die jongen bij is opgegroeid dan sieren om hem te steunen als mens in deze situatie. Immers zijn wij de cultuurbewakers van onze club en draait het bij ons juist om gevoel, itt geld. Maar blijkbaar is dat beetje inlevingsvermogen je vreemd.
Omdat Dirkie ooit op het WK een keertje rechtsback speelde, verwacht men nu dat ie overal uit de voeten kan of zo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kuyt op 10?Dat is echt het meest belachelijke wat ik ooit heb gehoord.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:02 schreef K.offie het volgende:
[..]
Natuurlijk vinden wij het als mens verschrikkelijk voor deze jongen. Dat menselijke aspect vergeten wij echt niet, inlevingsvermogen genoeg.
Bij ons - supporters - draait het inderdaad om gevoel en liefde. Echter is deze liefde gericht naar de CLUB Feyenoord. Deze is altijd veel belangrijker dan individuele spelers. Dus als een individuele speler transfervrij vertrekt (komende zomer), snap ik heel goed dat mensen daar zeer teleurgesteld in zijn. Immers, je laat niet alleen je TEAM in de steek, maar ook je CLUB.
Dat is iets dat wij supporters nooit zouden doen.Ja en legt de moeder van een gast die al sinds dat ie net uit de luiers was voor deze club speelt ernstig ziek te wezen. Dan kan het mij persoonlijk verrotten wat ie met z'n contract doet en hoop ik alleen maar het beste voor die gozer. Kan je dan het aspect van contracten e.d. niet effe laten rusten? Lijkt mij dan toch wel duidelijk waar de prioriteiten liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht ie dan nu naar lampendorp vertrekken is het natuurlijk alsnog gewoon een smerige tyfus verrader, maar aangezien dat nog niet het geval is zie ik niet in waarom die gozer nu al door het slijk gehaald word als iemand die z'n club in de steek laat.Mijn gedacht!
Effe laten rusten? In de zomer vertrekt hij voor noppes. Dat is gewoon een miljoenenstrop. Ga jij dat dan betalen? Als je een club gaat runnen op basis van emoties kan je het snel vergeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:34 schreef Boma het volgende:
[..]
Ja en legt de moeder van een gast die al sinds dat ie net uit de luiers was voor deze club speelt ernstig ziek te wezen. Dan kan het mij persoonlijk verrotten wat ie met z'n contract doet en hoop ik alleen maar het beste voor die gozer. Kan je dan het aspect van contracten e.d. niet effe laten rusten? Lijkt mij dan toch wel duidelijk waar de prioriteiten liggen?
Mocht ie dan nu naar lampendorp vertrekken is het natuurlijk alsnog gewoon een smerige tyfus verrader, maar aangezien dat nog niet het geval is zie ik niet in waarom die gozer nu al door het slijk gehaald word als iemand die z'n club in de steek laat.
Ik denk ook dat rechts een prima positie is voor hem, en die 'hij moet op 10' komt volgens mij van VI (Derksen) af, is toen nageluld in SV en toen weer in VI. De argumentatie was dat hij het niet meer zou kunnen belopenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat Kuyt gezeur, en dan met name dat hij op '10' zou moeten spelen is begonnen in de media, en vervolgens praten veel mensen dat meteen na.
Maar de argumentatie klopt niet. Op rechts zou hij er niks van bakken volgens die beredenering omdat hij snelheid zou missen, evenals de techniek en een passeerbeweging.
Kuyt heeft inderdaad geen passeerbeweging, maar een speler op een cruciale positie als de '10' positie (met de punt naar voren) heeft echt wel snelheid en techniek nodig, en geen harde werker zoals Immers, die op een bepaalde manier ook nuttig is, maar als je Kuyt op '10'zet dan kun je net zo goed Immers op '10' laten staan. Immers scoort op die positie ook 10+ goals per seizoen (Kuyt waarschijnlijk wel iets meer, maar toch).
Maar veel mensen vergeten dat Kuyt zijn natuurlijke positie op de rechterflank is. Daar heeft hij altijd gespeeld, op enkele seizoenen bij Feyenoord na. Waarom zou hij er niks van kunnen?
Hij is geen rechtervleugel-aanvaller die een man passeert en een voorzet aflevert inderdaad, maar meer iemand die naar binnen trekt, veel voor het doel verschijnt, veel van positie kan wisselen met de andere aanvallers, de combinatie kan aangaan, steekpassjes kan geven, of veel voorzetten kan afleveren zoals Basacikoglu vaak doet, zonder een man te passeren.
Ik zou Kuyt lekker op rechts laten staan dus.
Origine. Weet niet waar hij bij Quick Boys speelde, maar voor de rest speelde hij toch vooral als vleugelspeler (Liverpool, Fenerbahçe en Nederland) en aanvallende middenvelder (Utrecht). Hij heeft alleen bij Feyenoord vast in de spits gespeeld.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als rechtsbuiten kan het sowieso niet meer. Als Van Geel en Gio iets beter hadden opgelet/nagedacht/gescout waren ze tot de conclusie gekomen dat Kuyt als spits het meeste kan toevoegen aan dit Feyenoord in z'n huidige staat. Hij is van origine gewoon spits, scoort waarschijnlijk minder dan Kramer maar is completer. Maar nee hoor, Kramer nog halen en Kazim houden.
Ik wil niet zeggen dat er geen goede selectie staat, Kramer kan veel goals gaan maken en moet je ook gewoon opstellen, maar er zit totaal GEEN idee achter en het is totale willekeur. Je krijgt nu een heel jaar gezeik over de positie van Kuyt. Kijk de volgende keer eerst eens wat je al in je selectie hebt voor er opportunistische aankopen (Kramer) worden gedaan. Of haal Kuyt niet en Kramer wel.
Het is gewoon typisch Feyenoord weer, beleid zonder enige visie. Het houdt niet op, niet vanzelf.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat Kuyt gezeur, en dan met name dat hij op '10' zou moeten spelen is begonnen in de media, en vervolgens praten veel mensen dat meteen na.
Maar de argumentatie klopt niet. Op rechts zou hij er niks van bakken volgens die beredenering omdat hij snelheid zou missen, evenals de techniek en een passeerbeweging.
Kuyt heeft inderdaad geen passeerbeweging, maar een speler op een cruciale positie als de '10' positie (met de punt naar voren) heeft echt wel snelheid en techniek nodig, en geen harde werker zoals Immers, die op een bepaalde manier ook nuttig is, maar als je Kuyt op '10'zet dan kun je net zo goed Immers op '10' laten staan. Immers scoort op die positie ook 10+ goals per seizoen (Kuyt waarschijnlijk wel iets meer, maar toch).
Maar veel mensen vergeten dat Kuyt zijn natuurlijke positie op de rechterflank is. Daar heeft hij altijd gespeeld, op enkele seizoenen bij Feyenoord na. Waarom zou hij er niks van kunnen?
Hij is geen rechtervleugel-aanvaller die een man passeert en een voorzet aflevert inderdaad, maar meer iemand die naar binnen trekt, veel voor het doel verschijnt, veel van positie kan wisselen met de andere aanvallers, de combinatie kan aangaan, steekpassjes kan geven, of veel voorzetten kan afleveren zoals Basacikoglu vaak doet, zonder een man te passeren.
Het maakt mij dus wel uit wat hij met z'n contract doet en inderdaad is dat nu even niet het belangrijkste. Laat hem nu maar even met rust. Ik zie niet in waarom van Geel zijn contract niet kan verlengen in september of oktober.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:34 schreef Boma het volgende:
[..]
Ja en legt de moeder van een gast die al sinds dat ie net uit de luiers was voor deze club speelt ernstig ziek te wezen. Dan kan het mij persoonlijk verrotten wat ie met z'n contract doet en hoop ik alleen maar het beste voor die gozer. Kan je dan het aspect van contracten e.d. niet effe laten rusten? Lijkt mij dan toch wel duidelijk waar de prioriteiten liggen?
Mocht ie dan nu naar lampendorp vertrekken is het natuurlijk alsnog gewoon een smerige tyfus verrader, maar aangezien dat nog niet het geval is zie ik niet in waarom die gozer nu al door het slijk gehaald word als iemand die z'n club in de steek laat.
Gelukkig ben jij niet zo. Een vrije denker met heldere analyses is wat dit topic nodig heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij is bij Oranje en Liverpool ook in de spits begonnen. Pas vanaf 2008 is ie naar rechts verhuisd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:45 schreef Oldground het volgende:
[..]
Origine. Weet niet waar hij bij Quick Boys speelde, maar voor de rest speelde hij toch vooral als vleugelspeler (Liverpool, Fenerbahçe en Nederland) en aanvallende middenvelder (Utrecht). Hij heeft alleen bij Feyenoord vast in de spits gespeeld.
Vorig seizoen speelde Feyenoord ook z'n beste wedstrijden met een naar links getilte 4-4-2 met Toornstra op 'rechtsbuiten'. Kuyt kan dezelfde rol zonder problemen vervullen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja want Vilhena heeft een toegevoegde waarde aan dit elftal van 2 miljoen euroquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:02 schreef Oldground het volgende:
Even los van de hele situatie met zijn moeder, voor die fooi van 2 miljoen houd ik hem er liever nog dit seizoen bij zodat hij sportief nog een bijdrage kan leveren. Ik hoop natuurlijk dat hij uiteindelijk nog verlengt, maar zo niet dan jammer.
Soms weegt het financiële niet op tegen het sportieve.
2 miljoen een fooi? We zijn Feyenoord hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:02 schreef Oldground het volgende:
Even los van de hele situatie met zijn moeder, voor die fooi van 2 miljoen houd ik hem er liever nog dit seizoen bij zodat hij sportief nog een bijdrage kan leveren. Ik hoop natuurlijk dat hij uiteindelijk nog verlengt, maar zo niet dan jammer.
Voor 1 jaartjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:16 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja want Vilhena heeft een toegevoegde waarde aan dit elftal van 2 miljoen euro
Ik ben het conceptueel wel met je eens, maar ik vind 2-4mln (rest was bonusafhankelijk) geen echte fooi en voor dit Feyenoord is, naar de huidige selectie kijkende, Vilhena zeker geen onmisbare schakel. We kunnen dit geld goed gebruiken en we hebben prima alternatieven achter de hand, hell, hij is verdomme gewoon wissel...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:02 schreef Oldground het volgende:
Als hij de winnende maakt zodat we kampioen worden wel natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:16 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja want Vilhena heeft een toegevoegde waarde aan dit elftal van 2 miljoen euro
kuyt mag op rechtsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Hetzelfde als gisteravond en de rest van de zomer; geen twijfels, hij wil blijven vanwege z'n moederquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat is het laatste nieuws omtrent Vilhena? Las dat ie twijfelde, is er al meer bekend?
En wil nog steeds niet bijtekenen? Anders loopt ie gratis weg tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hetzelfde als gisteravond en de rest van de zomer; geen twijfels, hij wil blijven vanwege z'n moeder
Zoals het nu is wil hij niet bijtekenen neequote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:02 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
En wil nog steeds niet bijtekenen? Anders loopt ie gratis weg toch
Dan heb je dus helemaal niks aan hemquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zoals het nu is wil hij niet bijtekenen nee
Dat gaat het al het hele topic over, en een stukje uit het vorige deel geloof ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dan heb je dus helemaal niks aan hem
Niet gelezenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat gaat het al het hele topic over, en een stukje uit het vorige deel geloof ik.
Het loopt uiteen van HIJ MOT GVD BIJTEKENEN DIE VERRADER naar DOE ES FF NORMAAL, ZIJN MA IS ZIEK, FLIKKER OP ASO! en alles ertussenin. Als je interesse nog niet vergaan is, zijn de laatste 200 posts wel een aanraderquote:
Puik samengevatquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het loopt uiteen van HIJ MOT GVD BIJTEKENEN DIE VERRADER naar DOE ES FF NORMAAL, ZIJN MA IS ZIEK, FLIKKER OP ASO! en alles ertussenin. Als je interesse nog niet vergaan is, zijn de laatste 200 posts wel een aanrader
Maar nee, er is niets veranderd, hij heeft aangegeven het contract dat Sampdoria voor hem heeft klaarliggen niet te willen tekenen
Als we dit nou nog even 2,5 topic vol kunnen houden hebben we alvast de TTs binnenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het loopt uiteen van HIJ MOT GVD BIJTEKENEN DIE VERRADER naar DOE ES FF NORMAAL, ZIJN MA IS ZIEK, FLIKKER OP ASO! en alles ertussenin. Als je interesse nog niet vergaan is, zijn de laatste 200 posts wel een aanrader
Maar nee, er is niets veranderd, hij heeft aangegeven het contract dat Sampdoria voor hem heeft klaarliggen niet te willen tekenen
Tjah ik ben ook erg bang voor L. de Jong. Al gaf de linie van de training van vandaag geen kans weg tegen Vitesse. 40 minuten lang.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:11 schreef ace_eleven het volgende:
Karsdorp ontbrak op de training![]()
Kan natuurlijk gewoon voorzorg zijn, dat ie binnen een apart programma afwerkte, maar op de veldtraining gebruikte Gio Kongolo - Van der Heijden - Botteghin - Van Beek als linie
Kazim Kazan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:19 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]Gefeliciteerd TOPSPITS
Immers wordt het z'n 4e seizoen op rij. Immersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kazim Kazan.
Wel leuk hoe we voor het tweede seizoen op rij twee spelers in de basis hebben die het meerendeel niet lijkt te kunnen waarderen met Kazim en Immers.
Eerste twee seizoenen had hij zeker wel zijn waarde. Scoorde er in eentje rond de 15 goals meen ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Immers wordt het z'n 4e seizoen op rij. Immers
12, nog eens 12 en afgelopen seizoen 7.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerste twee seizoenen had hij zeker wel zijn waarde. Scoorde er in eentje rond de 15 goals meen ik.
Eerste 2 seizoen 12, afgelopen seizoen 7, maar toen had die geen Pellè voor zichquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerste twee seizoenen had hij zeker wel zijn waarde. Scoorde er in eentje rond de 15 goals meen ik.
Daarom heb ik wel liever Sven in het centrum, en een Karsdorp op RB (opkomend tegen Brenetquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah ik ben ook erg bang voor L. de Jong. Al gaf de linie van de training van vandaag geen kans weg tegen Vitesse. 40 minuten lang.
Verder kunnen we ze wel hebben. Maar aangezien het een uitwedstrijd is, teken ik voor een gelijkspel.
Karsdorp is toch licht geblesseerd geraakt afgelopen wedstrijd?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Daarom heb ik wel liever Sven in het centrum, en een Karsdorp op RB (opkomend tegen Brenet)
Als het er volgend jaar maar geen 3 wordenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kazim Kazan.
Wel leuk hoe we voor het tweede seizoen op rij twee spelers in de basis hebben die het meerendeel niet lijkt te kunnen waarderen met Kazim en Immers.
Ja, maar hij zou PSV ws wel halen, maar vandaag ontbrak hij dus op de trainingquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
Karsdorp is toch licht geblesseerd geraakt afgelopen wedstrijd?
Toornstra speelt vanaf de winterstop gewoon al kut, ook toen die valse rechtsbuiten was. Kuyt is geen 10 (zoals al gezegd is in dit topic), Hakkuhbar heeft het een paar wedstrijden goed gedaan maar of de trainers hebben een vete tegen hem of hij laat het niet zien op de training, Vilhena doet het bij Jong Feyenoord leuk en viel goed in tegen Utrecht maar was ook niet super afgelopen seizoen natuurlijk. Niet dat KEA zo goed was, maar neig momenteel meer naar KEA dan naar Tonnyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:02 schreef F.M.D. het volgende:
------------------------------------------------- Achahbar ---------------------------------------------------
Elia ---------------------------------------------- Kuyt ---------------------------------------Toornstra
-------------------------- Vejinovic ----------------------------------- Vilhena/KEA ---------------------------
Kongolo ------------- Van der Heijden --------------------- Van Beek -------------- Karsdorp
--------------------------------------------------- Vermeer -------------------------------------------------
Gio gaat nooit zo spelen, maar dit zou mijn ideale opstelling zijn. Toornstra speelde z'n beste wedstrijden vanaf de buitenkant. Hij kan naar binnen trekken en het middenveld ondersteunen. Kuyt kan zo lekker vaak de spits induiken en profiteren van de ruimte die Anass creëert. Karsdorp kan de hele kant bestrijken met z'n loopvermogen. Verder Kramer achter de hand houden als pinchitter.
Waarom Kuyt op 10? Toornstra op rechts is drama. Enige reden dat ie daar een goed half jaar had vorig jaar was omdat tegenstanders zich daar niet op instelden. Vanaf het moment dat ze dat wel deden was Toornstra dramatisch.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:02 schreef F.M.D. het volgende:
------------------------------------------------- Achahbar ---------------------------------------------------
Elia ---------------------------------------------- Kuyt ---------------------------------------Toornstra
-------------------------- Vejinovic ----------------------------------- Vilhena/KEA ---------------------------
Kongolo ------------- Van der Heijden --------------------- Van Beek -------------- Karsdorp
--------------------------------------------------- Vermeer -------------------------------------------------
Gio gaat nooit zo spelen, maar dit zou mijn ideale opstelling zijn. Toornstra speelde z'n beste wedstrijden vanaf de buitenkant. Hij kan naar binnen trekken en het middenveld ondersteunen. Kuyt kan zo lekker vaak de spits induiken en profiteren van de ruimte die Anass creëert. Karsdorp kan de hele kant bestrijken met z'n loopvermogen. Verder Kramer achter de hand houden als pinchitter.
29 alweer damn, snel proberen weg te doen want anders wil niemand hem meer gezien z'n leeftijd. Al snap ik best dat de clubs momenteel niet in de rij staan voor hem.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:19 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]Gefeliciteerd TOPSPITS
Aan die gozer merk je echt aan alles dat hij een seizoenskaart zou hebben als hij geen prof was. Die oprechte blijdschap ook altijdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Konden we maar met 11 Sven Van Beeks aantreden geen macho turken met rare maniertjes gekke Hagenezen of vlegels die niet willen bijtekenen maar gewoon een normale gozer die alles geeft voor het voetbal en de club.Van Beek
Datzelfde hadden De Vrij en Indi ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Konden we maar met 11 Sven Van Beeks aantreden geen macho turken met rare maniertjes gekke Hagenezen of vlegels die niet willen bijtekenen maar gewoon een normale gozer die alles geeft voor het voetbal en de club.Van Beek
wordt een beetje saai met 11 normale gozers. moeten een paar gekken bij zitten. nou is sven op zijn manier ook wel een beetje gekquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Boteghin > vd Heijden. Maar verder een prima opstelling.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Toornstra speelt vanaf de winterstop gewoon al kut, ook toen die valse rechtsbuiten was. Kuyt is geen 10 (zoals al gezegd is in dit topic), Hakkuhbar heeft het een paar wedstrijden goed gedaan maar of de trainers hebben een vete tegen hem of hij laat het niet zien op de training, Vilhena doet het bij Jong Feyenoord leuk en viel goed in tegen Utrecht maar was ook niet super afgelopen seizoen natuurlijk. Niet dat KEA zo goed was, maar neig momenteel meer naar KEA dan naar Tonny
Minder denk ik, juichen zoals van Beek deed tegen Cambuur (bal gered op de lijn; of naja over de lijn) heb ik die gasten nog niet zien doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Datzelfde hadden De Vrij en Indi ook.
En Clasie en (in mijn ogen) Achahbar ook. Jammer dat jongens als Kongolo, Boetius en Vilhena dat niet hadden, want zij hadden meer talent.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:43 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Effe laten rusten? In de zomer vertrekt hij voor noppes. Dat is gewoon een miljoenenstrop. Ga jij dat dan betalen? Als je een club gaat runnen op basis van emoties kan je het snel vergeten.
Ik mag hopen dat Feyenoord niet zo redeneert en, in tegenstelling tot jij, wel enige vorm van empathie kan opbrengen voor de situatie waarin Vilhena zich bevindtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:43 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Effe laten rusten? In de zomer vertrekt hij voor noppes. Dat is gewoon een miljoenenstrop. Ga jij dat dan betalen? Als je een club gaat runnen op basis van emoties kan je het snel vergeten.
Hij viel me goed mee tegen Vitesse.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:53 schreef Oldground het volgende:
Ik denk dat we beginnen met de 11 van vorige week (als Karsdorp niet fit is > Botteghin) en dan na een uur spelen nog wapens als Kramer, Elia en Vilhena kunnen inzetten. Al is dat afhankelijk van het spelverloop uiteraard.
Ben alleen verdedigend dan wel een beetje huiverig voor de kwaliteiten van Van der Heijden.
Oh, ik vond het juist wat tegenvallen eerlijk gezegd. Opbouwend ook niet zo sterk als ik had verwacht, maar misschien had het te maken dat hij tegen zijn oude club speelde. Heb de eerste twee duels helaas moeten missen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij viel me goed mee tegen Vitesse.
Ik denk dat dat ook een deel zenuwen zullen zijn geweest, voor het eerst in een volle Kuip en dan ook nog tegen zijn oude ploeg. Gebrek aan opbouw lag daar aan denk ik. Verdedigend vond ik hem goed, op wat geklungel van Karsdorp en Bilal na hebben we toch niks weggegeven?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:43 schreef Oldground het volgende:
[..]
Oh, ik vond het juist wat tegenvallen eerlijk gezegd. Opbouwend ook niet zo sterk als ik had verwacht, maar misschien had het te maken dat hij tegen zijn oude club speelde. Heb de eerste twee duels helaas moeten missen.
Nu zie ik liever Botteghin/Van Beek als bewakers van De Jong.
Karsdorp staat niet op dezelfde plek als Botteghin he, dat besef je?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:49 schreef Tortugal het volgende:
Denk dat je tegen zo'n Lestienne beter met Botteghin kan beginnen dan met Karsdorp, want Karsdorp kan eigenlijk gewoon niet verdedigen. Kan je zo een penal kosten als je Karsdorp opstelt.
Precies, ik bedoel dat Van Beek dan op de plek van Karsdorp staat en Botteghin centraal. Ben je verdedigend veel minder zwak.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Karsdorp staat niet op dezelfde plek als Botteghin he, dat besef je?
Maar jij ziet liever
Kongolo - Van der Heijden - Botteghin - Van Beek
dan
Kongolo - Van der Heijden/Botteghin - Van Beek - Karsdorp
Ik zou dat laatste liever zien (tegen PSV het liefst met Botteghin), eventueel zelfs met alle 5. Maar anders vangt Van Beek die Lestienne wel op joh
Dit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:33 schreef 1312-FRFC het volgende:
Laat PSV maar lekker het spel maken zondag.....
Vermeer
Kongolo vd Heijden Botteghin v Beek Karsdorp (indien fit)
El Ahmadi Vejinovic
Kuyt
Elia Bilal
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 26-08-2015 om 17:34:4128% - @Feyenoord have scored with 28 percent of their shots so far this season (excl. blocks), the highest % in the Eredivisie. Efficient. reageer retweet
Kazimquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Typisch het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 26-08-2015 om 17:34:4128% - @Feyenoord have scored with 28 percent of their shots so far this season (excl. blocks), the highest % in the Eredivisie. Efficient. reageer retweet
Ja niet zo raar met 3 benutte penals.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Typisch het volgende:
Vorige seizoenen schoten we die mis.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:11 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja niet zo raar met 3 benutte penals.
Dan ga je zelf totaal niet aan voetballen komen en ga je dus alleen maar tegenhouden, 90 minuten lang? Wat mij betreft de normale opstelling, Kramer ipv Kazim, Elia ipv Bilal en elke willekeurige speler ipv Immers.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:33 schreef 1312-FRFC het volgende:
Vermeer
El Ahmadi Vejinovic
Kuyt
Elia Bilal
Ja, dit is een verademing hoor nu. Vorig jaar 5 gemist ofzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorige seizoenen schoten we die mis.
Top. En laten we hopen op Botteghin.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:33 schreef 1312-FRFC het volgende:
Vermeer
El Ahmadi Vejinovic
Kuyt
Elia Bilal
Van Club Brugge naar Feyenoord gaan is een stap achteruit gaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:55 schreef K.offie het volgende:
Hadden we de Fauw niet kunnen halen van club Brugge ipv bottegod? Die is net zo goed als beekgod
Kongolo en Elia op rechts?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:33 schreef 1312-FRFC het volgende:
Vermeer
El Ahmadi Vejinovic
Kuyt
Elia Bilal
Andersom bedoel ik, heb het verkeerd neergezet. Excusesquote:
Wat zegt u nu?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Van Club Brugge naar Feyenoord gaan is een stap achteruit gaan.
Serieus? Ik vond hem een paar keer echt erg zwak ingrijpen. De ingreep van Karsdorp - die gelukkig niet tot een penalty leidde - kwam ook voort uit bijzonder slap verdedigen van vd Heijden. Dit zie ik Botteghin niet snel gebeuren (video staat 'op scherp' bij het moment):quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook een deel zenuwen zullen zijn geweest, voor het eerst in een volle Kuip en dan ook nog tegen zijn oude ploeg. Gebrek aan opbouw lag daar aan denk ik. Verdedigend vond ik hem goed, op wat geklungel van Karsdorp en Bilal na hebben we toch niks weggegeven?
Valt opzich ook wel mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Van Club Brugge naar Feyenoord gaan is een stap achteruit gaan.
Dat was mij ook opgevallen Gert. Volgens mij heeft vd Heijden zo een foutje of 4-5 gemaakt. Vind het toch wat veel voor een ervaren CV..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond hem een paar keer echt erg zwak ingrijpen. De ingreep van Karsdorp - die gelukkig niet tot een penalty leidde - kwam ook voort uit bijzonder slap verdedigen van vd Heijden. Dit zie ik Botteghin niet snel gebeuren (video staat 'op scherp' bij het moment):
Ook helden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hé, rustââhg!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
snelste ban ooit op FOK...binnen 2 uur...sloeg weer nergens op,,.,,mijn conclusie
ik vraag me iedere keer af hoe moderators eruit zien
[ afbeelding ]
terug naar de realiteit van vandaag
dit is een held
[ afbeelding ]
fuck die tyfes martin van geel
ik hoop dat TOny voet bij stuk houdt en gewoon weigert naar Sampdoria te vertrekken, al speelt die nooit meer een wedstrijd voor Feyenoord,.
Wat een mongool die martin van geel......eindelijk een sterke selectie na jaren gaat die selectie weer proberen te verneuken voor 2 miljoen euro.......die vent spoort niet.
Gefeliciteerd en succes met het breken van je recordquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
snelste ban ooit op FOK...binnen 2 uur...sloeg weer nergens op,,.,,
En waarom zouden andere spelers meer kansen moeten krijgen dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hé, rustââhg!
Goede speler, maar niet onmisbaar. Als hij gaat krijgen andere spelers weer meer kansen. Gustafson en Schuurman bijvoorbeeld.
Fantastisch hoe je zelfs je signature aan Martin van Geel toewijdt. Je maakt er wel werk van zeg.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
snelste ban ooit op FOK...binnen 2 uur...sloeg weer nergens op,,.,,mijn conclusie
ik vraag me iedere keer af hoe moderators eruit zien
[ afbeelding ]
terug naar de realiteit van vandaag
dit is een held
[ afbeelding ]
fuck die tyfes martin van geel
ik hoop dat TOny voet bij stuk houdt en gewoon weigert naar Sampdoria te vertrekken, al speelt die nooit meer een wedstrijd voor Feyenoord,.
Wat een mongool die martin van geel......eindelijk een sterke selectie na jaren gaat die selectie weer proberen te verneuken voor 2 miljoen euro.......die vent spoort niet.
Oke. Moet toch iemand op de bank gaan zitten ipv Vilhena? Dat zal dan dus waarschijnlijk Gustafson gaan worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En waarom zouden andere spelers meer kansen moeten krijgen dan?
Wat denk je nou jongen....dat Feyenoord het rode kruis is ofzo...een soort liefdadigheidsinstelling waar iedereen tevreden dienen gehouden te worden.....
De beste moeten spelen. ik zit niet te wachten op miskopen van msrtin van geel, maar echte Feyenoorders.
ik denk dat beter immers en toornstra op de bank moeten gaan zitten...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Oke. Moet toch iemand op de bank gaan zitten ipv Vilhena? Dat zal dan dus waarschijnlijk Gustafson gaan worden.
En wie gaat er dan op 10 spelen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat beter immers en toornstra op de bank moeten gaan zitten...
toornstra en immers belachelijke spelers voor 10quote:
De Fauw is echt slecht, hadden we beter Meunier kunnen halen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:55 schreef K.offie het volgende:
Hadden we de Fauw niet kunnen halen van club Brugge ipv bottegod? Die is net zo goed als beekgod
Blijkbaar speelt Feyenoord graag met een meeverdedigende 10. In die rol is Immers best van waarde. Voetballend voegt hij niets toe, mist handelingssnelheid.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
toornstra en immers belachelijke spelers voor 10
ik zou daar nog liever vilhenna of kuyt neerzetten......
Die positie is eigenlijk belachelijk bezet....terwijl het vroeger 1 van de belangrijkste posities was bij Feyenoord. De laatste die het kon was Tomasson...zegt genoeg,
Immers is gewoon lachwekkend, ook afgelopen zondag weer. Blijkbaar vind GIo toornstra nog slechter, en dat klopt inderdaad. Toornstra is nog slechter als immers voor die positie.
Ik vind Toornstra eigenlijk ook iets aan handelingssnelheid tekort komen voor op 10quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Blijkbaar speelt Feyenoord graag met een meeverdedigende 10. In die rol is Immers best van waarde. Voetballend voegt hij niets toe, mist handelingssnelheid.
Toornstra zou er kunnen spelen, kampt alleen met een vormdipje. Wat je van Vilhena niet kunt zeggen. Laat goede dingen zien als hij invalt.
Ach nog een jaartje Immers, en dan zal Schuurman zijn kans grijpen. Fantastische speler.
Al ben ik heel benieuwd hoe Karsdorp het doet op 10. Op die positie is hij een jaar geleden uitgeroepen tot beste speler van de A jeugd.
Sowieso fake, kan niet anders.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:13 schreef Tortugal het volgende:
Hebben jullie dat twitteraccount gezien van de groep die Feyenoord Ultras met trommels willen opzetten
Link?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:13 schreef Tortugal het volgende:
Hebben jullie dat twitteraccount gezien van de groep die Feyenoord Ultras met trommels willen opzetten
De Vrij had helaas wel een negatief aandeel, gebaseerd op die korte samenvatting. Zag er niet goed uit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Lazio geen CL helaas.. ik heb zo'n vermoeden dat Feyenoord hierdoor weer een bonus mis loopt.
Ja, inderdaad. Dacht ie dat de bal voor de keeper was ofzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:50 schreef Oldground het volgende:
[..]
De Vrij had helaas wel een negatief aandeel, gebaseerd op die korte samenvatting. Zag er niet goed uit.
Dat leek me wel zo ja, maar die keeper kon daar nooit bij komen. Had wel verwacht dat hij wat doortastender zou zijn geworden in Italië.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:52 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dacht ie dat de bal voor de keeper was ofzo?
Blijven toch de kinderlijke fouten inzitten, helaas.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:59 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat leek me wel zo ja, maar die keeper kon daar nooit bij komen. Had wel verwacht dat hij wat doortastender was geworden in Italië.
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 26-08-2015 om 22:54:24Sampdoria heeft net alles of niets gespeeld bij Vilhena. Na eerdere weigering, toch onder indruk. Morgen meer in @ADSportwereld. #Feyenoord reageer retweet
Vreemde plotwending in de soap rond Vilhena. Ben benieuwd naar de Sportwereld morgen...twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 26-08-2015 om 22:56:40@Dennis_Bijma @ADSportwereld nee, gaat niet om geld. Sampdoria had gedetailleerd verhaal waarom Vilhena toch ja moet zeggen tegen aanbod. reageer retweet
die kerel moet gaanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:03 schreef Oldground het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 26-08-2015 om 22:54:24Sampdoria heeft net alles of niets gespeeld bij Vilhena. Na eerdere weigering, toch onder indruk. Morgen meer in @ADSportwereld. #Feyenoord reageer retweet
Vreemde plotwending in de soap rond Vilhena. Ben benieuwd naar de Sportwereld morgen...twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 26-08-2015 om 22:56:40@Dennis_Bijma @ADSportwereld nee, gaat niet om geld. Sampdoria had gedetailleerd verhaal waarom Vilhena toch ja moet zeggen tegen aanbod. reageer retweet
Hij had het natuurlijk wel zelf kunnen voorkomen door gewoon bij te tekenen voor 4 jaar. Blijkbaar ziet ie nog toekomst voor zichzelf bij Feyenoord (wat op zich terecht is, alleen Gio mag hem wel met iets meer speelminuten belonen... Kazim en Immers werden de afgelopen weken beloond voor minder) dus waarom dan niet gewoon tekenen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Vilhena-soap mag van mij wel een keer afgelopen zijn..wat een gezeik met dat jong toch de hele tijd. Wel leuk voor de media, die hebben weer wat te schrijven
Als een club zo serieus is en je zo graag wil hebben, zou dat voor een speler als Vilhena toch reden moeten zijn om toch de stap te overwegen.
Niet vreemd als die Stellar Group heeft laten weten dat hun client een eventuele transfer wel ziet zitten. Je mag toch aannemen dat die mensen weten wat hun client wil aangezien ze zijn zaken behartigen. Dan ga je niet buiten die zaakwaarnemers om zelf contact opnemen met hun client.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:29 schreef Roland010 het volgende:
Het blijft overigens zeer vreemd dat Van Geel blijkbaar niet eerst even aan bij de speler zelf informeert of ie uberhaupt wil voordat ie met alle papieren in z'n handen op Rotterdam Airport de TD van de geinteresseerde club staat op te wachten. Klein detail of de speler zelf akkoord gaat met zo'n transfer natuurlijk.
quote:Volgens Toy Vilhena hebben de zaakwaarnemers van zijn zoon Feyenoord en Sampdoria op het verkeerde been gezet. Vilhena senior stelt dat er een vertrouwensbreuk is en het lijkt bijna uitgesloten dat het management van de speler (de Engelse Stellar Group) nog langer de zaken van Vilhena zal behartigen.
S.O.S. wat een ramp ditquote:
Kijk dit is nieuw voor me, dat maakt de situatie dus nogal anders.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet vreemd als die Stellar Group heeft laten weten dat hun client een eventuele transfer wel ziet zitten. Je mag toch aannemen dat die mensen weten wat hun client wil aangezien ze zijn zaken behartigen. Dan ga je niet buiten die zaakwaarnemers om zelf contact opnemen met hun client.
[..]
Aan de ene kant mee eens: aan de andere kant, ook eigen jeugd zal moeten leren omgaan met het feit dat er soms zware concurrentie is bij een topclub. Kun je wel willen vertrekken, maar bij een club als Southampton of Sampdoria word je er nog veel sneller naast gezet als je een tijd slecht speelt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:10 schreef vanzandvlietplein het volgende:
Ik ben door en door Feyenoorder, maar als ik Vilhena of Boëtius was, was ik ook vertrokken. Hoe van Geel met mensen omgaat (lees: grote talenten die de gehele jeugdopleiding hebben doorlopen) is om te kotsen!
We zijn niet bij de contractbesprekingen geweest Roland, maar ik mag toch aannemen dat een Achahbar bijvoorbeeld toegezegd is dat hij in ieder geval een eerlijke kans zou krijgen. Zie wat er nu aan de hand is. Een Boëtius en Vilhena zijn echt niet zomaar zo enorm gefrustreerd als ze nu zijn. Mijn gevoel zegt me dat van Geel keihard aan het jokken is geweest.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:32 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Aan de ene kant mee eens: aan de andere kant, ook eigen jeugd zal moeten leren omgaan met het feit dat er soms zware concurrentie is bij een topclub. Kun je wel willen vertrekken, maar bij een club als Southampton of Sampdoria word je er nog veel sneller naast gezet als je een tijd slecht speelt.
Je kan nou niet zeggen dat bij Feyenoord de jeugd nooit een kans krijgt... Het grote probleem was altijd dat er geen ervaren spelers waren waar ze zich aan op konden trekken en dus op den duur allemaal stil kwamen te staan in hun ontwikkeling. Die zijn er nu wel, en de jonge spelers die het goed doen mogen daar hun wedstrijden/minuten spelen. Het enige wat je erop kunt aanmerken is misschien dat spelers als Immers en Kazim teveel krediet krijgen ten koste van Vilhena en Achahbar.
Boëtius heeft ook vorig seizoen alle kansen gehad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:33 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
We zijn niet bij de contractbesprekingen geweest Roland, maar ik mag toch aannemen dat een Achahbar bijvoorbeeld toegezegd is dat hij in ieder geval een eerlijke kans zou krijgen. Zie wat er nu aan de hand is. Een Boëtius en Vilhena zijn echt niet zomaar zo enorm gefrustreerd als ze nu zijn. Mijn gevoel zegt me dat van Geel keihard aan het jokken is geweest.
Boeitius is gewoon al zijn talent kwijt, bij basel bakt hij er ook niks van. Echt een goede verkoop zeker gezien hij alleen maar nog slechter gaat worden met die knie van hemquote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:33 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
We zijn niet bij de contractbesprekingen geweest Roland, maar ik mag toch aannemen dat een Achahbar bijvoorbeeld toegezegd is dat hij in ieder geval een eerlijke kans zou krijgen. Zie wat er nu aan de hand is. Een Boëtius en Vilhena zijn echt niet zomaar zo enorm gefrustreerd als ze nu zijn. Mijn gevoel zegt me dat van Geel keihard aan het jokken is geweest.
Dat zeg jij, maar jij bent ook niet bij de contractbesprekingen geweest. Verder verdiende hij waarschijnlijk nog net zoveel als een A-junior, en dan snap ik wel dat je in een hogere salarisschaal wil komen. Zeker omdat van Geel er een handje van heeft non-voetballers als Goossens, Vormer en noem ze maar op rijkelijk te belonen, terwijl de eigen jeugd achter gehouden word. Een reden voor Leerdam om van Feyenoord naar focking Vitesse te gaan, het is niet alleen die jongens aan te rekenen!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boëtius heeft ook vorig seizoen alle kansen gehad.
Hij wilde in een hogere salarisschaal dan waarin hij terecht zou komen. Hij vond dat hij meer moest verdienen dan spelers als Van Beek. Als de td dat dan niet wil, is dat niet echt aan Van Geel aan te rekenen.
Wat een onzin. Hier krijgen we nog spijt van.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
Boeitius is gewoon al zijn talent kwijt, bij basel bakt hij er ook niks van. Echt een goede verkoop zeker gezien hij alleen maar nog slechter gaat worden met die knie van hem
http://www.fr12.nl/nieuws(...)man-van-vijftig.html
Ik reken ze niks aan. Feyenoord moet doen wat het beste is voor Feyenoord, Boëtius en elk ander persoon heeft ook het recht om voor zichzelf te kiezen. Ik ben niet bij de contractbesprekingen geweest, maar het is wel naar buiten gekomen dat hij in die schaal terecht zou komen. Aan de kansen in het eerste heeft het niet gelegen, die heeft hij opnieuw rijkelijk gehad. Dus dan lijkt mij de geldkwestie het grootste obstakel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:41 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar jij bent ook niet bij de contractbesprekingen geweest. Verder verdiende hij waarschijnlijk nog net zoveel als een A-junior, en dan snap ik wel dat je in een hogere salarisschaal wil komen. Zeker omdat van Geel er een handje van heeft non-voetballers als Goossens, Vormer en noem ze maar op rijkelijk te belonen, terwijl de eigen jeugd achter gehouden word. Een reden voor Leerdam om van Feyenoord naar focking Vitesse te gaan, het is niet alleen die jongens aan te rekenen!
Maar jij vind het huidige beleid, mindere spelers van buitenaf die meer verdienen dan eigen jeugd dus goed beleid?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik reken ze niks aan. Feyenoord moet doen wat het beste is voor Feyenoord, Boëtius en elk ander persoon heeft ook het recht om voor zichzelf te kiezen. Ik ben niet bij de contractbesprekingen geweest, maar het is wel naar buiten gekomen dat hij in die schaal terecht zou komen. Aan de kansen in het eerste heeft het niet gelegen, die heeft hij opnieuw rijkelijk gehad. Dus dan lijkt mij de geldkwestie het grootste obstakel.
Maar goed, Boëtius is al weg dus ik laat het hier bij.
Dat zou zeker kunnen, maar zoals je afgelopen wedstrijd zag: Bilal bijvoorbeeld (geen eigen jeugd misschien, maar wel een jong talent) kreeg de voorkeur boven Elia en mocht zelfs 90 minuten blijven staan. Waarom? Ik vermoed omdat die jongen zich de hele zomer kapot heeft getraind bij een hoofdklasser. Dat ziet Gio ook, en dat harde trainen (zie 'fietsband'-verhaal) betaalde zich rechtstreeks uit met z'n mooie en belangrijke doelpunt afgelopen wedstrijd. Boetius en vorig jaar in mindere mate Vilhena waren vooral bezig een transfer te forceren. En in plaats van in de voorbereiding z'n kans te pakken, vertrok Boetius al bijna voordat de voorbereiding voorbij was. Het is niet zo dat Gio en (zeker) Van Gastel zomaar een eigen jeugdspeler op de bank zetten.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:33 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
We zijn niet bij de contractbesprekingen geweest Roland, maar ik mag toch aannemen dat een Achahbar bijvoorbeeld toegezegd is dat hij in ieder geval een eerlijke kans zou krijgen.
Ik denk dat Van Geel aan geen enkele speler die garantie gaat geven dat ie veel speeltijd krijgt (en terecht). Als ie het niet ziet zitten in iemand, waarom zou hij diegene dan behouden? Hij laat Sleegers, Woudenberg en Manu toch ook gewoon gaan? En zelfs Vilhena had dus mogen vertrekken aangezien z'n management dat blijkbaar aangaf.quote:Zie wat er nu aan de hand is. Een Boëtius en Vilhena zijn echt niet zomaar zo enorm gefrustreerd als ze nu zijn. Mijn gevoel zegt me dat van Geel keihard aan het jokken is geweest.
Mensen als Goossens en Vormer waren nodig, om maar even bij jouw voorbeelden te blijven.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:46 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
Maar jij vind het huidige beleid, mindere spelers van buitenaf die meer verdienen dan eigen jeugd dus goed beleid?
Vilhena wordt juist geroemd omdat hij zo hard traint ondanks zijn situatie, door verschillende coaches. De enige reden dat Bilal erin staat is het bedrag dat in hem geïnvesteerd is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat zou zeker kunnen, maar zoals je afgelopen wedstrijd zag: Bilal bijvoorbeeld (geen eigen jeugd misschien, maar wel een jong talent) kreeg de voorkeur boven Elia en mocht zelfs 90 minuten blijven staan. Waarom? Ik vermoed omdat die jongen zich de hele zomer kapot heeft getraind bij een hoofdklasser. Dat ziet Gio ook, en dat harde trainen (zie 'fietsband'-verhaal) betaalde zich rechtstreeks uit met z'n mooie en belangrijke doelpunt afgelopen wedstrijd. Boetius en vorig jaar in mindere mate Vilhena waren vooral bezig een transfer te forceren. En in plaats van in de voorbereiding z'n kans te pakken, vertrok Boetius al bijna voordat de voorbereiding voorbij was. Het is niet zo dat Gio en (zeker) Van Gastel zomaar een eigen jeugdspeler op de bank zetten.
[..]
Ik denk dat Van Geel aan geen enkele speler die garantie gaat geven dat ie veel speeltijd krijgt (en terecht). Als ie het niet ziet zitten in iemand, waarom zou hij diegene dan behouden? Hij laat Sleegers, Woudenberg en Manu toch ook gewoon gaan? En zelfs Vilhena had dus mogen vertrekken aangezien z'n management dat blijkbaar aangaf.
Verdiende Clasie zo weinig? Of De Vrij? Nee, dus stop met die onzin. Als die jongens uit de eigen jeugd presteren krijgen ze een prima salaris.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:46 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
Maar jij vind het huidige beleid, mindere spelers van buitenaf die meer verdienen dan eigen jeugd dus goed beleid?
Van Goossens en Vormer werd toen al gezegd dat het spelers voor de breedte waren. Als je dan in het seizoen ziet dat die jongens ook daadwerkelijk op de bank komen te zitten en je schotelt je eigen jeugdspelers alsnog een aanmerkelijk minder bedrag voor, snap ik de frustratie.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen als Goossens en Vormer waren nodig, om maar even bij jouw voorbeelden te blijven.
Feyenoord kon toen nog helemaal geen spelers halen als een Botteghin en Vejinovic (die gewoon de betere waren bij hun vorige clubs). Het enige waar je die spelers mee kon lokken was een hoog salaris, gezien er ook weinig tekengeld e.d. betaald kon worden. Zeker een Goossens was achteraf een miskoop bijvoorbeeld, maar ook daar zit meer achter. Zo was Schöne de eerste keuze maar die werd door onze vrienden uit Amsterdam weg gepikt.
Verder vind ik Vormer gewoon een prima speler, maar die had de 'pech' dat Clasie de betere was. Overigens had Vormer Vilhena uit de basis gespeeld onder Koeman maar toen raakte hij geblesseerd.
Ik had ook liever dat een Vilhena alles speelde omdat hij de beste was die we hebben, maar de derde trainer op rij kiest niet voor hem op de 10. En voor het tweede jaar op rij vind een andere trainer dat hij ook geen plaats op het middenveld verdient. Dan kun je niet blijven wijzen naar 'eigen jeugd', maar daar schiet je niets mee op.
Laat ze het maar laten zien. Zoals een Kongolo, die gewoon Indi (oke dat was wel eigen jeugd) in het laatste jaar van Koeman uit de basis speelde. Of een Karsdorp die een Wilkshire uit de basis speelt op niet eens zijn eigen plek.
Er is echt wel wat aan te merken op het beleid en hoe de zaken geregeld worden, maar dat spelers van buitenaf in eerste instantie meer verdienen dan de zittende spelers is wel logisch. Anders komt er helemaal niemand meer, zeker niet zonder EL.
Tonny werd er gewoon uit gespeeld door Vormer hé na een tijdje. Als zij van mening zijn dat ze veel meer moeten verdienen dan dat Feyenoord ze wil/kan bieden, moeten ze dat maar ergens anders halen. No hard feelings verder van mijn kant.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:00 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
Van Goossens en Vormer werd toen al gezegd dat het spelers voor de breedte waren. Als je dan in het seizoen ziet dat die jongens ook daadwerkelijk op de bank komen te zitten en je schotelt je eigen jeugdspelers alsnog een aanmerkelijk minder bedrag voor, snap ik de frustratie.
De Vrij en Clasie hebben beide een nieuw contract getekent een jaar voordat ze vertrokken, toen ze al op hun top zaten bij Feyenoord dus. Daarvoor verdienden ze ook minder dan een Ruud Vormer, en die jongens waren dan ook de twee grootste talenten die we hadden, maar een Boëtius of Vilhena hebben mijns inziens zoveel potentie dat er ook flink in hen geïnvesteerd moet worden. Dan kun je wel zeggen; eerst presteren, maar zo werkt de huidige markt niet meer. Dat was leuk in de tijd van Cruijff. Straks krijgen we de deksel op onze neus als zo'n jongen bij een andere club presteert (Robin van Persie taferelen).quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Verdiende Clasie zo weinig? Of De Vrij? Nee, dus stop met die onzin. Als die jongens uit de eigen jeugd presteren krijgen ze een prima salaris.
Dat gelul dat Achabar geen kans krijgt en is voorgelogen is ook lachwekkend. Helemaal als men dat Van Geel aanrekent. Gio bepaald wie er speelt en voor Achabar is dit al de 4e trainer die in hem geen basisspeler ziet. Maar ja, kk Van Geel!
Dat kan ik me niet heugen, dat hij er uit gespeeld is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tonny werd er gewoon uit gespeeld door Vormer hé na een tijdje. Als zij van mening zijn dat ze veel meer moeten verdienen dan dat Feyenoord ze wil/kan bieden, moeten ze dat maar ergens anders halen. No hard feelings verder van mijn kant.
Wat voor contract wil jij dat Boëtius en Vilhena, die beide een zeer matig seizoen draaide, dan voorschotelen? In de schaal van El Ahmadi en Vermeer?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:04 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
De Vrij en Clasie hebben beide een nieuw contract getekent een jaar voordat ze vertrokken, toen ze al op hun top zaten bij Feyenoord dus. Daarvoor verdienden ze ook minder dan een Ruud Vormer, en die jongens waren dan ook de twee grootste talenten die we hadden, maar een Boëtius of Vilhena hebben mijns inziens zoveel potentie dat er ook flink in hen geïnvesteerd moet worden. Dan kun je wel zeggen; eerst presteren, maar zo werkt de huidige markt niet meer. Dat was leuk in de tijd van Cruijff. Straks krijgen we de deksel op onze neus als zo'n jongen bij een andere club presteert (Robin van Persie taferelen).
Van Achahbar is het zeker zonde, maar Elia is gekomen voor Boëtius. Alleen Kramer is er extra bij gekomen.quote:Had Achahbar denk je bijgetekent als ie wist dat Elia en Michiel Kramer gehaald zouden worden?
Ik wel, hij zou de voorkeur krijgen in de basis maar toen raakte Vormer geblesseerd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:05 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet heugen, dat hij er uit gespeeld is.
Ja, maar ik reken het Feyenoord wel aan dat ze te weinig bieden!
Als er 1 club in Nederland is waar je de afgelopen jaren als eigen jeugdspeler alle kansen kreeg is het Feyenoord. De spelers die je noemt (Goosens e.d.) waren idd Feyenoord-onwaardig maar werden vooral gehaald om nog enige ervaring in de selectie te brengen. De bedoeling was dat de 'jeugdspelers' met hun talent dat soort jongens veelal uit het elftal zouden spelen. Maar als je niet eens iemand als Immers uit de basis weet te spelen dan doe je zelf ook wel wat fout. Nu heb je te maken met (hele) goede ervaren spelers waar je tegenop moet knokken, maar als je al 3 jaar in Feyenoord1 speelt en zulk talent hebt als Vilhena moet je die strijd aankunnen. Nog 2 a 3 zulke invalbeurten als 2 weken terug en hij gaat echt wel een keer spelen hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:41 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar jij bent ook niet bij de contractbesprekingen geweest. Verder verdiende hij waarschijnlijk nog net zoveel als een A-junior, en dan snap ik wel dat je in een hogere salarisschaal wil komen. Zeker omdat van Geel er een handje van heeft non-voetballers als Goossens, Vormer en noem ze maar op rijkelijk te belonen, terwijl de eigen jeugd achter gehouden word. Een reden voor Leerdam om van Feyenoord naar focking Vitesse te gaan, het is niet alleen die jongens aan te rekenen!
Nee, maar toch wel in een schaal Kazim-Richards.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat voor contract wil jij dat Boëtius en Vilhena, die beide een zeer matig seizoen draaide, dan voorschotelen? In de schaal van El Ahmadi en Vermeer?
[..]
Van Achahbar is het zeker zonde, maar Elia is gekomen voor Boëtius. Alleen Kramer is er extra bij gekomen.
Heb het teruggezocht en hij heeft inderdaad één wedstrijd de voorkeur boven Vilhena gekregen. Ondanks de jammerlijke blessure een beetje karig...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wel, hij zou de voorkeur krijgen in de basis maar toen raakte Vormer geblesseerd.Was dacht ik voor de winter.
Is het helemaal de schuld van Vilhena dat Lex Immers in de basis staat? Was het helemaal de schuld van Robin van Persie dat Anthony Lurling in de basis stond?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:08 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Als er 1 club in Nederland is waar je de afgelopen jaren als eigen jeugdspeler alle kansen kreeg is het Feyenoord. De spelers die je noemt (Goosens e.d.) waren idd Feyenoord-onwaardig maar werden vooral gehaald om nog enige ervaring in de selectie te brengen. De bedoeling was dat de 'jeugdspelers' met hun talent dat soort jongens veelal uit het elftal zouden spelen. Maar als je niet eens iemand als Immers uit de basis weet te spelen dan doe je zelf ook wel wat fout. Nu heb je te maken met (hele) goede ervaren spelers waar je tegenop moet knokken, maar als je al 3 jaar in Feyenoord1 speelt en zulk talent hebt als Vilhena moet je die strijd aankunnen. Nog 2 a 3 zulke invalbeurten als 2 weken terug en hij gaat echt wel een keer spelen hoor.
Gio moet als trainer alleen nog wel leren iemand als Kazim gewoon te durven passeren.
Wat dat betreft mag ie nog wat leren van Frank de Boer. Die zette een soortgelijk geval als El Hamdoui gewoon terug naar het tweede en durft nu ook gewoon Heitinga op de bank te zetten omdat ie vindt dat z'n jonge verdedigers het momenteel gewoon beter doen.
Hij gaf zelf zelfs al aan dat ie 2 a 3 jaar terug 'verder dan Depay' was. En laten we nu niet gaan beweren dat bij PSV de jeugd meer kans krijgt dan bij Feyenoord ofzoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik reken ze niks aan. Feyenoord moet doen wat het beste is voor Feyenoord, Boëtius en elk ander persoon heeft ook het recht om voor zichzelf te kiezen. Ik ben niet bij de contractbesprekingen geweest, maar het is wel naar buiten gekomen dat hij in die schaal terecht zou komen. Aan de kansen in het eerste heeft het niet gelegen, die heeft hij opnieuw rijkelijk gehad. Dus dan lijkt mij de geldkwestie het grootste obstakel.
Zeker niet, maar als het een beetje goed zit in je hoofd allemaal dan pak je dat juist aan als motivatie om dat soort spelers (weer) uit de basis te spelen. In plaats van direct een transfer te gaan proberen te forceren. Ik denk juist dat Van Marwijk en Gio hun bedoeling ook was om hen te prikkelen daarin. Als speler met hun talenten moet je ook van jezelf weten dat zodra je 120 % geeft, dat ook gewoon lukt. Nu denken ze: "ik kan Lurling/Immers niet uit de basis spelen, laat ik naar een topcompetitie gaan, daar zal ik veel betere spelers vast wel uit de basis spelen en een garantie krijgen op speeltijd".quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:11 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
Is het helemaal de schuld van Vilhena dat Lex Immers in de basis staat? Was het helemaal de schuld van Robin van Persie dat Anthony Lurling in de basis stond?
Bij Boëtius zal het puur een geldkwestie zijn geweest denk ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:12 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Hij gaf zelf zelfs al aan dat ie 2 a 3 jaar terug 'verder dan Depay' was. En laten we nu niet gaan beweren dat bij PSV de jeugd meer kans krijgt dan bij Feyenoord ofzoEen keer een terugval moet kunnen als speler van die leeftijd, maar een heel seizoen gewoon zwaar ondermaats spelen betekend gewoon dat je op de bank kan belanden. Zelfs dat is geen grote ramp, maar vecht je dan terug in de voorbereiding en met je invalbeurten.
Ik denk dat van Marwijk en Gio niet goed in hun hoofd zijn als ze een Lurling boven van Persie of een Immers boven Vilhena verkiezen. Nee, maar ze zullen vol rancune naar Feyenoord kijken, en Vilhena heeft de potentie een topper te worden, net als van Persie dat destijds had!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:19 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Zeker niet, maar als het een beetje goed zit in je hoofd allemaal dan pak je dat juist aan als motivatie om dat soort spelers (weer) uit de basis te spelen. In plaats van direct een transfer te gaan proberen te forceren. Ik denk juist dat Van Marwijk en Gio hun bedoeling ook was om hen te prikkelen daarin. Als speler met hun talenten moet je ook van jezelf weten dat zodra je 120 % geeft, dat ook gewoon lukt. Nu denken ze: "ik kan Lurling/Immers niet uit de basis spelen, laat ik naar een topcompetitie gaan, daar zal ik veel betere spelers vast wel uit de basis spelen en een garantie krijgen op speeltijd".
Denk je? Ik schat die jongen eerlijk gezegd juist niet zo in. Een stuk verstandiger dan b.v. Depay. En daarnaast: als je voor het geld kiest, dan kies je toch ook niet voor FC Basel? Hoewel die bijna elk jaar CL spelen, ligt de begroting daar op ca. 50 miljoen euro. De enige reden dat je daar heen zou willen, is dus dat je zoals eerder gezegd, elk jaar in de CL kan spelen. Sportief dus..quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:24 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
Bij Boëtius zal het puur een geldkwestie zijn geweest denk ik.
Heeft net als Vilhena een Engels managementbureau en ik denk dat ie bij Basel toch een stuk meer verdiend dan hier. Denk ook dat het zijn beste aanbieding was.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:29 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Denk je? Ik schat die jongen eerlijk gezegd juist niet zo in. Een stuk verstandiger dan b.v. Depay. En daarnaast: als je voor het geld kiest, dan kies je toch ook niet voor FC Basel? Hoewel die bijna elk jaar CL spelen, ligt de begroting daar op ca. 50 miljoen euro. De enige reden dat je daar heen zou willen, is dus dat je zoals eerder gezegd, elk jaar in de CL kan spelen. Sportief dus..
Nogmaals: ik denk niet dat zij Lurling of Immers definitief boven Van Persie of Vilhena verkozen/verkiezen, omdat ze het betere spelers vonden/vinden. Ze kregen in eerste instantie ruimschoots de kans BOVEN die twee.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:25 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
Ik denk dat van Marwijk en Gio niet goed in hun hoofd zijn als ze een Lurling boven van Persie of een Immers boven Vilhena verkiezen. Nee, maar ze zullen vol rancune naar Feyenoord kijken, en Vilhena heeft de potentie een topper te worden, net als van Persie dat destijds had!
Jonge jongens hebben juist vertrouwen nodig... Het op de bank zetten van zulke jongens is wel de slechtste amateur-psychologie die ik kan bedenken, verhuur ze dan maar. Vilhena was denk ik allang weggeweest als z'n moeder niet die betreurenswaardige ziekte had gehad...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:37 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nogmaals: ik denk niet dat zij Lurling of Immers definitief boven Van Persie of Vilhena verkozen/verkiezen, omdat ze het betere spelers vonden/vinden. Ze kregen in eerste instantie ruimschoots de kans BOVEN die twee.
Moet een jonge speler die toevallig veel talent heeft volgens jou na een half jaar of een jaar wanprestaties leveren maar het eeuwige krediet blijven krijgen? Je kan veel zeggen van Lurling en Immers, maar die gaven/geven zich altijd voor 200 %. Als iemand als Van Persie of Vilhena (met zoveel talent meer) een jaar lang 50 % geeft dan is een goede prikkel absoluut van belang. Nu pas begint Vilhena zich echt te geven, en als ie dat zo doortrekt staat ie over 2 of 3 wedstrijden in de basis. En volgens mij beseft ie dat ook, anders was ie wel vertrokken deze week.
Even nagekeken, en weet niet of het 100 % klopt, maar Basel betaalde in 2013/2014 9.3 miljoen aan salarissen, Feyenoord rond de 12 miljoen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:35 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
Heeft net als Vilhena een Engels managementbureau en ik denk dat ie bij Basel toch een stuk meer verdiend dan hier. Denk ook dat het zijn beste aanbieding was.
Zo'n Depay was/is toch ook jong? Als je na 2 a 3 seizoenen in de Mickey Mouse-league nog steeds moeite hebt om 15 wedstrijden op rij je niveau te behalen en 20 wedstrijden op rij elke week totaal door je ondergrens te zakken dan ligt dat ook aan jezelf.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:41 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
Jonge jongens hebben juist vertrouwen nodig... Het op de bank zetten van zulke jongens is wel de slechtste amateur-psychologie die ik kan bedenken, verhuur ze dan maar. Vilhena was denk ik allang weggeweest als z'n moeder niet die betreurenswaardige ziekte had gehad...
Oké, wellicht is het dan een sportieve keuze geweest van Jean-Paul, echter denk ik toch dat de ellende begonnen is bij het aanbod van Feyenoord waaruit waarschijnlijk weinig waardering sprak, ipv de sportieve situatie.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:43 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Even nagekeken, en weet niet of het 100 % klopt, maar Basel betaalde in 2013/2014 9.3 miljoen aan salarissen, Feyenoord rond de 12 miljoen.
Jij wil de hele tijd maar met Depay vergelijken, maar Depay is denk ik het grootste Nederlandse talent van de laatste 10 jaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:47 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Zo'n Depay was/is toch ook jong? Als je na 2 a 3 seizoenen in de Mickey Mouse-league nog steeds moeite hebt om 15 wedstrijden op rij je niveau te behalen en niet 20 wedstrijden op rijelke week totaal door je ondergrens te zakken dan ligt dat ook aan jezelf.
Klopt zeker, ik wil ook niet zeggen dat van elk talent maar verwacht mag worden dat ie op z'n 21e wel even naar ManU vertrekt. Maar dat wil niet zeggen dat iemand als Boetius (die genoeg talent heeft om Oranje te bereiken en al 3 jaar in de eredivisie speelt) het een jaar lang mag verkloten tegen clubs als Heracles en ADO om vervolgens te roepen dat ie geen kans krijgt. Zoals ik eerder al aangaf: Als je zoveel talent hebt, zorg dan dat het er uitkomt, zo zwaar is de eredivisie ook weer niet. Ga je terugknokken ipv te janken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:48 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
Jij wil de hele tijd maar met Depay vergelijken, maar Depay is denk ik het grootste Nederlandse talent van de laatste 10 jaar.
ALLEMAAL ONZIN, als KOEMAN vorig seizoen trainer was geweest dan hadden boetius en vilhenna gewoon meer als 30 wedstrijden in de basis gespeeld net als de 2 seizoenen ervoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:47 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Zo'n Depay was/is toch ook jong? Als je na 2 a 3 seizoenen in de Mickey Mouse-league nog steeds moeite hebt om 15 wedstrijden op rij je niveau te behalen en 20 wedstrijden op rij elke week totaal door je ondergrens te zakken dan ligt dat ook aan jezelf.
Dat heeft er alles mee te maken dat ze Elia rustig willen brengen aangezien die de laatste maanden amper gevoetbald heeft. Zodra die wedstrijdfit is (wat dus gebeurt via de beloften) gaat die gewoon basis spelen lijkt mij. Verder gooide de blessure van Karsdorp denk ik ook roet in het etenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 04:00 schreef Roland010 het volgende:
Geen toeval dat hij WEL de kans krijgt, zelfs boven Elia, zoals dit weekend terecht bleek.
meer alsdan, rutteRutten (en anders ga je wel heel erg off topic)quote:Op donderdag 27 augustus 2015 06:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ALLEMAAL ONZIN, als KOEMAN vorig seizoen trainer was geweest dan hadden boetius en vilhenna gewoon meer als 30 wedstrijden in de basis gespeeld net als de 2 seizoenen ervoor.
Conclusie rutte is een mongool
van geel geeft opdracht om deze spelers niet meer op te stellen omdat ze hun contract niet verlengen......
Het lag niet aan die spelers, die zijn gewoon door de houding van Feyenoord en met name van geel in een neerwaartse spiraal beland.
Dat sowieso, Van Bronckhorst heeft letterlijk gezegd dat hij Elia wilde inbrengen maar dat niet deed door de blessure van Karsdorpquote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat heeft er alles mee te maken dat ze Elia rustig willen brengen aangezien die de laatste maanden amper gevoetbald heeft. Zodra die wedstrijdfit is (wat dus gebeurt via de beloften) gaat die gewoon basis spelen lijkt mij. Verder gooide de blessure van Karsdorp denk ik ook roet in het eten
Tja. Lastig. Afwachten maar. Ik gun hem het beste, maar met een doodzieke moeder... Ik weet het niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:17 schreef Gert het volgende:
AD:
Preses Sampdoria komt met privéjet Vilhena overtuigen
tsja, misschien wel een plaatje voorgeschoteld voor zijn hele familie mee te verhuizen, incl ziekenhuis-info etc om de behandelingen voort te zetten oid?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Lastig. Afwachten maar. Ik gun hem het beste, maar met een doodzieke moeder... Ik weet het niet.
Eindelijk op vrij vervoer naar de Klassiekerquote:Clubkaart en combiregeling op de schop
In het betaald voetbal komen proeven waarbij mensen zonder clubkaart naar wedstrijden kunnen en zonder combiregeling naar uitwedstrijden kunnen reizen. Minister Van der Steur van Justitie heeft daarover afspraken gemaakt met de KNVB, het OM, de politie en de clubs. Hij wil de veiligheidsmaatregelen aanpassen.
In een brief aan de Tweede Kamer schrijft de minister dat het doel is om het voetbal weer toegankelijker te maken voor 'gewone' supporters. Die worden nu vaak tegengehouden door de veiligheidsmaatregelen tegen hooligans. Voetbal moet volgens de minister weer een feest worden.
Combiregeling
Bij de combiregeling kunnen supporters niet zelfstandig naar het stadion reizen. Ze kunnen alleen met een groepsreis vanuit de stad van hun club reizen. Ajax-supporters uit Eindhoven moeten dan bijvoorbeeld uit Amsterdam naar Eindhoven reizen als hun club tegen PSV speelt.
Zonder een clubkaart is het op dit moment niet mogelijk om een kaartje te kopen voor een voetbalwedstrijd. Komend jaar worden minstens zes proefprojecten bij clubs gestart. Daarbij wordt ook geëxperimenteerd met een minder strenge toegangscontrole.
Relschoppers
Om het stadion toegankelijker te maken voor 'gewone' supporters moeten probleemsupporters harder worden aangepakt. Notoire relschoppers moeten uit de stadions geweerd worden. De minister kijkt onder meer naar de mogelijkheden om dat via een meldplicht te bereiken.
Ook de supportersverenigingen worden betrokken bij de plannen. De plannen lijken te zijn versneld en uitgebreid na de eerste competitieronde, waarbij wedstrijden zonder problemen werden gespeeld zonder veel politie-inzet.
Stadions
De gesprekspartners willen dat in 2020 "toegankelijk, gastvrij en veilig" voetbal gerealiseerd is. Er wordt om dat te bereiken ook gekeken naar de veiligheid in de stadions. Zo moet er een goed calamiteitenplan liggen, zodat de gevolgen van een incident klein zijn.
In de brief van de minister staat niet of de stadions ook moeten worden aangepast. Wel wordt gesproken over fysieke maatregelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
De schuld van de engnek? Volgens mij is Vilhena verantwoordelijk voor zijn eigen prestaties op het veld. Vorig seizoen heeft hij helemaal NIKS laten zien, was gewoon bedroevend dat zelfde gold voor Boetius. Als Vilhena echt zou willen had hij wel bijgetekend, destijds heeft van geel hem meer dan een prima aanbod gedaan. Maargoed hij ziet het zelf niet zitten, omdat hij op de bank zat. Lekkere mentaliteit, ipv de schuld bij zichzelf te zoeken gaat hij zielig lopen doen. Pleur eff gauw op.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:31 schreef Boma het volgende:
[..]
Gelukkig run ik deze club niet en staat het me vrij puur op basis van emoties over Feyenoord te oordelen, anders was de lol er snel vanaf.
Als je het dan toch over contracten en cijfertjes wil hebben, dat we überhaupt maar 2 miljoen voor hem kunnen krijgen valt in deze die engnek met een abonnement op de zonnebank aan te rekenen, niet Vilhena zelf.
Overigens hoop ik dat er met wat hernieuwd vertrouwen vanuit de nieuwe technische staf alsnog bijgetekend gaat worden. Voor zover ik weet stond kamp Vilhena daar nooit onwelwillend tegenover, totdat die provincialen moeilijk gingen doen
Inderdaad, precies wat ik eerder in dit topic al melddequote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:32 schreef satecl het volgende:
Bij het vertrek van Leerdam las ik ook verhalen van supporters dat MvG niet goed bij z'n eierstok was. Zie wat van hem terecht is gekomen. Hetzelfde geldt voor Cabral.
Vilhena en Boetius hebben een vertrouwd nest nodig om te ontwikkelen, dat merkte je vorig seizoen al toen het allemaal nét even niet liep. Nee, die gaan het gerust niet redden. Ik zie ze op termijn wel samen spelen bij AZ of Vitesse.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:43 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ik denk vooral dit inderdaad, aflopen jaren veel van die talenten (Biseswar;cabral;leerdam etc.etc.) die door de financiële malaise de kans kregen zich te bewijzen in het eerste en mede door gebrek aan concurrentie veel in de basis speelden. Op moment dat de concurrentie (aangekocht of nieuwe lichting uit de jeugd) er dan wel is laten ze niet genoeg zien dat ze een grote meerwaarde zijn en het koppie hangen en voelen ze zich te goed voor de nieuwe situatie, terwijl dat eigenlijk de situatie is zoals die moet zijn....
Denk niet dat je naar Italië moet vertrekken als je moeder doodziek is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Lastig. Afwachten maar. Ik gun hem het beste, maar met een doodzieke moeder... Ik weet het niet.
Volgens mij was het wel algemeen gedachtegoed dat Leerdam een nuttige 12e speler was, kon prima invallen op het middenveld en rechtsback, maar was eigenlijk niet goed genoeg voor de basis. Toen ie huiliehuilie ging doen, eerst met zijn contractverlenging, en toen met zijn ik wil niet meer RB, toen was iedereen er volgens mij wel uit dat het het beste was als ie vertrok.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:32 schreef satecl het volgende:
Bij het vertrek van Leerdam las ik ook verhalen van supporters dat MvG niet goed bij z'n eierstok was. Zie wat van hem terecht is gekomen. Hetzelfde geldt voor Cabral.
Vilhena en Boetius hebben een vertrouwd nest nodig om te ontwikkelen, dat merkte je vorig seizoen al toen het allemaal nét even niet liep. Nee, die gaan het gerust niet redden. Ik zie ze op termijn wel samen spelen bij AZ of Vitesse.
Mag toch aannemen dat, mijn gevoel zegt me dat... Sterke punten inderdaad om kritiek te hebben op van geel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:33 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel algemeen gedachtegoed dat Vilhena een nuttige 12e speler was, kon prima invallen als verdedigende middenvelder, aanvallende middenvelder en linksback, maar was eigenlijk niet goed genoeg voor de basis. Toen ie huiliehuilie ging doen, eerst met zijn contractverlenging, en toen met zijn ik wil niet meer LB, toen was bijna iedereen er volgens mij wel uit dat het het beste was als ie vertrok.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel algemeen gedachtegoed dat Leerdam een nuttige 12e speler was, kon prima invallen op het middenveld en rechtsback, maar was eigenlijk niet goed genoeg voor de basis. Toen ie huiliehuilie ging doen, eerst met zijn contractverlenging, en toen met zijn ik wil niet meer RB, toen was iedereen er volgens mij wel uit dat het het beste was als ie vertrok.
Het ruilen van Cabral voor Verhoek werd ook wel ontvangstelijk aangenomen, aangezien Cabral (net als Verhoek, bleek later) er echt helemaal geen pepernoot meer van bakte.
Een goed voorbeeld wat je waarschijnlijk had willen aanhalen is Mokotjo, die werd wel al het allstars-team ingeschreven en toen wilden wel mensen Van Geel kielhalen door hem te laten gaan. Aangesterkt door een aardig seizoen na vertrek, maar ja, ook niet echt veel stappen gemaakt vervolgens
Manu mag god op z'n blote knieën bedanken voor elke minuut die hij in een Feyenoord-shirt heeft mogen spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:12 schreef F.M.D. het volgende:
Vilhena komt bij een club die in hem gelooft en waar hij speeltijd gaat krijgen. Bij Feyenoord gaan ze erg grillig met hun talenten om. Daar zijn Manu en Achahbar ook achter.
Die 80 wedstrijden waarin Vilhena zich de afgelopen drie seizoenen heeft kunnen laten zien, daar spreekt een schrijnend gebrek aan vertrouwen uit. Een béétje fatsoenlijke club laat zo'n jongen 3x34 = 102 wedstrijden spelen. Ook al gaat het af en toe een maandje of 17 achter elkaar wat minder.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:12 schreef F.M.D. het volgende:
Vilhena komt bij een club die in hem gelooft en waar hij speeltijd gaat krijgen. Bij Feyenoord gaan ze erg grillig met hun talenten om. Daar zijn Manu en Achahbar ook achter.
Het lijkt Krabby welquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat, mijn gevoel zegt me dat... Sterke punten inderdaad om kritiek te hebben op van geel.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
tsja, misschien wel een plaatje voorgeschoteld voor zijn hele familie mee te verhuizen, incl ziekenhuis-info etc om de behandelingen voort te zetten oid?
Itt tot JPB kan TTdV wel voetballen.quote:
wijnaldum heeft ook een lange tijd nodig gehad voordat het er echt uitkwam.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Die 80 wedstrijden waarin Vilhena zich de afgelopen drie seizoenen heeft kunnen laten zien, daar spreekt een schrijnend gebrek aan vertrouwen uit. Een béétje fatsoenlijke club laat zo'n jongen 3x34 = 102 wedstrijden spelen. Ook al gaat het af en toe een maandje of 17 achter elkaar wat minder.
En wij hem omdat hij ons Europa inschoot en ze de broodnodige miljoenen bezorgde.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Manu mag god op z'n blote knieën bedanken voor elke minuut die hij in een Feyenoord-shirt heeft mogen spelen.
Die had ook vormdips maar was echt wel constanter. Het slaat zo dóór, vind ik, dat geklaag dat de eigen talenten verkwanseld worden.Vilhena heeft de afgelopen seizoenen plenty speeltijd gehad. Hetzelfde geldt voor JPB. Ze hebben het gewoon niet waargemaakt, zoals een Clasie en een De Vrij hun kans wél pakten. En zoals nu een Van Beek, Kongolo en Karsdorp een vaste basisplaats afdwingen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:35 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
wijnaldum heeft ook een lange tijd nodig gehad voordat het er echt uitkwam.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:13 schreef 1312-FRFC het volgende:
Gio van Bronckhorst trainde op de training met deze opstelling (volgens Mikos Gouka): http://t.co/GHmQUmv1nI
Zat er wel in. Toch teleurstellend.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:13 schreef 1312-FRFC het volgende:
Gio van Bronckhorst trainde op de training met deze opstelling (volgens Mikos Gouka): http://t.co/GHmQUmv1nI
Zal wel ja. Al hoort vd Heijden op de bank en Botteghin in de basis.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:17 schreef K.offie het volgende:
Maar Karsdorp schijnt dus weer voluit te trainen vandaag![]()
Met een beetje mazzel kan hij dus gewoon spelen en zal Bottegod op de bank beginnen denk
Eensquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:19 schreef Sunri5e het volgende:
Er wordt vanuit supporters vaak geklaagd dat er bij Feyenoord geen topsportklimaat heerst. Maar diezelfde supporters klagen ook als Boetius (laatste 2 jaar niets gepresteerd), Vilhena (naar mijn idee nog nooit wat gepresteerd), Manu (nog nooit wat gepresteerd buiten een belangrijke goal na), Achahbar (nooit wat gepresteerd buiten een leuke wedstrijd na) geen kans krijgen of verkocht worden...
Je wilt toch terug naar de top van de Eredivisie? Dat gaat niet met die middelmatige spelers.
Schuurman verassen? Zonde.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:22 schreef 1312-FRFC het volgende:
Ik hoop dat dit een soort van psychologisch spelletje is, zodat PSV denkt dat dit de opstelling is en dat Gio ala Koeman Schuurman erin zet (verassing net als Boetius vs. Ajax).
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:25 schreef satecl het volgende:
Volgens mij was het wel algemeen gedachtegoed dat Vilhena een nuttige 12e speler was, kon prima invallen als verdedigende middenvelder, aanvallende middenvelder en linksback, maar was eigenlijk niet goed genoeg voor de basis. Toen ie huiliehuilie ging doen, eerst met zijn contractverlenging, en toen met zijn ik wil niet meer LB, toen was bijna iedereen er volgens mij wel uit dat het het beste was als ie vertrok.
Daar is het waarschijnlijk ook misgegaan met Boetius danquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:25 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Schuurman verassen? Zonde.
Liever spelen ze allebei.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:17 schreef K.offie het volgende:
Maar Karsdorp schijnt dus weer voluit te trainen vandaag![]()
Met een beetje mazzel kan hij dus gewoon spelen en zal Bottegod op de bank beginnen denk
Zucht. Eens. Wat een pauper opstellingquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
![]()
Krijg er spontaan aids van.
Kazim en Immers hahahaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:13 schreef 1312-FRFC het volgende:
Vorig jaar wonnen we nog bijna met die twee in de basis.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kazim en Immers hahaha
Dan eet PSV ze op
Toch had ik dan liever Kramer en Vilhena zien starten ipv Kazim en Immers. Dan heb je mijn inziens Karsdorp, Kazim en Elia als relevante wissels zitten om je team een impuls te gevenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:16 schreef Typisch het volgende:
Wel echt een ongekende luxe dat we nu echt een goede bank hebben. Dat kan in de loop van het seizoen wel eens goed van pas komen.
Als je die opstelling ziet waar we volgens Gouka mee starten heb je gewoon, Karsdorp, Toornstra, Vilhena, Kramer en Elia achter de hand die alle 5 iets toe kunnen voegen.
Geelgod.
Toen had je geen keus, je had niks beters. Nu heb je betere alternatieven...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar wonnen we nog bijna met die twee in de basis.
Whattefuck zijn dit voor downies?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:32 schreef ace_eleven het volgende:
Dit ook weer, jezus
https://instagram.com/p/63GKNqJsay/
Is die BRAHBRAH-BRAAAHHH nou Manu?
daar zijn wij fan vanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Whattefuck zijn dit voor downies?
DIt is hoe bro's een surprise party organiseren, ja tog.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoef je nog steeds niet opgevreten te worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:31 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Toen had je geen keus, je had niks beters. Nu heb je beter alternatieven...
niet gekekenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:32 schreef ace_eleven het volgende:
Dit ook weer, jezus
Dat was natuurlijk ook wat overdrevenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoef je nog steeds niet opgevreten te worden.
hahahahahquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:32 schreef ace_eleven het volgende:
Dit ook weer, jezus
Trailer voor het nieuwe seizoen van Syndroom.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Manutelli krijgt twee werkgeversquote:'Watford en Brighton akkoord met Feyenoord over Manu'
Watford en Brighton zijn de Engelse clubs die strijden om de handtekening van Elvis Manu. Volgens The Guardian heeft Feyenoord een bod van twee miljoen euro van beide clubs geaccepteerd. Nu moet de speler dus een keuze maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kost iets van 9 miljoen, maar dan heb je ook een redelijke bank.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:26 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ben persoonlijk ook wel behoorlijk blij met de brede selectie die we hebben overigens hoor
Geelgod
Ja, jij zegt het sarcastisch, maar ik ben er daadwerkelijk blij mee. Je leidt je eigen talenten op, en koop wat meer ervaren spelers die erbij om een goede leeftijdsbalans, concurrentiestrijd en aanvulling aan te schaffen daar waar de jeugdspelers tekort komen ofwel weggekocht zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:52 schreef Cara het volgende:
[..]
Kost iets van 9 miljoen, maar dan heb je ook een redelijke bank.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:52 schreef K.offie het volgende:
[..]
Manutelli krijgt twee werkgevers![]()
2 miljoen is een prima bedrag denk ik zo!2 miljoen voor Manu? GeelgodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:52 schreef K.offie het volgende:
[..]
Manutelli krijgt twee werkgevers![]()
2 miljoen is een prima bedrag denk ik zo!Das inderdaad nog wel een mooi bedrag voor ManuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En rond zijn met twee clubs, dan zou het toch wel defnitief rond komen zou je zeggen
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Is die gangster neger achter Bilal nou Vermeer?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:32 schreef ace_eleven het volgende:
Dit ook weer, jezus
Manu snel even clonen en aan allebei de clubs verkopen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:13 schreef K.offie het volgende:
Laten we kijken hoe goed Geelgod echt is.. misschien kan hij er 2x2 = 4 miljoen van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |